Twee T's?quote:Op maandag 13 oktober 2014 08:33 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ja dit idd, ik kreeg er altijd 2![]()
Niet verdervertellen hoor, maar haar echte naam is Iombolafanquote:
quote:Op zondag 12 oktober 2014 23:01 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Blijft wel staan dat je ze goed uit elkaar moet houden.
Er was een Friese ballonvaarder die een ballon in de vorm van een koe bestelde in het Verenigd Koninkrijk. Hij had een bouwtekening bijgevoegd. Toen hij het ding kreeg, was het 2,5 keer zo groot als hij bedoeld had.
quote:Independent music (often shortened to indie music or indie) is music produced independently from major commercial record labels or their subsidiaries, a process that may include an autonomous, do-it-yourself approach to recording and publishing. The term indie is sometimes also used to describe a genre (such as indie rock, indie metal or indie pop)
Gezien op Air Crash Investigationquote:Op maandag 13 oktober 2014 15:04 schreef Dingest het volgende:
Hetzelfde omrekenprobleem met inhoudsmaten, maar dan omgekeerd en iets minder onschuldig: in 1983 kwam een Boeing 767 boven Canada zonder brandstof te zitten door (o.a.) een rekenfout als gevolg van het net overgenomen metrische stelsel. In plaats van met 'nieuwe' kilo's berekenden ze bij het tanken hun brandstofvoorraad nog met 'oude' ponden. Met als gevolg dat ze de helft te weinig brandstof tankten en ze halverwege de vlucht droog kwamen te staan...
Dat beide motoren uitvielen was (toen) geen standaard scenario waarop getraind werd. Gelukkig was de gezagvoerder een ervaren zweefpiloot. Ze behandelden de Boeing als een zweefvliegtuig en wisten haar na uiteindelijk, ondanks een weigerend neuswiel, relatief ongeschonden op de voormalig militaire startbaan in Gimli (Canada) op de grond te zetten. Het toestel kreeg daarna de bijnaam ‘Gimli Glider’, en bleef nog 25 jaar in dienst. Dezelfde piloten vlogen haar tijdens haar laatste vlucht
Indie rock en pop zal vooral voor ons zijn. Indie zonder meer is in eigen beheer uitgegeven. Dat is dan bijvoorbeeld voor beginnende auteurs die nog geen toegang tot de uitgevers krijgen.quote:Op maandag 13 oktober 2014 18:26 schreef Deeltjesversneller het volgende:
ik kom er nu achter dat "indie" geen bepaald muziekgenre is, maar dat het staat voor independent, oftewel los van een grote muziekmaatschappij
edit:
oh ik had het toch niet helemaal mis:
[..]
Is onduidelijk.quote:
Mooiquote:Op maandag 13 oktober 2014 19:14 schreef Dingest het volgende:
Het lijkt vooral een kwestie van omvang te zijn. Sommige mensen houden als stelregel aan dat (van oudsher) een schip groot genoeg is om een zelfstandig boot(je) aan boord te hebben die niet bedoeld is als vracht. Anderen stellen de eis dat een schip meer dan één dek heeft en/of oceaanwaardig moet zijn, of zeggen simpelweg dat een boot een tijdelijk watervoertuig is en een schip langdurig/permanent. Maar geen enkele definitie is op die manier waterdicht.
Opmerkelijk is trouwens dat onderzeeërs steevast een boot genoemd worden ipv een schip.
Doet me aan dit liedje denkenquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 17:30 schreef Cat22 het volgende:
Dat een chocolade letter M niet meer chocolade bevat dan de letters I of J.
Kwam ik pas achter toen ik een tiener was.
En soms ook de flyer.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 13:54 schreef JaqenHghar het volgende:
Dat een Folder letterlijk een vouwertje is.
Net als een Sticker, die lekker plakt of kleeft![]()
![]()
quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 13:54 schreef JaqenHghar het volgende:
Dat een Folder letterlijk een vouwertje is.![]()
Net als een Sticker, die lekker plakt of kleeft![]()
Toen ik dat een tijdje terug ontdekte viel ook ineens het kwartje waarom de ´Wasgij´ puzzels zo heten.quote:Op maandag 13 oktober 2014 06:19 schreef Gwywen het volgende:
Grappig!
Doet mij er via een klein gedachtesprongetje aan denken dat Jigsaw (van puzzels) niet het merk was, maar Engels voor figuurzaag
quote:Op woensdag 15 oktober 2014 20:43 schreef -0- het volgende:
[..]
Toen ik dat een tijdje terug ontdekte viel ook ineens het kwartje waarom de ´Wasgij´ puzzels zo heten.
Mind=blownquote:Op woensdag 15 oktober 2014 20:43 schreef -0- het volgende:
[..]
Toen ik dat een tijdje terug ontdekte viel ook ineens het kwartje waarom de ´Wasgij´ puzzels zo heten.
Nooooquote:Op woensdag 15 oktober 2014 20:43 schreef -0- het volgende:
[..]
Moest 'm even opzoeken na het lezen van deze post. Ben niet helemaal wakker vandaagquote:Op woensdag 15 oktober 2014 20:43 schreef -0- het volgende:
[..]
En ongeveer 6% van de mensen die ooit op aarde geleefdhebben zijn nu in leven.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 03:14 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Dat de mens een officiele status heeft van niet bedreigde soort.
En dat we alle 7000000000 afstammen van 12000 mensen
http://nl.m.wikipedia.org/wiki/Mens
Dus je begrijpt nu dat reďncarnatie echt bestaat?quote:Op donderdag 16 oktober 2014 21:06 schreef Waterdrinker het volgende:
[..]
En ongeveer 6% van de mensen die ooit op aarde geleefdhebben zijn nu in leven.![]()
Holy fuckquote:Op woensdag 15 oktober 2014 20:43 schreef -0- het volgende:
[..]
Verrek!quote:Op woensdag 15 oktober 2014 20:43 schreef -0- het volgende:
Hier ben ik te jong voor denk ik....quote:Op woensdag 15 oktober 2014 21:48 schreef Zwieber_de_Vos het volgende:
[ afbeelding ]
Deze puzzels dus.
quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 07:36 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Hier ben ik te jong voor denk ik....
quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 09:07 schreef spijkerbroek het volgende:
Ik heb jarenlang gedacht dat de 'Les' in bv. 'Les Paul' en 'Les Humphries Singers' het Franse meervoudslidwoord was. Maar het is natuurlijk gewoon een naam..
Nice haha, Ill raise you this good sirquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 08:48 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Die is voor onze generatie.
Ik ga voortaan mijn kachel opstoken met diamanten.quote:
Lang geleden, nog voor Microsoft het gekocht had en voor de Web2.0 mafia begon met beknopte URLs en AJAX troep, stond HoTMaiL (met die hoofdletters dus) vaak/constant in de URLs als je er aan het browsen was. Toen dus heel duidelijk.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 07:22 schreef trainfreak het volgende:
Waar ik gisteren ben achtergekomen bij het spelen van Trivial Pursuit. HoTMaiL; HTML dus
Álles kan branden, als je maar een temperatuur hebt die hoog genoeg isquote:
helium is bv toch wel erg lastig om te laten branden ^^quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 11:01 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Álles kan branden, als je maar een temperatuur hebt die hoog genoeg is
Klopt. Net als heel veel andere stoffen. Maar dat wil niet zeggen dat het niet kan.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 19:21 schreef lucky_m3 het volgende:
[..]
helium is bv toch wel erg lastig om te laten branden ^^
quote:Op donderdag 16 oktober 2014 21:06 schreef Waterdrinker het volgende:
[..]
En ongeveer 6% van de mensen die ooit op aarde geleefdhebben zijn nu in leven.
Waarom zou uit het eerste feit (laten we aannemen dat de bewering juist is) de tweede mening volgen?quote:Op donderdag 16 oktober 2014 23:22 schreef Teslynd het volgende:
[..]
Dus je begrijpt nu dat reďncarnatie echt bestaat?
Apart dat de combinatie van zuiver C en zuiver O2 niet ontploft. Kennelijk is de C-C-binding zo sterk dat dat voorkomen wordt.quote:
HeO? Lijkt me niet! Of HeO4?quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 19:33 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Klopt. Net als heel veel andere stoffen. Maar dat wil niet zeggen dat het niet kan.
Als je nu leeft terwijl je ooit geleefd hebt, dan zal je wel gereďncarneerd zijn om nu opnieuw te kunnen leven.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 00:09 schreef Kees22 het volgende:
[..]
[..]
Waarom zou uit het eerste feit (laten we aannemen dat de bewering juist is) de tweede mening volgen?
OK, ik herlees en begrijp je redenering.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 01:21 schreef Teslynd het volgende:
[..]
Als je nu leeft terwijl je ooit geleefd hebt, dan zal je wel gereďncarneerd zijn om nu opnieuw te kunnen leven.
Die zijn misschien wel goed genoeg bevonden om niet meer te moeten recarneren.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 01:25 schreef Kees22 het volgende:
[..]
OK, ik herlees en begrijp je redenering.
Maar wat is er dan met de andere 94 % van de mensen die ooit op aarde geleefd hebben gebeurd?
als dier gereďncarneerd?quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 01:25 schreef Kees22 het volgende:
[..]
OK, ik herlees en begrijp je redenering.
Maar wat is er dan met de andere 94 % van de mensen die ooit op aarde geleefd hebben gebeurd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |