Voor ƒ 45 p/m heb je gewoon WAP bij Dutchtone!!! Echt super snel, ik heb nu een ringtone van The A-Team gedownload!!!quote:Op woensdag 1 oktober 2014 12:51 schreef humorduck28 het volgende:
Wie weet komt er ooit een tijd dat we via een mobiele telefoon kunnen internetten....Maar of dat snel komt?
Hihi, mijn @zonnet.nl adres bestaat nog.. Overgestapt op CompuServe, klonk beter.......quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 13:58 schreef Gwywen het volgende:
Ik heb bij de benzinepomp zo'n CD van Zonnet gehaald, dan kun je gratis internetten en hoef je alleen je telefoontikken te betalen. Ik heb ook al een kek emailadres aangemaakt natuurlijk. Alleen sukkels gebruiken hun eigen naam als mailadres! Meteen een foto naar mijn vader gemaild, duurde wel een half uur want hij was 1.5 MB, maar goed, op een diskette paste hij niet dus ik moest 'm wel mailen.
Vond het tanken trouwens wel duur toen ik bij de pomp was, 1 gulden 39 voor een liter benzine, ik was verdorie bijna vijftig gulden kwijt voor een volle tank.
Is het bij jou al 7 oktober geweest?quote:Op woensdag 8 oktober 2014 02:32 schreef Prins_Pils het volgende:
Ik zit nu in groep 7 en ik wil jullie graag vertellen wat voor toffe 7 oktober 1999 ik heb gehad maar ik hoor mijn moeder de trap opkomen! Ik doe gauwvlugsnel mijn licht uit en ik hoop dat ze niet gezien heeft dat ik nog wakker ben! Doei!
Nog ff en je zit zo op 8 oktober 2014 18:18:11quote:Op woensdag 8 oktober 2014 18:14 schreef Prins_Pils het volgende:
Kun je nagaan hoe ver ik mijn tijd vooruit ben
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.doei
quote:Op woensdag 8 oktober 2014 18:22 schreef Prins_Pils het volgende:
Dat duurt nog 15 jaar.. tegen die tijd zit deze Baas op zijn zelf gekochte tropische eiland met chicks en bierWat heb ik dan nog op Fok! te zoeken
Nog meer chicksSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 8 oktober 2014 20:47 schreef remlof het volgende:
Ik heb net een goed topic gevonden: BB1 / Ruud = Storm! (Goeiesmooorrrges!)
Ik ben nergens bang voor, mijn Nokia 3210 kan alles aanquote:Op donderdag 9 oktober 2014 09:29 schreef humorduck28 het volgende:
Ik zie er steeds meer tegen op, tegen 31 december 1999...![]()
INB4 Schijtluis, angsthaas..
Ik heb nog geen mobiel, heb een thuistelefoon. Toch kijken binnenkort naar een mobiel. Zou dat trouwens toekomst hebben?quote:Op donderdag 9 oktober 2014 11:39 schreef christiman het volgende:
[..]
Ik ben nergens bang voor, mijn Nokia 3210 kan alles aan
Mwa ik weet niet of het echt een toekomst heeft, ik heb er een gekocht omdat het me wel geinig leek. Leuke spelletjes ook, ken je Snake al?quote:Op donderdag 9 oktober 2014 11:44 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
Ik heb nog geen mobiel, heb een thuistelefoon. Toch kijken binnenkort naar een mobiel. Zou dat trouwens toekomst hebben?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |