abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 23 december 2014 @ 18:36:01 #251
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_147887707
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 december 2014 12:44 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

We gaan het nog leuk krijgen in het neofascistische Europa.
Kan niet wachten hoor lambiekie *O*
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_147927599
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 december 2014 18:36 schreef Dven het volgende:

[..]

Kan niet wachten hoor lambiekie *O*
Nou nou, niet zo haastig hoor. Eerst Kerst vieren ~:)
  zaterdag 27 december 2014 @ 01:08:09 #253
435304 Izzy73
Read the signs!
pi_147993889
The Geopolitics of World War III

The real reason Russia and Syria are being targeted right now.
De plannen van de VS om het midden oosten te destabiliseren voor 9/11,
Afghanistan, Irak, Iran, Syrië, Oekraïne, Rusland.
The big picture.

The Calm before The Storm
If you are ready to wake up, you are going to wake up.
If you're not you are going to stay pretending that you are just a poor little me.
  zaterdag 27 december 2014 @ 01:12:25 #254
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_147994037
Als er russen willen onderduiken heb ik nog wel een paar voorraadkamers, zal ik dan wel voor opgepakt worden door de geheime eu politie. -O-
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
pi_148005063
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 december 2014 01:12 schreef BaajGuardian het volgende:
Als er russen willen onderduiken heb ik nog wel een paar voorraadkamers, zal ik dan wel voor opgepakt worden door de geheime eu politie. -O-
Ik begrijp deze gevoelens van angst voor de Russen niet zo. Zelfs in het meest hypothetische geval dat de Russen Nederland zouden overnemen staan de culturen niet zo dramatisch ver van elkaar vandaan. De impact op het dagelijkse leven zou niet ontzettend hoog zijn.

Volgens mij staat Nederland momenteel helemaal niet in de plannen van iets.. behalve de EU, maar goed, we kunnen niet altijd een dorp blijven.
pi_148006098
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 december 2014 13:04 schreef Beathoven het volgende:

[..]

Zelfs in het meest hypothetische geval dat de Russen Nederland zouden overnemen staan de culturen niet zo dramatisch ver van elkaar vandaan.
Net als Duitsland en Nederland amirite? Ging ook prima 8-)
Conscience do cost.
  zaterdag 27 december 2014 @ 13:52:55 #257
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_148006761
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 december 2014 01:12 schreef BaajGuardian het volgende:
;( Ben alleen bang dat ze alle wodka hier op gaan zuipen, en er niks voormezelf over blijft.
http://www.trouw.nl/tr/nl(...)et-prijs-wodka.dhtml

ze houden erg van onze wodka....
http://www.volkskrant.nl/(...)t-groningen~a434214/
Er staat nog een vraag voor u open!!
  zaterdag 27 december 2014 @ 13:56:35 #258
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_148006910
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 december 2014 13:04 schreef Beathoven het volgende:

[..]

Ik begrijp deze gevoelens van angst voor de Russen niet zo. Zelfs in het meest hypothetische geval dat de Russen Nederland zouden overnemen staan de culturen niet zo dramatisch ver van elkaar vandaan. De impact op het dagelijkse leven zou niet ontzettend hoog zijn.

Volgens mij staat Nederland momenteel helemaal niet in de plannen van iets.. behalve de EU, maar goed, we kunnen niet altijd een dorp blijven.
Misschien moet je eens een geschiedenisboek openslaan.
pi_148007569
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 december 2014 13:56 schreef Erasmo het volgende:

[..]

Misschien moet je eens een geschiedenisboek openslaan.
Staat weinig over de Russen in, meer over de Sovjets, en vooral over de misdaden van Georgiërs als Stalin en Beria. De meeste leiders van de USSR waren trouwens van Oekrainse afkomst dacht ik...

Edit: Lenin en Khrushchev waren Russen, Brezhnev Oekrainer, Andropov Russisch, Chernenko en Gorbachev Oekrains-Russisch.

[ Bericht 8% gewijzigd door meth1745 op 27-12-2014 14:35:04 ]
  zaterdag 27 december 2014 @ 19:17:01 #260
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_148017978
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 december 2014 13:52 schreef theguyver het volgende:

[..]

;( Ben alleen bang dat ze alle wodka hier op gaan zuipen, en er niks voormezelf over blijft.
http://www.trouw.nl/tr/nl(...)et-prijs-wodka.dhtml

ze houden erg van onze wodka....
http://www.volkskrant.nl/(...)t-groningen~a434214/
Nou ik drink niet vodka dus hebben hun weer meer, ze mogen wel baltika 9 biertjes aan me schenken hoor, verder is het gewoon dat russen de nieuwe joden ter wereld zijn in deze fascistische EU, dus vind ik het mijn plicht als mens om ze in bescherming te nemen.
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
  zaterdag 27 december 2014 @ 19:29:04 #261
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_148018324
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 december 2014 14:13 schreef meth1745 het volgende:

[..]

Staat weinig over de Russen in, meer over de Sovjets, en vooral over de misdaden van Georgiërs als Stalin en Beria. De meeste leiders van de USSR waren trouwens van Oekrainse afkomst dacht ik...

Edit: Lenin en Khrushchev waren Russen, Brezhnev Oekrainer, Andropov Russisch, Chernenko en Gorbachev Oekrains-Russisch.
Ok Rusland is een land zonder corruptie met een grote persvrijheid.
pi_148021749
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 december 2014 19:29 schreef Erasmo het volgende:

[..]

Ok Rusland is een land zonder corruptie met een grote persvrijheid.
Ik woon er niet, dus interesseert me meer wat ze in het buitenland doen. En in dat opzicht zijn ze sinds ze hun ontstaan (Russische Federatie, 1991) veel terughoudender geweest dan de VS en de NAVO.
Aantal doden aan beide zijden, burgers inbegrepen:
Georgië: 700
Oekraine 5000

NAVO en VS:

Kosovo 10000
Afghanistan: 60000
Libië: 5900 doelen aangevallen. NAVO weigert cijfers betreffende gedode tegenstanders te geven.
Irak: 40000 tijdens de invasie. 100000 tot ruim 200000 tijdens de bezetting.
pi_148022006
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 december 2014 13:35 schreef ems. het volgende:

[..]

Net als Duitsland en Nederland amirite? Ging ook prima 8-)
Ja WoII maar WoII is WoIII niet en Rusland is Nazi Duitsland niet. Dat loopt allemaal anders hypothetisch gezien. Ik bedoelde het meer als in de zin van dat men eventueel in redelijke harmonie (voor zover je van harmonie kunt spreken) samen zou kunnen leven. In een zelfde doemscenario zijn we met IS strijders in Nederland verder van huis. Die zullen geen christenen en atheisten tolereren.

Enfin.. Beide gaat niet gebeuren want tegen die tijd mag ik hopen dat er ook wel tegenreactie komt.
pi_148031724
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 december 2014 13:58 schreef LelijKnap het volgende:
Ondertussen in de werkelijkheid: Rusland bezig met het verkopen van goud :')
Weet niet in welke realiteit jij zit, in de mijne zijn ze nog steeds aan het aankopen. Oekraine daarentegen is z'n voorraden aan het verkopen.

quote:
Rumors last week that Russia was on the verge of selling its gold reserves were quashed with the news on Friday that it has continued to add to its holdings. However, John Butler, chief investment officer at Atom Capital, and Alasdair MacLeod, the head of research at online bullion exchange GoldMoney Foundation, believe that Russian President Vladimir Putin could bring the country onto some sort of "gold standard" to try to shore up its economy.

"It was (and still is) in Russia's power to adopt a gold standard," MacLeod told CNBC via email.

"There is no doubt that Russia and China, plus the other Eurasian states in their sphere of influence are all accumulating gold and the indications are they see it as central to replacing the U.S. dollar for cross border trade."
http://www.cnbc.com/id/102290857
pi_148032478
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_148034526
quote:
Ja, dat blijkt wel duidelijk uit de links...
quote:
Providing small troop contingents for Washington’s unnecessary Third World wars (Afghanistan and Iraq, so far) isn’t nearly enough recompense to America for defending countries from a nuclear-armed power. Indeed, Ukraine is a security black hole, something to be avoided.

NATO countries should take all expansion proposals more seriously in the future. Membership should be a matter of security, not charity. New members should contribute to Americans’ safety.
  zondag 28 december 2014 @ 01:08:30 #267
435304 Izzy73
Read the signs!
pi_148034887
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 december 2014 23:52 schreef meth1745 het volgende:

[..]

Weet niet in welke realiteit jij zit, in de mijne zijn ze nog steeds aan het aankopen. Oekraine daarentegen is z'n voorraden aan het verkopen.

[..]

http://www.cnbc.com/id/102290857
Rusland is inderdaad al lange tijd bezig om goud in te slaan,
Iedere dollar die ze verdienen wordt direct omgezet in puur goud.
Alleen dat Oekraïne zijn goud aan het verkopen is is volgens mij niet helemaal waar.
Al het goud van Oekraïne is verdwenen (gestolen).
http://beurs.com/2014/03/(...)ikaanse-handen/41706
If you're not you are going to stay pretending that you are just a poor little me.
  zondag 28 december 2014 @ 01:19:32 #268
435304 Izzy73
Read the signs!
pi_148035211
Ook wel interessant om te weten:
Dit heeft Albert Pike (33e graad vrijmetselaar) al in 1871 voorspeld,

"The Third World War must be fomented by taking advantage of the differences
caused by the "agentur" of the "Illuminati" between the political Zionists and
the leaders of Islamic World. The war must be conducted in such a way that Islam
(the Moslem Arabic World) and political Zionism (the State of Israel) mutually destroy each other.
Meanwhile the other nations, once more divided on this issue will be constrained to fight to the point
of complete physical, moral, spiritual and economical exhaustion…
We shall unleash the Nihilists and the atheists,
and we shall provoke a formidable social cataclysm which in all its horror will show clearly to the nations
the effect of absolute atheism, origin of savagery and of the most bloody turmoil.
Then everywhere, the citizens, obliged to defend themselves against the world minority of revolutionaries,
will exterminate those destroyers of civilization, and the multitude, disillusioned with Christianity,
whose deistic spirits will from that moment be without compass or direction,
anxious for an ideal, but without knowing where to render its adoration,
will receive the true light through the universal manifestation of the pure doctrine of Lucifer,
brought finally out in the public view.
This manifestation will result from the general reactionary movement which will follow the destruction
of Christianity and atheism, both conquered and exterminated at the same time." 4

Since the terrorist attacks of Sept 11, 2001, world events, and in particular in the Middle East,
show a growing unrest and instability between Modern Zionism and the Arabic World.
This is completely in line with the call for a Third World War to be fought between the two,
and their allies on both sides.
This Third World War is still to come, and recent events show us that it is not far off.

http://www.vrijewereld.or(...)s-brief-aan-mazzini/
pi_148035971
quote:
We shall unleash the Nihilists and the atheists
:D

Verder leuk james bond plotje.
Conscience do cost.
pi_148038630
quote:
0s.gif Op zondag 28 december 2014 01:08 schreef Izzy73 het volgende:

[..]

Rusland is inderdaad al lange tijd bezig om goud in te slaan,
Iedere dollar die ze verdienen wordt direct omgezet in puur goud.
Alleen dat Oekraïne zijn goud aan het verkopen is is volgens mij niet helemaal waar.
Al het goud van Oekraïne is verdwenen (gestolen).
http://beurs.com/2014/03/(...)ikaanse-handen/41706
Artikel van 11 maart. Best mogelijk dat het goud uit het land gebracht is, wil niet zeggen dat het gestolen is, enkel verplaatst. Het IMF geeft als cijfers: 23.6 ton in november, 26.1 in oktober, 42.9 in april. Als daar geen inkomsten van de verkoop tegenover zouden staan had het IMF dat allicht opgemerkt.
http://www.google.be/url?(...)AK9LsbJKIiu8sOMudH2g
Er is wel een bericht dat 11 kg verdwenen is, vervangen door geverfd lood.
http://www.bloomberg.com/(...)al-bank-storage.html
  zondag 28 december 2014 @ 10:49:15 #271
235357 TitusPullo
Sehr feierlich, aber schlicht
pi_148039372
quote:
0s.gif Op zondag 28 december 2014 01:19 schreef Izzy73 het volgende:
Ook wel interessant om te weten:
Dit heeft Albert Pike (33e graad vrijmetselaar) al in 1871 voorspeld,

"The Third World War must be fomented by taking advantage of the differences
caused by the "agentur" of the "Illuminati" between the political Zionists and
the leaders of Islamic World. The war must be conducted in such a way that Islam
(the Moslem Arabic World) and political Zionism (the State of Israel) mutually destroy each other.
Meanwhile the other nations, once more divided on this issue will be constrained to fight to the point
of complete physical, moral, spiritual and economical exhaustion…
We shall unleash the Nihilists and the atheists,
and we shall provoke a formidable social cataclysm which in all its horror will show clearly to the nations
the effect of absolute atheism, origin of savagery and of the most bloody turmoil.
Then everywhere, the citizens, obliged to defend themselves against the world minority of revolutionaries,
will exterminate those destroyers of civilization, and the multitude, disillusioned with Christianity,
whose deistic spirits will from that moment be without compass or direction,
anxious for an ideal, but without knowing where to render its adoration,
will receive the true light through the universal manifestation of the pure doctrine of Lucifer,
brought finally out in the public view.
This manifestation will result from the general reactionary movement which will follow the destruction
of Christianity and atheism, both conquered and exterminated at the same time." 4

Since the terrorist attacks of Sept 11, 2001, world events, and in particular in the Middle East,
show a growing unrest and instability between Modern Zionism and the Arabic World.
This is completely in line with the call for a Third World War to be fought between the two,
and their allies on both sides.
This Third World War is still to come, and recent events show us that it is not far off.

http://www.vrijewereld.or(...)s-brief-aan-mazzini/
Weet er iemand waarom Pike dit zou hebben geschreven aan een bejaarde man die zijn hele leven lang alleen geijverd had voor de eenwording van Italie?
The crowning attainment of historical study is a historical sense - an intuitive understanding of how things do not happen. - Lewis Namier
  Moderator zondag 28 december 2014 @ 22:49:20 #272
249559 crew  Lavenderr
pi_148073384
quote:
1s.gif Op zondag 28 december 2014 10:49 schreef TitusPullo het volgende:

[..]

Weet er iemand waarom Pike dit zou hebben geschreven aan een bejaarde man die zijn hele leven lang alleen geijverd had voor de eenwording van Italie?
Dat is een heel goede vraag. En blijkbaar heel moeilijk te beantwoorden want het blijft stil.
  zondag 28 december 2014 @ 23:36:40 #273
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_148076161
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 december 2014 12:44 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

We gaan het nog leuk krijgen in het neofascistische Europa.
1939 tot 1945.
Ik noem het nu meer combi tussen communisme en katialisme..
Er staat nog een vraag voor u open!!
  maandag 29 december 2014 @ 00:39:23 #274
435304 Izzy73
Read the signs!
pi_148079378
quote:
1s.gif Op zondag 28 december 2014 10:49 schreef TitusPullo het volgende:

[..]

Het is maar hoe je het bekijkt.
Giuseppe Mazzini naar wie je refereert was ook een 33e graad vrijmetselaar
en oprichter van de Mafia.
Die zelfs naar hem is vernoemt.
Mazzini Autorizza Furti, Incendi, Avvelenament. (MAFIA)
Dus om nou te stellen dat hij zich enkel heeft ingezet voor de eenwording van italie lijkt me een
beetje simplistisch.
Ook was hij samen met Albert Pike oprichter van de Scottish Rite of Freemasonry.
De illuminati tak van de vrijmetselaars
Albert Pike was overigens ook de oprichter van de KKK.
pi_148088290
Albert Pike bedacht de drie WO’s

Met de beelden van de Libië-oorlog en de Arabische volksopstanden op het netvlies, gaan de gedachten van waarachtige historici automatisch naar de Amerikaanse generaal Albert Pike, een van de oprichters van de Klu Klux Klan, een van de machtigste leden van de Vrijmetselarij en belangrijk architect van de Nieuwe Wereld Orde. Daarvoor waren in zijn visie drie Wereldoorlogen nodig. Heeft deze illuminati zijn zin gekregen? Zitten we inmiddels niet in WO III?

De rampspoed die ons vandaag overkomt is al eeuwen geleden bedacht en over ons afgeroepen. Het is een waarheid die moeilijk te vatten is maar de actualiteit stelt ons helaas vaak in het gelijk. Steeds meer mensen vragen zich af: Wat is er toch een puinhoop in de wereld, waar komt die ellende toch vandaan? Wel geachte burgers, met name de oorlogen die vandaag worden gevoerd, de brandhaarden die daardoor ontstaan is allemaal het resultaat van een groots opgezet plan. Het heeft gewoon zo moeten zijn.

De Amerikaan Albert Pike (1809-1891) werkte namelijk tussen 1859 en 1871 aan een geheim programma die zou moeten leiden tot het uitroepen van een absolute wereldorde waarover we op deze site al het nodige hebben vastgesteld. Om het volk en hun leiders daartoe te mobiliseren en met de duivelse gevolgen in te laten stemmen diende er volgens deze 33-ste graad vrijmetselaar eerst wereldwijd een enorme chaos te worden gecreëerd. De rampspoed zou van bovenaf met opzet zo hopeloos mogelijk gemaakt moeten worden, zo stelde hij, dat iedereen uiteindelijk ten einde raad raakt en hunkert naar een alles oplossende wereldregering. Deze leiders zouden dan de Nieuwe Wereldorde uitroepen, een werelddictatuur met het uiterlijk van een verlossende macht die paradijs op Aarde belooft maar uiteindelijk de mens reduceert tot een zombie die slechts de belangen van de wereldelite dient.

Pike’s werk, die zijn plannen onder meer verwoordde in brieven aan een Italiaanse collega, komt in het licht van de huidige actualiteiten wel opvallend waarachtig over.

Hele artikel hier: http://www.complot-samenz(...)gen-van-albert-pike/
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')