abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_145038864
quote:
0s.gif Op maandag 29 september 2014 23:21 schreef very het volgende:

[..]

:')

Dit is een haattopic? Dit lijkt me, gezien de enorme lap tekst, anders een goed onderbouwde serieuze ervaring en geen haat-topic.

En al was dat het wel, dan stond de score nu op 2 tegen 484635 ongeveer :{w
Moet je Tim Cook niet pijpen nog vanavond?
NEE!
pi_145038974
quote:
1s.gif Op maandag 29 september 2014 23:23 schreef HexHunter het volgende:

[..]

Moet je Tim Cook niet pijpen nog vanavond?
Goh, zo'n reactie had ik écht niet verwacht :Z
People assume too much.
  maandag 29 september 2014 @ 23:30:25 #103
40150 Manke
'tis but a scratch
pi_145039142
Android is ook meer een hobby os, maar als het eenmaal werkt, dan werkt het goed.
  Moderator / Redactie Sport maandag 29 september 2014 @ 23:35:30 #104
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_145039360
Een phone van 150¤ die totaal niet werkt kopen, dan maar heel Android afkraken en vervolgens een iphone van 600¤ kopen?

Volgens mij ben ik eindelijk achter de oorzaak van al datApple gehype...
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  maandag 29 september 2014 @ 23:56:56 #105
246810 Duzzy
Kapot knuppelen
pi_145040039
TS kan er gewoon niet mee omgaan.. :')
Het probleem ligt niet bij android maar bij de makers van Fairphone..
pi_145040269
quote:
0s.gif Op maandag 29 september 2014 23:20 schreef HexHunter het volgende:
Nou het fabeltje dat alleen Android fappers haattopics maken over iFanboys en andersom niet kan ook weer de kliko in.
Ik ben geen Apple fanboy hoor. Ik heb wel een iPhone 5s en een iMac maar ook een Windows 8.1 laptop. Een Lenovo met tenminste een goede touchpad. Maar ik zou liever een Nokia met Windows Phone nemen of mijn moeder deze laten kopen. Werkt veel beter dan dat Android. Ik wil gewoon kwaliteit en niet iets waar ik nog uren aan moet sleutelen voordat het werkt.
pi_145040437
Ligt overduidelijk aan het toestel. Dit is werkelijk de eerste keer dat ik dit tegen kom.

Dus ofwel is er een defect of je bent extreem budget mode gegaan. In ieder geval als je niet met android kan om gaan kan je beter investeren in neurologisch onderzoek zodat die hersentransplantatie mogelijk wordt :)
pi_145040463
quote:
1s.gif Op maandag 29 september 2014 23:35 schreef Nattekat het volgende:
Een phone van 150¤ die totaal niet werkt kopen, dan maar heel Android afkraken en vervolgens een iphone van 600¤ kopen?

Volgens mij ben ik eindelijk achter de oorzaak van al datApple gehype...
Die Fairphone kost anders wel 310 euro. Mijn iPhone 5s is het geld dubbel en dwars waard. Ik zou nog eerder een iPhone 4s kopen dan een Fairphone. Maar voor 310 euro heb je ook gewoon mobieltjes met Windows Phone en dat werkt nog beter dan deze Fairphone.
pi_145040486
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 september 2014 00:05 schreef Jetserjuh het volgende:

[..]

Ik ben geen Apple fanboy hoor. Ik heb wel een iPhone 5s en een iMac maar ook een Windows 8.1 laptop. Een Lenovo met tenminste een goede touchpad. Maar ik zou liever een Nokia met Windows Phone nemen of mijn moeder deze laten kopen. Werkt veel beter dan dat Android. Ik wil gewoon kwaliteit en niet iets waar ik nog uren aan moet sleutelen voordat het werkt.
Als je er uren aan sleutelt dan doe je iets fout.

Dat is het leuke aan android. Je kan het zo complex maken als je wil. Er zit zelfs een kindermodus op. Dan is die nog gemakkelijker dan een iPhone :o
pi_145040672
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 september 2014 00:14 schreef GhpH het volgende:

[..]

Als je er uren aan sleutelt dan doe je iets fout.

Dat is het leuke aan android. Je kan het zo complex maken als je wil. Er zit zelfs een kindermodus op. Dan is die nog gemakkelijker dan een iPhone :o
Ik doe echt niets fout. Ik doe exact wat nodig is en de problemen ontstaan uit zichzelf. Ik heb het nu opgegeven. Morgen belt mijn moeder naar Fairphone. Misschien is het wel een defecte mobiel maar dat zou ik vreemd vinden. Het probleem heeft volgens mij niets met de hardware te maken.

Makkelijker dan een iPhone is het echt niet. Mijn moeder vind dat ook niet en die is een goed voorbeeld om te zien of iets makkelijk is te gebruiken of niet. Android is dat duidelijk niet.
pi_145040821
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 september 2014 00:21 schreef Jetserjuh het volgende:

[..]

Ik doe echt niets fout. Ik doe exact wat nodig is en de problemen ontstaan uit zichzelf. Ik heb het nu opgegeven. Morgen belt mijn moeder naar Fairphone. Misschien is het wel een defecte mobiel maar dat zou ik vreemd vinden. Het probleem heeft volgens mij niets met de hardware te maken.

Makkelijker dan een iPhone is het echt niet. Mijn moeder vind dat ook niet en die is een goed voorbeeld om te zien of iets makkelijk is te gebruiken of niet. Android is dat duidelijk niet.
Alles wat je moet doen is dat ding opstarten. Dan eventueel inloggen met gmail. De rest kan je allemaal zelf toch wel :')

Sorry maar als de simpliciteit van apple zo ver moet gaan dan vraag ik me echt af wat apple als target audience stelt.

Daarbij, door telkens het gemakkelijkste te nemen raak je in de shit in moeilijkere situaties.

Ik zou blindelings om kunnen gaan met iOS, maar jij niet met android blijkbaar. (Wat eigenlijk ook te gemakkelijk voor woorden is).

Jij zou eens een week op MS-DOS (PC) Of een oude 3310 moeten draaien, dan zou je krankzinnig worden.
pi_145041402
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 september 2014 00:27 schreef GhpH het volgende:

[..]

Alles wat je moet doen is dat ding opstarten. Dan eventueel inloggen met gmail. De rest kan je allemaal zelf toch wel :')

Sorry maar als de simpliciteit van apple zo ver moet gaan dan vraag ik me echt af wat apple als target audience stelt.

Daarbij, door telkens het gemakkelijkste te nemen raak je in de shit in moeilijkere situaties.

Ik zou blindelings om kunnen gaan met iOS, maar jij niet met android blijkbaar. (Wat eigenlijk ook te gemakkelijk voor woorden is).

Jij zou eens een week op MS-DOS (PC) Of een oude 3310 moeten draaien, dan zou je krankzinnig worden.
Opstarten en inloggen was exact wat ik deed en vervolgens heb ik WhatsApp geïnstalleerd. Toen begonnen de problemen weer zonder verder iets te hebben gedaan.

Waarom gaat dit trouwens over Apple? Ik zeg toch dat ik geen Apple fanboy ben. Ik wil gewoon kwaliteit in het algemeen. Dit topic gaat over Android en dat het zo slecht is.

Volgens mij lis er inderdaad heel veel haat naar Apple toe van Android hier. Ik hoor alleen maar van gebruikers hier op Fok! dat ik er niet mee om kan gaan en dat het aan het toestel ligt en niets met Android te maken heeft. Maar niemand hier heeft echt een oplossing voor het probleem of zo dus ik ga er maar vanuit dat jullie er allemaal niet mee om kunnen gaan.

Nu ga ik slapen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')