Ja!quote:Op dinsdag 30 september 2014 17:53 schreef schizolientje het volgende:
maar als ik het nu goed begrijp wil Ruud voor straf niet meer met Ivan spelen maar moet Nico wel voor hun blijven koken ondanks de stem van Bil
Een stuk beter dan Billy kan vrijwel iedereen. Toch betwijfel ik of hier ook 90 opdrachten voor komen zoals bij Nico.quote:Op dinsdag 30 september 2014 17:53 schreef Jian het volgende:
[..]
In elk geval een stuk beter dan de "kinderkarten fantasie" van Billy .......
quote:Op dinsdag 30 september 2014 17:56 schreef Voxs het volgende:
Gio: "Die kachelen de bakjes leeg zodra ze de poort uitkomen"
ivan zei ik ha dniet verwacht dat er dit keer zoveel op je gestemd zou worden, sorry manquote:Op dinsdag 30 september 2014 17:56 schreef Haropro het volgende:
[..]
Ja!
Maar ik snap de stem van Ivan op Ruud ook niet, ook geen onderbouwing of niets. Ja, had zogenaamd niet gedacht dat hij genomineerd zou worden. Kan er bij mij niet in gegeven het feit dat Ruud vaker genomineerd is geweest. Notabene bij binnenkomst van Ivan zat Ruud op de stoel.
Gio zei in het begin ook al eens over de melk van Klaver: die tiefen dat gewoon ergens in een sloot. Hij heeft de boel wat dat betreft wel door.quote:Op dinsdag 30 september 2014 17:56 schreef Annelies1980 het volgende:
lachuh die gio "die dames kachelen dat eten buiten de poort gewoon die bakjes uit" whahaha
Hij liep van de week wel te schelden dat hij doodziek van die twee toneelspelers werd. Maar waarom hij die witte heks dan niet nomineert snap ik ook nietquote:Op dinsdag 30 september 2014 17:56 schreef Haropro het volgende:
[..]
Ja!
Maar ik snap de stem van Ivan op Ruud ook niet, ook geen onderbouwing of niets. Ja, had zogenaamd niet gedacht dat hij genomineerd zou worden. Kan er bij mij niet in gegeven het feit dat Ruud vaker genomineerd is geweest. Notabene bij binnenkomst van Ivan zat Ruud op de stoel.
Joey zijn blauwe periode was beter.quote:Op dinsdag 30 september 2014 17:56 schreef Paco55 het volgende:
[..]
Een stuk beter dan Billy kan vrijwel iedereen. Toch betwijfel ik of hier ook 90 opdrachten voor komen zoals bij Nico.
En altijd als eerste op.quote:Op dinsdag 30 september 2014 17:45 schreef Haropro het volgende:
[..]
Erg he? En met gasten erbij is het bijna niet vol te houden.
Vanes tegen gasten die zitten eten:
Ja, ik ben goed bezig, ik ben hier altijd aan het werk, hehehe. Ja, ben heel hiejiejeenies, hehehe, ben altijd bezig. Ik zie alles, daar ken ik niks aan doen, ik zie alles, is een goeie eigenschap he?
En de gasten:
Issie gestopt met drinken?quote:Op dinsdag 30 september 2014 17:57 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Joey zijn blauwe periode was beter.
Blijft toch raar? Ruud altijd stem van het publiek en al een paar keer genomineerd. Nou ja, kan nog toeval zijn en zie ik nu overal beren op de weg.quote:Op dinsdag 30 september 2014 17:57 schreef PeZu het volgende:
[..]
ivan zei ik ha dniet verwacht dat er dit keer zoveel op je gestemd zou worden, sorry man
Tja, niet echt spannend het is haast wel zeker dan Colinda gaatquote:Op dinsdag 30 september 2014 17:58 schreef JanKorteachternaam het volgende:
5 mensen genomineerd, wat een waanzin! Ik blij dat die vreselijke Nicoline genomineerd is, blijken er nog 4 anderen te zijn
ja ik vidn het ook raarquote:Op dinsdag 30 september 2014 17:58 schreef Haropro het volgende:
[..]
Blijft toch raar? Ruud altijd stem van het publiek en al een paar keer genomineerd. Nou ja, kan nog toeval zijn en zie ik nu overal beren op de weg.
Toen Joey er net was,heeft hij Lot geschilderd.En dat deed hij best knap.quote:
Lauraquote:Op dinsdag 30 september 2014 18:01 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Toen Joey er net was,heeft hij Lot geschilderd.En dat deed hij best knap.
Joey is best creatief.quote:Op dinsdag 30 september 2014 18:00 schreef ledn81 het volgende:
Laura : "Wie is die chick? is dat Lotje"
Over dit schilderij![]()
![]()
[ afbeelding ]
Nee dat was LaurA.quote:Op dinsdag 30 september 2014 18:01 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Toen Joey er net was,heeft hij Lot geschilderd.En dat deed hij best knap.
Hij zou toch weg gaanquote:Op dinsdag 30 september 2014 17:54 schreef formule het volgende:
Ruud ziet er teneergeslagen uit Ik weet niet dat komt
dat vroeg is isa hem ookquote:Op dinsdag 30 september 2014 17:57 schreef mazaru het volgende:
[..]
Hij liep van de week wel te schelden dat hij doodziek van die twee toneelspelers werd. Maar waarom hij die witte heks dan niet nomineert snap ik ook niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |