John Hiattquote:Op donderdag 2 oktober 2014 17:54 schreef livelink het volgende:
Ontcijfer de initialenquiz
Nieuw topic, nieuwe kansen.
De opgave vanuit het vorige topic is JH
De voornaam is John, zover zijn we al. Alleen de achternaam dus nog, but I have little faith left.
quote:Op zondag 5 oktober 2014 21:17 schreef livelink het volgende:
I
k vind het maar moeilijk. Een soort mental coach of spindoctor? Daar kom ik niet verder mee.
Pascal Mercier?![]()
mental coach
quote:Op maandag 6 oktober 2014 06:54 schreef livelink het volgende:
Dr. Phil? Nooit zijn achternaam geweten.
Phil McGraw
quote:
Allebei niet goed, hoewel ik ze wel beide heel mooi gevonden vind. Jullie moeten het dichter bij Nederland zoeken.quote:
Oskar Schlemmerquote:Op donderdag 9 oktober 2014 15:57 schreef livelink het volgende:
[..]
[..]
Allebei niet goed, hoewel ik ze wel beide heel mooi gevonden vind. Jullie moeten het dichter bij Nederland zoeken.
Dat begint er op te lijken, maar hij is het nog niet.quote:
Nee, kijk even in je plaatselijk sufferd in het bioscooplijstje, beetje geluk vind je met de hint de jonge acteur .quote:
quote:Op woensdag 15 oktober 2014 06:56 schreef livelink het volgende:
Ik ben helemaal niet meer bij op het gebied van films, maar met deze uitgebreide hint lukte het toch nog wel:
Gijs Blom
Nog steeds niet goedquote:
Oeps, ik ben echt oud, dus. Hij was een (voor mij) bekende voetballer.quote:
Ander landquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 15:59 schreef livelink het volgende:
Christina Curry (die is altijd wel op een of andere manier in het nieuws)
quote:Op maandag 27 oktober 2014 15:42 schreef livelink het volgende:
Oké, zonder die laatste hint had ik het nooit geraden, vrees ik. Terwijl ik haar wel ken.
Chi Coltrane
Ik had echt geen idee maar je idee is oké ,quote:Op dinsdag 4 november 2014 06:04 schreef livelink het volgende:
Misschien moeten we maar beter stoppen? Het is de laatste tijd wel heel erg stil hier.
Voor de statistieken; ik zocht Albert Uderzo.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |