In 1672 vraten we gewoon onze eigen landsbestuurders op!quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 19:00 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Dit is veel te gemakkelijk, maar och, wat is het heerlijk.
Werd de Republiek van Napels van 1799 eerder uitgeroepen dan de Republiek van Rome uit hetzelfde jaar?Werd in 1204 Venetie geplunderd op bevel van Byzantium? Liet Abelard Fulbert castreren? Heeft Lambiekje ooit eerder van deze gebeurtenissen gehoord?
Je snapt het dus echt niet.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 19:00 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Dit is veel te gemakkelijk, maar och, wat is het heerlijk.
Werd de Republiek van Napels van 1799 eerder uitgeroepen dan de Republiek van Rome uit hetzelfde jaar?Werd in 1204 Venetie geplunderd op bevel van Byzantium? Liet Abelard Fulbert castreren? Heeft Lambiekje ooit eerder van deze gebeurtenissen gehoord?
dat zou een mooi SBS6 programma zijn.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 19:18 schreef theguyver het volgende:
[..]
In 1672 vraten we gewoon onze eigen landsbestuurders op!
Tegenwoordig vinden we dit gewoon niet te verteren!
De lijken werden vervolgens volledig ontkleed, ondersteboven opgehangen aan de wipgalg op het Groene Zoodje - Johan een sport hoger dan z'n broer - en opengereten. Tenen, vingers, duimen, oren, neuzen, lippen, tongen en handen werden afgesneden. De lijken werden door enkele omstanders met vuisten geslagen. De ingewanden werden uit de lichamen gehaald en volgens ooggetuige en dichter-industrieel Joachim Oudaan deels door de omstanders opgegeten of aan honden te eten gegeven. Ook werden de lichamen gecastreerd. Een dode kat werd tussen de benen van Cornelis gelegd.Verhoeff sneed inderdaad de harten uit de lichamen. Ze zijn nog jaren in potten met terpentijnolie tentoongesteld geweest.
Vaderlandse geschiedenis is niet jouw ding merk ik alquote:Op woensdag 22 oktober 2014 00:04 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
dat zou een mooi SBS6 programma zijn.
Wat een vernietigend antwoord. Leg het mij dan eens uit.quote:
Ik meen ook niet dat men anders aan kijkt tegen de personen die een andere religie aanhangen in Amerika zelf want hun geloven in hoger wezen of iets dan hun zelf. En zelfs het belachelijk van God maken via comedy, al gebeurt dit weer op gepaste wijze sinds het beleid van G.W. Bush.( Onder het beleid van Clinton kwam er toch een kleine vrije gedachte aan revolutie in Amerika, de koude Oorlog was namelijk afgelopen en de tijd van het afvragen kwam aan bod wat is Amerika en wat is God en wat is er buiten of boven ons en waar staan wij voor als Amerikaan. Al die vragen zijn na 2001 weggevaagd en waren niet meer gepast in de Amerikaanse samenleving want men was in Oorlog voor God en Land met het terrorisme.)quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 14:20 schreef theguyver het volgende:
[..]
Ja maar dat geld niet alleen voor religie.
Zeg een keer FUCK en het land staat op zijn kop!![]()
Is er een tepel te zien op live tv dan breekt de pleuris er zowat uit.![]()
Er zijn er genoeg religies, en iedereen respecteerd dat, anders was een Tom cruise allang uit hollywood geknikkerd en zoveel anderen.
Het zit wel wat breder daar (ik post het nog maar eens)quote:Op woensdag 22 oktober 2014 14:02 schreef ems. het volgende:
Maar wat jij beschrijft is dan ook toepasbaar op Amerika. In New York zal je bovenstaande gedrag niet snel tegenkomen. In de bible belt wel.
Tsja.
Ik zal de link wel plaatsen om de docu te kijkenquote:Op woensdag 22 oktober 2014 14:06 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Het zit wel wat breder daar (ik post het nog maar eens)\)
Denk dat ie hier beter bij past, ga m zo even kijken, was al paar keer te sprake gekomen.quote:
Ok heb je gelijk inquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 12:57 schreef theguyver het volgende:
Denk dat ie hier beter bij past, ga m zo even kijken, was al paar keer te sprake gekomen.![]()
En ga deze gelijk even kijken!
En volgens Rusland zijn dit dan weer gewoon troepen op eigen houtje er naar toegereisd zijn, die voor de Pro russen willen vechten.quote:Op vrijdag 7 november 2014 13:42 schreef Lavenderr het volgende:
Een colonne van 32 Russische tanks is de grens met Oekraïne overgestoken. Ook zouden er dertig trucks met Russische troepen en zestien houwitser-kanonnen zijn meegereden.
Dat meldt AFP op basis van verklaringen van de Oekraïense regering. Het oversteken van het extra materiaal is donderdag gebeurd, maar het nieuws komt pas vrijdag naar buiten.
De tanks en trucks zouden gestationeerd zijn in de Volksrepubliek Loehansk. Volgens de pro-westerse organisatie Euromaidan is de colonne op weg naar de plaats Krasni Loech in het oosten van Oekraïne. In die regio zwaaien pro-Russische rebellen de scepter.
Daarnaast zou bij een andere Oekraïense grenspost nog een Russische colonne met vrachtwagens en drie mobiele radarstations zijn overgestoken.
De regering in Kiev en het Westen beschuldigen Rusland er al maanden van de separatisten in het oosten van Oekraïne met materieel en personeel te steunen. Rusland claimt geen partij te zijn in het conflict.
Oekraïne beraadt zich op ''een adequate reactie'', aldus legerwoordvoerder Andrej Lisenko. ''Rusland blijft maar mankracht en militaire voertuigen naar de Donbas (het oosten van Oekraïne) sturen'', zei hij. Het wapentuig wordt door de separatisten ingezet tegen het leger.
http://www.nu.nl/buitenla(...)e-binnengereden.html
Sukhoi SU-34quote:Op dinsdag 11 november 2014 16:15 schreef Fogel het volgende:
Rusland heeft nieuw speelgoed en dat hebben ze aan Noorwegen laten zien
[ afbeelding ]
Een SU-34 Fullback, aldus http://www.vg.no/nyheter/(...)kekysten/a/23333831/
Hier samen met een Noorse F-16, net buiten het Noorse luchtruim in het noorden.
[ afbeelding ]
Waarschijnlijk zijn ze met goedkeuring van Rusland op eigen houtje verder.. Met een verklaring als ie in problemen komt, pindakaas..quote:Op vrijdag 7 november 2014 14:03 schreef theguyver het volgende:
[..]
En volgens Rusland zijn dit dan weer gewoon troepen op eigen houtje er naar toegereisd zijn, die voor de Pro russen willen vechten.
Kort gezegd Rusland heeft zijn eigen leger niet in de hand.
Of gewoon lulkoek, hoe het went of keert Rusland is en blijft er zelf verantwoordelijk voor!
Er is wel meer stil komen te liggen in 1990quote:Op dinsdag 11 november 2014 16:19 schreef remlof het volgende:
[..]
Sukhoi SU-34
First flight 13 April 1990
Introduction 20 March 2014 (Official)
Hmmm, dat project heeft kennelijk even stilgelegen
Over wat en waarom?quote:Op donderdag 13 november 2014 18:06 schreef achjaha het volgende:
soldaat spreekt
https://www.facebook.com/(...)47585&type=2&theater
ik ben ook faceboekweigeraar, heb het van het net gepluktquote:Op donderdag 13 november 2014 18:09 schreef Fogel het volgende:
[..]
Over wat en waarom?
* Fogel is facebookweigeraar
Ik denk dat er zou veel meer zijn als er waren niet de Official Secrets act(geheime wet of zo?)quote:Op donderdag 13 november 2014 18:12 schreef achjaha het volgende:
[..]
ik ben ook faceboekweigeraar, heb het van het net geplukt
gaat over dat hij zich schaamt voor z'n acties en dat de us de echte terrorist is.
je kan het gewoon aanklikken hoor, het is niet eng
ik denk het ook, ik denk dat die video hierboven snel foetsie isquote:Op donderdag 13 november 2014 19:50 schreef Tingo het volgende:
[..]
Ik denk dat er zou veel meer zijn als er waren niet de Official Secrets act(geheime wet of zo?)
Sla het op en host het zelf ergens?quote:Op donderdag 13 november 2014 21:03 schreef achjaha het volgende:
[..]
ik denk het ook, ik denk dat die video hierboven snel foetsie is
de schijn moet worden opgehouden
welnee, ik heb het wel gezien nuquote:Op donderdag 13 november 2014 21:04 schreef Fogel het volgende:
[..]
Sla het op en host het zelf ergens?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |