Schijnbaar wel en ben het spuugzat. Persoonlijk zou ik niet kunnen toekijken maar kan tevens ook niks doen. Ben bang dat de dader zijn woede op mij afgeeft wat mij weer leid tot woede, en dan houden ze een stille tocht voor de dader straks !
Kweet het allemaal niet meer. De wereld sucked ! Alles sucked eigenlijk,....... Zucht,....kon ik maar weer die baarmoeder in.
Nee,.........de stille tochten en akties hebben geen nut. Over een paar maanden, wat zeg ik,..misschien wel weken lopen we allemaal weer een nieuwe,....of het nu een Mijndert of een Gijs is,....het maakt allemaal niet uit. Kweet gewoon af en toe geen raad meer met de maatschappij ! Kunnen we weer fijn gaan discuseren over waarom zinloos geweld zinloos is. Dat gezeik continue,.........We zitten helaas in een visueuze circel waar we niet uitkomen..........echt niet.
................................................................
Was er vanmiddag zo over aan het nadenken. Die jongen laatst....hoe heet hij ook alweer.....anyway...die jongen die door die kankerhond in elkaar is geslagen.... Ik stelde me hem voor. Ik zag hem geslagen worden door de andere ********** . Spontaan onze portiekdeur stukgeslagen....was en ben woest !
Fucking idioten tegenwoordig !
Tuurlijk...uit respect voor de nabestaanden lopen we even een rondje door het centrum ofzo.....prima,...... Zijn we nu klaar ?
Kwou alleen dat het niet nodig was.
quote:Precies vriend,.....Samen nu......... 1, 2, 3,....wij,...de maatschappij,....SUCKED ! "Tis een cliche,...het begint bij jezelf" zeggen ze ook. Tuurlijk,...dat dacht die arme pik bij die supermarkt ook !
Op maandag 28 oktober 2002 01:03 schreef D3nn15 het volgende:
JaJe moet tegenwoordig goed uitkijken wat je doet... Je hebt zo een knal voor je kop of een mes tussen je ribben.... Het is te belachelijk voor woorden eigenlijk
En dat in ons zo geweldige/vrije nederland
Stelletje motherfuckers !
quote:
Op maandag 28 oktober 2002 00:50 schreef Chocobo het volgende:
Dat kan toch niet ? Toch ? ...... !
quote:Oh,..jij had dezelfde ideeen als ik zie ik. Jammer dat je ze niet goed onderbouwd echter ! Sorry vriend maar mijn ideeen en achtergronden gaan iets verder en dieper dan die topic die je plaatste !
Op maandag 28 oktober 2002 01:08 schreef CloudBox het volgende:[..]
[afbeelding] Stille tochten, zinloos of heeft het een functie?
[Dit bericht is gewijzigd door Chocobo op 28-10-2002 01:11]
quote:Hoezo? Het idee blijft hetzelfde toch?
Op maandag 28 oktober 2002 01:10 schreef Chocobo het volgende:[..]
Oh,..jij had dezelfde ideeen als ik zie ik. Jammer dat je ze niet goed onderbouwd echter !
quote:Tja, het heeft geen nut in zoverre dat het het slachtoffer niet terug brengt. Maar mensen hebben wel het gevoel dat ze iets doen, kunnen zo hun verdriet verwerken, en kunnen (ook al helpt het niet) een signaal afgeven dat wat er gebeurt is niet kan.
Nee,.........de stille tochten en akties hebben geen nut. Over een paar maanden, wat zeg ik,..misschien wel weken lopen we allemaal weer een nieuwe,....of het nu een Mijndert of een Gijs is,....het maakt allemaal niet uit. Kweet gewoon af en toe geen raad meer met de maatschappij ! Kunnen we weer fijn gaan discuseren over waarom zinloos geweld zinloos is.
Helemaal niets doen is ook een optie natuurlijk.
quote:Ik denk dat jij en ik allebei pissed zijn, maar ik haal dat niet echt uit je topic vriend !
Op maandag 28 oktober 2002 01:11 schreef CloudBox het volgende:[..]
Hoezo? Het idee blijft hetzelfde toch?
quote:Damn Vibro,...dat is een coole post. Tuurlijk moeten we wat doen inderdaad en voor de nabestaanden is het een steun, maar idd........het enige wat we doen is een signaal afgeven !
Op maandag 28 oktober 2002 01:11 schreef Vibromass het volgende:[..]
Tja, het heeft geen nut in zoverre dat het het slachtoffer niet terug brengt. Maar mensen hebben wel het gevoel dat ze iets doen, kunnen zo hun verdriet verwerken, en kunnen (ook al helpt het niet) een signaal afgeven dat wat er gebeurt is niet kan.
Helemaal niets doen is ook een optie natuurlijk.
quote:Nee... jij bent lekker bezig
Was er vanmiddag zo over aan het nadenken. Die jongen laatst....hoe heet hij ook alweer.....anyway...die jongen die door die kankerhond in elkaar is geslagen.... Ik stelde me hem voor. Ik zag hem geslagen worden door de andere ********** . Spontaan onze portiekdeur stukgeslagen....was en ben woest !Fucking idioten tegenwoordig !
Het komt door dit soort shit dat zulk geweld bestaat.
hou verdomme je klauwen thuis... nu is het een deur, morgen is het een onbekende jongen die wat zegt over je belachelijke gedrag...
[Dit bericht is gewijzigd door Jordy-B op 28-10-2002 01:15]
quote:Ik vind ze niet naief,........ en ben wel pissed.
Op maandag 28 oktober 2002 01:13 schreef CloudBox het volgende:
Makker, ik ben niet pissed, ik vind het allemaal alleen erg naief, die protestmarsen.
quote:Origineel ja
Op maandag 28 oktober 2002 01:13 schreef Jordy-B het volgende:[..]
Nee... jij bent lekker bezig
[Dit bericht is gewijzigd door Chocobo op 28-10-2002 01:15]
Maar er zijn mensen die hier behoefte aan hebben (ouders van rene?) het zal ze misschien ergens een beetje goed doen dat ze zoveel mensen zien die meelopen in zo een stille tocht...
En je hebt die de behoefte hebben aan zoiets mee te doen...
En wat betreft die klap op die portier, ik heb me ook wel eens (2x) "geuit" op de deur van mijn kamer. Het lucht ergens op, maar zo moet je niet met je woedde omgaan...
Ik heb me ook wel eens geprobeerd om me voor te stellen hoe het zou zijn om in rene zijn schoenen te staan, tenminste ik zie het dan zo voor me (vooral door die beschrijving van die bouwvakker). Woedend dat ik wordt!... maar ja... geweld is geen oplossing voor geweld...
(In rene zijn geval had zijn leven ook weer met "geweld" gered kunnen worden, maar was die jongen niet eerder al een aantal keren voor agressief gedrag vrijgelaten. En dan die ouders... op onder andere deze 2 punten had er iets gedaan kunnen worden om het te voorkomen...ach dit wordt een andere discussie...)
my 2 cents...
[Dit bericht is gewijzigd door Elai_Damaskinos op 28-10-2002 01:21]
quote:lees de edit even...
Op maandag 28 oktober 2002 01:14 schreef Chocobo het volgende:[..]
Origineel ja
Het feit alleen al dat je een kleine assumption maakt dat er een vergelijking is vind ik heel erg !
quote:VRIEND,................. Dit stukje van je "(vooral door die beschrijving van die bouwvakker). " Dat had ik ook..... WOEST was ik....ik stelde me zijn verhaal helemaal voor !!!! Aaaarrgghhh... Iemand waarmee ik op 1 lijn zit.
Op maandag 28 oktober 2002 01:15 schreef Elai_Damaskinos het volgende:
tja... ergens ben ik het wel eens met je, doe liever iets preventiefs dan dat je iets nadat het gebeurd is...Maar er zijn mensen die hier behoefte aan hebben (ouders van rene?) het zal ze misschien ergens een beetje goed doen dat ze zoveel mensen zien die meelopen in zo een stille tocht...
En je hebt die de behoefte hebben aan zoiets mee te doen...En wat betreft die klap op die portier, ik heb me ook wel eens (2x) "geuit" op de deur van mijn kamer. Het lucht ergens op zo moet je niet met je woedde omgaan...
Ik heb me ook wel eens geprobeerd om me voor te stellen hoe het zou zijn om in rene zijn schoenen te staan, tenminste ik zie het dan zo voor me (vooral door die beschrijving van die bouwvakker). Woedend dat ik wordt!... maar ja... geweld is geen oplossing voor geweld...
(In rene zijn geval had zijn leven ook weer met "geweld" gered kunnen worden, maar was die jongen niet eerder al een aantal keren voor agressief gedrag vrijgelaten. En dan die ouders... op onder andere deze 2 punten had er iets gedaan kunnen worden om het te voorkomen...ach dit wordt een andere discussie...)
my 2 cents...
[Dit bericht is gewijzigd door D3nn15 op 28-10-2002 01:21]
quote:ik vind het ook erg, maar je kan mij niet met zekerheid zeggen dat het onterecht is.
Op maandag 28 oktober 2002 01:14 schreef Chocobo het volgende:[..]
Origineel ja
Het feit alleen al dat je een kleine assumption maakt dat er een vergelijking is vind ik heel erg !
Als jij jezelf beheersen kan, hoeft die deur het niet te ontgelden.
quote:Doe mij eens een lol vriend en stop even met de vergelijking maken tussen mij en die fucking idioten op straat wil je....als ik pissed ben heb ik nog altijd mijn verstand bij me. Ik ben pissed omdat ik wil helpen.,....zo zit ik nou eenmaal in elkaar...Morgen een onbekende jongen ? doe eens even normaal wil je ? Je kent me niet eens !!...edit ! was overbodig !
Op maandag 28 oktober 2002 01:13 schreef Jordy-B het volgende:[..]
Nee... jij bent lekker bezig
Het komt door dit soort shit dat zulk geweld bestaat.
hou verdomme je klauwen thuis... nu is het een deur, morgen is het een onbekende jongen die wat zegt over je belachelijke gedrag...
gelukkig niet, gelukkig niet.
quote:Feit is dat er niks gaat en kan gebeuren vriend van me. Tis gewoon het leven...........
Op maandag 28 oktober 2002 01:18 schreef D3nn15 het volgende:
Waarom zou je uberhaupt moeten letten op wat je zegtIk haat het zoals het nu loopt... Je hoeft bepaalde mensen alleen maar ff verkeerd aan te kijken en je hebt al het gevoel dat je leven onzeker is... Denken die focking idioten dat zij god zijn ofzo
Waar komt dat vandaag?????? Er moet iets gebeuren dat is duidelijk want als dit zo doorgaat dan gaat het goed fout...
quote:ow... Dan vraag ik me af hoe het komt dat jij het verstandig vindt om een deur te rammen.
Op maandag 28 oktober 2002 01:18 schreef Chocobo het volgende:[..]
Doe mij eens een lol vriend en stop even met de vergelijking maken tussen mij en die fucking idioten op straat wil je....als ik pissed ben heb ik nog altijd mijn verstand bij me. Ik ben pissed omdat ik wil helpen.,....zo zit ik nou eenmaal in elkaar...Morgen een onbekende jongen ? doe eens even normaal wil je ? Je kent me niet eens !!...edit ! was overbodig !
quote:Dit gebeurt omdat het kan gebeuren... Er MOET serieus iets tegen ondernomen worden. Ik wil niet over straat gaan met het gevoel dat mij iets kan gebeuren
Op maandag 28 oktober 2002 01:21 schreef Chocobo het volgende:[..]
Feit is dat er niks gaat en kan gebeuren vriend van me. Tis gewoon het leven...........
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |