SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De 10 geboden van dit topic:
1. Gij zult niet maveren; (zie 10)
2. Gij zult het pacehoerisme prediken;
3. Gij zult het Trapzionisme verspreiden;
4. Gij zult Rijst discrimineren;
5. Gij zult niet het blik met mongolen openen;
6. Gij zult Tobi's naaktfotos bestuderen;
7. Gij zult uw medemens met een xbox uitlachen en vernederen;
8. Gij zult zeker niet geband worden voordat 2Happy4U je waarschuwt;
9. Gij zult WEFUT.com gebruiken voor squadbuilden;
10. Gij zult niet babbelen met mods.![]()
kan niet eens een bod uit brengenquote:Op maandag 29 september 2014 20:39 schreef Reemi het volgende:
Watchlist vol met spelers op completing, kan niemand meer kopen
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Gundogan voor 2k denk ik.. maar hij staat op expiring, dus zal straks wel opeens niet van mij zijn..![]()
Diakite (de CB) in een bronze pack. Zal wel niet veel waard zijn maar toch leuk.
EDIT: free pack in een pack met Coke in dat free pack![]()
![]()
Als het goed is Maher voor 8.6k en Gignac voor 9.5k (IF's). Maar zal wel niet.
Niet dat het nou zo'n megadeals zijn..werd vaak net overboden tussen alle errors door. Laatst wel wat mooie silverdeals toen het zo ging.Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
dacht dat ik de goede belg had voor 800c maar het was vermaelen verkeerde ver..quote:Op maandag 29 september 2014 20:55 schreef Tim86 het volgende:
Als het goed is Maher voor 8.6k en Gignac voor 9.5k (IF's). Maar zal wel niet.
Niet dat het nou zo'n megadeals zijn..werd vaak net overboden tussen alle errors door.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
het is erg gesteld met de communityquote:
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Coke?quote:Op maandag 29 september 2014 20:57 schreef DarkSonic2 het volgende:
[ afbeelding ]
Dat dit nog bronze is![]()
met wie of wat ?quote:Op maandag 29 september 2014 20:57 schreef Proxzor het volgende:
Nou ik heb door deze lag ook weer 20k weten te bemachtigen![]()
Denk niet dat je dat zo online kan verkopen eigenlijk. Misschien wel via dm.quote:Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Kut ik heb teveel completing kaartjes in me Transfer Targets en kan dus nu niet meer spelens kopenDe helft heb ik niet eens gewonnen godverrrrrrrrdomme en door die lag kan ik ze niet removen.
![]()
Ja, kon 't niet selecteren. Heb gewoon PSN+ gekocht.quote:Op maandag 29 september 2014 19:20 schreef DutchSL het volgende:
@Lindgren: had je dat proefabonnement nog gevonden? Het komt gewoon tevoorschijn als je je eerste wedstrijd gaat spelen.
hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Ja wat dacht je ervanquote:Op maandag 29 september 2014 21:04 schreef MemphisPSV het volgende:
[..]
Dat snap ik , maar was gewoon nieuwsgierig naar je deals.![]()
![]()
kon je nog in de webapp ofwat?quote:Op maandag 29 september 2014 21:05 schreef DutchSL het volgende:
[ afbeelding ]
De eerste kaart is van expiring af, hopelijk zijn ze allemaal geslaagd![]()
Hier ook alleen zijn het bij mij niet echt opschietersquote:Op maandag 29 september 2014 21:05 schreef DutchSL het volgende:
[ afbeelding ]
De eerste kaart is van expiring af, hopelijk zijn ze allemaal geslaagd
Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |