Wat heb je dan allemaal aanstaan, wat voor connectie voor data? Niet echt heel indrukwekkend maar ook weer niet heel slecht.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 08:32 schreef Skillstorm het volgende:
Anderhalf uur screen on time, van 85% naar 65%
Dus 20% per anderhalf uur.
7 1/2 screen on time met een volle batterij, ongeveer. Wel op lowest brightness.
Wifi.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 14:57 schreef malalatete het volgende:
Ik vind het uitzoeken van een hoesje altijd zo vervelend, weet niet welke zoals gewoonlijk, meestal is de derde aankoop pas de juiste. Ben geen fan van flipcovers maar met zo'n groot scherm lijkt het mij de beste bescherming.
[..]
Wat heb je dan allemaal aanstaan, wat voor connectie voor data? Niet echt heel indrukwekkend maar ook weer niet heel slecht.
Niet echt een onafhankelijke testquote:
Vrijwel niks, whatsapp en Chrome.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 21:57 schreef malalatete het volgende:
[..]
En qua (extra) apps? facebook etc ?
Maar ben je nu ontevreden hierover ? Bij tweakers hadden ze geloof ik 8 uur en paar minuten met 250 nits, ik weet niet hoeveel nits de laagste brightness stand is maar het ontloopt mekaar niet zo heel veel qua onscreen tijd.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 22:10 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Vrijwel niks, whatsapp en Chrome.
Ja hoor, aardig tevreden.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 22:37 schreef malalatete het volgende:
[..]
Maar ben je nu ontevreden hierover ? Bij tweakers hadden ze geloof ik 8 uur en paar minuten met 250 nits, ik weet niet hoeveel nits de laagste brightness stand is maar het ontloopt mekaar niet zo heel veel qua onscreen tijd.
het is hun eigen test, waarom zou je die extern laten doen?quote:Op donderdag 2 oktober 2014 22:05 schreef Skaai het volgende:
[..]
Niet echt een onafhankelijke test.
dan heb je waarschijnlijk een energie slurpende app op de achtergrond. Of je trolltquote:Op donderdag 2 oktober 2014 22:44 schreef RetRy32 het volgende:
Ik vind de batterij gewoon matig trouwens hoor.
Nope.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 22:46 schreef Catch22- het volgende:
[..]
dan heb je waarschijnlijk een energie slurpende app op de achtergrond. Of je trollt
dan nog haal je 5-8 uur scherm tijd op een dag als het goed is. Tenzij je veel games doet of filmpjes kijkt. Of non stop GPS aan hebt, of hele hoge helderheid gebruiktquote:
Ja.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 22:56 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Tenzij je veel games doet of filmpjes kijkt, en hele hoge helderheid gebruikt
Omdat mensen sneller 'vertrouwen' hebben in een onafhankelijke test dan die van de fabrikant zelfquote:Op donderdag 2 oktober 2014 22:43 schreef Catch22- het volgende:
[..]
het is hun eigen test, waarom zou je die extern laten doen?
Mijn zusje.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 23:41 schreef Catch22- het volgende:
Je zit natuurlijk niet met je volledige lichaamsgewicht op je bil. Nu ga ik er überhaupt niet van uit dat een telefoon heel blijft in je kontzak als je er op gaat zotten (wie heeft daar überhaupt zijn telefoon)
Dit is gewoon een promotiefilmpje van hun interne testafdeling, niets mis mee. Die telefoons dienen toch gewoon getest te worden voor ze de verkoop in gaan? Von het wel leuk om te zienquote:Op donderdag 2 oktober 2014 23:27 schreef Skaai het volgende:
[..]
Omdat mensen sneller 'vertrouwen' hebben in een onafhankelijke test dan die van de fabrikant zelf. Is wel leuk zo'n filmpje van hun eigen test, mijn voorkeur gaat uit naar een review van bijvoorbeeld Tweakers dan hun eigen promo filmpje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |