Oh, we gaan vijandig doen? Ik ga mijn vader er bij halen.... dan zal die zorgen dat jij de rest van dit jaar en in het jaar 2000 nooit meer mag internetten... Lekker puh!.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 10:31 schreef Homijn het volgende:
[..]
Schrijf jij nou echt "Wat is deze"??![]()
Ben je het kind van een gastarbeider of zo?
2014... wat klinkt dat nog ver weg, maar alvast bedankt voor de waarschuwing!... ik zal dan geen was draaien.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 10:52 schreef giepen het volgende:
hallo hallo
bericht uit de toekomst voor TS...-> " ga op 2-10-2014:15:00 niet een korte was draaien, je wasmachine zal ontploffen en doen zo van bwwuhahaaaah PAM pffrrddguueeeeeee pffttrrrieiee, je huis zal instorten pffrrdrddgrr BREAAMMM!! djoeefff en iedereen gaat dood en krijgt aids! niet doen dus !
Grt grt
de hont
hallo halloquote:Op donderdag 2 oktober 2014 10:57 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
2014... wat klinkt dat nog ver weg, maar alvast bedankt voor de waarschuwing!... ik zal dan geen was draaien.Trouwens hont moet hondt zijn gok ik...
Oke.... dan ben ik al lekker aangepast tegen die tijd... of is het dan aangepasd? Nu ff lekker patat eten.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 10:59 schreef giepen het volgende:
[..]
hallo hallo
Bericht uit de far far future
grammatica is aangepast in deze tijd
grt grt
de hont
Ach, dat internet is toch maar een overdreven hype.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 10:56 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
Oh, we gaan vijandig doen? Ik ga mijn vader er bij halen.... dan zal die zorgen dat jij de rest van dit jaar en in het jaar 2000 nooit meer mag internetten... Lekker puh!.
Zo hé, jouw ouders plannen de gezinsuitbreiding wel erg zorgvuldig. Nu al weten dat er over twee jaar een kind wordt geboren en dan ook het geslacht nog weten. Petje af.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 11:00 schreef BroodjeSmeerkaas het volgende:
Ik krijg over 2 jaar mijn eerste broertje.
Kunstzininge inspiratie heet dat toch?quote:Op donderdag 2 oktober 2014 11:03 schreef Homijn het volgende:
[..]
Zo hé, jouw ouders plannen de gezinsuitbreiding wel erg zorgvuldig. Nu al weten dat er over twee jaar een kind wordt geboren en dan ook het geslacht nog weten. Petje af.
Bij varkens heet het geloof ik KI, dus het zou best kunnen.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 11:07 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Kunstzininge inspiratie heet dat toch?
Ik heb een gave.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 11:03 schreef Homijn het volgende:
[..]
Zo hé, jouw ouders plannen de gezinsuitbreiding wel erg zorgvuldig. Nu al weten dat er over twee jaar een kind wordt geboren en dan ook het geslacht nog weten. Petje af.
Dan moet je niet dansen hé.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 11:26 schreef Aberella het volgende:
Heeft iemand verstand van koeien? Die van mij doet steeds een raar dansje ofzo
Ja nou het zal wel, ik ben Buffy kijken.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 11:34 schreef BroodjeSmeerkaas het volgende:
[..]
Dan moet je niet dansen hé.
Dag.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 11:37 schreef Aberella het volgende:
[..]
Ja nou het zal wel, ik ben Buffy kijken.
Niks verontrustends. Die zijn gewoon bezig om Domo-vla te maken.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 11:26 schreef Aberella het volgende:
Heeft iemand verstand van koeien? Die van mij doet steeds een raar dansje ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |