SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De 10 geboden van dit topic:
1. Gij zult niet maveren; (zie 10)
2. Gij zult het pacehoerisme prediken;
3. Gij zult het Trapzionisme verspreiden;
4. Gij zult Rijst discrimineren;
5. Gij zult niet het blik met mongolen openen;
6. Gij zult Tobi's naaktfotos bestuderen;
7. Gij zult uw medemens met een xbox uitlachen en vernederen;
8. Gij zult zeker niet geband worden voordat 2Happy4U je waarschuwt;
9. Gij zult WEFUT.com gebruiken voor squadbuilden;
10. Gij zult niet babbelen met mods.![]()
kan niet eens een bod uit brengenquote:Op maandag 29 september 2014 20:39 schreef Reemi het volgende:
Watchlist vol met spelers op completing, kan niemand meer kopen
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Gundogan voor 2k denk ik.. maar hij staat op expiring, dus zal straks wel opeens niet van mij zijn..![]()
Diakite (de CB) in een bronze pack. Zal wel niet veel waard zijn maar toch leuk.
EDIT: free pack in een pack met Coke in dat free pack![]()
![]()
Als het goed is Maher voor 8.6k en Gignac voor 9.5k (IF's). Maar zal wel niet.
Niet dat het nou zo'n megadeals zijn..werd vaak net overboden tussen alle errors door. Laatst wel wat mooie silverdeals toen het zo ging.Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
dacht dat ik de goede belg had voor 800c maar het was vermaelen verkeerde ver..quote:Op maandag 29 september 2014 20:55 schreef Tim86 het volgende:
Als het goed is Maher voor 8.6k en Gignac voor 9.5k (IF's). Maar zal wel niet.
Niet dat het nou zo'n megadeals zijn..werd vaak net overboden tussen alle errors door.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
het is erg gesteld met de communityquote:
#FreeTrapz![]()
Coke?quote:Op maandag 29 september 2014 20:57 schreef DarkSonic2 het volgende:
[ afbeelding ]
Dat dit nog bronze is![]()
met wie of wat ?quote:Op maandag 29 september 2014 20:57 schreef Proxzor het volgende:
Nou ik heb door deze lag ook weer 20k weten te bemachtigen![]()
Denk niet dat je dat zo online kan verkopen eigenlijk. Misschien wel via dm.quote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Kut ik heb teveel completing kaartjes in me Transfer Targets en kan dus nu niet meer spelens kopenDe helft heb ik niet eens gewonnen godverrrrrrrrdomme en door die lag kan ik ze niet removen.
![]()
Ja, kon 't niet selecteren. Heb gewoon PSN+ gekocht.quote:Op maandag 29 september 2014 19:20 schreef DutchSL het volgende:
@Lindgren: had je dat proefabonnement nog gevonden? Het komt gewoon tevoorschijn als je je eerste wedstrijd gaat spelen.
hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Ja wat dacht je ervanquote:Op maandag 29 september 2014 21:04 schreef MemphisPSV het volgende:
[..]
Dat snap ik , maar was gewoon nieuwsgierig naar je deals.![]()
![]()
kon je nog in de webapp ofwat?quote:Op maandag 29 september 2014 21:05 schreef DutchSL het volgende:
[ afbeelding ]
De eerste kaart is van expiring af, hopelijk zijn ze allemaal geslaagd![]()
Hier ook alleen zijn het bij mij niet echt opschietersquote:Op maandag 29 september 2014 21:05 schreef DutchSL het volgende:
[ afbeelding ]
De eerste kaart is van expiring af, hopelijk zijn ze allemaal geslaagd
Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.![]()
ik had een if maher 4.5k maar daarna bood ik 5.3 op een andere en die 5.3k kreeg ik niet meer terug.
Dus ben gestopt met bieden![]()
![]()
![]()
Als hij aangeeft dat je hem hebt gewonnen, heb je hem ook echt dus
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
8k, voor hoeveel kan je hem wegdoen dan ?quote:Op maandag 29 september 2014 21:07 schreef Reemi het volgende:
[ afbeelding ]
Als hij aangeeft dat je hem hebt gewonnen, heb je hem ook echt dus![]()
Was het maar waarquote:Op maandag 29 september 2014 21:07 schreef Reemi het volgende:
[ afbeelding ]
Als hij aangeeft dat je hem hebt gewonnen, heb je hem ook echt dusde helft pakt hij niet bij mij.
![]()
12k+quote:Op maandag 29 september 2014 21:07 schreef Roypsv het volgende:
[..]
8k, voor hoeveel kan je hem wegdoen dan ?![]()
Mwah, ik had een Doumbia voor 6k die afliep en op expiring vast stond maar die is nu voor 8.7k naar iemand anders gegaan.quote:Op maandag 29 september 2014 21:07 schreef Reemi het volgende:
[ afbeelding ]
Als hij aangeeft dat je hem hebt gewonnen, heb je hem ook echt dus![]()
![]()
Wat is er met die prijs van Matuidi aan de hand dan
Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.![]()
11, maar heb hem gekocht voor m'n team.quote:Op maandag 29 september 2014 21:07 schreef Roypsv het volgende:
[..]
8k, voor hoeveel kan je hem wegdoen dan ?
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Was het maar zo'n feest. Is nog steeds random.quote:Op maandag 29 september 2014 21:07 schreef Reemi het volgende:
[ afbeelding ]
Als hij aangeeft dat je hem hebt gewonnen, heb je hem ook echt dusAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik heb ze allemaal (3) binnenquote:Op maandag 29 september 2014 21:10 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Was het maar zo'n feest. Is nog steeds random.
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Ik 5 van de 8 ofzo. Ach, nog steeds prima. Inmiddels kan ik door glitches wel de coins compenseren waar EA me uit heeft genaaid door disconnects terwijl ik coinboosts had.quote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Zo, die is hard gedroptquote:Op maandag 29 september 2014 21:12 schreef dion_v_k het volgende:
[ afbeelding ]
En die je niet wil krijg je welIk dacht dat hij nog steeds rond de 5k zat
![]()
Ook wel logisch, maar toch..aardig snel. Had Depay inmiddels ook wel veel lager verwacht.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
![]()
Comeee to daddy
idiotenquote:Op maandag 29 september 2014 21:15 schreef DarkSonic2 het volgende:
West Ham werd even afgebrand net.
Willian, komt die van Zenit?![]()
bohhh 2 stuks binnen, wow such profit.
#FreeTrapz![]()
Williams*quote:Op maandag 29 september 2014 21:16 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
idioten
Willian, komt die van Zenit?![]()
Ik 2 Ben Arfa's voor 1k en 1,1k en een Markovic voor 900cquote:Op maandag 29 september 2014 21:20 schreef FCsuarez het volgende:
bohhh 2 stuks binnen, wow such profit.
[ afbeelding ]
echt irritant.had ik ook 5.3 k weg ineensquote:Op maandag 29 september 2014 21:25 schreef Aerioz het volgende:
Kan het trouwens nog steeds dat er coins verdwijnen op de web app?![]()
Ik ben van plan om 451 te gaan spelen met mijn BBVA team. Nu heb ik Rodriguez al op CAM maar heb er dus nog 1 nodig, zal ik er Modric neerzetten of Iniesta? Of iemand anders? 41212 werkt ook vrij goed maar ik denk dat ik met 451 meer resultaten zal behalen.![]()
als ie maar niet achter mijn naam komtquote:Op maandag 29 september 2014 21:27 schreef Dudeweiser het volgende:
KLB / Ik ben opgelicht
opgelicht met coins kopen
Goed topicPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
De grap aan dit kut spel is ook dat je andere spelers wilt na 3x op rij verliezen. Ook als dat gaat om reus, lewandowski en Robben.![]()
![]()
goeie speler was datquote:Op maandag 29 september 2014 21:34 schreef Ajacied7 het volgende:
Bjørn Arne Rise, spelen ze voor de uitzending altijd PES?![]()
![]()
Die vrije trap van Riise tegen Man Utd zal ik nooit vergetenO ja en die goal die hij maakte met die commentator die helemaal gek wordt
Deze dus:![]()
Mensen nog leuke series toevallig?
Na Elementary (die ik wat minder vond)
Suits ( Geweldig)
Breaking bad en Prison break (beide ook leuk)
En zo nog een paar gehad zoals weeds en Dexter.
Iemand nog wat serie's die in dezelfde categorie vallen??
Trouwens een IF Gignac trouwens, is die kut niks waard.![]()
We onderzoeken momenteel een probleem met de FUT 15-webstartaccounts en werken aan een oplossing. Ga voor meer informatie naar EA Answers HQ.
Finito FUT.![]()
wat zijn webstartaccounts?quote:Op maandag 29 september 2014 21:51 schreef IsaacCuenca het volgende:
We onderzoeken momenteel een probleem met de FUT 15-webstartaccounts en werken aan een oplossing. Ga voor meer informatie naar EA Answers HQ.
Finito FUT.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Homelandquote:Op maandag 29 september 2014 21:50 schreef WeCanDoIt het volgende:
Suits ( Geweldig)
Trouwens een IF Gignac trouwens, is die kut niks waard.Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Lostquote:Op maandag 29 september 2014 21:50 schreef WeCanDoIt het volgende:
Suits ( Geweldig)
Trouwens een IF Gignac trouwens, is die kut niks waard.
Sons of anarchy
Homeland
Orange is the new black![]()
ben weer klaar voor vandaag.
ik kan maar niet aan de besturing werken, iedereen lijkt zo door de verdedeging heen te lopen"I wear the mask to protect the city… but the city is what made the mask." – Batman![]()
quote:Thanks boys!quote:Op maandag 29 september 2014 21:54 schreef Roypsv het volgende:
[..]
Lost
Sons of anarchy
Homeland
Orange is the new black
Lost heb ik inderdaad ook al gezien
Ik ga voor Homeland en daarna Orange is the new black!![]()
Goede keuze, Lost was leuk behalve het laatste seizoenquote:Op maandag 29 september 2014 21:58 schreef WeCanDoIt het volgende:
[..]
[..]
Thanks boys!
Lost heb ik inderdaad ook al gezien
Ik ga voor Homeland en daarna Orange is the new black!![]()
Inderdaad, laatste seizoen was gewoon zaad..
Maar heb het omgedraaid en ga eerst voor Orange is the new Black.![]()
spartacusquote:Op maandag 29 september 2014 21:50 schreef WeCanDoIt het volgende:
Suits ( Geweldig)
vind oitnb wel meevallen man, begon wel leuk maar groeit niet echt uit naar iets. gebeurt niet zoveelquote:Op maandag 29 september 2014 22:01 schreef WeCanDoIt het volgende:
Inderdaad, laatste seizoen was gewoon zaad..
Maar heb het omgedraaid en ga eerst voor Orange is the new Black.'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Ajax-fansite die huilie huilie doet omdat hun supporters op vak G zaten te provoceren en toen een paar tikkies kregen
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
geweld goedpratenquote:Op maandag 29 september 2014 22:11 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Ajax-fansite die huilie huilie doet omdat hun supporters op vak G zaten te provoceren en toen een paar tikkies kregen![]()
![]()
FC Oostblokquote:Op maandag 29 september 2014 22:11 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Ajax-fansite die huilie huilie doet omdat hun supporters op vak G zaten te provoceren en toen een paar tikkies kregenRED ONS HENNIEGOD![]()
Nee, ik praat het niet goed.quote:
Maar het was wel erg grappig dat je eerst denkt te kunnen provoceren (misplaatste arrogantie) om 3 tellen later erachter te komen dat je het toch maar beter op een rennen kan zetten. Dan moet je naderhand niet zielig gaan zitten doen.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Dit ja. En de grootste schietkansen worden mijlenver naastgeschoten of onmogelijk gepakt door de keeper. En elke aftrap is het hopen dat de tegenstander de bal niet in jouw doel rent.quote:Op maandag 29 september 2014 21:58 schreef cherrycoke het volgende:
ben weer klaar voor vandaag.
ik kan maar niet aan de besturing werken, iedereen lijkt zo door de verdedeging heen te lopen![]()
Het gemakkelijkst (vind ik) is meelopen met de aanvallers tot ze de foute keuze maken en dan instappen.quote:Op maandag 29 september 2014 22:16 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Dit ja. En de grootste schietkansen worden mijlenver naastgeschoten of onmogelijk gepakt door de keeper. En elke aftrap is het hopen dat de tegenstander de bal niet in jouw doel rent.![]()
gewoon zoals altijd al met rondje die bal van ze poten af tikkenniks lastigs aan, dat schieten daar in tegen ...
#FreeTrapz![]()
En nu win ik opeens 2-7, zieke goals van MertensEerste potje plezier dit.
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Nee.quote:Op maandag 29 september 2014 22:20 schreef Roypsv het volgende:
[..]
knal mij is in die club van omnirocket![]()
eigen schuld dikke bult!quote:Op maandag 29 september 2014 21:27 schreef Dudeweiser het volgende:
KLB / Ik ben opgelicht
opgelicht met coins kopen
Goed topicRayhi Woenselse baas , En nog steeds normaal. is een goede gast!quote:![]()
Woenselquote:Op maandag 29 september 2014 22:23 schreef MemphisPSV het volgende:
[..]
eigen schuld dikke bult!
[..]
Rayhi Woenselse baas , En nog steeds normaal. is een goede gast!
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
of vanaf het middenveld in een keer in je doel schieten heb het zelf al een keer gedaan en twee keer gezien.quote:Op maandag 29 september 2014 22:16 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Dit ja. En de grootste schietkansen worden mijlenver naastgeschoten of onmogelijk gepakt door de keeper. En elke aftrap is het hopen dat de tegenstander de bal niet in jouw doel rent."I wear the mask to protect the city… but the city is what made the mask." – Batman![]()
quote:Op maandag 29 september 2014 22:24 schreef MemphisPSV het volgende:
[..]
Niks mis mee!, is allemaal beeldvorming vanuit media.
en hier in de Kooi wonen zeker ook geen Roemeense en Bulgaarse dieven, allemaal beeldvorming![]()
Dat is anders. Maar in Woensel is lichte criminaliteit. In de bankwereld etc zitten de echte criminelen.quote:Op maandag 29 september 2014 22:31 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
en hier in de Kooi wonen zeker ook geen Roemeense en Bulgaarse dieven, allemaal beeldvorming![]()
Wat zijn dieven, verkrachters en moordenaars dan? Nepcriminelen?quote:Op maandag 29 september 2014 22:33 schreef MemphisPSV het volgende:
[..]
Dat is anders. Maar in Woensel is lichte criminaliteit. In de bankwereld etc zitten de echte criminelen.![]()
Filmpje ?quote:Op maandag 29 september 2014 22:34 schreef Proxzor het volgende:
Tegenstander schiet meteen vanaf zijn aftrap naar mijn doel, goal. PARDON![]()
Ik heb een huisgenoot uit Woensel en die zegt dat het ook gewoon klopt. Al is het de laatste jaren schijnbaar wel wat opgeknapt en beter geworden. Maar Woensel blijft Woensel.quote:Op maandag 29 september 2014 22:24 schreef MemphisPSV het volgende:
[..]
Niks mis mee!, is allemaal beeldvorming vanuit media.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
oh, jij bent er zo eentjequote:Op maandag 29 september 2014 22:33 schreef MemphisPSV het volgende:
[..]
Dat is anders. Maar in Woensel is lichte criminaliteit. In de bankwereld etc zitten de echte criminelen.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik drukte wel op de share knop maar ik heb geen idee hoe ik precies een fragment daaruit haal. Zal is kijken of ik m op joetoeb kan gooien.quote:![]()
Ah en dat wordt alleen in Woensel gedaan ? Die komen uit alle lagen van de gemeenschap en gebeurt in alle grote steden.quote:Op maandag 29 september 2014 22:35 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Wat zijn dieven, verkrachters en moordenaars dan? Nepcriminelen?![]()
Echt meteen of eerst een paar meter gelopen? Dat laatste had ik oo..tegengoal van Falcao die van 40 meter door het midden raak schootquote:Op maandag 29 september 2014 22:34 schreef Proxzor het volgende:
Tegenstander schiet meteen vanaf zijn aftrap naar mijn doel, goal. PARDON
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
dat zeg ik toch niet?quote:Op maandag 29 september 2014 22:36 schreef MemphisPSV het volgende:
[..]
Ah en dat wordt alleen in Woensel gedaan ? Die komen uit alle lagen van de gemeenschap en gebeurt in alle grote steden.
maar laat maar dit is toch kansloos.![]()
Ja , Ik heb het zelf ervaren, op school gezeten. Geen enkel nare ervaring ooit meegemaakt.quote:Op maandag 29 september 2014 22:35 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik heb een huisgenoot uit Woensel en die zegt dat het ook gewoon klopt. Al is het de laatste jaren schijnbaar wel wat opgeknapt en beter geworden. Maar Woensel blijft Woensel.![]()
Hmm misschien 2 stappen gezet max.quote:Op maandag 29 september 2014 22:37 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Echt meteen of eerst een paar meter gelopen? Dat laatste had ik oo..tegengoal van Falcao die van 40 meter door het midden raak schoot![]()
quote:Op maandag 29 september 2014 22:38 schreef The_Yakuza het volgende:
Misschien ben jij gewoon wel die nare ervaring
Ah, Voor sommige misschien wel. Maar ik ben ook niet iemand die alleen zichzelf durft te zijn op internet. Maar ik kan zeker tegen kritiek.quote:Op maandag 29 september 2014 22:38 schreef The_Yakuza het volgende:
Misschien ben jij gewoon wel die nare ervaring![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 29 september 2014 22:44 schreef MemphisPSV het volgende:
SpoilersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat moet je nou met Marzo?
![]()
toch weer 100c discardquote:Op maandag 29 september 2014 22:47 schreef Toefjes het volgende:
[..]
SpoilersWat moet je nou met Marzo?
#FreeTrapz![]()
quote:quote:Op maandag 29 september 2014 22:37 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Echt meteen of eerst een paar meter gelopen? Dat laatste had ik oo..tegengoal van Falcao die van 40 meter door het midden raak schoot
Tsja, wat moet ik ervan zeggen he.![]()
quote:Op maandag 29 september 2014 22:47 schreef Toefjes het volgende:
[..]
SpoilersWat moet je nou met Marzo?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
hoe sla je dat op eigenlijkquote:Op maandag 29 september 2014 22:48 schreef Proxzor het volgende:
[..]
[..]
De PS-toets ingedrukt houden, de andere kant op kijken, 4x pijltje naar beneden en vervolgens X.quote:Op maandag 29 september 2014 22:47 schreef IsaacCuenca het volgende:
hoe kun je als je een goal maakt dat opslaan dan in ultimate team?![]()
ik bedoel in game, welke button is sharequote:Op maandag 29 september 2014 22:49 schreef Proxzor het volgende:
[..]
Eerst naar FB uploaden, en dan via internet downloaden en op YT zetten![]()
jezusquote:Op maandag 29 september 2014 22:48 schreef Proxzor het volgende:
[..]
[..]
Tsja, wat moet ik ervan zeggen he.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Op de PS4 hebben we een speciaal knopje ervoor. Geen idee bij xbone.quote:Op maandag 29 september 2014 22:50 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
ik bedoel in game, welke button is share![]()
quote:Op maandag 29 september 2014 22:50 schreef Toefjes het volgende:
Lurkers... Vinden jullie dit interessant?
[ afbeelding ]![]()
![]()
Soms ben ik wel benieuwd hoevaak het in het echt gevaar zal opleveren , als bv falcao en van persie in de wedstrijd dit echt proberen , zal miss wel eens kunnen lukken.quote:Op maandag 29 september 2014 22:48 schreef Proxzor het volgende:
[..]
[..]
jonge marzo uit packs die wordt minstens 5k hoorquote:Op maandag 29 september 2014 22:50 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]heb er ook al een paar
![]()
Ik zei dat gister , en toen zei iemand dat ik beter in spoiler kon zetten , daardoor deed ik het...quote:Op maandag 29 september 2014 22:50 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]![]()
Benteke in een packSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja, kom op zeg, dat interessant doen met spoilers, alsof we hoogverheven zijn, en er hele domme lurkers zijn die geen account hebben en gebruik willen maken van onze expertise![]()
![]()
neeeee haal wegggggquote:Op maandag 29 september 2014 22:50 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
Hij zit niet in packs door de rode kaart tegen PSV..nu weet iedereen het
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
dude come on. Je kunt beter dan datquote:Op maandag 29 september 2014 22:51 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
jonge marzo uit packs die wordt minstens 5k hoorheb er ook al een paar
#FreeTrapz![]()
Ja rooney Idd , maar de massa is hier niet van op de hoogte. dus die hebben niet door dat prijs daardoor hoger wordt.![]()
Ohja, dat is waar, dat is tegenwoordig zoquote:Op maandag 29 september 2014 22:53 schreef Tim86 het volgende:
[..]
neeeee haal weggggg
Hij zit niet in packs door de rode kaart tegen PSV..nu weet iedereen het![]()
gaan spelers met schorsingen tegenwoordig ook uit packsquote:Op maandag 29 september 2014 22:53 schreef Tim86 het volgende:
[..]
neeeee haal weggggg
Hij zit niet in packs door de rode kaart tegen PSV..nu weet iedereen het
#FreeTrapz![]()
zou je moeten weten met je naam als grootste voorbeeld van uit packs door schorsing..quote:Op maandag 29 september 2014 22:55 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
gaan spelers met schorsingen tegenwoordig ook uit packs![]()
Schurken, die lurkersquote:Op maandag 29 september 2014 22:57 schreef MemphisPSV het volgende:
pff en wat denk je op open bid bieden ze 300 voor m , hele tijd opgepikt 150![]()
tuurlijk had ik dat moeten weten.quote:Op maandag 29 september 2014 22:58 schreef MemphisPSV het volgende:
[..]
zou je moeten weten met je naam als grootste voorbeeld van uit packs door schorsing..
#FreeTrapz![]()
Moet je dan niet knippen enzo?quote:Op maandag 29 september 2014 22:50 schreef Proxzor het volgende:
[..]
Op de PS4 hebben we een speciaal knopje ervoor. Geen idee bij xbone.
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Bohh wat een wedstrijd net gespeeld (kwartfinale gold cup), echt kippenvel
Zijn team:
-Reus-------Costa-------Alexis-
------------Mata---------------
-------Gotze------DiMaria------
Alaba-Boateng--Kompany-Zabaleta
------------Cech---------------
Scoreverloop:
5' 1-0 Tosic
7' 1-1 Gotze
28' 2-1 Tosic
41' 2-2 Costa
45' 2-3 Costa
61' 3-3 Rondon
76' 3-4 Costa
90' 4-4 Rondon
94' 5-4 Rondon
115' 6-4 Rondon
120' 6-5 Costa
De ene geweldige goal na de andere van beide kanten, hij miste nog een enorme kans in de slotfase ook.
Tosic is echt een eindbaas trouwens![]()
![]()
Breaking bad vond ik echt geweldigquote:Op maandag 29 september 2014 21:50 schreef WeCanDoIt het volgende:
Suits ( Geweldig)
Trouwens een IF Gignac trouwens, is die kut niks waard.
Gewoon Sons of Anarchy kijkenquote:Op maandag 29 september 2014 21:50 schreef WeCanDoIt het volgende:
Suits ( Geweldig)
![]()
Die staat bij mij ook nog op het lijstjequote:
In Amerika zitten ze nu midden in het laatste seizoen, echt gave seriequote:Op maandag 29 september 2014 23:24 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Die staat bij mij ook nog op het lijstje![]()
![]()
SMLENO!quote:Op maandag 29 september 2014 23:28 schreef Proxzor het volgende:
IF Maher gekocht voor 9k terwijl zijn quick sell al 9.3k is![]()
Belachelijk ja, 4/4* + groot, sterk en redelijk snelquote:Op maandag 29 september 2014 23:25 schreef Proxzor het volgende:
Die IF Rondon is wel erg cheap trouwens.
Die CB's zijn beiden wel behoorlijk kut eigenlijk, vooral die Fransman was helemaal nergens tegen Costa.
Weet iemand nog een leuk driehoekje achterin voor niet al te veel coins ?![]()
Chuckquote:Op maandag 29 september 2014 21:50 schreef WeCanDoIt het volgende:
Suits ( Geweldig)
![]()
Fargo en true detective, zijn echt hele dikke aanraders. Samen met breaking bad zijn dat voor mij de beste series die ik heb gezien. Is wel alletwee maar een seizoen.![]()
Bonucci & Barzagli?quote:Op maandag 29 september 2014 23:33 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Belachelijk ja, 4/4* + groot, sterk en redelijk snel
[ afbeelding ]
Die CB's zijn beiden wel behoorlijk kut eigenlijk, vooral die Fransman was helemaal nergens tegen Costa.
mexes, zapata, lopezquote:Op maandag 29 september 2014 23:33 schreef DutchSL het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Weet iemand nog een leuk driehoekje achterin voor niet al te veel coins ?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:Op maandag 29 september 2014 23:33 schreef DutchSL het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Weet iemand nog een leuk driehoekje achterin voor niet al te veel coins ?Lastig te combineren. Geen beste competitie en zwak land.quote:Op maandag 29 september 2014 23:33 schreef DutchSL het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ja ik wil wel iets kijken wat het niveau haalt van Breaking Bad.quote:Op maandag 29 september 2014 23:26 schreef Freire het volgende:
[..]
In Amerika zitten ze nu midden in het laatste seizoen, echt gave serie
Mijn vriendin heeft net Orange is the New Black gekeken, daarvan heb ik een paar stukjes mee gekeken maar vond ik echt een zaad serie
haha saai hequote:Op maandag 29 september 2014 23:36 schreef Freire het volgende:
[..]
Net met clubben ben ik een potje ANY geweest met alleen de verdedigingIk voelde je pijn
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
vetsnelquote:Op maandag 29 september 2014 23:38 schreef ThadCastle het volgende:
Niemand reageert:
[ afbeelding ]
4*/4*
vetcoole speler toch![]()
Hmm, Chiellini en Barzagli vallen me reuze mee kwa prijs eigenlijk, misschien dat ik wel gewoon hun neem.. dan kan door de triple link ook gewoon Sirigu op doel![]()
![]()
Het is ook lastig om met de speler die je geselecteerd hebt in positie te blijven in balbezit (we kregen ook in de eerste helft al rood, en mijn pro werd automatisch op doel gezet dus het was sws een kansloos potje)quote:![]()
True detective en fargo zijn de enige series die ik het niveau van breaking bad vond halen, of zelf misschien nog beter zijn (maar wel korter). Andere series begon ik gewoon slecht te vinden omdat ik deze had gezienquote:Op maandag 29 september 2014 23:37 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Ja ik wil wel iets kijken wat het niveau haalt van Breaking Bad.
Mijn vriendin heeft net Orange is the New Black gekeken, daarvan heb ik een paar stukjes mee gekeken maar vond ik echt een zaad serie.
Eerste aflevering van true detective kan trouwens misschien tegenvallen, echt een intro, daarna gebeurt er steeds meer.
[ Bericht 3% gewijzigd door Matedeor op 29-09-2014 23:49:17 ]![]()
Servers waren weer kak rond een uurtje of 8, ik denk dat menig mens op fok 20k+ hierdoor verdiend heeft.quote:Op maandag 29 september 2014 23:46 schreef elshaarawy92 het volgende:
en nog iets spannends gebeurt? dealtjes? pack luck?
gratis packsdus je kan ook gratis packs winnen door managertaken en als je app download?
[ afbeelding ]![]()
Je hebt waarschijnlijk die code ingevoerd aan het begin, dit is 1 van de 15 packs die je elke maandag krijgtquote:Op maandag 29 september 2014 23:46 schreef elshaarawy92 het volgende:
en nog iets spannends gebeurt? dealtjes? pack luck?
gratis packsdus je kan ook gratis packs winnen door managertaken en als je app download?
[ afbeelding ]![]()
![]()
wanneer stopt EA met dailygift? gelukkig heb ik geen UT edition gehaald packs zijn toch kutquote:Op maandag 29 september 2014 23:48 schreef Freire het volgende:
[..]
Je hebt waarschijnlijk die code ingevoerd aan het begin, dit is 1 van de 15 packs die je elke maandag krijgt![]()
Misschien dat ik Fargo dan maar bovenaan mijn lijstje zetquote:Op maandag 29 september 2014 23:43 schreef Matedeor het volgende:
[..]
True detective en fargo zijn de enige series die ik het niveau van breaking bad vond halen, of zelf misschien nog beter zijn (maar wel korter). Andere series begon ik gewoon slecht te vinden omdat ik deze had gezien.
Eerste aflevering van true detective kan trouwens tegenvallen, echt een intro, daarna wordt die steeds beter.
Echt jammer dat Breaking Bad gestopt is.. van de ruim 60 afleveringen vond ik er eigenlijk maar 1 tegenvallen; 'Fly'.
maar ja het verhaal was gewoon op en ze zijn op het goede moment gestopt.Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.![]()
Vandaag was de laatste dagquote:Op maandag 29 september 2014 23:50 schreef elshaarawy92 het volgende:
[..]
wanneer stopt EA met dailygift? gelukkig heb ik geen UT edition gehaald packs zijn toch kut![]()
![]()
Iedereen vond Fly kut jaquote:Op maandag 29 september 2014 23:50 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Misschien dat ik Fargo dan maar bovenaan mijn lijstje zet
Echt jammer dat Breaking Bad gestopt is.. van de ruim 60 afleveringen vond ik er eigenlijk maar 1 tegenvallen; 'Fly'.
maar ja het verhaal was gewoon op en ze zijn op het goede moment gestopt.
Fargo is zeker een aanrader, metMartin Freeman
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
trappie 6-1 ingemaakt met dit teampje. nu kan ik heerlijk slapen.
Kishna is echt een GOD. so behendig much dribbel![]()
![]()
Jij hebt duidelijk niet opgelet dan.quote:Op maandag 29 september 2014 23:51 schreef elshaarawy92 het volgende:
wist niet dat non-rare ook veel waard zijn
[ afbeelding ]![]()
Vooral veel backs, omdat daar niet zoveel goede van zijn in bepaalde competities.quote:Op maandag 29 september 2014 23:51 schreef elshaarawy92 het volgende:
wist niet dat non-rare ook veel waard zijn
[ afbeelding ]![]()
Ik dacht echt van wtf is dit dan??quote:Op maandag 29 september 2014 23:52 schreef Reemi het volgende:
[..]
Iedereen vond Fly kut ja
Fargo is zeker een aanrader, metMartin Freeman
Zo'n goede serie en dan zo'n kut aflevering er tussen
Whats wrong with u! Geen ghazi on the right?quote:Op maandag 29 september 2014 23:53 schreef Rijst het volgende:
Kishna is echt een GOD. so behendig much dribbel
[ afbeelding ]![]()
Haal Ebecilioquote:Op maandag 29 september 2014 23:53 schreef Rijst het volgende:
Kishna is echt een GOD. so behendig much dribbel
[ afbeelding ]
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik speelde net een penaltyserie en mijn keeper kon niet duiken ofzo
Veel goede non-shiny silver backs ook.. zoals Durm. En veel goede CBs als Kongolo en Rudiger.quote:Op maandag 29 september 2014 23:53 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Vooral veel backs, omdat daar niet zoveel goede van zijn in bepaalde competities.![]()
nicequote:Op maandag 29 september 2014 23:56 schreef Rijst het volgende:
[..]
Heb al in mn andere team
[ afbeelding ]
Hoe bevallen de spitsen?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Eerste aflevering van fargo is bepaald niet saai kan ik zeggenquote:Op maandag 29 september 2014 23:50 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Misschien dat ik Fargo dan maar bovenaan mijn lijstje zet
maar ja het verhaal was gewoon op en ze zijn op het goede moment gestopt.. Is wel iets meer comedy als breaking bad maar eigenlijk lijkt het er wel een beetje op. True detective is meer een thriller/tegen horror aan, maar die hele sfeer en opbouw is zo goed in die serie, en dan nog dat geniale texaanse accent erbij.
[ Bericht 2% gewijzigd door Matedeor op 30-09-2014 00:06:56 ]![]()
IF Ronny is wel erg goedkoop moet ik zeggen. 54k voor iemand met die shooting en passing (ok, weinig pace dus daar zal het wel aan liggen)![]()
Kazim Kazim is nice nice. Lekker groot en compleet. Alleen zijn finishing is heel inconsistent. Krijgt soms bijv 9 kansen in een wedstrijd en dan gaat er maar 1 in. Ligt misschien ook meer aan het spel dan aan zijn finishing.quote:
En Kabir is is gewoon GOD![]()
hij is te langzaam.quote:Op maandag 29 september 2014 23:55 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Whats wrong with u! Geen ghazi on the right?![]()
Volgens mij moet je gewoon park the bus doen en dan alleen maar 2de man aanroepen. Volgens mij werkt dat het beste bij dit spel. 0-1 verloren, hij had hele tijd zieke pressure maar nergens ruimte voor mij om te lopen of passen. Ziek kut
23 tackles had hij. wtf![]()
![]()
quote:Op dinsdag 30 september 2014 00:22 schreef ThadCastle het volgende:
Volgens mij moet je gewoon park the bus doen en dan alleen maar 2de man aanroepen. Volgens mij werkt dat het beste bij dit spel. 0-1 verloren, hij had hele tijd zieke pressure maar nergens ruimte voor mij om te lopen of passen. Ziek kut
23 tackles had hij. wtf![]()
![]()
De hele tijd die tackles als je probeert te passenquote:Op dinsdag 30 september 2014 00:22 schreef ThadCastle het volgende:
23 tackles had hij. wtfIk vind het echt vreselijk tot nu toe. En de fitness van sommige spelers is ook te laag.
![]()
mar jij bent ook niet zo heel goed....quote:Op dinsdag 30 september 2014 00:36 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
De hele tijd die tackles als je probeert te passenIk vind het echt vreselijk tot nu toe. En de fitness van sommige spelers is ook te laag.
![]()
Ik vind het heel vervelend als mij tegenstander aan het passen isquote:Op dinsdag 30 september 2014 00:36 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
De hele tijd die tackles als je probeert te passenIk vind het echt vreselijk tot nu toe. En de fitness van sommige spelers is ook te laag.
Gelijk de vliegende tackle, dan leren ze dat wel af
![]()
![]()
op de knieen!quote:Op dinsdag 30 september 2014 00:38 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik vind het heel vervelend als mij tegenstander aan het passen isGelijk de vliegende tackle, dan leren ze dat wel af
![]()
Dit jaar bak ik er nog niks van maar vorig jaar en de jaren daarvoor wel.quote:Op dinsdag 30 september 2014 00:38 schreef Rijst het volgende:
[..]
mar jij bent ook niet zo heel goed....![]()
haha no you suck!quote:Op dinsdag 30 september 2014 00:39 schreef DarkSonic2 het volgende:
Dit jaar bak ik er nog niks van maar vorig jaar en de jaren daarvoor wel.![]()
snapte, deze man gaat alleen op de keeper. Stamp em gewoon van achter op zn benen.quote:Op dinsdag 30 september 2014 00:41 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Zo is dat, vuile passende tering proleten![]()
quote:Op dinsdag 30 september 2014 00:41 schreef Roypsv het volgende:
[..]
snapte, deze man gaat alleen op de keeper. Stamp em gewoon van achter op zn benen.quote:Op dinsdag 30 september 2014 00:41 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Zo is dat, vuile passende tering proletenquote:Op dinsdag 30 september 2014 00:39 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dit jaar bak ik er nog niks van maar vorig jaar en de jaren daarvoor wel.mzzls people. Ik ga slapen.quote:Op dinsdag 30 september 2014 00:32 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ja hebben ook een sponsordeal ofzo met EA he![]()
ALlemaal van die sjelsie prutsers joh, daar wint iedereen van.quote:Op dinsdag 30 september 2014 00:52 schreef ThadCastle het volgende:
YES gewonnen.
Van dit team ook nog
[ afbeelding ]![]()
Waarom doe je zo tegen mij?quote:Op dinsdag 30 september 2014 00:56 schreef Zhano het volgende:
[..]
ALlemaal van die sjelsie prutsers joh, daar wint iedereen van.![]()
![]()
Dat middenveldquote:Op dinsdag 30 september 2014 00:52 schreef ThadCastle het volgende:
YES gewonnen.
Van dit team ook nog
[ afbeelding ]Daar walst iedereen overheen
![]()
ey ik had die vent toch neergetrapt. met 10 man toch met 5-2 gewonnenquote:Op dinsdag 30 september 2014 00:57 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dat middenveldDaar walst iedereen overheen
![]()
![]()
Schoffelenquote:Op dinsdag 30 september 2014 00:59 schreef Roypsv het volgende:
[..]
ey ik had die vent toch neergetrapt. met 10 man toch met 5-2 gewonnen![]()
![]()
Dat is ook de enige taal die dat passende tuig verstaat. En dan gniffelen als je ziet dat hij geblesseerd blijft liggen. Moet ie weer een kaartje van 500 coins kopenquote:Op dinsdag 30 september 2014 01:00 schreef Roypsv het volgende:
[..]
ja echt kk hardvliegende tackle op de enkels. Rood en penantie
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 30 september 2014 01:04 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dat is ook de enige taal die dat passende tuig verstaat. En dan gniffelen als je ziet dat hij geblesseerd blijft liggen. Moet ie weer een kaartje van 500 coins kopen
Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.![]()
Bedankt voor de extra klandizie boysquote:Op dinsdag 30 september 2014 01:04 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dat is ook de enige taal die dat passende tuig verstaat. En dan gniffelen als je ziet dat hij geblesseerd blijft liggen. Moet ie weer een kaartje van 500 coins kopen![]()
![]()
haha, ik had me mic aan en was aan het schreeuwen tegen hemquote:Op dinsdag 30 september 2014 01:04 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dat is ook de enige taal die dat passende tuig verstaat. En dan gniffelen als je ziet dat hij geblesseerd blijft liggen. Moet ie weer een kaartje van 500 coins kopen![]()
![]()
![]()
#bohhh #schitterend
Random gk aangeklikt overigens.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Oke goede reden.quote:Op dinsdag 30 september 2014 00:58 schreef Zhano het volgende:
[..]
Omdat je mij in de steek liet met clubs.
Diego Lopez is echt een god![]()
![]()
Nee hoor, vind je best een lieven knul.quote:Op dinsdag 30 september 2014 01:09 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Oke goede reden.
Diego Lopez is echt een god![]()
Hernanes is juist een god.Wie vond hier dat hij niet goed was?
Maakt net gewoon een hattrick hier.
https://www.facebook.com/(...)73927&type=2&theaterHeerlijk.
Ik vind hem nog steeds maar matig. Speel hem nu op CAM daar komt hij al wat beter uit de verf..quote:Op dinsdag 30 september 2014 01:12 schreef Lindgren. het volgende:
![]()
REN Lindg REN!!quote:Op dinsdag 30 september 2014 01:12 schreef Lindgren. het volgende:
![]()
aardig goaltje lindskillerquote:Op dinsdag 30 september 2014 01:12 schreef Lindgren. het volgende:
![]()
11 schoten op doel en maar 2-1 winnen
Of mensen hebben leren verdedigen of ik kom tegen goeie tegenstanders 3x achter elkaar of iedereen speelt ultra verdedigend. Weinig goals maak ik nog. Gelukkig ook maar 3 tegengoals (elke wedstrijd 1)![]()
Ik word die kut Marokkaan van een Benzema wel eventjes zat nu, kerel word zo gemakkelijk van een bal afgezet.![]()
haal tevezquote:Op dinsdag 30 september 2014 01:20 schreef Proxzor het volgende:
Ik word die kut Marokkaan van een Benzema wel eventjes zat nu, kerel word zo gemakkelijk van een bal afgezet.![]()
Uchequote:Op dinsdag 30 september 2014 01:22 schreef Proxzor het volgende:
[..]
Werkt niet echt in mijn BBVA team, heb hem al wel in me Serie A team staan.![]()
BugCastle
Zit in dat gouden toernooi. Wil halve finale spelen. Zoeken --> je hebt geen internet connectie. Gewoon bullshit. Dus word ik uit FUT geflikkerd, kom ik er terug is het toernooi gereset
Kom maar snel met NBA 2k15![]()
die bug ken ikquote:Op dinsdag 30 september 2014 01:28 schreef ThadCastle het volgende:
BugCastle
Zit in dat gouden toernooi. Wil halve finale spelen. Zoeken --> je hebt geen internet connectie. Gewoon bullshit. Dus word ik uit FUT geflikkerd, kom ik er terug is het toernooi gereset
Kom maar snel met NBA 2k15
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Nu tegen 6 chem Martins. Ownt me hard. Spel is geen drol aan man, ook niet als ik winquote:
Gaat echt alleen maar over pace en dribbelen dit spel
Deze gast heeft gewoon pace Brazilianen en speelt ultra verdedigend of park the bus en vervolgens is hij alleen maar aan het counteren.
[ Bericht 9% gewijzigd door ThadCastle op 30-09-2014 01:44:42 ]![]()
Kut post ik in de andere fifa thread. Iemand ervaring met Rodrigo van Valencia? Zie hem nu een paar keer tegen me, en hij maakt echt veel te gemakkelijk goals. Ook is hij vrij rap.![]()
Als je hem met eigen ogen hebt gezien, en je bent onder de indruk... Zou het dan gewoon proberen. Zou zonde zijn als je je nu ten onrechte door een negatieve ervaring van iemand die er niks van kan laat tegen houden.quote:Op dinsdag 30 september 2014 01:42 schreef Proxzor het volgende:
Kut post ik in de andere fifa thread. Iemand ervaring met Rodrigo van Valencia? Zie hem nu een paar keer tegen me, en hij maakt echt veel te gemakkelijk goals. Ook is hij vrij rap.![]()
Als schijt in een beker met melk. Niet doen.quote:Op dinsdag 30 september 2014 01:42 schreef Proxzor het volgende:
Kut post ik in de andere fifa thread. Iemand ervaring met Rodrigo van Valencia? Zie hem nu een paar keer tegen me, en hij maakt echt veel te gemakkelijk goals. Ook is hij vrij rap.hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
haha dat is viesquote:Op dinsdag 30 september 2014 01:46 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Als schijt in een beker met melk. Niet doen.![]()
nu heb ik zin in chocomelquote:Op dinsdag 30 september 2014 01:46 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Als schijt in een beker met melk. Niet doen.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Vorig jaar was het voor velen ultra def en dan LB+y of rennen langs de lijn. Nu is het iedereen achterin, risicoloze pass naar 1 van 2 spitsen en dan rennen/dribbelen maar. Besloten met een finesse pisbal of sweat/rebound.quote:Op dinsdag 30 september 2014 01:39 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Nu tegen 6 chem Martins. Ownt me hard. Spel is geen drol aan man, ook niet als ik win
Gaat echt alleen maar over pace en dribbelen dit spel
Deze gast heeft gewoon pace Brazilianen en speelt ultra verdedigend of park the bus en vervolgens is hij alleen maar aan het counteren.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Mensen die in het eerst in hun leven voor staan op hun tegenstander en vanaf de 60e minuut lomp gaan overspelen![]()
![]()
Laatste Fifa voor mij. Fucking 3,5 dag moeten wachten voordat dat tyfusgezeik met die punten opgelost was. Je krijgt nog geen gratis pakje voor het wachten helemaal niets. Elk jaar dezelfde aidsissues met die teringservers van ze.![]()
Lekker vanaf de aftrap een skill move, op snelheid richting CB en dan kappen en finesse korte hoek. FIFA
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.![]()
Zodra hij die skillmove doet, meteen met een vliegende tackle op zn kniequote:Op dinsdag 30 september 2014 05:00 schreef SuperHarregarre het volgende:
Lekker vanaf de aftrap een skill move, op snelheid richting CB en dan kappen en finesse korte hoek. FIFA![]()
ben net over me nek gegaanquote:Op dinsdag 30 september 2014 06:49 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Prachtige stukjes proza om terug te lezen vanochtend![]()
![]()
Nee ben niet ziek, maar ik heb denk ik kinkhoest ofzo. ben al vanaf 3 uur wakker en constant hoesten.quote:![]()
Klinkt logisch wel, want kinkhoest is geen ziektequote:Op dinsdag 30 september 2014 06:56 schreef Roypsv het volgende:
[..]
Nee ben niet ziek, maar ik heb denk ik kinkhoest ofzo. ben al vanaf 3 uur wakker en constant hoesten.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
ja dacht dat je bedoelde griep etc, voel me gewoon fit enzo. Maar ik zou zo mee kunnen doen aan een zeehondenshowquote:Op dinsdag 30 september 2014 06:57 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Klinkt logisch wel, want kinkhoest is geen ziekte![]()
Heerst wel een beetje geloof ik. Ben in het weekend ook snipverkouden geweest, en meer mensen in de kennissenkring die ergens last van hadden...quote:Op dinsdag 30 september 2014 06:59 schreef Roypsv het volgende:
[..]
ja dacht dat je bedoelde griep etc, voel me gewoon fit enzo. Maar ik zou zo mee kunnen doen aan een zeehondenshowNAC Breda
Rèsbaarge![]()
ja is ook wel. Is nu al een week en sinds vannacht ineens volle bak hoesten. Kinkhoest kom er maar inquote:Op dinsdag 30 september 2014 07:03 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Heerst wel een beetje geloof ik. Ben in het weekend ook snipverkouden geweest, en meer mensen in de kennissenkring die ergens last van hadden...![]()
![]()
Hey maat. Ik heb er ook laat van, amper slaap gehad. Noscapine werkt ook voor geen meter.quote:Op dinsdag 30 september 2014 07:04 schreef Roypsv het volgende:
[..]
ja is ook wel. Is nu al een week en sinds vannacht ineens volle bak hoesten. Kinkhoest kom er maar in
Heb jij nog wijze tips?![]()
Ik ga dadelijk naar de dokter, als die niks fixed stamp ik em de moederquote:Op dinsdag 30 september 2014 07:15 schreef Confetti het volgende:
[..]
Hey maat. Ik heb er ook laat van, amper slaap gehad. Noscapine werkt ook voor geen meter.
Heb jij nog wijze tips?
nee, ik heb echt geen idee, ik heb keelsnoepjes, water, hoestdrank, tijmsiroop. werkt voor geen ene flikker
edit: laat ff weten als jij een wondermiddel tegenkomt![]()
Stoppen met roken misschien?quote:Op dinsdag 30 september 2014 07:17 schreef Roypsv het volgende:
[..]
Ik ga dadelijk naar de dokter, als die niks fixed stamp ik em de moeder
nee, ik heb echt geen idee, ik heb keelsnoepjes, water, hoestdrank, tijmsiroop. werkt voor geen ene flikker
edit: laat ff weten als jij een wondermiddel tegenkomtNAC Breda
Rèsbaarge![]()
Nee inderdaad, niets lijkt te werken. Soms helpt het wel om in een bepaalde houding te slapen. Als ik op mijn zij lig lijkt het veel erger te worden, op mijn rug heb ik er minder last van.quote:Op dinsdag 30 september 2014 07:17 schreef Roypsv het volgende:
[..]
Ik ga dadelijk naar de dokter, als die niks fixed stamp ik em de moeder
edit: laat ff weten als jij een wondermiddel tegenkomt![]()
quote:Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
klopt, begint ook zeer te doen en shit. FUCK DIT.quote:Op dinsdag 30 september 2014 07:21 schreef Confetti het volgende:
[..]
Nee inderdaad, niets lijkt te werken. Soms helpt het wel om in een bepaalde houding te slapen. Als ik op mijn zij lig lijkt het veel erger te worden, op mijn rug heb ik er minder last van.
Ik kan sowieso niet meer slapen nu.heb al een week niet meer gerooktquote:Op dinsdag 30 september 2014 07:21 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Stoppen met roken misschien?![]()
![]()
Roy Staphtober is morgen pas heDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
geen daily gifts meer![]()
vanavond maar weer eens dat ellendige spel proberen.
deze helden moeten het doen
#FreeTrapz![]()
Boks.quote:Op dinsdag 30 september 2014 08:04 schreef Roypsv het volgende:
@confetti,
Ik ga zo langs de dokter. Mocht die nog tips hebben dan hoor je ze
Alhoewel, huisartsen...![]()
Ik kan het mis hebben, maar ik lees de afgelopen dagen meer klachten dan ooitquote:Op dinsdag 30 september 2014 08:01 schreef FCsuarez het volgende:
geen daily gifts meer![]()
vanavond maar weer eens dat ellendige spel proberen.
[ afbeelding ]
deze helden moeten het doen![]()
NAC Breda
Rèsbaarge
Forum Opties Forumhop: Hop naar: