Ik ben een graaier. Ik probeer natuurlijk gewoon zo veel mogelijk geld uit de overheid te plukken. Ook met creatief boekhouden enzo.quote:Op dinsdag 30 september 2014 03:03 schreef thom_05 het volgende:
[..]
Dus je bent een hypocriet. Studiefinanciering ontvang je wel maar belasting betalen wil je niet.
Echt een klassiek voorbeeld van een rechts persoon of van die neppe liberalen.
Als je zo principieel tegen studiefinanciering bent dwingt niemand je om het te ontvangen of ben je principieel dat de rest het ook kan ontvangen.quote:Op dinsdag 30 september 2014 03:05 schreef NieuweNier het volgende:
[..]
Ik ben een graaier. Ik probeer natuurlijk gewoon zo veel mogelijk geld uit de overheid te plukken. Ook met creatief boekhouden enzo.
Maar principieel ben ik tegen studiefinanciering en voor een flattaks. Ik stem dus ook rechts.
Ik ga echter geen kansen weggooien. Zowiezo moet ik er later voovoor betalen met absurd veel belasting
Lenen. Ze krijgen het pas als ze het na de studie niet kunnen terug betalen. Dertig jaar laterquote:Op dinsdag 30 september 2014 03:10 schreef NieuweNier het volgende:
Maar bijvoorbeeld mijn broer en zijn vriendin werken niet. Hebben dat ook nooit gedaan. Ze krijgen 2700 euro per maand van de staat als lang studerende studenten.
Ik vind dat om te kotsen.
Nee ze lenen niet. Het is studiefinanciering, wajong, een uitkering wegens depressie, huursubsidie, etc.quote:Op dinsdag 30 september 2014 03:13 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Lenen. Ze krijgen het pas als ze het na de studie niet kunnen terug betalen. Dertig jaar later
Aha dus ze zijn niet in staat om te werken. Dat Is een heel ander verhaal! Gelukkig Is er een sociaal vangnetquote:Op dinsdag 30 september 2014 03:14 schreef NieuweNier het volgende:
[..]
Nee ze lenen niet. Het is studiefinanciering, wajong, een uitkering wegens depressie, huursubsidie, etc.
En morgen krijg je een ongelukje... en wordt je arbeidsongeschikt... Of erger nog, je bent net niet arbeidsongeschikt genoeg om in aanmerking te komen voor deze uitkering. Want hey, je kan nog altijd aan de lopende band werken. Wat dan?quote:Op dinsdag 30 september 2014 03:00 schreef NieuweNier het volgende:
[..]
Lol. Ik ben nog aan het studeren maar betaal meer belasting dan ik binnen krijg aan stufi.
En dan anderen egoistisch noemen..quote:Op dinsdag 30 september 2014 03:05 schreef NieuweNier het volgende:
[..]
Ik ben een graaier. Ik probeer natuurlijk gewoon zo veel mogelijk geld uit de overheid te plukken. Ook met creatief boekhouden enzo.
Maar principieel ben ik tegen studiefinanciering en voor een flattaks. Ik stem dus ook rechts.
Ik ga echter geen kansen weggooien. Zowiezo moet ik er later voovoor betalen met absurd veel belasting
Oh kom op. Jaren niet kunnen werken door een burnout van een baan van 5 uur per week is gewoonquote:Op dinsdag 30 september 2014 03:16 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Aha dus ze zijn niet in staat om te werken. Dat Is een heel ander verhaal! Gelukkig Is er een sociaal vangnet
Hij is blind volgens je andere topicquote:Op dinsdag 30 september 2014 03:19 schreef NieuweNier het volgende:
[..]
Oh kom op. Jaren niet kunnen werken door een burnout van een baan van 5 uur per week is gewoon
Oh nog even je blinde broer er doorheen slepen. Lekker figuur ben jij zeg.quote:Op dinsdag 30 september 2014 03:14 schreef NieuweNier het volgende:
[..]
Nee ze lenen niet. Het is studiefinanciering, wajong, een uitkering wegens depressie, huursubsidie, etc.
En dan vinden ze mij egoïstisch omdat ik werk![]()
Hier een topic van vorig jaar met de minder erge situatie toen:
KLB / Mijn blinde broer en zijn vriendin
Schaf die stufi maar af idd dan kan jij iig lekker in de fabriek gaan werken ipv rondhangen op de uni en niks doen.quote:Op dinsdag 30 september 2014 02:31 schreef NieuweNier het volgende:
[..]
Ik zou het een goed idee vinden wanneer de studiefinanciering wordt afgeschaft. Daar moet wel tegenover staan dat wel een flattaks van 20 procent ofzo krijgen.
Overigens betaal ik weer mee aan het onhoudbare pension van je pa vanwege het omslagstelsel enzo. Aangezien hij dat met zijn eigen 120k niet kan betalen. Dus tja... En wat is er meer...
Zoveel moeite in trolltopics steken.quote:Op dinsdag 30 september 2014 03:14 schreef NieuweNier het volgende:
[..]
En dan vinden ze mij egoïstisch omdat ik werk![]()
Hier een topic van vorig jaar met de minder erge situatie toen:
KLB / Mijn blinde broer en zijn vriendin
Je bent vrij achterlijk, niet?quote:Op dinsdag 30 september 2014 02:28 schreef NieuweNier het volgende:
Maar net zoiets als dat geld niet gelukkig maakt. Bullshit.
Vraag maar aan iemand die de hongersdood sterft of eten hem gelukkig zou maken. Of de moeder van een kind dat genezen is van lepra, of die moeder blij is dat het kind gezond is en niet een akelige dood sterft.
Ik ben ook benieuwd hoe lang er vrede kan blijven in nederland. Vast geen honderden jaren...
Je weet toch wel waar het woord modaal voor staat niet?quote:Op dinsdag 30 september 2014 03:03 schreef NieuweNier het volgende:
Dat vind ik trouwens ook zo debiel. Her modale inkomen is niet gewoon statistisch het modale inkomen. Het inkomen wat het meeste voorkomt.
Nee het CBS heeft een hele formule opgesteld dat als je zoveel premie aan zorglijnen betaald etc, en je een bepaalde levensstandaard hebt, dat je dan modaal verdient.__!
Overigens is modaal verdienen ook gewoon zwaar pauper.
Niet dit:quote:Op dinsdag 30 september 2014 07:25 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Je weet toch wel waar het woord modaal voor staat niet?
En dan is hij zielig? A hij kan een baan krijgen. B zelfs als dat niet kan is 900 wajong en 300 stufi absurd in vergelijking met andere studenten. Hij dacht ook echt dat dat het gemiddelde inkomen voor studenten is.quote:Op dinsdag 30 september 2014 03:24 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Hij is blind volgens je andere topic
Lol ik werk al. Alleen niet in een fabriek. Ik heb nuttigere kwaliteiten.quote:Op dinsdag 30 september 2014 07:00 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Schaf die stufi maar af idd dan kan jij iig lekker in de fabriek gaan werken ipv rondhangen op de uni en niks doen.
Een callcenter is eigenlijk niets meer dan een bullshitfabriek.quote:Op dinsdag 30 september 2014 07:31 schreef NieuweNier het volgende:
Lol ik werk al. Alleen niet in een fabriek. Ik heb nuttigere kwaliteiten.
En dat je studie zwaar gesubsidieerd is vergeet je voor het gemak maar even?quote:Op dinsdag 30 september 2014 03:00 schreef NieuweNier het volgende:
[..]
Lol. Ik ben nog aan het studeren maar betaal meer belasting dan ik binnen krijg aan stufi.
Nee. Echter vallen de kosten hardstikke mee. Het is een fractie van wat je later per jaar betaald aan belasting. Als je tenminste niet voor een pretstudie gaatquote:Op dinsdag 30 september 2014 07:33 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
En dat je studie zwaar gesubsidieerd is vergeet je voor het gemak maar even?
Dan denk ik dat je terug naar de lagere school moet, die stufie is weggegooid geld als je dat niet eens goed kan berekenen.quote:Op dinsdag 30 september 2014 03:07 schreef NieuweNier het volgende:
Maar ook bijvoorbeeld, ik heb berekend dat als ik 2 keer zo veel werk ik uiteindelijk minder inkomen heb. Wat ik er netto per uur aan over hou wordt ongeveer 3 keer minder. Dat is toch gewoon
En opnieuw. Weet jij mijn persoonlijke situatie? Nee. Dan kan je ook niet schreeuwen dat het niet klopt.quote:Op dinsdag 30 september 2014 07:36 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Dan denk ik dat je terug naar de lagere school moet, die stufie is weggegooid geld als je dat niet eens goed kan berekenen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |