klopt, is meestal zo. Ik vermoed dat de verwachting nog wel aangepast gaat worden.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 11:54 schreef Frutsel het volgende:
Lange termijn verwachting laat nog wel een afname in kracht zien vlak voor Japan
Doen ze niet snel, volgens mij! Maar als het wat eerder komt dan nu voorspeld dan krijgen ze een gigantische hoeveelheid regen.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 12:08 schreef Frutsel het volgende:
Kan me niet voorstellen dat ze dat afblazen eigenlijk...
zal wel een kletsnatte race worden dan... eens goed hoe onze 16-jarige Verstappen zich kan houden
17 jaar inmiddels en hij rijdt enkel 1 vrije training morgenochtendquote:Op donderdag 2 oktober 2014 12:08 schreef Frutsel het volgende:
Kan me niet voorstellen dat ze dat afblazen eigenlijk...
zal wel een kletsnatte race worden dan... eens goed hoe onze 16-jarige Verstappen zich kan houden
Klopt dus idd... verwachting schuift op... daar waar gister cat.2 stond staat nu nog cat.3 en even daarvoor cat.4 ...quote:Op donderdag 2 oktober 2014 11:59 schreef aloa het volgende:
[..]
klopt, is meestal zo. Ik vermoed dat de verwachting nog wel aangepast gaat worden.
Gaat in ieder geval een hoop regen opleveren.
Ik denk eerlijk gezegd dat die F1 race niet doorgaat..!
Dan stappen ze toch over op F1 powerboat racingquote:Op donderdag 2 oktober 2014 11:59 schreef aloa het volgende:
[..]
klopt, is meestal zo. Ik vermoed dat de verwachting nog wel aangepast gaat worden.
Gaat in ieder geval een hoop regen opleveren.
Ik denk eerlijk gezegd dat die F1 race niet doorgaat..!
Het kan interessant gaan worden morgen dus.twitter:
8 uur Nederlandse tijd, als ik het goed heb. Kan leuk worden inderdaad. De eerste neerslag ligt al voor de kust van Japan.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 08:18 schreef Ajaxfan het volgende:
Het kan interessant gaan worden morgen dus.twitter:
8 uur inderdaad. Die gaan wij even meepikken.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 16:52 schreef aloa het volgende:
[..]
8 uur Nederlandse tijd, als ik het goed heb. Kan leuk worden inderdaad. De eerste neerslag ligt al voor de kust van Japan.
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |