Android laat dat soort crap toe dus als Android het goed zou doen zou een custom ROM installeren niet nodig moeten zijn.quote:Op maandag 29 september 2014 21:06 schreef roodborst het volgende:
[..]
Dat ligt niet aan Android maar aan Touchwiz.
quote:Op maandag 29 september 2014 21:06 schreef Jetserjuh het volgende:
[..]
Het werkt niet intuïtief dus is het niet geschikt voor de meeste mensen.
zeg jaan danquote:Op maandag 29 september 2014 21:07 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Flikker op, kutuser die je er bent.
Als digibeet moet je die dingen dan ook voorgeprogrammeerd kopen.quote:Op maandag 29 september 2014 21:07 schreef Jetserjuh het volgende:
[..]
Android laat dat soort crap toe dus als Android het goed zou doen zou een custom ROM installeren niet nodig moeten zijn.
Dat heb je ook bij Windows. Koop je een nieuwe laptop en dan moet je eerst bloatware verwijderen van je laptop want anders is het zo traag als dikke stront door een trechter.
Ja precies. En de halve wereld is digibeet dus dan kun je beter zorgen dat het voor die mensen direct werkt.quote:Op maandag 29 september 2014 21:09 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Als digibeet moet je die dingen dan ook voorgeprogrammeerd kopen.
Hoe?quote:Op maandag 29 september 2014 21:10 schreef Jetserjuh het volgende:
[..]
Ja precies. En de halve wereld is digibeet dus dan kun je beter zorgen dat het voor die mensen direct werkt.
Als je bijvoorbeeld een Nexus koopt heb je stock Android en hoef je geen roms te installeren.quote:Op maandag 29 september 2014 21:07 schreef Jetserjuh het volgende:
[..]
Android laat dat soort crap toe dus als Android het goed zou doen zou een custom ROM installeren niet nodig moeten zijn.
Dat heb je ook bij Windows. Koop je een nieuwe laptop en dan moet je eerst bloatware verwijderen van je laptop want anders is het zo traag als dikke stront door een trechter.
Die werken wel meteen goed. Daar moet je wat moeite doen als je meer dingen wil zoals jailbreaken. Dat is beter dan dat je dit moet doen.quote:Op maandag 29 september 2014 21:12 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Hoe?
Appleproducten zijn ook voorgeprogrammeerd.
Ik heb het niet gekocht voor haar. Ik zou haar nooit Android geven.quote:Op maandag 29 september 2014 21:14 schreef Jaimy_Luca het volgende:
Waarom koop je een Fairphone voor haar en niet gewoon een Samsung, HTC of Sony?
Dus je geeft Android de schuld van iets waar Android niets aan kan doen?quote:Op maandag 29 september 2014 21:15 schreef Jetserjuh het volgende:
[..]
Die werken wel meteen goed. Daar moet je wat moeite doen als je meer dingen wil zoals jailbreaken. Dat is beter dan dat je dit moet doen.
Jaanquote:Op maandag 29 september 2014 21:12 schreef jaanman het volgende:
Met android kun je veel meer, maar het is wel ingewikkelder. Maar als je er een beetje tijd in steekt is het heel fijn gebruiken.
Maar ze wil er geen tijd in steken en ik wil dat ook niet. Ik moet nu wel omdat dat ding het al een week niet doet.quote:Op maandag 29 september 2014 21:12 schreef jaanman het volgende:
Met android kun je veel meer, maar het is wel ingewikkelder. Maar als je er een beetje tijd in steekt is het heel fijn gebruiken.
Windows kan er zeker wel iets aan doen. Gewoon die bloatware verbieden die er standaard op staat.quote:Op maandag 29 september 2014 21:12 schreef roodborst het volgende:
[..]
Als je bijvoorbeeld een Nexus koopt heb je stock Android en hoef je geen roms te installeren.
Dat fabrikanten bloatware op hun laptops zetten waardoor Windows trager wordt kan Microsoft niets aan doen. Zonder die rotzooi loopt Windows immers prima. Het ligt aan de fabrikanten die met hun baggersoftware een goed werkend besturingssysteem verkrachten.
quote:Op maandag 29 september 2014 21:18 schreef Jetserjuh het volgende:
[..]
Windows kan er zeker wel iets aan doen. Gewoon die bloatware verbieden die er standaard op staat.
My bad.quote:Op maandag 29 september 2014 21:15 schreef Jetserjuh het volgende:
[..]
Ik heb het niet gekocht voor haar. Ik zou haar nooit Android geven.
Android zou dit soort troep gewoon moeten verbieden. Hier krijgen ze alleen maar een slechte naam door.quote:Op maandag 29 september 2014 21:16 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Dus je geeft Android de schuld van iets waar Android niets aan kan doen?
Ok man
Hoe zie je dat voor je?quote:Op maandag 29 september 2014 21:20 schreef Jetserjuh het volgende:
Android zou dit soort troep gewoon moeten verbieden. Hier krijgen ze alleen maar een slechte naam door.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |