Even iets heel anders, wanneer kom je uit de kast? Het is onderhand toch wel een opstapeling aan symptonen geworden.quote:Op dinsdag 30 september 2014 07:37 schreef NieuweNier het volgende:
Maar dat jullie de economie niet begrijpen wil niet betekenen dat jullie moeten kunnen stemmen.
Ik bedoel het nadeel van democratie dat mensen die het niet begrijpen ook kunnen ststemmen. En dat er meer domme dan slimme mensen zijn.
BRB je moeder nemen.quote:Op dinsdag 30 september 2014 07:38 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Even iets heel anders, wanneer kom je uit de kast? Het is onderhand toch wel een opstapeling aan symptonen geworden.
Ha gayquote:Op vrijdag 26 september 2014 20:57 schreef NieuweNier het volgende:
En echt van die "uuuuh" zuchten en oogrollen wanneer iemand iets zegt.
Wat studeer je zelf dan, stoere rakker? Verder ben je een nare hypocriete bodemvoeder. Wel teren op de staat maar er principieel tegen zijn. Volgens mij zie je links-rechts als dom-slim/arm-rijk, terwijl ik in mijn omgeving vol afstuderende WOers vooral linksgeorienteerde mensen ken.quote:Op dinsdag 30 september 2014 07:36 schreef NieuweNier het volgende:
[..]
Nee. Echter vallen de kosten hardstikke mee. Het is een fractie van wat je later per jaar betaald aan belasting. Als je tenminste niet voor een pretstudie gaat
Callcenterquote:Op dinsdag 30 september 2014 07:31 schreef NieuweNier het volgende:
[..]
Lol ik werk al. Alleen niet in een fabriek. Ik heb nuttigere kwaliteiten.
Fabriek niet nuttig noemen...quote:Op dinsdag 30 september 2014 07:31 schreef NieuweNier het volgende:
[..]
Lol ik werk al. Alleen niet in een fabriek. Ik heb nuttigere kwaliteiten.
Maar dat is toch jouw manier van denken?quote:Op dinsdag 30 september 2014 08:30 schreef GhpH het volgende:
Links-Rechts denken is eigenlijk Zwart-Wit denken....
doemdenkerquote:Op dinsdag 30 september 2014 08:30 schreef GhpH het volgende:
Ook al ben ik tegen het principe dat luie mensen gratis geld krijgen vind ik links-liberalen toch goede ideëen hebben.
Doe mij maar een centrum-partij. Links-Rechts denken is eigenlijk Zwart-Wit denken....
Hoe dan?quote:Op dinsdag 30 september 2014 02:08 schreef NieuweNier het volgende:
Terwijl de graaiers geld opleveren en de bijstandsmoeders geld kosten.
Volgens mij ben jij de pauper hier oetlulquote:Op dinsdag 30 september 2014 03:03 schreef NieuweNier het volgende:
[..]
Dat vind ik trouwens ook zo debiel. Her modale inkomen is niet gewoon statistisch het modale inkomen. Het inkomen wat het meeste voorkomt.
Nee het CBS heeft een hele formule opgesteld dat als je zoveel premie aan zorglijnen betaald etc, en je een bepaalde levensstandaard hebt, dat je dan modaal verdient.__!
Overigens is modaal verdienen ook gewoon zwaar pauper.
Dan moet je eens in Griekenland kijken, zijn wij nog tam bij.quote:Op dinsdag 30 september 2014 10:06 schreef ssebass het volgende:
Parasiteren is in NL tot een kunst verheven.
Zij zijn dan wel de grapjassen die inderdaad uitkeringen uitkeren aan dode mensen en meer van dat soort dingen. Oh en ons belastinggeld opmaken na hun wanbeleid.quote:Op dinsdag 30 september 2014 10:08 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Dan moet je eens in Griekenland kijken, zijn wij nog tam bij.
Dan neem je inderdaad de efficientie niet mee. Wat werken ze daar traag... Ik heb echt verbaasd staan kijken mijn hele vakantie naar de algehele traagheid en desinteresse.quote:Op dinsdag 30 september 2014 10:13 schreef ssebass het volgende:
[..]
Zij zijn dan wel de grapjassen die inderdaad uitkeringen uitkeren aan dode mensen en meer van dat soort dingen. Oh en ons belastinggeld opmaken na hun wanbeleid.
Schijnt dat overigens wel dat ze in Griekenland het meest werken qua uren (hoe even achterwege gelaten). Volgens mij is het land met het minst aantal uren werk Frankrijk.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |