abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 29 september 2014 @ 23:18:07 #1
431857 peterkailey
*Tekst die users leuk vinden*
pi_145038646
Ik heb tegenwoordig dat als ik topics zie ik geen zin meer heb ze te lezen. Vroeger was het van: "och wat leuk, topic over NS, wat zal mijn mede-user nu weer te zeggen hebben over het wanbeleid van onze Nederlandse spoorwegen", of "saffraan, dat was toch juist heel duur?", en soms ook "random klacht over vrouwen/dieren/sport wat leuk even mee kankeren" en ten slotte de altijd leuke dagboek en kut topics die een :D op mijn gezicht toverde.

Maar, tegenwoordig besef ik me dat het een routine is van het zelfde, een sleur, een eindeloze spiraal. Zelfs de bash en flame topics leiden altijd op het zelfde uit, wat gelach, wat gescheld en een mod die het ten slotte weer sluit. Om vervolgens weer naar het volgende topic te gaan.

Ik open tegenwoordig ook bijna alleen maar topic, lees meestal niks en post maar mijn eerste associatie om het ook maar weer gehad te hebben. Gister moest ik wat voor school doen, besef ik me ineens dat ik het tot 's nachts had uitgesteld door doelloos te FOK!'en.

Bij deze besluit ik ook om FOK! niet meer te gebruiken als tijdvulling maar puur voor de dingen die ik belangrijk vind.
Zouden meer users moeten doen.

Gr, gr,

Peterkailey (deadprez/PausNicolaas/pionnetje)
Op donderdag 12 augustus 2014 19:17 schreef yvonne het volgende:
peterkailey is de baas en jullie moeten allemaal buigen voor zijn grootheid.
  maandag 29 september 2014 @ 23:19:53 #2
233102 cherrycoke
"Fear is a weapon."
pi_145038715
"I wear the mask to protect the city… but the city is what made the mask." – Batman
pi_145038725
Jepp. Jammer. Ben hier ookal zolang! :( mis het oude FOK!
  Forum Admin maandag 29 september 2014 @ 23:20:07 #4
240730 crew  Opa.Bakkebaard
Heeft een huisje.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')