Niet zo huilen.quote:Op dinsdag 30 september 2014 19:20 schreef Cinghiale het volgende:
[..]
[..]
Jullie kennen de hele vrouw niet, maar puur vanwege haar uiterlijk dat jullie niet aanstaat zou ze onthoofd moeten worden???![]()
En dan jij Pulzzar, die weet hoe het is om een buitenbeentje te zijn, iemand die anders is dan anderen. Je moet je schamen. Erg sympathiek kom je in geen geval op me over.
Je zit op het internet op FOK! in Klaagbaak, zo gaat dat nou eenmaal hier.quote:Op dinsdag 30 september 2014 19:20 schreef Cinghiale het volgende:
[..]
[..]
Jullie kennen de hele vrouw niet, maar puur vanwege haar uiterlijk dat jullie niet aanstaat zou ze onthoofd moeten worden???![]()
En dan jij Pulzzar, die weet hoe het is om een buitenbeentje te zijn, iemand die anders is dan anderen. Je moet je schamen. Erg sympathiek kom je in geen geval op me over.
Nou zeg! Doe ff niet zo hypocriet.quote:Op dinsdag 30 september 2014 19:20 schreef Cinghiale het volgende:
[..]
[..]
Hypocriet? Leg uit waus.quote:Op dinsdag 30 september 2014 19:37 schreef Pulzzar het volgende:
[..]
Nou zeg! Doe ff niet zo hypocriet.
Ben je boos?quote:Op dinsdag 30 september 2014 19:41 schreef Cinghiale het volgende:
[..]
Kortom, je kunt het niet uitleggen. Valse nicht.
Heeee! Abraham-de-Lacy is weer terug!quote:Op dinsdag 30 september 2014 19:41 schreef Cinghiale het volgende:
[..]
Kortom, je kunt het niet uitleggen. Valse nicht.
quote:Op dinsdag 30 september 2014 19:42 schreef Pulzzar het volgende:
[..]
Heeee! Abraham-de-Lacy is weer terug!
Ik vind het gewoon triest dat een wildvreemde vrouw IS word toegewenst omdat haar uiterlijk mensen niet bevalt. En dat dan door een zeikerige nicht die continu topics opent over hoe de hele wereld hem onrecht aandoet. Pulzzar vind zichzelf zo onwijs zielig maar is zelf geen haar beter.quote:
Misschien moet je het allemaal niet zo serieus nemen.quote:Op dinsdag 30 september 2014 19:44 schreef Cinghiale het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon triest dat een wildvreemde vrouw IS word toegewenst omdat haar uiterlijk mensen niet bevalt. En dat dan door een zeikerige nicht die continu topics opent over hoe de hele wereld hem onrecht aandoet. Pulzzar vind zichzelf zo onwijs zielig maar is zelf geen haar beter.
Ja leuk hoor. Als je hier iets zegt dat mensen niet aanstaat ben je zogenaamd een kloon. Hoe afgezaagdquote:Op dinsdag 30 september 2014 19:42 schreef Pulzzar het volgende:
[..]
Heeee! Abraham-de-Lacy is weer terug!
Precies!quote:Op dinsdag 30 september 2014 19:45 schreef deadprez het volgende:
[..]
Misschien moet je het allemaal niet zo serieus nemen.
Ik neem IS heel serieus, en daarmee zo'n opmerking ook. Er zijn namelijk al een aantal mensen onthoofd door die smeerlappen. Dus ik vind het niets om grapjes over te maken.quote:Op dinsdag 30 september 2014 19:45 schreef deadprez het volgende:
[..]
Misschien moet je het allemaal niet zo serieus nemen.
Dat mag jij vinden. Ik ken jou verder niet, dus eerlijk gezegd zit ik er niet zo mee wat je van me vindt.quote:Op dinsdag 30 september 2014 19:46 schreef Cinghiale het volgende:
[..]
Ja leuk hoor. Als je hier iets zegt dat mensen niet aanstaat ben je zogenaamd een kloon. Hoe afgezaagd
Ik vind jou gewoon een onsympathieke zeikerige nicht. Dus wie Abraham-de-Lacy ook mogen zijn; kennelijk ben ik niet de enige.
Moet jij niet eens uit op je hoge hakken vanavond?quote:
Daarom doe je ook zo hard je best om anders te zijn. Omdat het je niet interesseert wat mensen van je vinden. at een waus ben jij. Pffquote:Op dinsdag 30 september 2014 19:48 schreef Pulzzar het volgende:
[..]
Dat mag jij vinden. Ik ken jou verder niet, dus eerlijk gezegd zit ik er niet zo mee wat je van me vindt.
Misschien voel je je dan beter op je plek op het vivaforum ofzo.quote:Op dinsdag 30 september 2014 19:48 schreef Cinghiale het volgende:
[..]
Ik neem IS heel serieus, en daarmee zo'n opmerking ook. Er zijn namelijk al een aantal mensen onthoofd door die smeerlappen. Dus ik vind het niets om grapjes over te maken.
Nee hoor. Ik heb niet zoveel interesse in make-up en sieraden. Misschien wel een leuk forumpje voor Pulzzar thoughquote:Op dinsdag 30 september 2014 19:50 schreef deadprez het volgende:
[..]
Misschien voel je je dan beter op je plek op het vivaforum ofzo.
Grappig hoor, al die hommograpjes.quote:Op dinsdag 30 september 2014 19:52 schreef Cinghiale het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik heb niet zoveel interesse in make-up en sieraden. Misschien wel een leuk forumpje voor Pulzzar though
Wie was ook alweer ze zogenaamde valse nicht in dit topic?quote:Op dinsdag 30 september 2014 19:49 schreef Cinghiale het volgende:
[..]
Moet jij niet eens uit op je hoge hakken vanavond?
... Oh das waar ook, je hebt geen vrienden om mee te gaan
Ik druk jou gewoon even op de feiten. Dat eeuwige medelijden van iedereen verdien je niet. Bovendien heb je al genoeg zelfmedelijden.quote:Op dinsdag 30 september 2014 19:56 schreef Pulzzar het volgende:
[..]
Wie was ook alweer ze zogenaamde valse nicht in dit topic?
En maak je verder niet zo druk man.
Godverdomme, tante Thea doet ook leuk meequote:Op dinsdag 30 september 2014 19:20 schreef Cinghiale het volgende:
[..]
[..]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |