quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 13:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
Over 3 weken voor het eerst naar het voetbalstadion, PSV - Twente.
PSV is nu al keurig bezig in de eredivisie, Vitesse uit en Willem II thuis even oprollen met 6-1. Dat wordt een simpele overwinning
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zie Heerenveen ook wel hoog eindigen. Prima team. Europees voetbal moet toch zeker te halen zijn
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 07-10-2014 13:46:05 ]
ach, ik heb ook een plaatje ingestuurd. Een recent liedje van Boudewijn de Groot, Avond. Gaat vast niet al te hoog eindigen, niemand boeit dit liedje echt.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 13:51 schreef Jovatov het volgende:
Ik hoorde dat radio 2 met een soort top2000 kwam met alle beste nummers uit dit millenium.
Lijkt me geen groot succes worden, tweeduizend nummers!
Ja ik geloof dat ik er al wel wat van gehoord heb, vond het niet echt wat nee.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 14:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik hoorde trouwens dat er een nieuw bandje aan zit te komen, volgende week releasen ze hun tweede EP. Ik vond de eerste erg leuk, maar ik denk niet dat ze erg populair gaan worden.
Ze heten Coldplay. Hebben jullie er ooit van gehoord?
Nouja, Thom Yorke heeft er zelf wat aan meegeschreven, misschien wordt het wat. Alhoewel, Radiohead overtreffen is niet makkelijk. Als die de komende jaren gewoon lekker doorgaan met hun heerlijke rockmuziek...quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 14:26 schreef Jovatov het volgende:
[..]
Ja ik geloof dat ik er al wel wat van gehoord heb, vond het niet echt wat nee.
Paar dagen terug kwam trouwens een andere Britse band met hun eerste CD. Muses ofzo, dikke Radiohead-ripoff, wordt nooit wat
Ja, PSV doet het beter dan Ajax. Ik hoop dat ze die Jan Wouters eruit trappen en dat ze Co Adriaanse aanstellen. Die heeft dit jaar maar mooi Champions League gehaald met Willem II.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 13:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
Over 3 weken voor het eerst naar het voetbalstadion, PSV - Twente.
PSV is nu al keurig bezig in de eredivisie, Vitesse uit en Willem II thuis even oprollen met 6-1. Dat wordt een simpele overwinning
Maar ƒ 1,39?! Waar staat die pomp? Ik moest ƒ 2,32 betalen. Gelukkig kreeg ik er wel zegeltjes bij, zodat ik voor handdoeken kan sparen.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 13:58 schreef Gwywen het volgende:
Ik heb bij de benzinepomp zo'n CD van Zonnet gehaald, dan kun je gratis internetten en hoef je alleen je telefoontikken te betalen. Ik heb ook al een kek emailadres aangemaakt natuurlijk. Alleen sukkels gebruiken hun eigen naam als mailadres! Meteen een foto naar mijn vader gemaild, duurde wel een half uur want hij was 1.5 MB, maar goed, op een diskette paste hij niet dus ik moest 'm wel mailen.
Vond het tanken trouwens wel duur toen ik bij de pomp was, 1 gulden 39 voor een liter benzine, ik was verdorie bijna vijftig gulden kwijt voor een volle tank.
Dat duurt nog wel ff, voordat het 2014 is... 15 jaar nog.quote:
Jij bent 4. Peuters van 4 kunnen helemaal niet typen. Jij bent een wonderkind!quote:
Geen idee, maar lijkt me wel een leuke titel voor een liedje.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 16:33 schreef Homijn het volgende:
[..]
Jij bent 4. Peuters van 4 kunnen helemaal niet typen. Jij bent een wonderkind!
Waar slaat die username van je trouwens op?
Ik zie in jouw signature "binnenkort op YouTube" staan. Wat is YouTube?quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 16:38 schreef Klaploper het volgende:
[..]
Geen idee, maar lijkt me wel een leuke titel voor een liedje.
Een website die ik ga maken waar allemaal filmpjes opstaan van mensen die met zwervers vechten.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 16:42 schreef Homijn het volgende:
[..]
Ik zie in jouw signature "binnenkort op YouTube" staan. Wat is YouTube?
#dtv
Dan zou ik het YouFight noemen. YouTube klinkt nergens naar. Klinkt een beetje als de Londense metro. Onder zo'n naam kan het nooit wat worden.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 16:46 schreef Klaploper het volgende:
[..]
Een website die ik ga maken waar allemaal filmpjes opstaan van mensen die met zwervers vechten.
Hmm, goed plan. Gelukkig heb ik de domeinnaam nog niet vastgelegd.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 16:47 schreef Homijn het volgende:
[..]
Dan zou ik het YouFight noemen. YouTube klinkt nergens naar. Klinkt een beetje als de Londense metro. Onder zo'n naam kan het nooit wat worden.
dankquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 10:02 schreef Homijn het volgende:
[..]
Je bent ook pas 14, dus het is je niet kwalijk te nemen dat je het niet snapt.
Voor ƒ 45 p/m heb je gewoon WAP bij Dutchtone!!! Echt super snel, ik heb nu een ringtone van The A-Team gedownload!!!quote:Op woensdag 1 oktober 2014 12:51 schreef humorduck28 het volgende:
Wie weet komt er ooit een tijd dat we via een mobiele telefoon kunnen internetten....Maar of dat snel komt?
Hihi, mijn @zonnet.nl adres bestaat nog.. Overgestapt op CompuServe, klonk beter.......quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 13:58 schreef Gwywen het volgende:
Ik heb bij de benzinepomp zo'n CD van Zonnet gehaald, dan kun je gratis internetten en hoef je alleen je telefoontikken te betalen. Ik heb ook al een kek emailadres aangemaakt natuurlijk. Alleen sukkels gebruiken hun eigen naam als mailadres! Meteen een foto naar mijn vader gemaild, duurde wel een half uur want hij was 1.5 MB, maar goed, op een diskette paste hij niet dus ik moest 'm wel mailen.
Vond het tanken trouwens wel duur toen ik bij de pomp was, 1 gulden 39 voor een liter benzine, ik was verdorie bijna vijftig gulden kwijt voor een volle tank.
Is het bij jou al 7 oktober geweest?quote:Op woensdag 8 oktober 2014 02:32 schreef Prins_Pils het volgende:
Ik zit nu in groep 7 en ik wil jullie graag vertellen wat voor toffe 7 oktober 1999 ik heb gehad maar ik hoor mijn moeder de trap opkomen! Ik doe gauwvlugsnel mijn licht uit en ik hoop dat ze niet gezien heeft dat ik nog wakker ben! Doei!
Nog ff en je zit zo op 8 oktober 2014 18:18:11quote:Op woensdag 8 oktober 2014 18:14 schreef Prins_Pils het volgende:
Kun je nagaan hoe ver ik mijn tijd vooruit ben
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.doei
quote:Op woensdag 8 oktober 2014 18:22 schreef Prins_Pils het volgende:
Dat duurt nog 15 jaar.. tegen die tijd zit deze Baas op zijn zelf gekochte tropische eiland met chicks en bierWat heb ik dan nog op Fok! te zoeken
Nog meer chicksSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 8 oktober 2014 20:47 schreef remlof het volgende:
Ik heb net een goed topic gevonden: BB1 / Ruud = Storm! (Goeiesmooorrrges!)
Ik ben nergens bang voor, mijn Nokia 3210 kan alles aanquote:Op donderdag 9 oktober 2014 09:29 schreef humorduck28 het volgende:
Ik zie er steeds meer tegen op, tegen 31 december 1999...![]()
INB4 Schijtluis, angsthaas..
Ik heb nog geen mobiel, heb een thuistelefoon. Toch kijken binnenkort naar een mobiel. Zou dat trouwens toekomst hebben?quote:Op donderdag 9 oktober 2014 11:39 schreef christiman het volgende:
[..]
Ik ben nergens bang voor, mijn Nokia 3210 kan alles aan
Mwa ik weet niet of het echt een toekomst heeft, ik heb er een gekocht omdat het me wel geinig leek. Leuke spelletjes ook, ken je Snake al?quote:Op donderdag 9 oktober 2014 11:44 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
Ik heb nog geen mobiel, heb een thuistelefoon. Toch kijken binnenkort naar een mobiel. Zou dat trouwens toekomst hebben?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |