Achter de pc gaat toch net wat vlotter

Ik ging vanochtend douchen en met afdrogen droogde ik ook mijn oor af en toen zat er wat bloed aan de handdoek. Nu heeft dat oor de afgelopen twee weken al een paar keer gebloed en dat stopte altijd, maar nu stopte het dus niet. Het spoot er ongeveer uit en ik bleef er maar papiertjes op drukken. Na ruim een uur heb ik de huisarts gebeld.
De huisarts zei dus dat ik maar langs moest komen. Dus ik met nog steeds 1 vinger in mijn oor Lucas uit bed gehaald, zijn luier nog verschoond want hij had natuurlijk gepoept, en in de maxicosi gedaan en naar de huisarts gereden. Niet echt tof trouwens met je rechtervinger voornamelijk in je oor
Er zat eerder een bobbeltje dus ik vermoed dat het een bloedblaasje was. De huisarts was er niet helemaal over uit het wat is, maar dacht dat het mogelijk een slagader is of iig een grote ader die eronder ligt waardoor het zo hevig bloedde. Uiteindelijk is het verdoofd en heeft hij het dichtgebrand (was hij zeker een half uur mee zoet omdat het niet stopte). En dat stinkt

En nu dus verband om mijn hoofd om de druk erop te houden. Morgen terug dan halen ze het eraf. En mocht het weer gaan bloeden dan moet ik naar het ziekenhuis en moeten ze het daar fiksen.
Dus het lijkt erger dan het is. Maar het was wel veeeeuuuul bloed