Daar verzinnen ze maar iets op. Het is hun OS dus ze kunnen het anderen gewoon verbieden te gebruiken als ze dat willen.quote:
Jaanderdaadquote:Op maandag 29 september 2014 21:25 schreef mapima het volgende:
Volgens mij is Android nog niet echt het probleem maar meer hoe fabrikanten het verkachten
Wauw. Je bent echt bijster intelligent, of niet?quote:Op maandag 29 september 2014 21:25 schreef Jetserjuh het volgende:
[..]
Daar verzinnen ze maar iets op. Het is hun OS dus ze kunnen het anderen gewoon verbieden te gebruiken als ze dat willen.
Want dat kan niet?quote:Op maandag 29 september 2014 21:29 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Wauw. Je bent echt bijster intelligent, of niet?
Ik vind dat echt dom. Dan maak je een mooi product, zet je er iets op wat wel goed werkt en dan ga je het verneuken.quote:Op maandag 29 september 2014 21:25 schreef mapima het volgende:
Volgens mij is Android nog niet echt het probleem maar meer hoe fabrikanten het verkachten
Een telefoon die op een zo eerlijk mogelijke manier gemaakt is. Dus met goede werkomstandigheden en zonder slavernij en zo. Best chill eigenlijk.quote:
Ja, inderdaad.quote:Op maandag 29 september 2014 21:34 schreef KapiteinKoala het volgende:
[..]
Een telefoon die op een zo eerlijk mogelijke manier gemaakt is. Dus met goede werkomstandigheden en zonder slavernij en zo. Best chill eigenlijk.
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 29 september 2014 21:32 schreef Jetserjuh het volgende:
[..]
Ik vind dat echt dom. Dan maak je een mooi product, zet je er iets op wat wel goed werkt en dan ga je het verneuken.
Ja inderdaad. Ik heb vandaag een topic gemaakt waarin ik naar een nieuw toestel zoek en wat dingen heb geplaatst over mijn eigen Android telefoon. Dingen als laggen komen denk ik eerder door de rotzooiv an de fabrikant zelf als door Android.quote:Op maandag 29 september 2014 21:32 schreef Jetserjuh het volgende:
[..]
Ik vind dat echt dom. Dan maak je een mooi product, zet je er iets op wat wel goed werkt en dan ga je het verneuken.
Android is een open systeem. Google brengt haar eigen, kale basisversie uit en fabrikanten kunnen er zelf volop aan gaan sleutelen. Om toegang te verkrijgen tot Google Play moeten ze wel aan bepaalde eisen voldoen. Maar dat is dus optioneel. Als de fabrikant ervoor kiest om het zonder Play te kunnen doen, heeft Google geen inbreng.quote:Op maandag 29 september 2014 21:25 schreef Jetserjuh het volgende:
[..]
Daar verzinnen ze maar iets op. Het is hun OS dus ze kunnen het anderen gewoon verbieden te gebruiken als ze dat willen.
Ik zou gewoon een iPhone of Windows Phone nemen. Iedereen die ik ken emt een iPhone is heel blij en met Windows Phone hoor ik alleen dat sommige apps niet zijn te krijgen dus dan moet je even kijken of de apps die je wilt er zijn.quote:Op maandag 29 september 2014 21:36 schreef mapima het volgende:
[..]
[..]
Ja inderdaad. Ik heb vandaag een topic gemaakt waarin ik naar een nieuw toestel zoek en wat dingen heb geplaatst over mijn eigen Android telefoon. Dingen als laggen komen denk ik eerder door de rotzooiv an de fabrikant zelf als door Android.
Jaa inderdaad, al lijkt het dat de Samsung S5 (mini) véél beter is omdat sterk Touchwiz verbeterd is! Maar ik snap niet waarom er dan geen update voor de S4 komt met het nieuwe touchwiz.quote:Op maandag 29 september 2014 21:38 schreef Jetserjuh het volgende:
[..]
Ik zou gewoon een iPhone of Windows Phone nemen. Iedereen die ik ken emt een iPhone is heel blij en met Windows Phone hoor ik alleen dat sommige apps niet zijn te krijgen dus dan moet je even kijken of de apps die je wilt er zijn.
Google zou dan gewoon nog steeds bepaalde eisen moeten stellen. Net zoals Windows ook heeft gedaan bij Windows 8.1 bij laptops die bepaalde hardware moeten hebben. Dat werkt veel beter dan alles maar aan de fabrikanten over te laten want die bakken er niets van.quote:Op maandag 29 september 2014 21:37 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Android is een open systeem. Google brengt haar eigen, kale basisversie uit en fabrikanten kunnen er zelf volop aan gaan sleutelen. Om toegang te verkrijgen tot Google Play moeten ze wel aan bepaalde eisen voldoen. Maar dat is dus optioneel. Als de fabrikant ervoor kiest om het zonder Play te kunnen doen, heeft Google geen inbreng.
Op welke manier ben ik te dom om ermee om te gaan als uit het niets apps stoppen met werken? Dit is precies wat ik als zei dat als Android het niet goed doet de gebruiker de schuld krijgt terwijl het toch echt problemen van Android zijn.quote:Op maandag 29 september 2014 22:29 schreef HSG het volgende:
TS en zijn moeder zijn te dom om met Android om te gaan.
Dat.quote:Op maandag 29 september 2014 20:25 schreef Frozen-assassin het volgende:
Al jaren een mobiel met Android, nooit problemen mee gehad. Ligt aan Fairphone.. Kon je weten met zulk naam
heb ik op mijn S4 ook vaak, apps die zomaar sluiten ook na het openen en NIETS helpt -___- ik weet niet of het ligt aan android of aan de apps zelfquote:Op maandag 29 september 2014 22:18 schreef Jetserjuh het volgende:
En...het werkt niet meer. De Play Store sluit direct na het openen. Gegevens verwijderen heeft ook geen nut.
Aan de Apps.quote:Op maandag 29 september 2014 23:17 schreef mapima het volgende:
[..]
heb ik op mijn S4 ook vaak, apps die zomaar sluiten ook na het openen en NIETS helpt -___- ik weet niet of het ligt aan android of aan de apps zelf
quote:Op maandag 29 september 2014 23:20 schreef HexHunter het volgende:
Nou het fabeltje dat alleen Android fappers haattopics maken over iFanboys en andersom niet kan ook weer de kliko in.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |