abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_6497711
Gebruik dit topic svp alleen voor de streamverslagen!

Vragen, opmerkingen en commentaar graag in Commentaren op de streamverslagen, deel 17. Dat houdt de streamverslagen beter leesbaar.

Vervolg op de Streamverslagen van zondag 27 oktober 2002.

maandag 28 oktober 2002 @ 00:11:16 #2
16701 scanman01
Today's a good day
pi_6497833
Geesje en Wouter staan in de tuin te kletsen. De wind waait nog lekker door de microfoons heen...

Geesje: "Ik vind Judith wel een supervrouw, maar vind haar wel een hele trieste uitstraling hebben. Ik werd er zelf ook helemaal triest van!"
Wouter: "Ik hou bewust een beetje afstand. Ik voel dat er dingen hiervoor zijn geweest en daarom laat ik het allemaal even gaan. Maar als ik iemand leuk lief en aardig vind dan word ik genomen. Ik geef dan veel en dat wordt genomen."
Geesje: "Dat wordt opogezogen en dan ben je jezelf even kwijt."
Wouter: "Dat je dan koppie onder gaat. Dat heb jij met zwemmen en heb ik met relaties."
Geesje: "Ik denk aan de ene kant van godsamme fuckers... maar aan de andere kant wil ik er ook voor gaan."
Wouter: "Maar ga jezelf niet wegcijferen. "
Geesje: "Maar als ik plezier heb.....denk ik al 'als ik maar niet te leuk ben' ... als ze maar niet denken dat ik te leuk doe ofzo. Zoals met die lingerie gisteren.
Wouter: "Toen ze vroegen waarom je die slip over je broek aantrok ofzo?
"Ja.. maar toen dacht ik ook, bekijk het maar ... ik doe met die slip wat ik wil."
Wouter: "Maar als je deze nominatie overleeft dan kom je er veel beter uit."
Geesje: "Ik merk dat ik nu op een been sta te wankelen. Maar er zijn een aantal mensen waar ik graag bij ben. Dat heb ik bij jou ook. "

Dan komt het over de nominatie van Jeanette.

"Ik heb Jeanette genomineerd", zegt Wouter. "Ik had het idee dat ze 14 keer moest nadenken voordat ze wat zei. Maar ze zat niet lekker in haar vel en kreeg er een beetje een raar gevoel bij. Maar ik heb dingen bij haar gevoeld die ze heeft meegemaakt en verkeerd geinterpreteerd. Dat heeft ze later ook verteld. Daarna hebben we ook een leuke avond gehad"!"
Geesje: "Ze is wel heel eerlijk."
Wouter: "Een hele sterke meid... echt heel sterk... heel tof! Onze relatie is nu daardoor veel beter geworden dan daarvoor. Ik twijfelde tussen twee personen en dat met die andere persoon loopt al heel lang. Ik heb vannacht gedroomd met een persoon dicht naast me. We keken naar de lucht. De lucht zat vol met wolken en opeen kwamen er twee lichtstralen uit.. echt heel intens. Zo fel had ik ze nog nooit gezien. De stralen kwamen naar beneden op het water. Dat was heel erg tof. De wolken gaan dicht. Toen ze dicht gingen wilde ik dat tegen die ander zeggen. Opeens breken ze weer open en zie ik de zon.. Die werd opeens zo groot dat het leek alsof ik op de zon stond en naar de aarde keek. Ik zag de wereld verdeelt in de continenten die er zijn. Africa, Zuid Amerika, groenland... noem maar op. Zie het als een soort satellietfoto.. heel mooi gewoon"
"Ja ik zie het voor me", zegt Geesje!
Wouter: "Overal waar ik keek zag ik blauw en zag ik continenten. Op datzelfde moment zag ik weer die twee zeer scherpe stralen zo europa in.. niet amerika, maar europa... "
"Wat apart", reageert Geesje. "Twee... wat bijzonder. En wat voor gevoel had je daarbij!"
'heel mooi... heel goed gevoel. Nog nooit zo gedetailleerd gedroomd!"
"En dat je zelf daar stond en keek naar de aarde....", zegt Geesje bewonderend.
"Het licht zien", gaat Wouter verder. "Je ziet het licht uit de wolken komen.. water... eten... vis... dat wordt genomen vanuit de aarde. En dat alles met diezelfde helderheid... vanuit mijn eigen!"
'Net alsof je een totaal wereld plaatje ziet.. alsof je een totaal eigenplaatje hebt! Het is net alsof je je iets afvraagt... alsof je iets niet hebt gezien ofzo.... inzicht.... "

Geesje: "Judith is rete intelligent en heeft mensen heel snel door. Daardoor is ze mensen heel snel de baas. En zo zijn er meer kleine dingetjes. En wat dat betreft wil ik haar heel lang bij me houden om van haar te leren. Ze is aan de ene kant heel toegankelijk, maar aan de andere kant helemaal niet."
Wouter: "Ze is te veel met anderen bezig. Dat is dat jonge in haar. Ze wil te veel in de groep. Daar heb ik haar ook voor gewaarschuwd. Ik zei dat ze het niet zal volhouden als ze zo doorgaat. Ze gaat te veel gevoelens koppelen... en dingen oplossen bij andere mensen."
Geesje: "Ze is er voor de buitenwereld heel erg mee bezig om zo normaal mogelijk te zijn... omdat ze ook bang is dat dingen anders uitgelegd kan worden. Door een bepaald gedrag probeert ze er voor te zorgen dat mensen haar als normaal zien. Ze laat je niet snel toe... ze heeft echt dat dubbele. Ik voel ook aan haar dat het soms anders is dan ze zegt."

Geesje zegt dat ze nog iets heeft met een ander persoon. Ze wil eerst geen naam noemen.
"Mag ik proberen om het te zien?", vraagt Wouter.
Geesje knikt.
Wouter kijkt Geesje een tijdje aan en zegt na een poosje opeens:
"Laurens?"
"Nee", zegt Geesje... "Ja, ook wel... maar ik bedoel iemand anders" (het wordt me niet duidelijk wie ze dan wel bedoelde)

My soul is painted like the wings of butterflies
  maandag 28 oktober 2002 @ 00:36:58 #3
16701 scanman01
Today's a good day
pi_6498053
(Scanman stopt er even mee - nieuwe streamers aanwezig?)
My soul is painted like the wings of butterflies
pi_6502540
Televisie

13.04 Marc, Geesje en Laurens bij de keuken. Het gaat over de cursus die Marc gevolgd heeft. Marc had een vriendin wiens vader een instituut heeft waar deze cursussen gegeven worden. Marc vertelt over de vader, Bauke de Boer. Geesje vertrekt na twee minuten.

13.07 In de arme slaapkamer. Margriet vertelt Jeanette dat ze een situationeel leiderschapstraining, een functioneringsgesprektraining en een training die o.a. betrekking heeft op volwasseneneducatie gevolgd heeft. Margriet : Belangrijk als je als manager wil beginnen. Belangrijk is dat je mensen in kan schatten en weet wat voor leiding ze nodig hebben.

13.10 Dennis zegt dat hij de lenzen van de camera's buiten schoon moet maken. Dat doet hij vervolgens. Vervolgens gaat hij vegen.

13.13 In de rijke keuken. Marc praat nog over zijn cursus. Judith scharrelt in de keuken. Marc : Voor mij is het een mooi hulpmiddel geweest.

13.14 In het arme woongedeelte. Wouter gooit iets weg. Arthur zegt tegen Ting dat iets niet in het zicht mag staan. Ting wil iets uit de koelkast halen. Ting : Dan is er minder opwarmtijd nodig. Spaart weer gas.

13.16 Reclame.

13.18 Dennis grapt dat hij de politiek in gaat. Ting : Mijn stem heb je.

13.19 Het rijke woongedeelte. Mustapha tegen Ursula : Ik kan niet tegen de kou. Ik denk dat ik een half jaar ergens anders ga wonen. In de zomer kom ik weer terug. De belastingen zijn veel te hoog, serieus onderwerp. In Marokko is het 5 %. Stefan komt even langs. Mustapha begint over een kapper. Ursula : Arthur lacht me gewoon uit. Ze bedoelt vanwege haar conditie.

13.22 Arme slaapkamer. Arthur, Jeanette en Margriet bespreken wat ze wanneer gaan eten. Arthur : Het is niet onverstandig vandaag goed te eten omdat je morgen waarschijnlijk een battle krijgt. Het is beter het de dag ervoor goed te hebben. Jeanette : We kunnen iets bewaren. Omdat wij patat hebben gehad hebben hun ook extra als er een wissel komt. Arthur zegt dat hij aan zichzelf denkt. Margriet is het daar mee eens. Jeanette heeft meer honger omdat ze ongesteld is. Jeanette : Als we nu wat meer te eten hebben hebben we wat meer power en takelen we wat minder af. Ik vind dat wel een goeie. Lekker aardappeltjes bakken. Vind ik ook lekker. Lekker Mayonaise er overheen. Arthur : Ik weet niet wie zijn patat heeft bewaard. Margriet en Jeanette zeggen dat ze alles opgegeten hebben. Margriet : Ik ga er uit (uit bed). Jeanette : Gaan we er uit ? Okee. Ik lig wel goed. Ik vind het eerlijk.

13.26 Rijk buiten. Stefan zit buiten in de zon. Daniela en Dennis geven Judith adviezen. Judith hangt de lijnen met pinda's weer op in de tuin. Judith : Ze liggen door de hele tuin heen. Daniela : Ze liggen hier ook. Wij eten ze de hele tijd (ik weet niet of ze serieus is). Daniela tegen Judith : Er zat komkommer, tomaat en sla tussen de hamburger. Dat heb ik er tussen uit gehaald.

12.29 Wouter, Daniela en Judith zitten nu buiten. Het is me niet duidelijk waar Wouter het over heeft. Marc en Mustapha zitten nu ook buiten.

13.31 Einde uitzending.

maandag 28 oktober 2002 @ 13:55:51 #5
2334 bunnyma
kikkers zijn groen
pi_6502831
Daar ben ik weer en ik hoop op een battle of een ruzie.

Tuin bungalow.
Hier zitten nog steeds Mus, Marc, Geesje en Ursula drentelt om hen heen. Zij genieten van het herfstzonnetje.
Gees: Mus wat heb je gedroomd.
Mus: het had iets met huis te maken, ik slaap altijd super hier. Ik denk dat het bed maar mee naar huis neem.
Gees: Als je maar niet allergisch wordt voor slapen.

Bunker.
Ondanks dat Margriet in de middaguitzending zei dat ze op zou staan, ligt ze nog steeds in bed. Ook Jeanette ligt er nog in. Ting en Arthur zitten er bij.
Jeanette vraagt of er geen plekje in Amsterdam waar het rustig.
Arthur zegt van niet, maar Margriet en ting zeggen dat het in de wijken gewoon rustig is sávonds. Arthur krabbelt nu terug maar hij woont in de binnenstad en daar is het nooit rustig.
Arhur:" Ik maak elke dag zoveel mee. "Dan vertelt hij dat hij wel eens zijn fietssleutel kwijt was. Een ander zei toen dat zij het slot wel open zouden doen, Maar die wilden wel dat Arthur er bij bleef staan omdat ze anders op gepakt zouden worden als fietsendieven.

eurobilltracker.com
  maandag 28 oktober 2002 @ 14:10:38 #6
2334 bunnyma
kikkers zijn groen
pi_6503059
Bungalow.
Mus heeft het over sinterklaas gedichten. Hij had op school wel eens gedichtjes gemaakt die de juffrouw niet voor wilde lezen, want het was een afkraakgedicht.
"De sint had lopen denken,
wat hij deze sukkel zou schenken".
Hij was toen kwaaad op de juffrouw omdat die het niet wilde voorlezen terwijl hij er de hele avond over had zitten denken.

Dan gaat het gesprek over op muziek. Waar ze van houden.
Gees: "Heb je vroeger ook langer haar gehad?"
In de gabbertijd heeft Mus inderdaad wat langer haar gehad, vertelt hij Geesje.
Muziek, mist Mus het meeste naast zijn familie en vrienden.
Het muziekje waarmee ze vanochtend zijn gewekt vond hij wel leuk. Hij is benieuwd wanneer ze muziek krijgen van Marc, van die harde gabbermuziek.
Zijn oom is een Guus Meeuwis fan, hij doet het nu voor met een gek accent. Het eerste nummer van Guus vond hij wel leuk.
Wolter Kroes vond hij superleuk.
Ook Geesje vond het leuk. Iedere keer als er een stilte valt, stelt Geesje weer een vraag waar Mus dan op inhaakt.

Bunker
Hier gaat het over de jeugd die veel geld uitgeeft aan kleding. Arthur veronderstelt dat de jeugd veel pillen slikken.
Hek.
Ting zit hier met Ursula.
Ting: Jouw mannetje komt helemaal op dreef met zijn Amsterdamse verhalen.
Urs: Hij moet eens wat meer met mij praten. Wij hebben elkaar niet veel te vertellen.
Ursula zou het ook leuk vinden om eens een keer een film te kijken.
Woutr komt binnen en zegt dat hij iets gegeten heeft wat nog koud was. Ursula lijkt dat heel vies.
Wouter zegt dan dat hij hier in de bunker zelfs kaas heeft gegeten wat op de grond had gelegen. Nu informeert hij wat de bungalow kant gaat eten. Ursula hoopt kip met rijst.

eurobilltracker.com
  maandag 28 oktober 2002 @ 14:25:45 #7
2334 bunnyma
kikkers zijn groen
pi_6503364
Kooi.
Laurens staat bij Daniela te mompelen. Hij mist thuis, alle bekende koppie's weer te zien. Ook hier zit plotseling Wouter erbij ( ik dacht dat hij binnen was, dan was het binnen zeker Dennis.
Die vraagt aan Ursula wat zij denkt dat tuur gaat doen als zij er donderdag uitgaat.
Urs :"Ik weet echt niet hoe hij reageert".Het kan wel erg tegen vallen"
Ursula vraagt of Ting in de bunker wel eens brood heeft gebakken. Ze heeft pas 1 x dekans gekregen om het te doen. Arthur doet het meestal want die vindt het leuk om te doen.
Jeanette komt haar bed uit en vraagt of het brood al in deoven zit.
Ursula ziet Arthur en valt hem meteen aan of hij tegen haar ook eens verhaaltjes kan vertellen. Zij wordt helemaal schijtziek van het wachten aan het hek op hem.
Arthur zegt dat hij heel lang heeft gewacht op haar aan het hek.
Ting piept er tussen door dat Ursula wat jaloers is en op aandacht zit te wachten. Dit geeft Ursula wel toe.

Tuin.
Mus zit hier nog steeds te lachen het is eigenlijk meer uitlachen. Hij lacht Wouter uit die in de kooi staat en vraagt wat ze vandaag gaan doen.
Mus: Had je verwacht er uit te gaan Wouter?
Wouter: Als je zulke vragen stelt, had ik liever dat je dichterbij kwam.
Mus staat op en gaat vlak tegen Wouter staan.
Wouter: "NIet zo dichtbij!"
En Mus gaat weer terug naar zijn stoel.
Maar hij gaat toch weer terug naar het hek om wat met Wouter te kletsen.
Dan vertelt Wouter dat hij meteen al het idee had dat Martijn zou gaan. Die wilde zo graag naar zij vriendinnetje.
Mus vertelt Wouter dat Bram heel erg in de vernieling zat de laatste week, hij kon niet meer plassen enzo.
Wouterzegt dan dat hij Judith had gewaarschuwd om niet zoveel voor andere mensen te doen. Zij moet meer aan zichzelf denken.
Mus: Je bent niet dom, voor een model" giechel, giechel.

Zoals ik het nu zie wordt Mus niet erg genegeerd, ik heb hem al zien praten en lachen met Marc, Geesje, Ursula, Stefan en nu met Wouter.

eurobilltracker.com
  maandag 28 oktober 2002 @ 14:40:14 #8
2334 bunnyma
kikkers zijn groen
pi_6503659
Mus : "Ik heb hier heel veel geleerd. Ik heb nu sneller door of iemand het meent of niet meent. Jij kan helemaal duidelijk zien hoe de mensen zijn, hier of in het buitenland. Je weet wel wie ik bedoel ( ik niet )

Geluid weg.....

Binnen.
Laurens heeft maar weer eens de kaarten gepakt en zit aan het hek te kaarten.
Ursula komt hem vragen hoe ze de ramen moet zemen.
Lau: "Dat is een mooi werkje voor Moes".
Hij legt Ursula uit hoe ze de ramen moet zemen, met schoonmaakazijn en daarna met de trekker.
Ursula gaat samen met Judith aan de slag.

Als ze langs de zonaanbiders lopen vertellen ze hen dat BB had gevraagd om de ramen te zemen. Die vliegen niet overeind om te helpen. Maar Marc is dan ook weer bezig met zijn LOI cursus. Hij zingt zachtjes , dat Margrietje een beetje stil is. Onmiddelijk hoor je Margriet blerren omdat er een vliegtuig overkomt.
Marc gaat meteen weer door tegen Geesje over dat hij het een mooie test vindt voor zichzelf. Hij zegt dat hij nu weer Mus aan het "lezen"is. Mus zegt dat dat niet zo zal lukken.
Marc: "Nou dan lees ik het Musboek twee keer"
Mus vertelt dan dat hij vroeger al een eenling was, dat andere kinderen in de zandbak bezig waren en hij alleen een voetbal stond te trappen. Als er dan iemand bij hem kwam, stuurde hij die weg.
Marc gaat nu Mus ontleden.....
Mus: De persoon waar je van verwacht dat is een sterke persoonlijkheid, blijkt dat juist niet te zijn en andersom".
Marc lult daar onmiddelijk over mee.

Ursula en Judith zijn fluitend de ramen aan het zemen, zij hebben geen interessante gesprekken.

eurobilltracker.com
  maandag 28 oktober 2002 @ 15:03:07 #9
2334 bunnyma
kikkers zijn groen
pi_6504065
Kooi.
Arhur staat geplakt tegen de tralies de verrichtingen van Ursula te bekijken.

Op het psychologie bankje suddert het gesprek verder tussen Geesje, Marc en Mus.
De zon trekt weg en ze kruipen diep onde en dekentje.
Ik heb drie streams op het bankje gericht, waar ze nu al een tijdje niets meer zeggen en 1 stream op de zemende vrouwen.
Laurens, de schoonmaakexpert, komt nu kijken of ze goed doen. Hij wijst ruiten aan die opnieuw moeten. De vrouwen luisteren naar hem in plaats dat ze de emmer over zijn kop uitgieten.

Geesje is weg gegaan en Marc en Mus zitten nu samen op het bankje.
Mus roddelt wat over Laurens. Hij vindt het vreemd dat Laurens eerst zei, dat Geesje er wel uit zou gaan en dan later tegen Geesje zelf zegt: "Jij blijft wel want jij blijft jezelf."
Mus:" Ik zeg het gewoon in ieders gezicht"

De stream gaat nu naar de bunker waar ze gaan eten, maar het geluid is in eerste instantie een mix van alle streams samen.
Margriet stelt voor dat iedereen een gang klaar maakt.
Iemand zegt dan : "Dan doe ik wel de stoelgang!"
Deze zin roept op tot een gesprek over humor en Margriet doet even een monoloogje over Meneer Sonneveld.
Jeanette vraagt Laurens of hij wel gedoucht heeft vandaag.

Geesje nestelt zich nu bij Stefan die in de zon op het bankje bij het zwembad zit. Ze neemt enigszins een verleiderlijke pose aan en natuurlijk gaat Stefan hier onmiddelijk op in. Hij slaat vliegensvlug zijn arm om haar heen. Hij krabbelt haar zeker want zij zegt: "Ik heb daar geen jeuk"
Stefan vertelt haar dat ze lekker ruikt. Zij zegt dat dat haar haar is. Dat komt door de shampoo.
Stefan heeft een sterke geursensatie. Hij verbindt aan geurtjes meestal mensen. Ursula houdt van duingeur. Stefan weet niet wat zij bedoelt tot zij uitlegt dat het in het engels uit gesproken moet worden.
Zij vinden Margriet iemand voor Passion geur.
Geesje zou wel weer eens bij Margriet in de groep willen zitten. Stefan veronderstelt dat hij er dan niet bij moet zitten.
Geesje: "Ja je doet het dan niet goed. Als de broodjes op zijn ga ik hier dan ook maar weg"
Hierbij giebelen ze als kleine kinderen die achter moeders rug wat stiekems doen.
Marc komt hen lastig vallen want hij gaat het zwembad schoon maken.

eurobilltracker.com
  maandag 28 oktober 2002 @ 15:23:45 #10
2334 bunnyma
kikkers zijn groen
pi_6504609
Bunker.
Ze zitten nog lekker te smikkelen.
Jeanette merkt op dat het aan de andere kant brandschoon is "Je wordt er helemaal niet goed van"
Margriet:"Ja, ik heb daar gekookt, dat moeten ze nu allemaal weer schoon maken. Laat ze lekker gaan"
Daniela informeert wat Margriet in de bungalow voor hen gaat klaarmaken. Die heeft plannen genoeg: gehaktballen, rollade enz.. Ook dromen ze over stamppotten. Ting wil wel Chineese zuurkool maken. Ook denken ze aan boerenkool met spekkies..... het normale gespreksonderwerp van bunkerbewoners dus.
Ze bespreken nu wanneer ze de hamburgers op gaan eten die ze gisteren uit hun mond gespaard hebben.

Even weer terug naar de tortelduifjes, en ik bedoel niet Arthur en Ursula, maar Geesje en Stefan.
Marc: "Het duurt best lang om door die botte Friese geest door te dringen" Dus het gaat over Laurens en Geesje geeft hem helemaal gelijk. Marc vindt wel dat uiteindelijk Laurens wel wat van hem aan nam.

Geesje had Laurens gevraagd of hij haar genimineerd had. Hij vond haar meegaand en zij gaf weinig tegengas. Plus had hij wel gedacht dat zij niet genomineerd zou worden , daarom had hij het wel aangedurfd. Stefan vraagt dan of Laurens zelf met haar ging praten of dat zij het moest vragen. Geesje had het hem gevraagd.
Hij had in de DBK gezegd dat hij het wel moeilijk vond om andere Friezen weg te stemmen.

Margriet moet nu maar eens naar buiten komen want zij ligt nog steeds in zijn armen.

Er wordt nu gezegd dat zij niet de ramen lappen, maar Geesje antwoordt dat zij dan wel koken. Mus drentelt in zijn dekentje gewikkeld rond en Geesje wil dat hij bij hen komt zitten.
De romantiek is nu wel over. Geesje loopt weg en Stefan blijft alleen liggen. Hij vraagt haar wel of ze echt samen met hem gaat koken vanavond. Zij kruipt toch maar weer bij hem.

Bunker.
Aan het hek zitten Wouter en Laurens weer te kaarten ( zal Laurens wel erg vinden dat hij heeft gezegd een paar dagen niet schoon te maken)

Margriet en Jeanette hopen samen dat Daniela niet weg gaat. Margriet hoopt dat de kijker een goede bril opzet en zal zien dat Daniela gewoon blijft doen en niet zo'n toneelspel opvoeren als die aan de overkant. ( Ursula en Geesje bedoelt ze nu)
Dennis gaat stoeien met Jeanette, die zegt dat Dennis een kippekontje heeft.
Ursula en Arthur hebben de armen om elkaar heen met de tralie's ertussen. Zij staan echt te kleffen.

eurobilltracker.com
  maandag 28 oktober 2002 @ 15:33:53 #11
2334 bunnyma
kikkers zijn groen
pi_6504779
Arthur: "Waar zou je nu heen willen"
Urs: ik weet niet, door het bos lopen.
Arthur: met een hond"?
Urs: Ik wil voorlopig geen hond meer zien. Weet je wel dat ik schildpadden heb. Die heb ik uit Italie meegenomen. 's winters gaan ze in de schuur, 's zomers zitten ze in een vijver in de tuin.
Arthur had thuis ook schilpadden.
Urs: "Ik wilde altijd een vissekom"
Tuur:"Oh, ik heb een groot aquarium"
Arthur blijkt ook 4 biggetjes te hebben.
Ook hebben ze vroeger allebei kikkervisjes gehad alleen bij Ursula gingen ze altijd dood.

In de bunker zijn ze aan het koffie zetten. Margriet vraagt wanneer ze weer mogen roken.
Dennis: Morgenavond om 8 uur"
Margriet: Nu zou ik er wel zin in hebben"
Dennis: Er liggen er nog in de DBK, dus als je wilt rokrn steek je er een op.
Margriet zou dat wel willen maar ze durft niet goed. Ze heeft goed door dat BB ze expres in de DBK laat liggen en ze niet weg haalt om hen in verleiding te brengen.
Ondertussen wast Ting de afwas.

Laurens al kaartend met Wouter vraagt hem : "Ben je nou zo dom, of maak je het jezelf moeilijk?"

eurobilltracker.com
  maandag 28 oktober 2002 @ 15:49:29 #12
2334 bunnyma
kikkers zijn groen
pi_6505037
Marc heeft een nieuw slachtoffer gevonden voor zijn analyse's.Hij zit nu naast Judith onder een dekentje.
( Sorry die vent lult zo vaag dat ik hem niet ga verslaan)

Ting vertelt dat zij naar Istanbul is geweest en dat zij naar en fundamentalistische wijk is geweest
Margriet vindt dat de dekens stinken en dat die gelucht moeten worden.Ursula hoort nu Ting uit of ze wel eens samen gewoond heeft. Dat heeft Ting niet, maar het lijkt erop dat Ursula dat wel eens meer heeft gevraagd en Ting kijkt echt zo van "dat had je moeten weten" Zij gaat weer weg en Arthur en Ursula staan nu samen vreselijk kinderachtig te doen. ( misschien doen alle jonge verliefde stelletjes wel zo, weet ik niet meer).

Toch maar even luisteren bij Marc en Judith.
Daar gaat het over relatie's Marc praat over een vriendin die wat achter hield. Hoe zij over haar lichaam dacht speelde daar aan mee. Hij had in haar agenda gelezen en daardoor was het vertrouwen beschaamd, maar hij had dat meegenomen in de volgende relatie. Maar alles komt uit een stukje onzekerheid.bla bla bla.......

Arhur: "Jij wordt zo'n huisvrouw die loopt te geilen met de aerobic leraar", dit tegen Ursula die zegt niet te gaan aerobiccen maar een loopband wel leuk vindt

Helaas zonder dat er een battle of ruzie is geweest stoppen de streams.

eurobilltracker.com
  maandag 28 oktober 2002 @ 19:56:13 #13
36343 Anzjie
Jump..Jump..
pi_6509181
Bunker 19.49

Ze zijn nog aan het eten, Margriet heeft het hoogste woord. Het gaat over alles kunnen zeggen. Blijkbaar iets over haar werk.
Ze babbelen even door over feestjes en het opruimen en schoonmaken.
Ik hoor dat ze in de bungalow ook aan het eten zijn.
Margriet heeft het nu over thema feesten. Ze heeft blijkbaar voor zoiets gewerk, ze noemt nu op dat ze dan bakkertje of heks en dat soort dingen. Ze heeft er trainingen voor gehad, ze geeft nu het voorbeeld dat ze cancan dans/training kreeg en als zigeuner moest ze de hele avond als zigeunerin rondlopen en een soort act opvoeren. Het liefs had de werkgever dat je zoveel mogelijk kon want dan was je breed inzetbaar.
Heksenfeesten vond ze ook leuk om te doen. " Dit is al een paar jaar geleden hoor" zegt Margriet.

maandag 28 oktober 2002 @ 20:08:33 #14
36343 Anzjie
Jump..Jump..
pi_6509439
Het gaat nog steeds over de feesten. Margriet zegt: Zet mij maar op een gek feest en de hele avond komt goed.
Ze kan zich goed uitleven in een rol en als typetje kan je gewoon meer zeggen. " had ik zo'n feest met van die lastige kinderen en dan zei ik gewoon tegen dat kind doe jij es even heel lief" Dit zegt ze met een soort heksenstem.

Ik ga even in de bungalow kijken

20.00

Hier zijn ze in de keuken bezig...Ik hoor Ursula tegen Geesje zeggen: Je word gewoon niet in het gesprek betrokken..!!! Ik mis net over wie of welk gesprek.
Stefan is samen met Geesje aan het koken. " dit ruikt niet goed" zegt Stefan. Hij laat het aan Ursula zien en die zegt: "Ja da's zuur"
Marc zit aan de bar in de keuken en merkt op: Nou dat krijg je er bij Marc niet in...Hij gaat nu aan Geesje vertellen hoe ze een paprika moet schoonmaken. " Doe het maar voor" zegt Geesje. Handig maakt Marc de paprica schoon.." Oooh wat handig" jubelt Geesje
Hier gaat het nu ook over feestjes. Stefan maakt plannen over allerlei feestjes en met wie die allemaal nog gaat stappen.
" Zo, dat word druk in januari" zegt geesje.
Nu over de dresscode van een feestje. " doe mij maar een lekker pakkie zegt Marc.

maandag 28 oktober 2002 @ 20:27:16 #15
36343 Anzjie
Jump..Jump..
pi_6509773
Bunker 20.10

Ze hebben het over de beddenverdeling. Blijkbaar hebben ze een matras te weinig en hebben ze een met met jassen gemaakt.
Iedereen moet een keer op de " jassen"
Arthur heeft er al een paar keer op gelegen. Margriet wil niet op de drieluik ( zal ook wel een bed zijn)
" Heb jij al op de jassen gelegen Jeanette?" Vraagt Margriet.
" Ja lieverd, ik heb ook op de jassen gelegen, de eerste nacht toen we vanuit de bungalow hier in kwamen" antwoord Jeanette.
Nu gaat het erover dat het zo koud is in de bunkerslaapkamer.
Arthur vraagt waar de kleine grijze deken is. " ja die moet weer uit de kussen" zegt Margriet. Nog wat gekeuvel over de koude dagboekamer.
Ze vertikken het om te vragen of de thermostaat hoger mag.
Ze vinden het raar dat BB niks doet.
Het opruimen begint nu. Margriet voelt aan Jeanette's voorhoofd, en wrijft over haar schouders. Dennis roept volijk dat hij aan de afwas begint en vraagt wie hem wil helpen.
Margriet wil onderhand wel terug naar de bungalow, ze heeft het er wel weer gezien. Nee we krijgen nu toch geen confrontatie. " Nee dat is allemaal precies berekend" merkt Jeanette op.
Ting zegt herhaaldelijk " eet smakelijk eet smakelijk eet smakelijk...Daarna een paar keer eet niet smakelijk..4x
Jeanette heeft last van de eierstokken. Margriet zegt: Het meisje met de eierstokje.
( Ting is aan het oefenen voor papagaai ze herhaald met monotoon stemmetje steeds wat)
Jeanette begint ineens weer te lachen volgens mij om een opmerking van Dennis.
Margriet zegt: Waarom heeft iedereen hier een eigen kussen.
Daniela is zwijgzaam met de afwas bezig.
Dennis zit er weer hyperactief doorheen te gillen. Jeanette zit als een razende met twee vingers op de tafel te roffelen. Ze zijn duidelijk in een melige bui.
Wouter is de vaat aan het drogen.

maandag 28 oktober 2002 @ 20:37:28 #16
36343 Anzjie
Jump..Jump..
pi_6509982
Bungalow 20.28

Hier zitten ze nog gezamelijk te eten.
Geesje merkt op: Zo dit hebben we toch weer binnen, we kunnen ertegen mochten we vanavond een confrontatie krijgen.
Stefan heeft al weer leuke plannen voor als ze in de bunker terechtkomen.

Ting staat voor het hek iets te knutselen met een toiletrolletje. Het lijkt een poppetje worden met geel haar ( Tjee wat zit ik toch te verslaan )

Judith zit de bunkeraars in de gaten te houden.
Daar komt nu inene een hoop kabaal vandaan. " Hee we zitten hier te eten" Zegt Marc met een lach.
"TEring" hoor ik magriet roepen ook met een lach.
" ooh de huishoudelijke mededelingen komen nu aan de orde.
Wil iedereen zuing zijn met de handdoeken zegt Laurens.
" Ik heb gisteren vijf vuile theedoeken uit de keuken gevist" zegt lauren er met een vies gezicht achteraan.
" Ja, maar gisteren was ook wel een dag voor vijf vieze theedoeken" merkt Ursula op.
Nu de volgorde van sporten voor morgen, wie wanneer en hoe laat ze gaan sporten.

maandag 28 oktober 2002 @ 21:18:36 #17
2334 bunnyma
kikkers zijn groen
pi_6510755
Even van de postzegel daar Anzjie verwikkeld zit in een bus watcher.

De dames zijn naar de hel geweest om de vragen te beantwoorden.
Als zij terug komen , gaan de heren richting hel.

eurobilltracker.com
  maandag 28 oktober 2002 @ 21:32:13 #18
36343 Anzjie
Jump..Jump..
pi_6510992
21.30

Ik heb alleen maar beeld van een lege bunker..Op de achtergrond hoor ik geluiden van de dames die de keuken aan het opruimen zijn...Het lijkt alsof ze niets mogen zeggen. Alles gebeurd zwijgzaam..
Zodra er iets gebeurd meld ik het jullie..(Hopelijk val ik niet in slaap)

maandag 28 oktober 2002 @ 21:41:25 #19
36343 Anzjie
Jump..Jump..
pi_6511053
Nog steeds zitten de dames stil te wezen. Ik zie alleen Judith soms wat rondlopen. Die is aan het schoonmaken.
Ha de mannen komen binnen. Het geluid is even heel slecht.
Het blijkt dat ze weer vragen over elkaar hebben moeten beantwoorden.
Arthur vraagt: Waarom gaan jullie met z'n vieren in je neus zitten peuren als we binnenkomen?? Iedereen praat nu druk door elkaar heen over het invullen van de vragen. Het ging blijkbaar over sex en relaties..Bloemetjes meebrengen ...Figuur..Wie gaat er vreemd? en dat soort vragen..Ook weer positieve en negatieve vragen, dus hetzelfde als vorige week.
  maandag 28 oktober 2002 @ 21:51:08 #20
36343 Anzjie
Jump..Jump..
pi_6511201
Margriet heeft ergens Dennis ingevuld. Ze vind hem zo'n "echte dekhengst"
Wie gaat er voor het slippertje? Vraagt Stefan..Nee die vraag hadden wij niet zegt Judith.
Het gaat allemaal heel snel..Over wie wat waar in heeft gevuld.
Stefan is natuurlijk vaak ingevuld
Hij wil nu een kusje " terug" Van Jeanette.
Arthur zegt: Nou Mus ik heb je toch een paar keer in moeten vullen.
" Met wie zou ke nooit beginnen over sex" Zegt Mustapha lachen. " Daar wilde ik mezelf invullen lacht Mustapha.
Margriet merkt op: Ik wist niet dat je ook je eigen naam mocht invullen...."
Vooral de mannen zijn erg enthousiast over de test. Ik hoor ze enkele keren roepen dat ze het leuk vonden.
Stefan zag zichzelf op een monitor en zegt: Ik heb een brede kop joh..Hij verteld over de camera's die langkwamen.
Nu over de mooie broek van Mustapha, iedereen staat hem nu te bewonderen..
pi_6511584
mus zit slap te lullen. hij kent wel de dagen van de week uit zijn hoofd
Wijsbegeerte is een groot woord voor wat de gewone mens piekeren noemt.
In verband met mijn afwezigheid, ben ik er niet. De reden is dat ik weg ben.
  maandag 28 oktober 2002 @ 22:19:21 #22
36343 Anzjie
Jump..Jump..
pi_6511714
Het gaat nog even gezamelijk over de vragen.
Arthur is 2 december jarig...Dit n.a.v. de vraag of je wel eens een verjaardag vergeet.
Laurens zegt: We mogen weer. "...Wouter begint vaag iets over oogjes" . Oh ze gaan aan het hek kaarten Wouter en Laurens.
( Geluid valt soms weg)

Bungalow 21.57

Marc, Stefan en Mustafa hebben het nog even over de vragen.
Marc zegt: Ik denk dat Dennis zou roepen " Je bent het kadootje vergeten" Dit op een Dennis toontje.
Mustapha zegt: Het is gewoon leuk voor die mensen thuis, die zien ons op een knopje drukken en denken ha die stemt op die.
Marc zegt nu: " Ik had overal Wouter..." Wie is er niet te vertrouwen...Wie vergeet de bloemen..

De stream gaat spontaan naar buiten.
" Welke chips nemen we zeggen de bunkeraars.." Doe mij maar paprika.." Zegt Jeanette.." Neem ik cheese union' zegt Daniela..
Dit doen ze weer met die accentjes.

Het loveduo zit nu ook samen buiten bij het.
" Ik moest zo lachen om die vragen" zegt Arthur.."
Ja, ik ook antwoord Ursula...Ze wil nu weten wat Arthur heeft ingevuld.
Voor het slippertje had ie Stefan ingevuld..Het vergeten bloemetje, daar had ie Dennis ingevuld.. Hij heeft ook een paat keer Mustapha ingevuld.
Arthur moet nu voor de tweede keer zender checken..(Ik versta hem goed)
Ze knijp Arthur hardhandig in zijn wang.."Au, gemeen ding ben je soms" zegt ie.
Ursula vond dat er bij hun best wel gemene vragen tussen zaten..
Ze vind dat je toch mensen anders bekijkt met de vragen..
Ursula Merkt op: Bij mij in de groep zitten er bij die steeds zeggen: Jaaaahaa dat heb ik toch al gezegddd. Ze zegt dit op een zeiktoontje.
" Ik bent veromme geen 16 meer ik bent 28 kom op zeg" zegt ze erachteraan.
Ze vraagt aan Arthur, er zitten bij jullie er nu ook bij die niet lekker in der vel zitten? " Je bedoeld Jeanetje? Vraagt Arhtur " ja die is ongesteld" Ooh zegt Ursula.
Ze uit haar onvrede dat ze niet bij bepaalde gesprekken word betrokken.
Ze baalt ook over het " zweverige gedoe" Van bepaalde mensen.
Ursula merkt dat ze in de bunker wat negatief doen over Dennis en ?? Ze rateld maar door over wat ze allemaal heeft geleerd. Ineens zegt ze: Ja ik kan nu ook ramen wassen en paprika's uithollen.
Nou ik hoor het wel" zegt Arthur..." Ik word huisman en jij gaat maar werken"
Nog even wat over het werk..Arthur lijkt een beetje in te zitten over zijn werk althans of ie nog aan werk komt.
Ze hebben het nu over hun woningen...En al over samenwonen????
Ursula wil niet dat Arthur zijn woning opzegt.
Ik ga even binnenkijken

pi_6511741
Mus is echt weer bezig iedereen af te zeiken. Maar als het erop aan komt kruipt hij in zijn schult. Mus denk dat ie vrouwen kennis heeft.

ze zijn zwaar aan het filofiseren over de bewoners en wie er zal gaan winnen. Stefan komt er nu ook bij staan en doet de koelkast open. Pakt een fles fanta en schenkt een wijnglas vol. ze zijn nu de vragen aan het nalopen en veranderen. mus denk dat ie de vraag beter weet
! de vraag was wie krijgt een rol in een pikante film. stefan zegt ik. Nu twisten ze erover of marc in de playgirl zou komen mus denk van wel.
mus is iedereen aan het bekritiseren.

pi_6511811
keuken: mus vraagt aan stefan of hij in het blad waar hij voor werkt erin zou willen. Stefan is voor bb gevraagd of hij na de serie erin zou willen voor geld (20 duizend euro). mus zou het niet doen voor nog geen 2 miljoen. stefan is weer weg heeft geen antwoord gegeven.
pi_6511958
kooi en tuin: arthur zit te praten met ursula. Ze hebben het over gewone dingen, geen gezeik over anderen. Nu wel marc loopt vast met zijn boeken zegt arthur. Ursula: tegen magriet!!. arthur gaat er niet op in.
volgens ursula kan magriet er wat van (ze is niet op haar mondje gevallen) ze wordt moe van magriet ze zegt: ze ziet alles positief, en daar wordt ze moe van. Nu breekt ze het gespekt weer af en gaan verder met het eerste gesprekt (saai).
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')