SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De 10 geboden van dit topic:
1. Gij zult niet maveren; (zie 10)
2. Gij zult het pacehoerisme prediken;
3. Gij zult het Trapzionisme verspreiden;
4. Gij zult Rijst discrimineren;
5. Gij zult niet het blik met mongolen openen;
6. Gij zult Tobi's naaktfotos bestuderen;
7. Gij zult uw medemens met een xbox uitlachen en vernederen;
8. Gij zult zeker niet geband worden voordat 2Happy4U je waarschuwt;
9. Gij zult WEFUT.com gebruiken voor squadbuilden;
10. Gij zult niet babbelen met mods.![]()
Denk dat de buschauffeur het niet zo chill vindt als ik ga rijdenquote:Op dinsdag 30 september 2014 08:13 schreef Confetti het volgende:
[..]
Vaak is de rijbaan helemaal rechts gewoon vrij.![]()
quote:Op dinsdag 30 september 2014 08:17 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Denk dat de buschauffeur het niet zo chill vindt als ik ga rijden![]()
![]()
quote:Op dinsdag 30 september 2014 08:17 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Denk dat de buschauffeur het niet zo chill vindt als ik ga rijden![]()
![]()
Ik snap al dat gehaat op fifa echt niet. Gewoon mensen die niet tegen hun verlies kunnenDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
ach ff wenne allemaal denk ik. Nu 7 potjes gedaan 4 winst 3 verlies. Afwerken is even wennenquote:Op dinsdag 30 september 2014 08:22 schreef Timmy_Turner het volgende:
Ik snap al dat gehaat op fifa echt niet. Gewoon mensen die niet tegen hun verlies kunnenPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Ik vind fifa 15 echt een stuk leuker dan fifa 14, terwijl mijn record nu gewoon negatief is. De gameplay is gewoon een stuk leuker (tenzij je tegen Walcott/Cuadrado etc speeltquote:Op dinsdag 30 september 2014 08:22 schreef Timmy_Turner het volgende:
Ik snap al dat gehaat op fifa echt niet. Gewoon mensen die niet tegen hun verlies kunnen)
![]()
Loopacties zitten er echt een stuk beter in en vooral de schoten op goal vind ik realistischer.quote:Op dinsdag 30 september 2014 08:27 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Ik vind fifa 15 echt een stuk leuker dan fifa 14, terwijl mijn record nu gewoon negatief is. De gameplay is gewoon een stuk leuker (tenzij je tegen Walcott/Cuadrado etc speelt)
![]()
Goedemorgen!
Sinds gistermiddag ook FIFA 15 eindelijk in mijn bezit. Speel met een Argentijns bronze squad, verdediging staat als een huis. Enige gammele is de internetverbinding omdat ik op zolder zit
Zou zo'n wifi-versterker veel uitmaken? Heb inmiddels 3 disconnects..![]()
Ik vind het gewoon niet fijn spelen. Maar dat is dan ook de 360-versie.quote:Op dinsdag 30 september 2014 08:22 schreef Timmy_Turner het volgende:
Ik snap al dat gehaat op fifa echt niet. Gewoon mensen die niet tegen hun verlies kunnen![]()
Enige wat echt goed helpt is een kabel leggenquote:Op dinsdag 30 september 2014 08:32 schreef HulkHeld het volgende:
Goedemorgen!
Sinds gistermiddag ook FIFA 15 eindelijk in mijn bezit. Speel met een Argentijns bronze squad, verdediging staat als een huis. Enige gammele is de internetverbinding omdat ik op zolder zit
Zou zo'n wifi-versterker veel uitmaken? Heb inmiddels 3 disconnects..![]()
De PS3 versie heb ik gisteren gespeeld en die vond ik ook kut. Maarja dat was dan ook wel te verwachtenquote:Op dinsdag 30 september 2014 08:32 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon niet fijn spelen. Maar dat is dan ook de 360-versie.Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Enige kutte is dat al die prijzen zo zijn gezakt door die schijt happy hours
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Ja dat heb ik dus wel, maar mijn tv is te ver van mijn computer verwijderd om die internetkabel erin te stoppenquote:Op dinsdag 30 september 2014 08:36 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Enige wat echt goed helpt is een kabel leggenM'n pa heeft hem toendertijd helemaal weggewerkt achter allerlei plinten etc. Die krijg ik dus niet zomaar losgehaald..
![]()
![]()
Dan koop je toch zo'n connectortje en een korte kabel erbij?quote:Op dinsdag 30 september 2014 08:38 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Ja dat heb ik dus wel, maar mijn tv is te ver van mijn computer verwijderd om die internetkabel erin te stoppenM'n pa heeft hem toendertijd helemaal weggewerkt achter allerlei plinten etc. Die krijg ik dus niet zomaar losgehaald..
![]()
Dat is dan ook de triangel-versie..quote:Op dinsdag 30 september 2014 08:32 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon niet fijn spelen. Maar dat is dan ook de 360-versie.![]()
Voor de 2e dag achter elkaar de trein naar Heerenveen gemist omdat de trein naar Leeuwarden te laat vertrok #kutleven![]()
Moet jij heel Friesland door ofzo?quote:Op dinsdag 30 september 2014 08:54 schreef DarkSonic2 het volgende:
Voor de 2e dag achter elkaar de trein naar Heerenveen gemist omdat de trein naar Leeuwarden te laat vertrok #kutleven
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Schubbekutterveen > Leeuwarden en dan naar H'veenquote:Op dinsdag 30 september 2014 08:55 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Moet jij heel Friesland door ofzo?![]()
![]()
Ik ben nooit heel handig met computers geweest haha. Werkt dat prima?quote:Op dinsdag 30 september 2014 08:41 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Dan koop je toch zo'n connectortje en een korte kabel erbij?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |