SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De 10 geboden van dit topic:
1. Gij zult niet maveren; (zie 10)
2. Gij zult alle Brabanders eerbiedigen;
3. Gij zult het Trapzionisme verspreiden;
4. Gij zult Rijst discrimineren;
5. Gij zult niet het blik met mongolen openen;
6. Gij zult Tobi's naaktfotos bestuderen;
7. Gij zult uw medemens met een xbox uitlachen en vernederen;
8. Gij zult zeker niet geband worden voordat 2Happy4U je waarschuwt;
9. Gij zult WEFUT.com gebruiken voor squadbuilden;
10. Gij zult niet babbelen met mods.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Als iemand hier Bitterballetjes als clubnaam heeft...
IK NEUK JULLIE ALLEMAAL DE MOEDERHala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Op woensdag 21 maart 2012 18:51 schreef Toefjes het volgende:
Ja, als je me nog 1 keer pedo noemt, dan nemen we afscheid van je :)![]()
Futbin is heel fijn voor de spelersprijzen, maar niet voor stats.quote:Op dinsdag 30 september 2014 13:40 schreef MemphisPSV het volgende:
ik gebruik altijd futbin, werkt best goed.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Altijd weer die Adriatische opvliegendheid Iwan...denk om je hart.quote:Op dinsdag 30 september 2014 13:41 schreef BDIL het volgende:
Als iemand hier Bitterballetjes als clubnaam heeft...
IK NEUK JULLIE ALLEMAAL DE MOEDERNAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ik heb Fifa 14 overgeslagen, wat mij met 15 opvalt is dat Pace echt minder belangrijk is geworden, dat vind ik een groot pluspunt. In 13 was het één grote ren je rot show.
Ik speel nu met Huntelaar is de spits, het hij is sterk en snel genoeg om het goede verdedigers lastig te maken. Blij mee.![]()
speel je via wifi ? miss is het een snelheids probleem?quote:Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Komt omdat je je PS op Nederlands hebt staan. Even de taal veranderen naar Engels en dan doet hij het.quote:![]()
Ik heb 'm ook gewoon op Nederlands staan en heb geen problemen.quote:Op dinsdag 30 september 2014 13:47 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Komt omdat je je PS op Nederlands hebt staan. Even de taal veranderen naar Engels en dan doet hij het.hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Vind je?...quote:Op dinsdag 30 september 2014 13:47 schreef tegekvoorwoorden het volgende:
Ik heb Fifa 14 overgeslagen, wat mij met 15 opvalt is dat Pace echt minder belangrijk is geworden, dat vind ik een groot pluspunt. In 13 was het één grote ren je rot show.
Ik speel nu met Huntelaar is de spits, het hij is sterk en snel genoeg om het goede verdedigers lastig te maken. Blij mee.![]()
Haha jammer, dat zou anders echt een geniale oplossing zijn.quote:Op dinsdag 30 september 2014 13:48 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik heb 'm ook gewoon op Nederlands staan en heb geen problemen.![]()
Die is gek.quote:Op dinsdag 30 september 2014 13:47 schreef tegekvoorwoorden het volgende:
Nope geen wifiquote:Op dinsdag 30 september 2014 13:47 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
speel je via wifi ? miss is het een snelheids probleem?![]()
Pestventjequote:Op dinsdag 30 september 2014 13:47 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Komt omdat je je PS op Nederlands hebt staan. Even de taal veranderen naar Engels en dan doet hij het.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |