SPOILER: exitsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vaste bezoekersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Standaard POLL's in de spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Poll: Op wie heb jij gestemd?
• Charlotte
• Mark
• Giorgio
• Ivan
• Isabella
• Vanessa
• Laura B
• Ruud
• Billy
• Lautje
• Nicoline
• Joey
• Colinda
Tussenstand:
POLL: Welke ex-bewoner mag van jou terug?
UTO / Welke Ex-bewoners zou er weer in mogen?
De nominatie- en eliminatie data van oktober:
DI 30-09 Nominatie
WO 1-10 Entree 2 nieuwe bewoners
ZO 5-10 Exit 1 nieuwe bewoner
MA 6-10 Exit 1 genomineerde.
Poll: Welke nieuwe mag er van jouw in?
• Arminé
• Elzewieke
• Marinus
Tussenstand:
Voor uitgebreide info: UTO / Welke nieuwe heeft jouw voorkeur?
Agenda:
Overige aankondigingen zijn te vinden in UTO / Utopia Agenda![]()
En dat is de zoveelste keer, ik geloof bij Isa ook eens. Hij mag het wel, zij mag/mogen het niet.quote:Op dinsdag 30 september 2014 12:40 schreef Jibba het volgende:
Waarom is hij in godsnaam kwaad op Colinda?
Zij geeft hem er 3 en hij haar.
Waarom zou zij hem niet mogen nomineren en hij haar wel?
Wat een stakker is het toch.
Hoop zo dat ie naar huis gaat.
Wat ik onbegrijpelijk vind is dat Billy van de groep helemaal geen stemmen krijgt.![]()
Billy maar 1 stem! Dat snap je toch gewoon niet. Niemand in het huis stemt op die kut.
Hele maand lopen ze op dr te zeiken..![]()
![]()
Dat is wat ze in de zenderkamer te horen krijgen, denk ik.quote:Op dinsdag 30 september 2014 12:41 schreef Haropro het volgende:
Ruud gaat niet wat je bent echt een kijkcijferkanon zegt Isa.
Gio heeft het nu over de stem van Billy: Ja lul, had haar gewoon stemmen gegeven.![]()
Als je het niet bevalt Ruud, dan ga je toch lekker naar huis! Je weet waar de poort is. Lamlul!Allemaal cabaretteketet!![]()
ik ook nietquote:Op dinsdag 30 september 2014 12:42 schreef ledn81 het volgende:
Billy maar 1 stem! Dat snap je toch gewoon niet. Niemand in het huis stemt op die kut.
Hele maand lopen ze op dr te zeiken..![]()
Tuurlijk. Hij mag het wel bij haar doen, zij niet op hem.quote:Op dinsdag 30 september 2014 12:43 schreef danilel het volgende:
waarom is ruud zo boos op colinda?? vanwege de 3 die zij hem gaf??![]()
Mijn lieve schat Ruud is je prooi...gevangen door liefdeAan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst![]()
quote:Op dinsdag 30 september 2014 12:44 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Tuurlijk. Hij mag het wel bij haar doen, zij niet op hem.![]()
![]()
Mark die Nico kiest ipv Ruud... Wat een held...Tegenwoordig, kennen de mensen de prijs van alles,
maar de waarde van niets... (Oscar Wilde)![]()
Ik dacht alquote:Op dinsdag 30 september 2014 12:43 schreef danilel het volgende:
[..]
woops, sorry, niet dus, maar ze heeft wel een publieks stem (dat bedoelde ik)![]()
![]()
Nou, dat nomineren kunnen ze beter afschaffen daar.
Nico en Vanas denken er niet over na, zogenaamd, en stemmen op mensen die toch veilig zijn. Joey ook. Een wijf als Billy, die Nicolien overduidelijk dwarszit, krijgt geen stem van Nicolien of iemand anders. Belachelijk.
Nu scheldt Billy Colinda ook uit: schijtwijf.![]()
Wat een kleuters, zeg, die Rubilly...No matter how I treat my guests,
they always like my kitchen best!![]()
Begrijp niet dat Bil geen stemmen heeft.
Treiteren, geen moer doen en ranzigheid van Bil wordt dus getolereerd.![]()
Lot is alweer aan het etenAan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst![]()
In hemelsnaam... Mogen die twee er NU uit?No matter how I treat my guests,
Een hele vreemde keuze idd. Maarja, Ruud, de man met potentie volgens Mark!quote:Op dinsdag 30 september 2014 12:44 schreef Scherzo het volgende:
Mark die Nico kiest ipv Ruud... Wat een held...![]()
![]()
Wat een kinderachtig zooitje zeg die Ruud en Billy
Jullie hebben van het publiek alweer een stem gekregen Billy en Ruud,Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Vegen is niet nodig. Billy likt gewoonquote:Op dinsdag 30 september 2014 12:40 schreef mazaru het volgende:
[..]
Heb je Marjet wel eens goed bekeken? Daar zou ik mijn kont nog niet aan afvegen"Oh shut up, silly woman," said the reptile with a grin
"You knew damn well I was a snake before you took me in."![]()
ja dat verhaaltje ervoor was ook wel flauw van haar, laffe steken
maar goed wat verwacht je van een oplichtsterThere's a virus in my system
There's a virus in my brain
There's a virus in my system
And it's driving me insane![]()
Bil tegen Col, wat een schijtwijf ben jij! nadat Col tegen Ruud zei dat hij zonder haar stemmen ook op de bank had gezeten.![]()
vandaar elke keer de elite stem hahah kijkcijferkanonquote:Op dinsdag 30 september 2014 12:43 schreef Jibba het volgende:
[..]
Dat is wat ze in de zenderkamer te horen krijgen, denk ik.
Gio heeft het nu over de stem van Billy: Ja lul, had haar gewoon stemmen gegeven.![]()
En ze zijn nog verbaasd om de publieksstem ook...
Zelfinzicht is een mooi iets.No matter how I treat my guests,
Ruud moet vooral niet onzeker worden en dat is ie ook helemaaaal niet, zegt ie.
Nou eens kijken hoe hij zich aankomende week gaat gedragen.![]()
Die Colinda had vier weken geleden al moeten opdonderen.quote:Op dinsdag 30 september 2014 12:46 schreef Michiro het volgende:
Wat zou het lekker zijn als Collinda nu opstapt
Dan hebben Ruud en Lot een probleem...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing![]()
quote:Op dinsdag 30 september 2014 12:45 schreef Cir het volgende:
![]()
![]()
![]()
gesjeluggh
Gmidag![]()
moet ik iets terug lezenDeze zijn genomineerd.quote:Op dinsdag 30 september 2014 12:44 schreef miertje36 het volgende:
[..]
nee ruud colinda laub nico en mark![]()
ruud al 9 maandenquote:Op dinsdag 30 september 2014 12:47 schreef Voxs het volgende:
[..]
Die Colinda had vier weken geleden al moeten opdonderen.![]()
Vanessa bij Ivan op schoot? Wat heb ik gemist?No matter how I treat my guests,
mwa..nee vind ik niet.quote:...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing![]()
Volgens Billy is het niet eens een discussie wie eruit moet.
Degene die beslist komt van buiten en wie van deze genomineerden kreeg als enige een stem van het publiek??? Juistem.![]()
Nominaties al achter de rug? iemand een overzichtje?
Nog iets gebeurd wat heel belangrijk is om te weten?![]()
Ik hoop dat de nieuwe dit nog meekrijgt op de stream!quote:No matter how I treat my guests,
Ze zijn er daar in die graftakkenloods van overtuigd dat Col naar huis gaat, ik hoop op een nieuwe met lef!Wees jezelf, er zijn al anderen genoeg!![]()
Gewoon door de infantiele reactie van ruud hoop ik van harte dat hij eruit vliegt.
Ondanks dat ik dan nog een maand tegen die vieze grijns van laub aan mag kijken.![]()
Ik zeg colinda als je weg moet dan darts toernooi met de engelse gaat niet door LOLquote:Op dinsdag 30 september 2014 12:43 schreef danaqui het volgende:
Ruud gaat naar huis echt waar en dat meen ik
dus met andere woorden ruud ga maar naar huis kijken of marjet zich aan der woord houd
4 maal genomineerd ... betekend gewoon automatisch exit![]()
Zonder de drie stemmen van Colinda had Ruud er ook gezeten...
Tegenwoordig, kennen de mensen de prijs van alles,
maar de waarde van niets... (Oscar Wilde)![]()
Ik denk het ookquote:Zit er al een tijdje aan te komen. Vandaar dat hij nu los gaat: opbouwtje voor exit.
...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing![]()
Nico gaat helemaal nergens heen. Die hoeft zich niet druk te maken. Die doet het meest daar.Allemaal cabaretteketet!![]()
Nu weet ik weer waarom ik gestopt was met kijken. Ik wil best meegaan in de fantasie dat alles wat daar gebeurt echt is..
Maar dit is te erg. Hoe kan het dat kutwijf Billy van niemand stemmen krijgt?![]()
Wat een vergissing, dat mag wel ff die loods binnenkomen dat dat geen waarheid is!quote:Op dinsdag 30 september 2014 12:47 schreef danilel het volgende:
joey; moest eens weten, hij denkt dat laub het sympatiekst er op staat![]()
Wees jezelf, er zijn al anderen genoeg!![]()
Ruud, Collie, Nicolien, LauraB op de schop.quote:Op dinsdag 30 september 2014 12:48 schreef doodmoe het volgende:
Nominaties al achter de rug? iemand een overzichtje?
Nog iets gebeurd wat heel belangrijk is om te weten?
Verder woordenwisseling tussen Ruud en Collie en Billy "jij gaat naar huis"![]()
Heel mooi zou zijn als Colinde zo haar 24 uur aanvraagt, is de kans zeker heel groot dat Ruud maandag opdondert![]()
![]()
![]()
Dat is echt ongelooflijk ja.quote:Op dinsdag 30 september 2014 12:49 schreef misssnapshot het volgende:
Nu weet ik weer waarom ik gestopt was met kijken. Ik wil best meegaan in de fantasie dat alles wat daar gebeurt echt is..
Maar dit is te erg. Hoe kan het dat kutwijf Billy van niemand stemmen krijgt?![]()
Opmerkelijk dat die gladjakker van Joey weer de dans is ontsprongen. Onbegrijpelijk.Allemaal cabaretteketet!![]()
ik ook, ik gun jou colliequote:Op dinsdag 30 september 2014 12:49 schreef sararaats het volgende:
Ik zou toch liever Ruud zien vertrekken![]()
Onbegrijpelijk idd.quote:Op dinsdag 30 september 2014 12:49 schreef misssnapshot het volgende:
quote:Op dinsdag 30 september 2014 12:47 schreef Fritsie1960 het volgende:
Kan die Billy niet ff 'n verrotting aan d'r stembanden krijgen met d'r grote smoel![]()
![]()
Blijkbaar hebben Gio en Mark hun keutel weer ingetrokken onder druk van de heksen.quote:Op dinsdag 30 september 2014 12:50 schreef Miek37 het volgende:
Whut, Lau krijgt de pincode van Mark???
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |