abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_147459900
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 december 2014 20:33 schreef Beathoven het volgende:

[..]

Dat klinkt al wat meer down to earth, alleen waarom moeten we het daarop laten aankomen? Laat gewoon de fouten uit t verleden zien. Eerlijke geschiedenislessen, meer gebasseerd op wetenschap dan promotie van de eigen victories. Kwestie van beter onderwijs, laat men maar denken in oplossingen die niet een andere kant beschadigen en alleen voor de eigen kliek goed uitpakken.

Ik heb veel meer met klimaatwetenschappers die ons laten zien waar het mis gaat en mensen die willen investeren in ingenieurs om 't collectief te beschermen dan mensen die achteroverleunen en zeggen "laat het maar gebeuren", "eindtijden", "jezus komt". Ik vind dat nogal een luie mentaliteit.

En oorlogen kunnen ook worden voorkomen. Kwestie van onderwijzen, blijven overleggen, begrijpen en blijven proberen er goed uit te komen. Een beter milieu begint bij jezelf.
Een beter milieu begint bij op het moment alleen bij de regering. Op zich is dit niet zo erg alleen als zij falen faalt het milieu van het land. Dat is ergerlijk.
pi_147461794
quote:
1s.gif Op woensdag 10 december 2014 18:29 schreef ManianMan het volgende:

[..]

Een beter milieu begint bij op het moment alleen bij de regering. Op zich is dit niet zo erg alleen als zij falen faalt het milieu van het land. Dat is ergerlijk.
Je doet het overkomen alsof we planten zijn.
pi_147462177
quote:
1s.gif Op woensdag 10 december 2014 19:30 schreef Beathoven het volgende:

[..]

Je doet het overkomen alsof we planten zijn.
We zijn op het moment net planten ja. Die verzetten zich ook niet. Alhoewel het langzaam begint op te komen. Er moet allereerst een grote groep stampei maken voordat alle herten ( lees mensen) over de dam gaan.
  woensdag 10 december 2014 @ 20:45:03 #179
247418 benjamin15
Aan het typen...
pi_147464451
is er niet al een 3de wereldoorlog gaande?

de strijd met ISIS en die andere terroristische bewegingen, is ook een soort van '3de wereldoorlog'? aangezien de hele wereld zich er mee bemoeit en zowat elke land met een beetje 'aanzien' meerdere troepen in de desbetreffende landen heeft zitten. het lijkt enigszins een beetje op de 2de wereldoorlog (joden) en nu om de (ongelovigen/olie) iniedergeval zo denk ik erover.
Binge-watcher
  donderdag 11 december 2014 @ 20:46:39 #180
435304 Izzy73
Read the signs!
pi_147494656
Uhhhmmm, ik ga niet beweren dat Niburu altijd de waarheid vertelt maar ook
op andere websites heb ik al een en ander aan alarmerende berichten
gelezen over een aanstaande WW3.
Als ik alle info op een rijtje zet dan lijkt het toch aardig dicht bij te komen.

Ik hoop van harte dat het allemaal onzin is maar zorgelijk is het wel.

http://niburu.co/index.ph(...)et-complot&Itemid=33
If you are ready to wake up, you are going to wake up.
If you're not you are going to stay pretending that you are just a poor little me.
  donderdag 11 december 2014 @ 20:58:55 #181
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_147495114
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2014 20:46 schreef Izzy73 het volgende:
Uhhhmmm, ik ga niet beweren dat Niburu altijd de waarheid vertelt maar ook
op andere websites heb ik al een en ander aan alarmerende berichten
gelezen over een aanstaande WW3.
Als ik alle info op een rijtje zet dan lijkt het toch aardig dicht bij te komen.

Ik hoop van harte dat het allemaal onzin is maar zorgelijk is het wel.

http://niburu.co/index.ph(...)et-complot&Itemid=33
Er word al vanaf de 2e wereldoorlog gesproken over een mogelijke 3e en elke keer is er wel iets wat de aanstichter is, elke keer word er gesproken dat het dichtbij komt!

Albert Einstein — 'I know not with what weapons World War III will be fought, but World War IV will be fought with sticks and stones.
Er staat nog een vraag voor u open!!
  donderdag 11 december 2014 @ 21:05:41 #182
435304 Izzy73
Read the signs!
pi_147495359
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2014 20:58 schreef theguyver het volgende:

[..]

Er word al vanaf de 2e wereldoorlog gesproken over een mogelijke 3e en elke keer is er wel iets wat de aanstichter is, elke keer word er gesproken dat het dichtbij komt!

Albert Einstein — 'I know not with what weapons World War III will be fought, but World War IV will be fought with sticks and stones.
Ja dat is waar, maar er zijn de laatste maanden in de VS toch wel opmerkelijke wetten aangenomen.
Bijvoorbeeld het invoeren van "Martial Law" en de druk op Rusland lijkt ook alleen maar toe te nemen.
Daarbij komt dat het financiele systeem van de VS zwaar onder druk staat.

Tis raar maar waar, ik heb 5 jaar lang geen internet gehad, nu pas weer sinds 1,5 jaar.
Dus ik heb geen idee of dit soort verhalen altijd wel ergens rond dwarrelen op het web.

Haha trouwens wel een "mooie" uitspraak van Einstein.
If you're not you are going to stay pretending that you are just a poor little me.
  donderdag 11 december 2014 @ 21:52:15 #183
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_147497320
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2014 21:05 schreef Izzy73 het volgende:

[..]

Ja dat is waar, maar er zijn de laatste maanden in de VS toch wel opmerkelijke wetten aangenomen.
Bijvoorbeeld het invoeren van "Martial Law
" en de druk op Rusland lijkt ook alleen maar toe te nemen.
Daarbij komt dat het financiele systeem van de VS zwaar onder druk staat.

Tis raar maar waar, ik heb 5 jaar lang geen internet gehad, nu pas weer sinds 1,5 jaar.
Dus ik heb geen idee of dit soort verhalen altijd wel ergens rond dwarrelen op het web.

Haha trouwens wel een "mooie" uitspraak van Einstein.
November 14, 1775 is nou niet echt bepaald recent...

dat was de eerste en de laatste was in On May 21, 1961 kort gezegd de wet bestaat al eeuwen.
pi_147497554
Is het bij jullie ook zo druk in de lucht?
c_/
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
  donderdag 11 december 2014 @ 22:01:43 #185
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_147497689
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2014 21:58 schreef schommelstoel het volgende:
c_/
hoe bedoel je? ik hoorde wel groot aantal straaljagers overkomen, maar dat zijn over het algemeen Duitsers.
pi_147497928
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2014 22:01 schreef theguyver het volgende:

[..]

hoe bedoel je? ik hoorde wel groot aantal straaljagers overkomen, maar dat zijn over het algemeen Duitsers.
Daar doelde ik op ja. ;)
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
pi_147498286
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2014 21:58 schreef schommelstoel het volgende:
c_/
Altijd hier :P (Schiphol)
Maar s avonds is niet echt gebruikelijk toch dat er straaljagers overkomen?
  donderdag 11 december 2014 @ 22:55:49 #188
435304 Izzy73
Read the signs!
pi_147500032
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2014 21:52 schreef theguyver het volgende:

[..]

November 14, 1775 is nou niet echt bepaald recent...
[ afbeelding ]

dat was de eerste en de laatste was in On May 21, 1961 kort gezegd de wet bestaat al eeuwen.
Haha , dat document gaat enkel over de Colony of virginia.
Ik neem aan dat je weet wat martial law is?
Dat betekent dat er een wet wordt ingevoerd waardoor de hoogste in rang van het leger
wordt aangesteld als hoofd van de overheid en het leger daardoor de macht heeft in het land.
Lijkt me niet dat dit het geval is in de VS sinds 1775.

Ik heb nog eens verder gezocht maar zie ook nergens dat er een nieuwe martial law is ingevoerd.
Alleen maar verhalen dat er een nieuwe wordt voorbereid,
wel is er in ferguson tijdelijk een martial law van kracht.
  donderdag 11 december 2014 @ 23:06:44 #189
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_147500569
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2014 22:55 schreef Izzy73 het volgende:

[..]

Haha , dat document gaat enkel over de Colony of virginia.
Ik neem aan dat je weet wat martial law is?
Dat betekent dat er een wet wordt ingevoerd waardoor de hoogste in rang van het leger
wordt aangesteld als hoofd van de overheid en het leger daardoor de macht heeft in het land.
Lijkt me niet dat dit het geval is in de VS sinds 1775.

Ik heb nog eens verder gezocht maar zie ook nergens dat er een nieuwe martial law is ingevoerd.
Alleen maar verhalen dat er een nieuwe wordt voorbereid,
wel is er in ferguson tijdelijk een martial law van kracht.
Exact ...
De krijgswet of staat van beleg is een noodtoestand die in werking treedt als het leger de rechtspleging overneemt van de burgerlijke autoriteiten. Tijdens de periode dat de krijgswet van kracht is, gelden vaak andere wetten dan normaal. Het leger houdt toezicht op naleving hiervan, en gerechtelijke vervolging vindt veelal plaats door de krijgsraad.

Bij ferguson was er ook geen martial law afgekondigd ook niet in boston tijdens de zoektocht naar de vermeende daders.
Wel waren er grote aantallen politie aanwezig, bij Boston melden ze zich er zelfs vrijwillig voor aan.
Maar geen LEGER overname!

Als ferguson al Martial law is, dan heeft nederland er wel een stuk of 10 elke maand, tijdens een beladen voetbal wedstrijd!
  donderdag 11 december 2014 @ 23:10:31 #190
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_147500759
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2014 22:07 schreef schommelstoel het volgende:

[..]

Daar doelde ik op ja. ;)
Ging wel even behoorlijk veel over dat heb ik sinds de jaren 90 begin 2000 toen vliegbasis twente nog operationeel was niet gehoord.
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2014 22:17 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Altijd hier :P (Schiphol)
Maar s avonds is niet echt gebruikelijk toch dat er straaljagers overkomen?
Nee niet echt, tijdje terug was er ook een goeie sonic boom hier, waardoor er een aantal ruiten waren gesprongen!
Ook een duiste straaljager http://www.blikopnieuws.n(...)ze-knal-boven-twente
  Moderator donderdag 11 december 2014 @ 23:11:25 #191
45833 crew  Fogel
pi_147500800
Misschien niet helemaal op zijn plaats hier, maar: "Historic Leap: Navy Shipboard Laser Operates in Persian Gulf", aldus http://www.onr.navy.mil/e(...)laser-uss-ponce.aspx

Erg effectief als je de YT mag geloven:
Maar... volgens de Geneefse Conventie mag je dat soort wapens niet tegen mensen gebruiken. De interpretatie van de marine van de VS is dat je het wel tegen voertuigen waar mensen in zitten kan en mag gebruiken.
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2026: Peru, België, Nederland, St. Maarten
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Oslo
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
  donderdag 11 december 2014 @ 23:15:41 #192
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_147501006
Ik kan het niet zo snel naslaan maar volgens mij staat er vrij weinig over lasers in de cvg.
  donderdag 11 december 2014 @ 23:19:27 #193
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_147501175
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2014 23:11 schreef Fogel het volgende:
Misschien niet helemaal op zijn plaats hier, maar: "Historic Leap: Navy Shipboard Laser Operates in Persian Gulf", aldus http://www.onr.navy.mil/e(...)laser-uss-ponce.aspx

Erg effectief als je de YT mag geloven:
Maar... volgens de Geneefse Conventie mag je dat soort wapens niet tegen mensen gebruiken. De interpretatie van de marine van de VS is dat je het wel tegen voertuigen waar mensen in zitten kan en mag gebruiken.

Nou zo super effectief ziet het er niet uit, let goed waar hij op mikt! plus als je goed kijkt gaat het bootje en het vliegtuig in 1 rechte lijn, denk dat hij nou niet zo super snelle rectie vermogen heeft.
Plus zal verdomd veel energie kosten om zo'n ding af te vuren, ... Dude werkt wel met XBOX controller :+
  Moderator donderdag 11 december 2014 @ 23:24:14 #194
45833 crew  Fogel
pi_147501372
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2014 23:15 schreef Erasmo het volgende:
Ik kan het niet zo snel naslaan maar volgens mij staat er vrij weinig over lasers in de cvg.
"Klunder did not give details on the ROE or the ranges of LaWS but did say that humans were not a target of the weapon, under stipulations of the Geneva Conventions which he did not detail."
http://news.usni.org/2014(...)n-gulf-laser-defense

Ik neem aan dat het er iets mee te maken heeft met verblinden/verminken ipv doden, want als ik het goed herinner mag dat niet volgens de cvg (maar ik ken de details verder ook niet, dus pin me er niet op vast).

quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2014 23:19 schreef theguyver het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Nou zo super effectief ziet het er niet uit, let goed waar hij op mikt! plus als je goed kijkt gaat het bootje en het vliegtuig in 1 rechte lijn, denk dat hij nou niet zo super snelle rectie vermogen heeft.
Plus zal verdomd veel energie kosten om zo'n ding af te vuren, ... Dude werkt wel met XBOX controller :+
De kosten zijn ca 1 dollar per shot. Da's in militaire termen gratis. Het hangt gewoon aan een generator die op diesel loopt. Plek genoeg aan boord voor een paar jerrycans toch?
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Oslo
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
  donderdag 11 december 2014 @ 23:25:38 #195
435304 Izzy73
Read the signs!
pi_147501431
quote:
14s.gif Op donderdag 11 december 2014 23:06 schreef theguyver het volgende:

[..]

Exact ...
De krijgswet of staat van beleg is een noodtoestand die in werking treedt als het leger de rechtspleging overneemt van de burgerlijke autoriteiten. Tijdens de periode dat de krijgswet van kracht is, gelden vaak andere wetten dan normaal. Het leger houdt toezicht op naleving hiervan, en gerechtelijke vervolging vindt veelal plaats door de krijgsraad.

Bij ferguson was er ook geen martial law afgekondigd ook niet in boston tijdens de zoektocht naar de vermeende daders.
Wel waren er grote aantallen politie aanwezig, bij Boston melden ze zich er zelfs vrijwillig voor aan.
Maar geen LEGER overname!

Als ferguson al Martial law is, dan heeft nederland er wel een stuk of 10 elke maand, tijdens een beladen voetbal wedstrijd!
Haha, je weet het mooi te brengen,
Ik heb me nooit eerder bezig gehouden met complot theorien of illuminati,
pas sinds een maand of 2.
Ben begonnen met zoeken naar Rothschild en dan kom je me toch een hoop schokkende verhalen tegen.
Je schrikt je rot.
Ik geloof ook echt wel dat er het een en ander van waar is maar begin ook steeds meer
te zien dat er een hoop nonsense op internet staat.
Er is blijkbaar een markt voor, veel websites spelen in op het feit dat mensen op zoek zijn naar
een andere waarheid.
Valt me ook op dat er veel filmpjes staan over het einde der tijden,
waarin telkens Jezus, god e.d. in terug komen.
Klinkt hetzelfde als de Jehova's die al jaren verkondigen dat het einde van de wereld nadert.

Maar het is zeker interessant om te speuren naar de "waarheid" op internet.
Alleen erg oppassen om niet in een val te trappen. ;)
  donderdag 11 december 2014 @ 23:37:06 #196
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_147501846
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2014 23:25 schreef Izzy73 het volgende:

[..]

Haha, je weet het mooi te brengen,
Ik heb me nooit eerder bezig gehouden met complot theorien of illuminati,
pas sinds een maand of 2.
Ben begonnen met zoeken naar Rothschild en dan kom je me toch een hoop schokkende verhalen tegen.
Je schrikt je rot.
Ik geloof ook echt wel dat er het een en ander van waar is maar begin ook steeds meer
te zien dat er een hoop nonsense op internet staat.
Er is blijkbaar een markt voor, veel websites spelen in op het feit dat mensen op zoek zijn naar
een andere waarheid.
Valt me ook op dat er veel filmpjes staan over het einde der tijden,
waarin telkens Jezus, god e.d. in terug komen.
Klinkt hetzelfde als de Jehova's die al jaren verkondigen dat het einde van de wereld nadert.

Maar het is zeker interessant om te speuren naar de "waarheid" op internet.
Alleen erg oppassen om niet in een val te trappen.
;)
Zoals al vaker is aangegeven, Geloof niet alles wat te vinden valt op het internet.
Kijk vooral hoe het vermeld staat, en hoe het gebracht word!
Tip voor goeie docu hierover.
Zeker een aanrader!

Gepost door Fogel zaterdag 29 november 2014 @ 23:42:57
Open mind: het willen zien van meerdere kanten van een verhaal uit verschillende kanalen (zowel MSM als non-MSM) en daaruit zelf een conclusie trekken
Closed mind: een [type] bron geloven (of dat nu MSM of non-MSM is)

Non-mind: trollen die alleen maar proberen te provoceren zonder ook maar ooit constructief bij te dragen aan een topic.

Mensen die niet willen discusieren met of luisteren naar "anderen" zijn closed minded.

De invloed van de media is erg groot en verhalen worden in verschillende bronnen verschillend weergegeven. De kant die volgens de publisher het belangrijkst is beinvloed natuurlijk de schrijfstijl en focus. Een financieel dagblad zal bijvoorbeeld jubelen over kostenreductie in een bedrijf, alwaar een "arbeiderkrant" kopt met "X mensen verliezen hun baan". En dat is nog maar een heel simpel voorbeeld binnen MSM.

Je hoeft geen "gekkie" (wat een denigrerend woord) te zijn om niet alles te geloven wat er geschreven wordt. Iedereen kent wel uit eigen ervaring een verhaal wat anders in de krant is gekomen dan de werkelijkheid. Was dat dan een complot? Niet perse, waarschijnlijk niet zelfs, maar het geeft wel een inzicht dat niet alles altijd per definitie helemaal waar is.
Maar, tegelijk is het ook niet handig om meteen alles wat niet in de MSM staat voor waar aan te nemen, ook daar is een agenda natuurlijk.

Enjoy, en sorry voor beetje off-topic gaan :)
  Moderator donderdag 11 december 2014 @ 23:45:05 #197
45833 crew  Fogel
pi_147502203
What is presented, is the thruth... is de inleiding van de film hierboven.
Wat is er hier waar? Het menselijk brein is makkelijk voor de gek te houden, daar heb je helemaal geen supercomplotten voor nodig.
Maargoed, we dwalen inderdaad wat af van WWIII.
  vrijdag 12 december 2014 @ 00:13:55 #198
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_147503334
quote:
12s.gif Op donderdag 11 december 2014 23:45 schreef Fogel het volgende:
Wat is er hier waar? Het menselijk brein is makkelijk voor de gek te houden, daar heb je helemaal geen supercomplotten voor nodig.
wow had er maar 5 van de 21
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Idd, mooi filmpje ^O^

Zo en nu weer on-topic.

[ Bericht 5% gewijzigd door theguyver op 12-12-2014 05:31:19 ]
  vrijdag 12 december 2014 @ 00:28:27 #199
435304 Izzy73
Read the signs!
pi_147503644
quote:
14s.gif Op donderdag 11 december 2014 23:37 schreef theguyver het volgende:

[..]

Zoals al vaker is aangegeven, Geloof niet alles wat te vinden valt op het internet.
Kijk vooral hoe het vermeld staat, en hoe het gebracht word!
Tip voor goeie docu hierover.
Zeker een aanrader!

Enjoy, en sorry voor beetje off-topic gaan :)
Yup, goede film, gaat wel voornamelijk over de MSM dus blijkt wel dat die niet geheel te vertrouwen zijn.
Ik geloof ook niet zomaar alles hoor maar het zet je zeker aan het denken. ;)
Back on topic, mijn flash-player is gecrashed tijdens het kijken en ik had veel storing.
Toch WW3 in aantocht?
Of was het HAARP, misschien een ufo die over vloog of aliens wilde niet dat ik het filmpje zag :9
  vrijdag 12 december 2014 @ 00:30:11 #200
435304 Izzy73
Read the signs!
pi_147503674
quote:
12s.gif Op donderdag 11 december 2014 23:45 schreef Fogel het volgende:
Haha, geweldig.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')