abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_145064128
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 september 2014 19:20 schreef Cinghiale het volgende:

[..]

[..]

Jullie kennen de hele vrouw niet, maar puur vanwege haar uiterlijk dat jullie niet aanstaat zou ze onthoofd moeten worden??? :{

En dan jij Pulzzar, die weet hoe het is om een buitenbeentje te zijn, iemand die anders is dan anderen. Je moet je schamen. Erg sympathiek kom je in geen geval op me over.
Niet zo huilen.
Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
  dinsdag 30 september 2014 @ 19:26:58 #27
270971 Starm
Altijd hard aan het werk
pi_145064241
quote:

[..]

[..]

Jullie kennen de hele vrouw niet, maar puur vanwege haar uiterlijk dat jullie niet aanstaat zou ze onthoofd moeten worden??? :{

En dan jij Pulzzar, die weet hoe het is om een buitenbeentje te zijn, iemand die anders is dan anderen. Je moet je schamen. Erg sympathiek kom je in geen geval op me over.
Je zit op het internet op FOK! in Klaagbaak, zo gaat dat nou eenmaal hier.
Ik ben de stem uit het kussen, vertel je dromen terwijl je slaapt.
pi_145064707
quote:

[..]

[..]

Nou zeg! Doe ff niet zo hypocriet. :')
pi_145064823
quote:
10s.gif Op dinsdag 30 september 2014 19:37 schreef Pulzzar het volgende:

[..]

Nou zeg! Doe ff niet zo hypocriet. :')
Hypocriet? Leg uit waus.
pi_145064894
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 september 2014 19:39 schreef Cinghiale het volgende:

[..]

Hypocriet? Leg uit waus.
Nee
pi_145064961
quote:
7s.gif Op dinsdag 30 september 2014 19:40 schreef Pulzzar het volgende:

[..]

Nee
Kortom, je kunt het niet uitleggen. Valse nicht.
pi_145065008
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 september 2014 19:41 schreef Cinghiale het volgende:

[..]

Ben je boos?
Stop the violence
Down with the hate
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
pi_145065023
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 september 2014 19:41 schreef Cinghiale het volgende:

[..]

Heeee! Abraham-de-Lacy is weer terug!
pi_145065035
quote:
10s.gif Op dinsdag 30 september 2014 19:42 schreef Pulzzar het volgende:

[..]

_O-
Stop the violence
Down with the hate
pi_145065081
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 september 2014 19:42 schreef deadprez het volgende:

[..]

Ben je boos?
Misschien is die vrouw zijn moeder ofzo.
pi_145065124
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 september 2014 19:42 schreef deadprez het volgende:

[..]

Ben je boos?
Ik vind het gewoon triest dat een wildvreemde vrouw IS word toegewenst omdat haar uiterlijk mensen niet bevalt. En dat dan door een zeikerige nicht die continu topics opent over hoe de hele wereld hem onrecht aandoet. Pulzzar vind zichzelf zo onwijs zielig maar is zelf geen haar beter.
pi_145065141
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 september 2014 19:44 schreef Cinghiale het volgende:

[..]

Ik vind het gewoon triest dat een wildvreemde vrouw IS word toegewenst omdat haar uiterlijk mensen niet bevalt. En dat dan door een zeikerige nicht die continu topics opent over hoe de hele wereld hem onrecht aandoet. Pulzzar vind zichzelf zo onwijs zielig maar is zelf geen haar beter.
Misschien moet je het allemaal niet zo serieus nemen.
Stop the violence
Down with the hate
pi_145065212
quote:
10s.gif Op dinsdag 30 september 2014 19:42 schreef Pulzzar het volgende:

[..]

Ja leuk hoor. Als je hier iets zegt dat mensen niet aanstaat ben je zogenaamd een kloon. Hoe afgezaagd :')

Ik vind jou gewoon een onsympathieke zeikerige nicht. Dus wie Abraham-de-Lacy ook mogen zijn; kennelijk ben ik niet de enige.
pi_145065251
quote:
2s.gif Op dinsdag 30 september 2014 19:45 schreef deadprez het volgende:

[..]

Precies!
pi_145065288
quote:
2s.gif Op dinsdag 30 september 2014 19:45 schreef deadprez het volgende:

[..]

Ik neem IS heel serieus, en daarmee zo'n opmerking ook. Er zijn namelijk al een aantal mensen onthoofd door die smeerlappen. Dus ik vind het niets om grapjes over te maken.
pi_145065312
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 september 2014 19:46 schreef Cinghiale het volgende:

[..]

Ja leuk hoor. Als je hier iets zegt dat mensen niet aanstaat ben je zogenaamd een kloon. Hoe afgezaagd :')

Ik vind jou gewoon een onsympathieke zeikerige nicht. Dus wie Abraham-de-Lacy ook mogen zijn; kennelijk ben ik niet de enige.
Dat mag jij vinden. Ik ken jou verder niet, dus eerlijk gezegd zit ik er niet zo mee wat je van me vindt.
pi_145065331
quote:
14s.gif Op dinsdag 30 september 2014 19:47 schreef Pulzzar het volgende:

[..]

Precies!
Moet jij niet eens uit op je hoge hakken vanavond?

... Oh das waar ook, je hebt geen vrienden om mee te gaan :')
pi_145065389
quote:
7s.gif Op dinsdag 30 september 2014 19:48 schreef Pulzzar het volgende:

[..]

Dat mag jij vinden. Ik ken jou verder niet, dus eerlijk gezegd zit ik er niet zo mee wat je van me vindt.
Daarom doe je ook zo hard je best om anders te zijn. Omdat het je niet interesseert wat mensen van je vinden. at een waus ben jij. Pff 8)7
pi_145065409
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 september 2014 19:48 schreef Cinghiale het volgende:

[..]

Ik neem IS heel serieus, en daarmee zo'n opmerking ook. Er zijn namelijk al een aantal mensen onthoofd door die smeerlappen. Dus ik vind het niets om grapjes over te maken.
Misschien voel je je dan beter op je plek op het vivaforum ofzo.
Stop the violence
Down with the hate
pi_145065550
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 september 2014 19:50 schreef deadprez het volgende:

[..]

Misschien voel je je dan beter op je plek op het vivaforum ofzo.
Nee hoor. Ik heb niet zoveel interesse in make-up en sieraden. Misschien wel een leuk forumpje voor Pulzzar though :s)
pi_145065585
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 september 2014 19:52 schreef Cinghiale het volgende:

[..]

Nee hoor. Ik heb niet zoveel interesse in make-up en sieraden. Misschien wel een leuk forumpje voor Pulzzar though :s)
Grappig hoor, al die hommograpjes.
Stop the violence
Down with the hate
pi_145065718
quote:
13s.gif Op dinsdag 30 september 2014 19:49 schreef Cinghiale het volgende:

[..]

Moet jij niet eens uit op je hoge hakken vanavond?

... Oh das waar ook, je hebt geen vrienden om mee te gaan :')
Wie was ook alweer ze zogenaamde valse nicht in dit topic?

En maak je verder niet zo druk man.
pi_145065959
quote:
7s.gif Op dinsdag 30 september 2014 19:56 schreef Pulzzar het volgende:

[..]

Wie was ook alweer ze zogenaamde valse nicht in dit topic?

En maak je verder niet zo druk man.
Ik druk jou gewoon even op de feiten. Dat eeuwige medelijden van iedereen verdien je niet. Bovendien heb je al genoeg zelfmedelijden.

Jij bent echt zo'n type dat altijd het slachtoffer ''wil'' zijn. Daarom ga je ook nooit in op inhoudelijk advies, en wil je alleen steeds bevestigd krijgen hoe zielig je bent. Omdat iedereen je altijd heeft gehaat voor hoe je geboren bent.

En wat doe je zelf. Je maakt een totaal onbekende belachelijk om niets meer en niets minder dan haar natuurlijke verschijning. Net zoals jij geboren bent met vrouwelijke karaktereigenschappen is deze vrouw geboren met haar uiterlijk.

Denk daar maar eens aan voordat je weer een ''Arme ongeaccepteerde Pulzzar'' topic aanmaakt.
pi_145066073
quote:

[..]

[..]

Godverdomme, tante Thea doet ook leuk mee :')
pi_145066105
En laat mij lekker net zoals zoveel mensen hier op KLB lekker kankeren, haten en gifpissen. Ik hoef niet altijd de moraalridder uit te hangen. We zijn hier op KLB allemaal een beetje vals. Iedereen 'basht' elkaar, maar als je tussen de lijntjes door leest, merk je vaak wel dat het geen persoonlijke aanval is. Haan33 bijvoorbeeld is al zo vaak 'uitgescholden' hier, maar volgens mij vindt iedereen hem wel een leuke kerel.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')