Nee, nog niet eens in enkelvoud. En zonder 50 euro administratiekosten. Tssssk.quote:Op dinsdag 30 september 2014 21:21 schreef ToT het volgende:
[..]Heeft hij dat verzoek dan niet schriftelijk in drievoud ingediend?
Mijn neef is kapitein op een schip van HAL, heb ik eens een rondleiding op gehad. Super gaaf en indrukwekkend.quote:Op dinsdag 30 september 2014 21:23 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Hey, daar ben ik vorig jaar vertrokken met de SS Rotterdam van Holland America
quote:Op dinsdag 30 september 2014 21:24 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Nee, nog niet eens in enkelvoud. En zonder 50 euro administratiekosten. Tssssk.
ow ja, kut, vergetenquote:Op dinsdag 30 september 2014 21:24 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Nee, nog niet eens in enkelvoud. En zonder 50 euro administratiekosten. Tssssk.
Ah!quote:Op dinsdag 30 september 2014 21:24 schreef Symphonic het volgende:
[..]
nee, omdat ik geen tijd heb
DUs het is gewoon mijn schuld eigenlijk
De keukens, de motoren, de wasserij, Mozes kriebel wat een logistiek! Petje af hoor. Ook voor het personeel die keihard werken.quote:Op dinsdag 30 september 2014 21:24 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Mijn neef is kapitein op een schip van HAL, heb ik eens een rondleiding op gehad. Super gaaf en indrukwekkend.
Volgende vakantie aanvraag dus 100 euro?quote:Op dinsdag 30 september 2014 21:25 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ow ja, kut, vergeten
draai ik morgen wel Brandend Zand voor je om het goed te maken
Inderdaad. Echt gaaf en petje af ja.quote:Op dinsdag 30 september 2014 21:26 schreef robdriessen het volgende:
[..]
De keukens, de motoren, de wasserij, Mozes kriebel wat een logistiek! Petje af hoor. Ook voor het personeel die keihard werken.
quote:Op dinsdag 30 september 2014 21:27 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Volgende vakantie aanvraag dus 100 euro?
Mij lijkt het eigenlijk een beetje saai. Maar aan de andere kant, op een boot met 21 zwembaden zal je je niet snel vervelen want er is vast nog veel meer te doenquote:Op dinsdag 30 september 2014 21:30 schreef Fogel het volgende:
Ik wil wel een keer een cruise proberen. Ben voorlopig nog niet verder gekomen dan routes met 1 (of 2?) overnachtingen.
Bergen-Trondheim, Bodų-Tromsų, Oslo-Hirtshals, Oslo, Kopenhagen. Gotenburg-Kiel en Oslo-Kiel.
Hoe groter de boot, hoe beter. Vind het een heerlijke vorm van transport.
als het niet stormt welquote:Op dinsdag 30 september 2014 21:30 schreef Fogel het volgende:
Ik wil wel een keer een cruise proberen. Ben voorlopig nog niet verder gekomen dan routes met 1 (of 2?) overnachtingen.
Bergen-Trondheim, Bodų-Tromsų, Oslo-Hirtshals, Oslo, Kopenhagen. Gotenburg-Kiel en Oslo-Kiel.
Hoe groter de boot, hoe beter. Vind het een heerlijke vorm van transport.
Basgitaarquote:Op dinsdag 30 september 2014 21:32 schreef Fogel het volgende:
G---------------------------------------------
D---------------------------------------------
A--7-7-10-7-5-3-2-----------------------------
E---------------------------------------------
Dat was net, ik ben traag.
quote:Op dinsdag 30 september 2014 21:32 schreef LompeHork het volgende:
[ afbeelding ] ANNIHILATOR [ afbeelding ]
Oh hoi
* Fogel maakt dolfijnengeluidenquote:Op dinsdag 30 september 2014 21:32 schreef LompeHork het volgende:
[ afbeelding ] ANNIHILATOR [ afbeelding ]
Oh hoi
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |