abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 2 oktober 2014 @ 14:23:00 #1
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_145125801
Welkom in het babytopic! *O*

Een lijst met de verjaardagen van veel OUD-users en hun kindjes vind je op de Fok!wiki:
http://wiki.fok.nl/index.php/Ouder%28s%29_Kalender

De baby wiki-lijst vind je hier:
http://wiki.fok.nl/index.php/BabyTopic

Voel je vrij je gegevens in dit lijstje toe te voegen/aan te passen :s)

Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
  donderdag 2 oktober 2014 @ 14:26:31 #2
52229 Chanty
pi_145125879
Vertel zo over mijn "hoofdwond". Eerst lucas voeden dat heeft hij wel verdiend na een uur met mama naar de dokter te zijn geweest
pi_145125930
Nee joh. Cliffhanger! -O-
pi_145126268
Ja! Je kunt best voeden en typen tegelijk. *) .
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
pi_145127088
Huh Chanty wat doe je? :o
Ben benieuwd naar je verhaal!
  donderdag 2 oktober 2014 @ 15:14:02 #6
52229 Chanty
pi_145127132
Achter de pc gaat toch net wat vlotter ;)

Ik ging vanochtend douchen en met afdrogen droogde ik ook mijn oor af en toen zat er wat bloed aan de handdoek. Nu heeft dat oor de afgelopen twee weken al een paar keer gebloed en dat stopte altijd, maar nu stopte het dus niet. Het spoot er ongeveer uit en ik bleef er maar papiertjes op drukken. Na ruim een uur heb ik de huisarts gebeld.

De huisarts zei dus dat ik maar langs moest komen. Dus ik met nog steeds 1 vinger in mijn oor Lucas uit bed gehaald, zijn luier nog verschoond want hij had natuurlijk gepoept, en in de maxicosi gedaan en naar de huisarts gereden. Niet echt tof trouwens met je rechtervinger voornamelijk in je oor :')

Er zat eerder een bobbeltje dus ik vermoed dat het een bloedblaasje was. De huisarts was er niet helemaal over uit het wat is, maar dacht dat het mogelijk een slagader is of iig een grote ader die eronder ligt waardoor het zo hevig bloedde. Uiteindelijk is het verdoofd en heeft hij het dichtgebrand (was hij zeker een half uur mee zoet omdat het niet stopte). En dat stinkt :r En nu dus verband om mijn hoofd om de druk erop te houden. Morgen terug dan halen ze het eraf. En mocht het weer gaan bloeden dan moet ik naar het ziekenhuis en moeten ze het daar fiksen.

Dus het lijkt erger dan het is. Maar het was wel veeeeuuuul bloed :')
pi_145127293
Pff Chanty wat een ochtend voor jou! Wel knap van je eenhandige Lucas verzorgingsskills :D

Twinkle, hoe is het vandaag gegaan met Boaz, die kreeg toch vandaag zijn prikjes als ik me het goed herinner?

Vanavond komt hier de oppas kennismaken, als het goed is komt zij de avonden oppassen dat ik moet werken en man moet sporten, ik ben benieuwd!
pi_145127311
Jee :o Dat lijkt me schrikken! Uit je oor ook echt!

Mijn mini probeert te duimen, en na een lang gevecht met eigen armen vond ze haar eigen duim zojuist! Victorie! En zo schattig <3
  donderdag 2 oktober 2014 @ 15:26:53 #9
52229 Chanty
pi_145127476
En lucas was zooo lief O+ terwijl het eigenlijk etenstijd was voor hem.

En niet in de gehoorgang zelf, maar als je naar het plaatje hieronder kijkt, op ongeveer 10 a 11 uur en dan in die richel. Dus een heeeel fijn plekje ook voor de dokter om bij te komen.

pi_145127528
Wat bizar Chanty! :o Mag morgen het verband er weer af?
pi_145127570
Nou zeg, wat een toestand!
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
  donderdag 2 oktober 2014 @ 15:30:03 #12
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_145127576
Wow Chanty, dat ziet er indrukwekkend uit!
KuikenGuppy
pi_145127582
Chanty! :o Doet het pijn?

En dat je kind de hele dag eten geven idee kreeg ik er idd ook bij. Maar omdat Stip eigenlijk alles eet wat we aanbieden ben ik dus wat 'bang' dat hij daardoor gewoon blijft eten. Zn vader krijgt namelijk ook pas het gevoel dat hij vol zit een kwartier nadat hij is gestopt met eten en kan ook blijven eten. Hij is heel mager, dus hij kan het hebben, maar ik weet natuurlijk niet of dat voor Stip ook geldt.

Het bv schema zag er trouwens anders uit volgens mij, maar dat heb ik niet heel goed bekeken. Sowieso bv op verzoek en niet bij maaltijden oid. Ik vraag maandag maar even een nieuw boekje :')
  donderdag 2 oktober 2014 @ 15:39:10 #14
52229 Chanty
pi_145127849
Huisarts haalt t er morgen af en kijkt hoe t eruit ziet. Doet geen pijn. Ik krijg alleen om de een of andere reden mijn mond niet goed open. Alsof mijn kaak op slot zit rechts dus ik sabbel nu een boterham naar binnen
pi_145129686
Chanty :o

Iemand van jullie nog een goeie tip voor een jongetje dat vanmorgen een prik heeft gehad en al de hele middag huilt en jengelt en kreunt en moppert.
Krijg hem niet stil, draagdoek is niks, schoot niet, lopen niet, speen wordt uitgespuugd, autorijden zelf geprobeerd :')
Alles is stom!
Weet het even niet meer, hij heeft geen koorts trouwens.
En aan de borst is aanvallen en loslaten en dan hartverscheurend huilen met een enorme pruillip en dikke tranen.
pi_145129720
Goh, dat is toch ook wat Chanty. Succes met sabbelen!

BE, paracetamol? Overduidelijk niet in zijn hum.
pi_145129734
Badje? Vervelend dat hij zich er zo naar door voelt. Was dat de vorige keer ook?
  donderdag 2 oktober 2014 @ 16:47:01 #18
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_145129803
Wil hij niet even alleen liggen? In de box ofzo?
KuikenGuppy
pi_145130233
Jeutje chanty das ook wat...

Ik, oke saar, heeft vandaag de eerste boeken van de disney boekenclub gekregen, ik was vroeger ook lid en man ook, nostalgie dus O+
S. 2014
J. 2016
pi_145130373
Ik had eerder moeten posten met die vraag!!!
Hij is eindelijk in slaap gevallen op me *O*
Lig er beetje kneuterig bij nu met een ontblote borst en een jongetje wat zijn neus er in heeft gepland.
En juist NU moet ik plassen, heb ik dorst en beide behoeftes kan ik niet aan voldoen :')
Ik ga wel even uurtje stil zitten.

En evt bij aanhouden van de klachten straks krijgt hij een pcm-etje.
pi_145130784
Oké dat was 10 minuten slaap.
Op naar de pcm en straks even onder de douche als papa er is, daar ontspant hij namelijk wel altijd van.
pi_145131837
Whoa Chanty, impressive :o ! En ook je eenhandige skills, dat doe ik je niet na!

BE wat sneu voor je ventje. En voor jou :* , hopelijk helpt de douche hem en kan jij gauw weer plassen en drinken. Soms voel je je als mama net zo'n boos Sims-poppetje dat maar steeds hongerig en dorstig en urineerbehoeftig rondstampt omdat er iemand anders voorgaat :') .

We hebben hier een huiluurtje op de bank, maar verder lijkt het erop dat A. mooi in een ritme van elke 3 uur voeden komt. En ik heb weer een half uur gewandeld zonder heup of bekkenpijn! Het idee dat ik straks weer zelf even het huis uit kan, al dan niet met kind, is hemels O+ .
  donderdag 2 oktober 2014 @ 18:01:17 #23
52229 Chanty
pi_145132303
Och blue helaas geen tips. Hier deed bij mij liggen the trick.

En niet alles met een hand. Tussendoor snel oor loslaten en bips afvegen, snel weer papier aandrukken, weer vegen, weer aandrukken, luier eronder, aandrukken, luier dicht, aandrukken... etc:')
pi_145134616
Oei Chanty die foto :o (wat heb je lang haar :D), gelukkig zag het er allemaal erger uit dan het was. Wel vervelend hoor, al dat bloed.. Hopelijk is het nu goed dichtgebrand.

Blue, wat sneu zo'n verdrietig mannetje. Lekker douchen en hopelijk voelt hij zich dan al wat beter :*

GM, oh wat leuk, daar waren wij vroeger ook lid van, bestaat dat nog? :D
fijn dat het kaartje aangekomen is! Ze heeft intussen het pakje al aangehad, maar ik ben zo dom geweest om vergeten een foto te maken |:(

Razz, dat klinkt goed! L. is al 12 weken en het ritme wil er maar niet echt in. We proberen nu iedere 4 uur te voeden. Gaat soms supergoed, maar soms heeft ze na 2 uur alweer HONGER :P

L. slaapt trouwens in een Puckababy en toen ik haar vanmiddag uit bedje wilde halen was de stof bij haar handje helemaal natgesabbeld O+
pi_145135437
En natuurlijk, hier geldt de Fok-wet, heb ik nu een clusterende baby die eigenlijk niet van de tiet af wil en ben ik vanaf de bank mijn man in de keuken kookinstructies aan het geven :') .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')