abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_147738081
quote:
0s.gif Op donderdag 18 december 2014 16:58 schreef qua111 het volgende:

[..]

Uhm als het goed is 2011-2012. En ja, bij ons was BaWi echt alleen maar wiskunde, dus Analyse was in 1 keer al die nieuwe begrippen en terminologie, daar had ik echt moeite mee. Bij jullie is inderdaad een deel van Analyse al bij BaWi geintroduceerd, dus dat zal wel schelen. In mijn tijd waren Micro en Macro ook nog meerkeuze tentamens :7
Ik moet zeggen dat ik het alsnog best een grote overgang vond (van basiswiskunde naar analyse) maar niet zo groot als jij schetste. Komt inderdaad omdat we bij basiswiskunde al best wel veel moesten bewijzen en een deel van analyse werd ook bij basiswiskunde behandeld ja.
Bij ons is alleen macro meerkeuze. Micro hebben ze naar open vragen veranderd omdat bij de meerkeuze-variant telkens slagingspercentages van 30% werden gehaald. :') Leek ze waarschijnlijk niet zo handig met het oog op de 60 BSA regel.
pi_147738198
quote:
10s.gif Op donderdag 18 december 2014 16:51 schreef Ensemble het volgende:

[..]

Wacht maar op Finance 1, daar zie je het verschil pas echt. :P
Heb er nu al zin in. :')
pi_147877708
quote:
10s.gif Op donderdag 18 december 2014 16:51 schreef Ensemble het volgende:

[..]

Wacht maar op Finance 1, daar zie je het verschil pas echt. :P
Wat had jij al econometrist dan voor Finance 1 als ik vragen mag?
pi_147880099
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 december 2014 13:12 schreef ulq het volgende:

[..]

Wat had jij al econometrist dan voor Finance 1 als ik vragen mag?
9.4
pi_147892025
Beste mede Erasmianen,

Bij de studie rechten is er ophef omdat de docent te weinig lijntjes op het tentamen had gezet bij de open vragen, en volgens het reglement je niet buiten de lijntjes mocht schrijven want dat wordt niet nagekeken.

Nu zijn er twee groepen studenten: leerlingen die alles op hebben geschreven maar wel buiten de lijntjes, leerlingen die de helft niet genoemd hebben maar wel keurig binnen de lijntjes blijven

Heeft iemand enig idee hoe dit eerder opgelost is?
pi_147903550
Mapima :')_!
pi_147907396
quote:
0s.gif Op woensdag 24 december 2014 00:13 schreef bamibij het volgende:
Mapima :')_!
Ga toch weg als je niks nuttigs te melden hebt
pi_147924743
WIj volgen studies waar gewoon alles goed geregeld is....(*insert Rob Geus here*)

Net als ieder ander probleem; Stap naar een studie-adviseur, steur een mailtje naar OnderwijsServiceCenter(OSSC) of ESSC. Als zij er niks van af weten stuur je het naar een examencommissie. Én vooral lekker met z'n allen mailen, dan is het meteen duidelijk dat er iets aan de hand is.

Logischerwijs zou je zeggen dat de tweede groep leerlingen benadeeld is, en er dus iets moet worden gedaan.
"Fear is going to be a player in your life, but you get to decide how much."
"You can fail at what you don't want, so you might as well take a chance on doing what you love."
pi_147950917
quote:
0s.gif Op woensdag 24 december 2014 17:33 schreef qua111 het volgende:
WIj volgen studies waar gewoon alles goed geregeld is....(*insert Rob Geus here*)

Net als ieder ander probleem; Stap naar een studie-adviseur, steur een mailtje naar OnderwijsServiceCenter(OSSC) of ESSC. Als zij er niks van af weten stuur je het naar een examencommissie. Én vooral lekker met z'n allen mailen, dan is het meteen duidelijk dat er iets aan de hand is.

Logischerwijs zou je zeggen dat de tweede groep leerlingen benadeeld is, en er dus iets moet worden gedaan.
Rechten op de EUR is prima, alleen met de docent zijn wij minder blij. Die docent wordt wrs helmaal gek van alle klachtmails over die regeltjes. :') !

Antiklacht: wrs wel een 7 gehaald hehe
  donderdag 25 december 2014 @ 16:02:21 #135
376125 CapnIzzy
Geef aye voor de kapitein
pi_147952495
quote:
0s.gif Op donderdag 25 december 2014 14:46 schreef mapima het volgende:

[..]

Rechten op de EUR is prima, alleen met de docent zijn wij minder blij. Die docent wordt wrs helmaal gek van alle klachtmails over die regeltjes. :') !

Antiklacht: wrs wel een 7 gehaald hehe
Waarom zou een docent daar gek van worden? Sinds wanneer beantwoord die prof zelf z'n mail dan :')
Onoverwinnelijk/Rotterdam/Zeerover
https://www.playgwent.com/en/ - Official beta of Gwent: The Witcher Gard Game
pi_147952561
quote:
0s.gif Op donderdag 25 december 2014 16:02 schreef CapnIzzy het volgende:

[..]

Waarom zou een docent daar gek van worden? Sinds wanneer beantwoord die prof zelf z'n mail dan :')
Ja het zijn waarschijnlijk over de 100 mensen die inmiddels een klachtmail hebben gestuurd... En er zijn 1100 eerstejaars inclusief deeltijd

:')
pi_147953902
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 december 2014 20:24 schreef mapima het volgende:
Beste mede Erasmianen,

Bij de studie rechten is er ophef omdat de docent te weinig lijntjes op het tentamen had gezet bij de open vragen, en volgens het reglement je niet buiten de lijntjes mocht schrijven want dat wordt niet nagekeken.

Nu zijn er twee groepen studenten: leerlingen die alles op hebben geschreven maar wel buiten de lijntjes, leerlingen die de helft niet genoemd hebben maar wel keurig binnen de lijntjes blijven

Heeft iemand enig idee hoe dit eerder opgelost is?
Zolang je het niet te gek maakt, kijken ze het heus wel na. Ik heb ook een beetje buiten de lijntjes geschreven, maar hoogstens één regel of twee. Ze willen gewoon voorkomen dat je een heel A4-tje gaat volschrijven waar een half A4-tje volstaat.
pi_147964882
quote:
0s.gif Op donderdag 25 december 2014 16:02 schreef CapnIzzy het volgende:

[..]

Waarom zou een docent daar gek van worden? Sinds wanneer beantwoord die prof zelf z'n mail dan :')
Zulke spelfouten maken en toch aan de universiteit studeren. Het blijft me een raadsel.
pi_147965454
quote:
0s.gif Op donderdag 25 december 2014 17:22 schreef Childofthe90s het volgende:

[..]

Zolang je het niet te gek maakt, kijken ze het heus wel na. Ik heb ook een beetje buiten de lijntjes geschreven, maar hoogstens één regel of twee. Ze willen gewoon voorkomen dat je een heel A4-tje gaat volschrijven waar een half A4-tje volstaat.
ja denk het ook. De docent heeft vast liever dat je kan laten zien dat je alles kent maar iets over de lijntjes heen schrijft, dan dat je dingen weg laat om binnen de lijntjes te blijven. :') Bij dat laatste kan je zeker weten dat je niet alle punten krijgt _O-

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 26-12-2014 00:39:46 ]
  vrijdag 26 december 2014 @ 13:32:00 #140
376125 CapnIzzy
Geef aye voor de kapitein
pi_147973202
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 december 2014 00:19 schreef Travel. het volgende:

[..]

Zulke spelfouten maken en toch aan de universiteit studeren. Het blijft me een raadsel.
Nou nou, het is wat.
Onoverwinnelijk/Rotterdam/Zeerover
https://www.playgwent.com/en/ - Official beta of Gwent: The Witcher Gard Game
  vrijdag 26 december 2014 @ 19:43:49 #141
376238 jantjevertonghen
Overigens Jan Vertonghen _O_
pi_147981933
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 december 2014 00:37 schreef mapima het volgende:

[..]

ja denk het ook. De docent heeft vast liever dat je kan laten zien dat je alles kent maar iets over de lijntjes heen schrijft, dan dat je dingen weg laat om binnen de lijntjes te blijven. :') Bij dat laatste kan je zeker weten dat je niet alle punten krijgt _O-
Pfff wat ben jij toch een van de meest kansloze figuren van Fok!
En dat zeg ik (Notabene een vd minst geliefde personen hier), serieus log uit en vertoon je hier niet meer.
Overigens Jan Vertonghen _O_ Wat een baas was dat _O_
pi_147982131
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 december 2014 19:43 schreef jantjevertonghen het volgende:

[..]

Pfff wat ben jij toch een van de meest kansloze figuren van Fok!
En dat zeg ik (Notabene een vd minst geliefde personen hier), serieus log uit en vertoon je hier niet meer.
Bemoei je met je eigen zaken en houd je neus uit die van anderen
pi_147993788
quote:
6s.gif Op vrijdag 26 december 2014 13:32 schreef CapnIzzy het volgende:

[..]

Nou nou, het is wat.
Nou ja, iedereen praat er altijd zo makkelijk over maar bij een tentamen economie zaten laatst 4 dt-fouten in het tentamen. Het niveau op de Erasmus Universiteit is bij leraren en studenten opmerkelijk laag.
pi_147993887
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 december 2014 01:04 schreef Travel. het volgende:

[..]

Nou ja, iedereen praat er altijd zo makkelijk over maar bij een tentamen economie zaten laatst 4 dt-fouten in het tentamen. Het niveau op de Erasmus Universiteit is bij leraren en studenten opmerkelijk laag.
Ik noem geen namen, maar sommige docenten zijn wel een joke.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 27-12-2014 01:08:17 ]
  zaterdag 27 december 2014 @ 11:23:32 #145
376125 CapnIzzy
Geef aye voor de kapitein
pi_148001610
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 december 2014 01:04 schreef Travel. het volgende:

[..]

Nou ja, iedereen praat er altijd zo makkelijk over maar bij een tentamen economie zaten laatst 4 dt-fouten in het tentamen. Het niveau op de Erasmus Universiteit is bij leraren en studenten opmerkelijk laag.
Je hebt gelijk, maar je moet ook toegeven dat posten op een forum en een tentamen opstellen twee verschillende dingen zijn.
Onoverwinnelijk/Rotterdam/Zeerover
https://www.playgwent.com/en/ - Official beta of Gwent: The Witcher Gard Game
pi_148371111
Wat voor nuttige activiteiten doen jullie naast jullie opleiding? Ik krijg de indruk dat alleen een diplomaatje,ondanks dat het een wo opleiding betreft, tegenwoordig niet genoeg is voor een degelijke baan in tegenstelling tot vroeger, waar de banen voor het oprapen lagen.

[ Bericht 7% gewijzigd door Super-B op 05-01-2015 22:42:00 ]
pi_148372240
In before zelfbenoemde-elitaire-engnekkenparade arriveert met connectie zus commissie zo.
  maandag 5 januari 2015 @ 22:11:13 #148
376125 CapnIzzy
Geef aye voor de kapitein
pi_148372462
quote:
0s.gif Op maandag 5 januari 2015 21:44 schreef Super-B het volgende:
Wat voor nuttige activiteiten doen jullie naast jullie opleiding? Ik krijg de indruk dat alleen een diplomaatje,ondanks dat het een wo opleiding betreft, tegenwoordig niet genoeg is voor een degelijke baan in tegenstelling tot vroeger, waar de banen voor het oprapen lagen,
Gewoon een cursus zelfvertrouwen volgen.
Onoverwinnelijk/Rotterdam/Zeerover
https://www.playgwent.com/en/ - Official beta of Gwent: The Witcher Gard Game
pi_148379160
quote:
0s.gif Op maandag 5 januari 2015 21:44 schreef Super-B het volgende:
Wat voor nuttige activiteiten doen jullie naast jullie opleiding? Ik krijg de indruk dat alleen een diplomaatje,ondanks dat het een wo opleiding betreft, tegenwoordig niet genoeg is voor een degelijke baan in tegenstelling tot vroeger, waar de banen voor het oprapen lagen.
meeate dingen kan je zelf doen, ik doe rechten en ben lid van de jfr maar dat is vrij nutteloos want je kan zelf wel naar de rechtbank gaan, de reizen daar zijn neer voor het bier en als je voor reizen gaat om iets te leren moet je bij ELSA zijn. Ik bezoek dus zelf rechtbanken, werk ernaast (staat altijd goed op je cv een bijbaan naast je studie) en doe ook een sport want dat werkt ook goed. Daarnaast leer ik mezelf Arabisch en wil ik over een paar jaar daar een certificaat voor halen
pi_148382192
Wat duurt het godverredomme lang voor ze tentamens uit het vorige jaar hebben nagekeken.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')