abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_145058553
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 september 2014 16:45 schreef snakelady het volgende:

[..]

Grappig dat je je focust op die kleine 2-3% ( waarvan ik niet zeg dat het niet erg is, het is verschrikkelijk) en dat je zo dus 97-98% van wat bewezen is totaal aan je voorbij gaat.
Wat voor mij dus aangeeft dat je het erger vind voor die 2-3% die vals beschuldigd wordt dan de 97-98% die daadwerkelijk verkracht wordt.
Dus je hebt liever 99 (mogelijke) verkrachters en 1 die sowieso onschuldig is opgepakt? Waar stopt het?
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
pi_145058566
quote:
14s.gif Op dinsdag 30 september 2014 16:42 schreef hugecooll het volgende:

[..]

Ye, en valse aangiftes zijn geen valse aangiftes als een gesprekje met de politie ze al weerhoudt van het doen van aangifte. Dat daar een heel gesprek met haar omgeving over dat ze verkracht is aan vooraf is gegaan, doet natuurlijk niet ter zake
Ook dat komt helemaal niet zo veel voor, dat valt binnen die 2 a 3 %
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
  dinsdag 30 september 2014 @ 16:47:42 #128
434628 DogCat
#Deadprez4imam
pi_145058590
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 september 2014 16:41 schreef snakelady het volgende:

[..]

Klik dan op de link zodat je bronnen ziet, of is dat teveel moeite voor je?
Zie geen link maar wat voor mongool antwoord nou "Jahaaa verkrachten niet maar met fysieke kracht een vrouw forceren mij te neuken doe ik heus wel"? Als je dat echt geloofd ben je echt te dom om te poepen.
  dinsdag 30 september 2014 @ 16:47:49 #129
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_145058598
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 september 2014 16:46 schreef erodome het volgende:

[..]

Ook dat komt helemaal niet zo veel voor, dat valt binnen die 2 a 3 %
Ja, mensen die geen aangifte doen worden vast opgenomen in die 2-3%
Of kom je nu weer met allerlei preventiemaatregelen van over de hele wereld die in die percentages zijn opgenomen?
pi_145058665
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 september 2014 16:45 schreef 2Happy4U het volgende:

[..]

Nee. Maar wanneer je het roept is wel gelijk het leven van de ander verneukt. Zeggen dat iemand een verkrachter is heeft meer consequenties dan alleen wettelijke.
Oh ja? Ik heb het nog nooit opgemerkt... Wat ik wel heb opgemerkt is dat er zelfs aan vrouwen wordt getwijfeld die door de politie wel geloofd worden.

Het tegendeel heb ik veel meer gezien, dat de schuld bij de vrouw gelegd wordt, dat er vanuit gegaan wordt dat ze wel zal liegen, achteraf spijt kreeg en al die verdere onzin.
En nogmaals, dit komt niet veel voor, zeker niet met naam van de "dader" erbij, wel wat meiden die graag vertellen dat ze ooit misbruikt zijn, maar erg vaag blijven in hun uitleg.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_145058732
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 september 2014 16:47 schreef hugecooll het volgende:

[..]

Ja, mensen die geen aangifte doen worden vast opgenomen in die 2-3%
Of kom je nu weer met allerlei preventiemaatregelen van over de hele wereld die in die percentages zijn opgenomen?
Nee, die niet, alhoewel ook de cijfers van hulpinstantie's hierbij zitten, dus van degene die zogenaamd trauma hebben en daarmee naar hulp gaan.

Niets wijst erop dat valse beschuldigingen zowat gemeengoed zijn zoals jij en anderen het voordoen, alles wijst erop dat dat amper voorkomt.
  dinsdag 30 september 2014 @ 16:51:30 #132
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_145058736
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 september 2014 16:46 schreef 2Happy4U het volgende:

[..]

Dus je hebt liever 99 (mogelijke) verkrachters en 1 die sowieso onschuldig is opgepakt? Waar stopt het?
Ik heb liever dat er geen verkrachtingen en geen valse beschuldigingen meer plaats vind.
Maar aangezien mannen het nog steeds als een vrouwenprobleem zien en zich niet druk maken over dit onderwerp tot dat er een man in de problemen komt (Zoals jij nu met valse beschuldiging) dan gaan mannen zich er ineens wel mee bemoeien en vaak ten negatieve naar vrouwen toe.
Want wat boeit het dat duizenden vrouwen op een dag verkracht worden, zolang er maar geen man gekwetst wordt met valse beschuldiging.

Ik daarentegen, en dan wordt ik een feminist genoemd, vind beide even erg en beide moet gewoon gestopt worden, de verkrachtingen en de valse beschuldigingen, maar dat gaat lastig als 50% van de bevolking het niet zijn probleem vind.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
  dinsdag 30 september 2014 @ 16:54:16 #133
179075 hugecooll
pi_145058854
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 september 2014 16:51 schreef erodome het volgende:

[..]

Nee, die niet, alhoewel ook de cijfers van hulpinstantie's hierbij zitten, dus van degene die zogenaamd trauma hebben en daarmee naar hulp gaan.

Niets wijst erop dat valse beschuldigingen zowat gemeengoed zijn zoals jij en anderen het voordoen, alles wijst erop dat dat amper voorkomt.
Naja, als er zo'n groot verschil zit tussen het feitelijke aantal valse aangiftes en de perceptie daarvan, dan kan je je afvragen waar dat verschil vandaan komt. En dat zit 'm dus waarschijnlijk in buitengerechtelijke 'veroordelingen' door de gemeenschap en/of uitlatingen van 'slachtoffers'.
pi_145058882
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 september 2014 16:49 schreef erodome het volgende:

[..]

Oh ja? Ik heb het nog nooit opgemerkt...
http://www.telegraph.co.u(...)-warns-minister.html

Misschien je ogen openen.
pi_145058944
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 september 2014 16:51 schreef snakelady het volgende:

[..]

Ik heb liever dat er geen verkrachtingen en geen valse beschuldigingen meer plaats vind.
Maar aangezien mannen het nog steeds als een vrouwenprobleem zien en zich niet druk maken over dit onderwerp tot dat er een man in de problemen komt (Zoals jij nu met valse beschuldiging) dan gaan mannen zich er ineens wel mee bemoeien en vaak ten negatieve naar vrouwen toe.
Want wat boeit het dat duizenden vrouwen op een dag verkracht worden, zolang er maar geen man gekwetst wordt met valse beschuldiging.

Ik daarentegen, en dan wordt ik een feminist genoemd, vind beide even erg en beide moet gewoon gestopt worden, de verkrachtingen en de valse beschuldigingen, maar dat gaat lastig als 50% van de bevolking het niet zijn probleem vind.
Hoezo wordt het als vrouwenprobleem gezien? Hebben enkel vrouwen last van verkrachtingen? Lekkere insinuaties verder.
  dinsdag 30 september 2014 @ 16:57:09 #136
179075 hugecooll
pi_145058962
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 september 2014 16:56 schreef 2Happy4U het volgende:

[..]

Hoezo wordt het als vrouwenprobleem gezien? Hebben enkel vrouwen last van verkrachtingen? Lekkere insinuaties verder.
Mannen hoor je er niet over als ze ongewild een pener in hun sterretje krijgen

:')
pi_145059052
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 september 2014 16:54 schreef hugecooll het volgende:

[..]

Naja, als er zo'n groot verschil zit tussen het feitelijke aantal valse aangiftes en de perceptie daarvan, dan kan je je afvragen waar dat verschil vandaan komt. En dat zit 'm dus waarschijnlijk in buitengerechtelijke 'veroordelingen' door de gemeenschap en/of uitlatingen van 'slachtoffers'.
Dat zit voor een heel groot deel in de mentaliteit, dat een vrouw een leugenachtig wezen is, dat vrouwen onbetrouwbaar zijn door hun emotie's, dat vrouwen kuis horen te zijn en geen gekke dingen mogen doen. Het is iets wat voorkomt uit het abrahamistisch denken, vandaar ook dat het in amerika zo'n enorm probleem is en hier een stuk minder.
  dinsdag 30 september 2014 @ 17:01:36 #138
179075 hugecooll
pi_145059128
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 september 2014 16:59 schreef erodome het volgende:

[..]

Dat zit voor een heel groot deel in de mentaliteit, dat een vrouw een leugenachtig wezen is, dat vrouwen onbetrouwbaar zijn door hun emotie's, dat vrouwen kuis horen te zijn en geen gekke dingen mogen doen. Het is iets wat voorkomt uit het abrahamistisch denken, vandaar ook dat het in amerika zo'n enorm probleem is en hier een stuk minder.
Vrouwen horen kuis te zijn en geen gekke dingen te doen. Daarom ben jij niet verkracht, maar ben je uit vrije wil op die piemel geklommen.

Wat
  dinsdag 30 september 2014 @ 17:02:23 #139
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_145059161
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 september 2014 16:56 schreef 2Happy4U het volgende:

[..]

Zelfs als een man verkracht wordt wordt het niet serieus genomen door vele andere mannen.
Pas rond 1990 is het volgens de wet mogelijk om een man te verkrachten, hoe bizar is dat?
En weet je wie die wet voor elkaar heeft gekregen? Een vrouwenbeweging nota bene! (women's liberation movement )

En ja, nu wordt verkrachting vooral gezien als een vrouwenprobleem, dat is geen aanname dat is een feit, terwijl het een mensenprobleem zou moeten zijn.

[ Bericht 1% gewijzigd door snakelady op 30-09-2014 17:08:49 ]
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_145059180
quote:
Dat gaat over kindermisbruik(tieners/kinderen), daar wordt idd wat hysterischer op gereageerd.
Maar ik zou vooral het onderzoek graag eens zien, want artikeltjes hebben nogal de neiging zaken wat te overdrijven hier en daar.
pi_145059210
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 september 2014 17:01 schreef hugecooll het volgende:

[..]

Vrouwen horen kuis te zijn en geen gekke dingen te doen. Daarom ben jij niet verkracht, maar ben je uit vrije wil op die piemel geklommen.

Wat
Ja, het is middeleeuws, maar wel waar(zoals gezegd hier een heel stuk minder, maar bv in amerika is dit een erg groot probleem).
  dinsdag 30 september 2014 @ 17:03:56 #142
434628 DogCat
#Deadprez4imam
pi_145059221
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 september 2014 17:02 schreef erodome het volgende:

[..]

Dat gaat over kindermisbruik(tieners/kinderen), daar wordt idd wat hysterischer op gereageerd.
Maar ik zou vooral het onderzoek graag eens zien, want artikeltjes hebben nogal de neiging zaken wat te overdrijven hier en daar.
Want als hij een lerares had "verkracht" dan was het koek en ei geweest en had hij gezellig door kunnen leven :').
pi_145059265
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 september 2014 17:03 schreef DogCat het volgende:

[..]

Want als hij een lerares had "verkracht" dan was het koek en ei geweest en had hij gezellig door kunnen leven :').
Dan is de kans dat de vrouw in kwestie geloofd wordt vele malen kleiner. Nu had ik het daar ook in eerste instantie over mensen die wel bij de politie zijn geweest, maar weggestuurd zijn.
pi_145059312
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 september 2014 09:23 schreef Koelkastdier het volgende:
TS is een nice guy en vraagt zich af waarom vrouwen alleen klootzakken neuken :').
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
  dinsdag 30 september 2014 @ 17:10:32 #145
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_145059453
Allemaal op de barricades tegen de feminazi's!!!
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  dinsdag 30 september 2014 @ 17:12:25 #146
179075 hugecooll
pi_145059512
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 september 2014 17:02 schreef snakelady het volgende:

[..]

Zelfs als een man verkracht wordt wordt het niet serieus genomen door vele andere mannen.
Pas rond 1990 is het volgens de wet mogelijk om een man te verkrachten, hoe bizar is dat?
En weet je wie die wet voor elkaar heeft gekregen? Een vrouwenbeweging nota bene! (women's liberation movement )

En ja, nu wordt verkrachting vooral gezien als een vrouwenprobleem, dat is geen aanname dat is een feit, terwijl het een mensenprobleem zou moeten zijn.
Ach, huiselijk geweld wordt ook gezien als een vrouwenprobleem, terwijl zo ongeveer de helft van de daders vrouw is.
  dinsdag 30 september 2014 @ 17:12:47 #147
179075 hugecooll
pi_145059527
Eigenlijk zijn er maar weinig mannenproblemen
  dinsdag 30 september 2014 @ 17:13:02 #148
179075 hugecooll
pi_145059538
Of in ieder geval problemen waarover mannen niet moeten zeiken
  dinsdag 30 september 2014 @ 17:13:09 #149
434628 DogCat
#Deadprez4imam
pi_145059544
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 september 2014 17:05 schreef erodome het volgende:

[..]

Dan is de kans dat de vrouw in kwestie geloofd wordt vele malen kleiner. Nu had ik het daar ook in eerste instantie over mensen die wel bij de politie zijn geweest, maar weggestuurd zijn.
Wat bedoel je eigenlijk met weggestuurd? Mogen vrouwen gewoon massaal aanklachten indienen en is het ergste risico wat ze lopen om weggestuurd te worden?

Verder ben ik ervan overtuigd dat de geruchten ervoor zorgen dat de algemene opinie naar de verdachte toe allang geschaad zijn voordat er ook maar iemand bij de politie terecht komt.
  dinsdag 30 september 2014 @ 17:13:59 #150
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_145059568
Overigens ook wel handig om te weten.

'' Volgens de meest recente veiligheidsmonitor wordt maar liefst 90 procent van de seksuele delicten niet aangegeven. “De politiestatistieken hebben dus enkel betrekking op personen die de moed hadden om aangifte te doen en geven bijgevolg een vertekend beeld”, zegt Amnesty.''

En om aan te tonen dat aangifte echt niet altijd resulteert in veroordeling.

''Eén van de problemen is dat verkrachtingen slechts zelden leiden tot veroordelingen. Uit onderzoek van The London Metropolitan University (2009) blijkt dat op de 100 Belgische dossiers die werden onderzocht er slechts 4 resulteerden in een effectieve veroordeling.''

http://www.dewereldmorgen(...)ouwen-ooit-verkracht
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')