quote:
Op dinsdag 30 september 2014 18:52 schreef sunnyxox het volgende:Ik moet voor school voor volgend jaar een stage vinden voor een half jaar. Ik zou dit graag in het buitenland willen doen en dan het liefst in Ierland of in Malta. Ben er nog niet zo zeer uit welk land. Maar om een stage te vinden en om een huisvesting te vinden zou ik graag naar een stage bemiddelingsbedrijf willen toegaan. Ik heb hiervoor de volgende stage bemiddelingsbedrijven gevonden. Stagehuis.nl en Abroad-internships.nl alleen nu heb ik dus reviews gelezen over Abroad-internships dat zij eigenlijk helemaal niet zo goed meewerken en jou helpen om iets te vinden. Ik kon niks vinden over stagehuis dus ik had gehoopt of iemand anders hier ervaring mee heeft. Zijn hun betrouwbaar en helpen zij jou goed met het zoeken naar een stage?
Beste sunnyxox,
Wij kunnen je helpen met de keuze die je wil maken. Wij verzorgen buitenlandse stages in 7 verschillende bestemmingen waaronder ook Malta en Ierland en de stages die we verzorgen zijn echt op maat. Wij hebben namelijk verschillende bedrijven die werkzaam zijn in verschillende sectoren. Wij vragen jou dan ook echt wat je wil en wat je liever niet wilt.
Daarnaast bemiddelen we ook in huisvesting waarbij je met andere internationale studenten in een studentenhuis gedeeld kunt wonen. Heb je een andere wens dan kan dat ook dan helpen wij je daar ook mee. Veel studenten die via ons stage hebben gelopen vertellen dat dit ook een hele leuke ervaring is waardoor je je netwerk kunt uitbreiden. En daarnaast assisteren wij je bij het opstellen van je Engelstalige CV en motivatiebrief.
Wil je meer informatie bezoek dan onze website:
www.stagehuis.nl of heb je nog vragen mail ons naar info@stagehuis.nl.