abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_145054589
Ik heb altijd in de veronderstelling geleefd dat alle vrouwen 100% van de tijd willen, dit topic heeft mijn ogen geopend, tijd voor een evaluatie van mijn overige veronderstellingen.
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
  dinsdag 30 september 2014 @ 14:53:49 #102
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_145054598
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 september 2014 14:49 schreef erodome het volgende:

[..]

Je trekt het dan ook in het belachelijke. Niemand wordt veroordeeld omdat iemand blij meedeed maar achteraf zegt dat ze het toch niet wilde.
Sletterig gedragen, sletterig kleden, het is allemaal geen vrijbrief, nee=nee. Nee doen of nee zeggen=nee.
Je snapt dus niet wat daar stond. Het idee achter 'misschien moet je duidelijker zijn' is dus dat je expliciet aangeeft dat je dat niet wilt. Een 'nee' is dus duidelijk. De hele avond iemand opgeilen, terwijl je allerlei alcoholische versnaperingen naar binnen giet, dronken worden (iets wat je niet 'overkomt'), met die gast neuken (of door hem geneukt worden, net wat je wil) en dan de dag erna zeggen (of vinden) dat je 'het eigenlijk niet wilde', dat je 'niet expliciet ja hebt gezegd en dus nee bedoelde', is gewoon belachelijk.

Dan moet je dus maar duidelijk zijn i.p.v. achteraf te klagen dat iemand 'tegen jouw wil in' seks met jou heeft gehad.
pi_145054679
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 september 2014 14:53 schreef hugecooll het volgende:

[..]

Je snapt dus niet wat daar stond. Het idee achter 'misschien moet je duidelijker zijn' is dus dat je expliciet aangeeft dat je dat niet wilt. Een 'nee' is dus duidelijk. De hele avond iemand opgeilen, terwijl je allerlei alcoholische versnaperingen naar binnen giet, dronken worden (iets wat je niet 'overkomt'), met die gast neuken (of door hem geneukt worden, net wat je wil) en dan de dag erna zeggen (of vinden) dat je 'het eigenlijk niet wilde', dat je 'niet expliciet ja hebt gezegd en dus nee bedoelde', is gewoon belachelijk.

Dan moet je dus maar duidelijk zijn i.p.v. achteraf te klagen dat iemand 'tegen jouw wil in' seks met jou heeft gehad.
Dat wordt dan ook geheel niet als verkrachting gezien. Kan een vrouw wel roepen, maar het maakt 0,0 kans op een veroordeling, eerder kans op een straf voor een valse beschuldiging.

Dat vrouwen duidelijk moeten zijn lijkt me een nogal open deur, de nee moet gewoon vallen. Behalve dan als er geweld/dreiging in het spel is waardoor iemand geen nee durft te zeggen.
Maar na die nee is het gewoon verkrachting, ook als het slachtoffer verder niet tegenstribbelt.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
  dinsdag 30 september 2014 @ 15:01:47 #104
179075 hugecooll
pi_145054808
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 september 2014 14:56 schreef erodome het volgende:

[..]

Dat wordt dan ook geheel niet als verkrachting gezien. Kan een vrouw wel roepen, maar het maakt 0,0 kans op een veroordeling, eerder kans op een straf voor een valse beschuldiging.

Dat vrouwen duidelijk moeten zijn lijkt me een nogal open deur, de nee moet gewoon vallen. Behalve dan als er geweld/dreiging in het spel is waardoor iemand geen nee durft te zeggen.
Maar na die nee is het gewoon verkrachting, ook als het slachtoffer verder niet tegenstribbelt.
The fuck interesseert mij die veroordeling nou? :')
Als je het tegen je omgeving zegt, is het kwaad al geschied. Als je dan dus weet dat wat je tegen hen hebt gezegd 'eigenlijk' niet klopt en 'uit angst' geen aangifte wil doen, is de stront helemaal aan de knikker.

En zo word je door je omgeving veroordeeld (en wellicht gestraft), terwijl je niets verkeerd hebt gedaan.
pi_145055789
Je hebt ook vrouwen die gewoon te sexy zijn om niet gehaat te worden door andere vrouwen.

Lastig voor ze, maar gelukkig ben ik daar.
pi_145055887
Ik was een beetje aan het chargeren en dollen (zwarte piet en blanke huidskleur noemen) maar man man man, wat laten sommige mensen duidelijk zien dat ik verder gewoon gelijk heb. :{
  dinsdag 30 september 2014 @ 16:11:19 #107
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_145057195
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 september 2014 15:35 schreef De_Guidance het volgende:
Ik was een beetje aan het chargeren en dollen (zwarte piet en blanke huidskleur noemen) maar man man man, wat laten sommige mensen duidelijk zien dat ik verder gewoon gelijk heb. :{
En als je als man opkomt voor vrouwenrechten ben je een watje, zit je onder de duim en ben je een white knight. :')
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_145057529
quote:
Niet waar, verkrachting is nauwelijks te bewijzen en die domme sletjes hebben zo al veel levens verwoest door zomaar mensen te beschuldigen. Beter eisen ze dat die meisjes met bewijs komen voordat ze aangifte doen
  dinsdag 30 september 2014 @ 16:26:23 #109
434628 DogCat
#Deadprez4imam
pi_145057723
Hoeren die nee zeggen moeten aan deze criteria voldoen:

vooraf melden bij welke criteria men niet geaccepteerd wordt

de criteria mogen niet discriminatie op een verboden grond opleveren (bv. geen vrouwen of Marokkanen weigeren).

Dus nee is niet zomaar leukweg nee, know your hoerenfacts, bitches.
pi_145057823
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 september 2014 16:20 schreef MadJackthePirate het volgende:

[..]

Niet waar, verkrachting is nauwelijks te bewijzen en die domme sletjes hebben zo al veel levens verwoest door zomaar mensen te beschuldigen. Beter eisen ze dat die meisjes met bewijs komen voordat ze aangifte doen
Hoe kom je op het idee dat dit niet zo is?

Als echt elk serieus groot onderzoek uitkomt op 2 a 3% valse aangifte's dan weet je dat wat je zegt baarlijke onzin is. Er is echt geen andere misdaad waarbij het slachtoffer zo door de mangel gehaald wordt als bij verkrachting.
Hier in nederland is er altijd eerst een zeer ruim gesprek voordat er aangifte aangenomen wordt, waarbij het vrij normaal is te wijzen op de gevolgen van een valse aangifte.

Die zoveel levens verpest is gewoon niet waar, het is een hele nare mythe die heel erg veel echte slachtoffers ontzettend dwars zit.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
  dinsdag 30 september 2014 @ 16:36:43 #111
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_145058116
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 september 2014 16:20 schreef MadJackthePirate het volgende:

[..]

En wat is voldoende bewijs, jezelf filmen terwijl je verkracht wordt?

En als je de juiste vragen stelt geven ze het nog gewoon toe ook.

http://www.upworthy.com/w(...)-they-were-rapists-5

[ Bericht 8% gewijzigd door snakelady op 30-09-2014 16:46:00 ]
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_145058204
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 september 2014 16:29 schreef erodome het volgende:

[..]

Hoe kom je op het idee dat dit niet zo is?

Als echt elk serieus groot onderzoek uitkomt op 2 a 3% valse aangifte's dan weet je dat wat je zegt baarlijke onzin is. Er is echt geen andere misdaad waarbij het slachtoffer zo door de mangel gehaald wordt als bij verkrachting.
Hier in nederland is er altijd eerst een zeer ruim gesprek voordat er aangifte aangenomen wordt, waarbij het vrij normaal is te wijzen op de gevolgen van een valse aangifte.

Die zoveel levens verpest is gewoon niet waar, het is een hele nare mythe die heel erg veel echte slachtoffers ontzettend dwars zit.
2-3% BEWEZEN dat ze valse aangifte gedaan hebben.
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
  dinsdag 30 september 2014 @ 16:39:56 #113
179075 hugecooll
pi_145058254
quote:
Je hebt je werkgebied verlegd?
  dinsdag 30 september 2014 @ 16:40:45 #114
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_145058285
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 september 2014 16:38 schreef 2Happy4U het volgende:

[..]

Wat is je punt? Dat een heel klein gedeelte van de aangiftes nep is? Dat ontkent toch niemand.
Alleen hier wordt gepraat alsof de meerderheid nep is, en dat is dus overduidelijk niet zo!
pi_145058292
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 september 2014 16:36 schreef snakelady het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Leuke gifjes. Ik kan er ook een maken naar mijn mening.
pi_145058333
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 september 2014 16:36 schreef snakelady het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Dan moet je je ook maar afvragen hoe betrouwbaar die uitspraken zijn, de ondervraagden zijn meestal niet de meest stabiele mensen.
pi_145058335
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 september 2014 16:38 schreef 2Happy4U het volgende:

[..]

Nee, niet keihard bewezen, daar zitten ook de hoogstwaarschijnlijken tussen...
  dinsdag 30 september 2014 @ 16:41:56 #118
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_145058341
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 september 2014 16:40 schreef 2Happy4U het volgende:

[..]

Leuke gifjes. Ik kan er ook een maken naar mijn mening.
Klik dan op de link zodat je bronnen ziet, of is dat teveel moeite voor je?
pi_145058350
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 september 2014 16:40 schreef snakelady het volgende:

[..]

Wat is je punt? Dat een heel klein gedeelte van de aangiftes nep is? Dat ontkent toch niemand.
Alleen hier wordt gepraat alsof de meerderheid nep is, en dat is dus overduidelijk niet zo!
Een (te) groot gedeelte wel. En veel mensen denken 'o ik heb na afloop toch wel spijt gehad van de seks dus ik roep maar dat ik verkracht ben' een legitieme actie is.
pi_145058374
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 september 2014 16:41 schreef snakelady het volgende:

[..]

Klik dan op de link zodat je bronnen ziet, of is dat teveel moeite voor je?
Welke link.
  dinsdag 30 september 2014 @ 16:42:58 #121
179075 hugecooll
pi_145058389
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 september 2014 16:41 schreef erodome het volgende:

[..]

Nee, niet keihard bewezen, daar zitten ook de hoogstwaarschijnlijken tussen...
Ye, en valse aangiftes zijn geen valse aangiftes als een gesprekje met de politie ze al weerhoudt van het doen van aangifte. Dat daar een heel gesprek met haar omgeving over dat ze verkracht is aan vooraf is gegaan, doet natuurlijk niet ter zake
pi_145058485
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 september 2014 16:42 schreef 2Happy4U het volgende:

[..]

Een (te) groot gedeelte wel. En veel mensen denken 'o ik heb na afloop toch wel spijt gehad van de seks dus ik roep maar dat ik verkracht ben' een legitieme actie is.
Dit is echt een rape-mythe, een hele nare hardnekkige, maar blijft in geen enkel onderzoek overeind staan.

En nogmaals, de weg naar een veroordeling is ontzettend zwaar, er is geen misdaad waarbij het slachtoffer zo zwaar aan de tand gevoeld wordt.

Voordat er aangifte aangenomen wordt al aan de tand gevoeld, evt met aardig wat druk als ze alleen vermoeden dat het misschien niet helemaal klopt. Dan als de aangifte wel aangenomen wordt begint de lijdensweg pas echt, het slachtoffer wordt binnestebuiten gekeerd, keer op keer en dat voor de hele kleine kans dat de dader echt berecht wordt.
  dinsdag 30 september 2014 @ 16:45:32 #123
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_145058502
quote:

[..]

Grappig dat je je focust op die kleine 2-3% ( waarvan ik niet zeg dat het niet erg is, het is verschrikkelijk) en dat je zo dus 97-98% van wat bewezen is totaal aan je voorbij gaat.
Wat voor mij dus aangeeft dat je het erger vind voor die 2-3% die vals beschuldigd wordt dan de 97-98% die daadwerkelijk verkracht wordt.
pi_145058512
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 september 2014 16:45 schreef erodome het volgende:

[..]

Dit is echt een rape-mythe, een hele nare hardnekkige, maar blijft in geen enkel onderzoek overeind staan.

En nogmaals, de weg naar een veroordeling is ontzettend zwaar, er is geen misdaad waarbij het slachtoffer zo zwaar aan de tand gevoeld wordt.

Voordat er aangifte aangenomen wordt al aan de tand gevoeld, evt met aardig wat druk als ze alleen vermoeden dat het misschien niet helemaal klopt. Dan als de aangifte wel aangenomen wordt begint de lijdensweg pas echt, het slachtoffer wordt binnestebuiten gekeerd, keer op keer en dat voor de hele kleine kans dat de dader echt berecht wordt.
Nee. Maar wanneer je het roept is wel gelijk het leven van de ander verneukt. Zeggen dat iemand een verkrachter is heeft meer consequenties dan alleen wettelijke.
  dinsdag 30 september 2014 @ 16:46:32 #125
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_145058539
quote:

[..]

Welke link.
Sorry, ik dacht zuiver dat ik die er bij geplaatst had, heb ik nu gedaan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')