Ik zou het een goed idee vinden wanneer de studiefinanciering wordt afgeschaft. Daar moet wel tegenover staan dat wel een flattaks van 20 procent ofzo krijgen.quote:Op dinsdag 30 september 2014 02:25 schreef EricOscuro het volgende:
Ik denk dat ik mijn donorcodicil maar weer inlever om te voorkomen dat je een nieuwe nier krijgt van mij.
Maar serieus, mijn vader had een eigen bedrijf (voor zijn pensioen) verdiende ongeveer 120.000 per jaar en stemde zijn leven lang links. Meestal PvdA, maar soms ook SP.
Hij heeft dus flink meebetaald aan jouw studiefinanciering kneus!
Ach nu snap ik het. Je bent jaloers! Ahhh schattig.quote:Op dinsdag 30 september 2014 02:31 schreef NieuweNier het volgende:
[..]
Ik zou het een goed idee vinden wanneer de studiefinanciering wordt afgeschaft. Daar moet wel tegenover staan dat wel een flattaks van 20 procent ofzo krijgen.
Overigens betaal ik weer mee aan het onhoudbare pension van je pa vanwege het omslagstelsel enzo. Aangezien hij dat met zijn eigen 120k niet kan betalen. Dus tja... En wat is er meer...
Nee ik vind het debiel dat er celstraf staat op het weigeren te subsidiëren van het egoïsme van anderen.quote:Op dinsdag 30 september 2014 02:33 schreef thom_05 het volgende:
[..]
Ach nu snap ik het. Je bent jaloers! Ahhh schattig.
Ja jij hebt je geld van de studiefinanciering al lang binnen, geen wonder dat je het nu wilt afbouwen en dan nog belastingvoordelen krijgen ook nog.quote:Op dinsdag 30 september 2014 02:31 schreef NieuweNier het volgende:
[..]
Ik zou het een goed idee vinden wanneer de studiefinanciering wordt afgeschaft. Daar moet wel tegenover staan dat wel een flattaks van 20 procent ofzo krijgen.
Overigens betaal ik weer mee aan het onhoudbare pension van je pa vanwege het omslagstelsel enzo. Aangezien hij dat met zijn eigen 120k niet kan betalen. Dus tja... En wat is er meer...
De enige egoïst ben jij...quote:Op dinsdag 30 september 2014 02:45 schreef NieuweNier het volgende:
[..]
Nee ik vind het debiel dat er celstraf staat op het weigeren te subsidiëren van het egoïsme van anderen.
Heb je het over belastingen of wat?quote:Op dinsdag 30 september 2014 02:45 schreef NieuweNier het volgende:
[..]
Nee ik vind het debiel dat er celstraf staat op het weigeren te subsidiëren van het egoïsme van anderen.
Lol. Ik ben nog aan het studeren maar betaal meer belasting dan ik binnen krijg aan stufi.quote:Op dinsdag 30 september 2014 02:51 schreef EricOscuro het volgende:
[..]
Ja jij hebt je geld van de studiefinanciering al lang binnen, geen wonder dat je het nu wilt afbouwen en dan nog belastingvoordelen krijgen ook nog.
Nee, laat de flattaks er maar komen voor mensen die pas over 4 of 5 jaar zijn afgestudeerd... en niet voor de huidige generaties die nog van de studiefinanciering in de hoogtij dagen hebben geprofiteerd.
En wees maar niet benauwd voor jouw geld voor zijn pensioen... Mijn vader heeft ook nadat hij het bedrijf heeft verkocht aan mijn broer nog tot zijn 72 e nog part time daar gewerkt. Hij is nu 74 jaar maar zal met of zonder hulp waarschijnlijk voor zijn 80 ste uit het leven stappen.
Hoeveel is dat?quote:
Bedankt he. Bijstand vorige week weer binnen dus flink aan het smoken dit weekendquote:Op dinsdag 30 september 2014 03:00 schreef NieuweNier het volgende:
[..]
Lol. Ik ben nog aan het studeren maar betaal meer belasting dan ik binnen krijg aan stufi.
Dus je bent een hypocriet. Studiefinanciering ontvang je wel maar belasting betalen wil je niet.quote:Op dinsdag 30 september 2014 03:00 schreef NieuweNier het volgende:
[..]
Lol. Ik ben nog aan het studeren maar betaal meer belasting dan ik binnen krijg aan stufi.
Dat vind ik trouwens ook zo debiel. Her modale inkomen is niet gewoon statistisch het modale inkomen. Het inkomen wat het meeste voorkomt.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |