abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 26 oktober 2000 @ 21:11:38 #26
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_419735
quote:
Op 26 oktober 2000 20:15 schreef buzzer het volgende:
Vrouwen die op verkeerde mannen vallen hebben statistisch meer kans om een been te breken ! (en denk daar maar eens goed over na !)
hehehe ach lieve mannen, uiteindelijk zijn die vrouwen die klootzakken wel zat en komen ze bij jullie hoor! Ik ben tien jaar met een klootzak getrouwd geweest en ben nu lekker bij mijn lieve MHM

die helaas niet lekker kan koken, maarja hij kan ook niet helemaaaal perfect zijn...

[Dit bericht is gewijzigd door Puckzzz op 26-10-2000 21:12]

Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
  donderdag 26 oktober 2000 @ 22:38:31 #27
6447 VerdrietigMannetje
Ach je moet toch wat :)
pi_419958
vrouwen zijn vaag volk (vind ik) je denkt dat je ze begrijpt en kan vertrouwen dan gaan ze er van door met die "klootzak" die je je beste kammeraad noemde!.. vertrouwen..--> wat is dat?!. Naja opgeruimd staat netjes!.
Als ik een vrouw heb boei ik haar vast en verwen haar zo dat ze nooit meer weg wil!!!
pi_420481
En toch moet ik als vrouw zeggen dat ik het wel redelijk met deze stelling eens kan zijn, naar mezelf kijkend.
Ik weet, ik val op het gevaarlijke, op gozers die op het randje leven, die totaal hun eigen leven leiden. Zo heb ik het gevoel dat er een beetje spanning in zit. Anders heb ik het gevoel dat alle spanning van mij moet komen.
Kom wel is van die lieve, altijd begrijpende, zorgzame gozers tegen maar na 2 weken heb ik het daar al helemaal mee gezien. Wordt ongeduldig, heb iets van kom op jongen show is wat pit, ben namelijk zelf vaak een ontzettende bitch en heb liever iemand die recht in me smoel zegt en nu doe je is een keer normaal kutwijf, dan iemand die zegt lieverd doe is niet zo naar.

Misschien heeft het te maken met het feit dat ik nog zo jong ben en nu nog spanning, avontuur en alles nodig heb.
Maar een jongen die alles voor me doet, overheeft en alles wat ik doe leuk en goed vind . Geef mij maar iemand die ze eige leven leid, die me niet zomaar achterna zal springen als ik in de gracht lig . Heb het dan natuurlijk niet over iemand die slaat ofzo want dan kan die gelijk opflikkeren.
Zo iemand kan mij teminste aan, want over van die lieve, degelijke, zorgzame gozers loop ik vaak heen. En dat vind ik nou eenmaal saai.

Misschien dat als ik later groot ben ik ook een lieve zorgzame jongen wil. Maar voor nu liever een klootzak

pi_421255
quote:
Op 27 oktober 2000 00:10 schreef MissX het volgende:
En toch moet ik als vrouw zeggen dat ik het wel redelijk met deze stelling eens kan zijn, naar mezelf kijkend.
Ik weet, ik val op het gevaarlijke, op gozers die op het randje leven, die totaal hun eigen leven leiden. Zo heb ik het gevoel dat er een beetje spanning in zit. Anders heb ik het gevoel dat alle spanning van mij moet komen.
Kom wel is van die lieve, altijd begrijpende, zorgzame gozers tegen maar na 2 weken heb ik het daar al helemaal mee gezien. Wordt ongeduldig, heb iets van kom op jongen show is wat pit, ben namelijk zelf vaak een ontzettende bitch en heb liever iemand die recht in me smoel zegt en nu doe je is een keer normaal kutwijf, dan iemand die zegt lieverd doe is niet zo naar.

Misschien heeft het te maken met het feit dat ik nog zo jong ben en nu nog spanning, avontuur en alles nodig heb.
Maar een jongen die alles voor me doet, overheeft en alles wat ik doe leuk en goed vind . Geef mij maar iemand die ze eige leven leid, die me niet zomaar achterna zal springen als ik in de gracht lig . Heb het dan natuurlijk niet over iemand die slaat ofzo want dan kan die gelijk opflikkeren.
Zo iemand kan mij teminste aan, want over van die lieve, degelijke, zorgzame gozers loop ik vaak heen. En dat vind ik nou eenmaal saai.

Misschien dat als ik later groot ben ik ook een lieve zorgzame jongen wil. Maar voor nu liever een klootzak

Zo te lezen ben jij dus een perfect voorbeeld van het hier omschreven type vrouw.
Nederlandse vuurwapenliefhebbers online: http://www.vuurwapens.net
pi_421282
Ja dat zeg ik toch
pi_421285
pi_421289
quote:
Op 26 oktober 2000 21:11 schreef Puckzzz het volgende:
hehehe ach lieve mannen, uiteindelijk zijn die vrouwen die klootzakken wel zat en komen ze bij jullie hoor! Ik ben tien jaar met een klootzak getrouwd geweest en ben nu lekker bij mijn lieve MHM

die helaas niet lekker kan koken, maarja hij kan ook niet helemaaaal perfect zijn...

En dan moet ie het maar met zo'n afgelebberde boterham doen!

[Dit bericht is gewijzigd door dalai op 27-10-2000 10:19]

uit
pi_421292
quote:
Op 27 oktober 2000 00:10 schreef MissX het volgende:

[Dit bericht is gewijzigd door dalai op 27-10-2000 10:20]

uit
pi_421323
quote:
Op 26 oktober 2000 17:46 schreef Manono het volgende:
Zoals mannen eigenlijk altijd op opgedirkte vrouwen vallen terwijl ze zeggen op een eerlijk natuurlijk type zonder veel make up te vallen. Nee hoor is niet war gaan ze dan zeggen, maar 't is wel waar.
* Techno loopt toch echt met een grote boog om dames met een dikke laag plamuur heen
  Redactie Frontpage vrijdag 27 oktober 2000 @ 11:41:07 #35
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_421493
Veel vrouwen willen idd een klootzak. Vroeger kwamen alle in mijn ogen leuke vrouwen bij mij uithuilen omdat die klootzak zo'n klootzak was. Maar net als ik dacht, ze willen mij, gingen ze terug naar die klootzak. Dus de stelling kan ook zijn: vrouwen die een klootzak willen zijn dom.
pi_421517
Sorry maar als je er als vrouw een beetje uitziet en je bent een tikkie bitchy tegen mannen, moet je eens opletten hoe ze plakken... Alsof je stroop aan je kont hebt!

Nogmaals, dat is dus gewoon iets wat mensen (mannen EN vrouwen) eigen is, dat wat afwijst/negeert/arrogant is, willen overwinnen of denken dat het te veranderen is.

Jusqu'ici tout va bien...
  Redactie Frontpage vrijdag 27 oktober 2000 @ 11:49:06 #37
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_421519
quote:
Op 27 oktober 2000 11:48 schreef Manono het volgende:

Nogmaals, dat is dus gewoon iets wat mensen (mannen EN vrouwen) eigen is, dat wat afwijst/negeert/arrogant is, willen overwinnen of denken dat het te veranderen is.

Nu snap ik ook meteen welke band jij met Ludo hebt
  vrijdag 27 oktober 2000 @ 12:06:52 #38
6290 Dr_Crouton
Uw advertentieruimte hier.
pi_421574
Mijn mening is wat genuanceerder: ze vallen vaak op 'verkeerde' mannen, maar dat komt omdat het ook in de genen zit. Een vrouw wil een stoere, sterke, fascinerende man. Beetje mysterieus en een flinke dosis testosteron, oftewel mannelijke sex-appeal.
Voor de sex zouden ze daar voor gaan. Maar ze willen ook een gevoelige man, en dat zijn weer andere soort mannen. Met wie ze kunnen praten en zo. Dat zijn ook de mannen met wie ze meestal gaan trouwen. Voor het vreemdgaan gaan ze wel naar een 'foute' man, gewoon voor de avontuur. Die 'foute' man hoeft geen klootzak te zijn, maar wellicht ouder, anders dan jij, mysterieuzer etc.

Ik heb een vriendschappelijke relatie gehad met een meisje, dat weliswaar best wel tot me aangetrokken voelde, maar mij blijkbaar saai vond. Want ik moest weer allerlei verhalen horen over haar bijna liefdes met mannen die totaal anders waren dan ik. Maar met mij kon ze wel praten en goed opschieten, terwijl de anderen haar uiteindelijk toch niet bevielen.

Ja, het valt niet altijd mee om een vrouw te doorgronden, maar andersom geldt dat ook. Hoop ik.
Of zijn wij mannen makkelijker te doorgronden?

The Internets, I needs it..
pi_421632
quote:
Op 27 oktober 2000 12:06 schreef Dr_Crouton het volgende:
Een vrouw wil een stoere, sterke, fascinerende man. Beetje mysterieus en een flinke dosis testosteron, oftewel mannelijke sex-appeal.
Voor de sex zouden ze daar voor gaan. Maar ze willen ook een gevoelige man, en dat zijn weer andere soort mannen. Met wie ze kunnen praten en zo.
Maar er zijn ook mannen met deze eigenschappen bij elkaar ...
Dat zijn de stoere mannen die na de sex ook nog interesse tonen voor de vrouw en zelfs VERLIEFD worden.
  vrijdag 27 oktober 2000 @ 12:30:18 #40
6290 Dr_Crouton
Uw advertentieruimte hier.
pi_421643
quote:
Op 27 oktober 2000 12:27 schreef §erum het volgende:
Maar er zijn ook mannen met deze eigenschappen bij elkaar ...
Dat zijn de stoere mannen die na de sex ook nog interesse tonen voor de vrouw en zelfs VERLIEFD worden.
Tja, dan begint de ellende pas
Nou ja, dan heb je geluk. Hopen dat die vrouw die kenmerken ook herkent.
The Internets, I needs it..
pi_421662
quote:
Op 27 oktober 2000 12:30 schreef Dr_Crouton het volgende:
Tja, dan begint de ellende pas
Als ie Serum heet wel ja!
pi_421666
quote:
Op 27 oktober 2000 12:37 schreef Manono het volgende:
Als ie Serum heet wel ja!
Geloof me, je zou niet anders meer willen.
Jammer voor jou dat je rookt.
pi_421667
quote:
Op 27 oktober 2000 11:48 schreef Manono het volgende:
Sorry maar als je er als vrouw een beetje uitziet en je bent een tikkie bitchy tegen mannen, moet je eens opletten hoe ze plakken... Alsof je stroop aan je kont hebt!
Try me.
quote:
* Techno houdt niet van arrogante mensen
pi_421698
quote:
Op 27 oktober 2000 12:39 schreef §erum het volgende:
Geloof me, je zou niet anders meer willen.
Jammer voor jou dat je rookt.
Nou dat is ook meteen maar gelukkig voor jou denk ik.
  vrijdag 27 oktober 2000 @ 12:47:59 #45
6979 Rat
Wel zo gezellig!
pi_421705
Waar zijn de berichtjes van Diddl gebleven? Dankzij die vent zitten we nu in ieder geval met een hele leuke discussie opgescheept!

Verder ben ik het met de door Diddl gedeponeerde stelling volledig eens!

[Dit bericht is gewijzigd door Rat op 27-10-2000 12:49]

Wie een kuil graaft voor een ander, wordt moe.
pi_421715
quote:
Op 27 oktober 2000 12:39 schreef Techno het volgende:
try me * Techno houdt niet van arrogante mensen
Jahaaaah, uitzonderingen daargelaten, zoals er ook genoeg vrouwen zijn die op lieve mannen vallen. En genoeg lieve mannen die op klootzakken van vrouwen vallen, en met dat laatste zijn we weer on topic
pi_421723
quote:
Op 27 oktober 2000 12:47 schreef Rat het volgende:
Verder ben ik het met de door Diddl gedeponeerde stelling volledig eens!
Ja, hehe.

Knaagdieren United.

Redactie Frontpage vrijdag 27 oktober 2000 @ 12:52:43 #48
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_421724
Manono: co-auteur van willen wat je hebt, hebben wat je wilt
pi_421731
quote:
Op 27 oktober 2000 12:50 schreef Manono het volgende:
Jahaaaah, uitzonderingen daargelaten, zoals er ook genoeg vrouwen zijn die op lieve mannen vallen. En genoeg lieve mannen die op klootzakken van vrouwen vallen, en met dat laatste zijn we weer on topic

Dat ik niet van arrogante mensen hou wil nog niet zeggen dat ik lief ben oid

Redactie Frontpage vrijdag 27 oktober 2000 @ 12:55:44 #50
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_421735
samenvattend: een vrouw wil een klootzak die zegt dat ze een dikke reet heeft?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')