Nope, niet switchen tussen de twee meest recent gebruikte apps. Je kan wel gewoon het multitask-scherm oproepen door de menuknop lang in te houden.quote:Op zondag 12 oktober 2014 15:36 schreef Eric_Cantona het volgende:
Dat werkt toch ook gewoon met de "hardware"buttons?
Bedankt voor het testenquote:Op zondag 12 oktober 2014 18:26 schreef mr-green het volgende:
2 meter vallen kan de OPO ook aan
Wel met een cruzerlite case.
Moet ik perse de originele kopen of is ezcast even goed ? Ik koop het alleen voor netflix, dus als je een goedkopere oplossing weet, gaarne.quote:Op zondag 12 oktober 2014 18:13 schreef FL_Freak het volgende:
Chromecast werkt erg goed hoor. Moet je wel een stabiele wifi verbinding hebben.
Ik heb wel eens dat me front of back camera het niet doet ff een reboot en alles werkt weerquote:Op zondag 12 oktober 2014 19:56 schreef Skaai het volgende:
Gisteren kon ik opeens geen muziek meer via oordopjes luisteren. Ik dacht eerst dat mijn Apple oordopjes stuk waren (Xiaomi Pistons zijn onderweg
) maar het tweede setje oordopjes deed ook niks, maar na even opnieuw opstarten werkte het weer.
![]()
.
quote:Op zondag 12 oktober 2014 19:56 schreef Skaai het volgende:
Gisteren kon ik opeens geen muziek meer via oordopjes luisteren. Ik dacht eerst dat mijn Apple oordopjes stuk waren (Xiaomi Pistons zijn onderweg
) maar het tweede setje oordopjes deed ook niks, maar na even opnieuw opstarten werkte het weer.
![]()
.
Jullie doen me schrikken, al zoveel dingen die al niet lekker lopen bij een OPO van nog geen maand.quote:Op zondag 12 oktober 2014 21:52 schreef hiddit het volgende:
[..]
Ik heb wel eens dat me front of back camera het niet doet ff een reboot en alles werkt weer
Dat kan je toch zelf kiezen wat de knopacties zijn? Of ben ik nu te verwend door Paranoid Android/Omnirom?quote:Op zondag 12 oktober 2014 17:11 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Nope, niet switchen tussen de twee meest recent gebruikte apps. Je kan wel gewoon het multitask-scherm oproepen door de menuknop lang in te houden.
Dat kan inderdaad.quote:Op zondag 12 oktober 2014 22:55 schreef Tain het volgende:
[..]
Dat kan je toch zelf kiezen wat de knopacties zijn? Of ben ik nu te verwend door Paranoid Android/Omnirom?
Maar desbetreffende functie kun je nu net niet kiezen.quote:
Als je een kabel geen bezwaar vindt kun je ook een usb lan-adapter aansluiten via de otg kabel.quote:Op zondag 12 oktober 2014 18:07 schreef malalatete het volgende:
Kom er net achter dat de Oneplus One geen video / beeld kan afspelen via MHL kabel. Kan dus alleen streamen over wifi. Wel een beetje jammer want dan moet ik chromecast kopen en dan nog heb ik liever de stabiliteit van een kabelconnectie.
Ik weet niet of het in de OP staat maar misschien kan het toegevoegd worden.
Minpunten:
Geen FM radio
Geen video-uit via MHL kabel mogelijk
ik heb hem sinds begin augustus, maar het is de laatste tijd wel minder en denk dat met toestellen van nu de meeste problemen er al uit zijn, zo heb OK nooit last gehad van een yellow band waar toen ik hem kocht vele last van haddenquote:Op zondag 12 oktober 2014 21:59 schreef Thorical het volgende:
[..]
[..]
Jullie doen me schrikken, al zoveel dingen die al niet lekker lopen bij een OPO van nog geen maand.
Ik heb nu alleen 2x gehad dat opeens een mapje of icioonte helemaal weg was, of verplaatst was. Dat is best apart en irritant. Verder eigenlijk weinig last.quote:Op maandag 13 oktober 2014 13:04 schreef hiddit het volgende:
[..]
ik heb hem sinds begin augustus, maar het is de laatste tijd wel minder en denk dat met toestellen van nu de meeste problemen er al uit zijn, zo heb OK nooit last gehad van een yellow band waar toen ik hem kocht vele last van hadden
Daar heb ik nog nooit last van gehad, ik gebruik ook nova launcherquote:Op maandag 13 oktober 2014 13:08 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ik heb nu alleen 2x gehad dat opeens een mapje of icioonte helemaal weg was, of verplaatst was. Dat is best apart en irritant. Verder eigenlijk weinig last.
Batterijdrain heb ik een paar keer gehad maar met een reboot was dat ook weer weg beetje vaag weet niet echt hoe het komt maar ook daar al een tijd geen last meer van gehad en ik draai ook nog 33 en zit te wachten op de volgende updatequote:Op maandag 13 oktober 2014 13:25 schreef RobertNL het volgende:
Hmz, nog nooit last van gehad. Alleen hele lichte yellow banding en batterijdrain op 33 firmware.
Op 38 lijkt de batterij alweer 10x beter te zijn
Dit lijkt me een noodgeval, dus baksteen door het raam en naar binnen gaan!quote:Op maandag 13 oktober 2014 16:06 schreef d4v1d het volgende:
Mijne oneplus one is bezorgd bij de buren en nu zijn ze niet thuis
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |