Hi!
Momenteel werk ik bij een luchtvaartmaatschappij, wat als een van de voordelen heeft dat je vrij gemakkelijk standby (IPB - indien plaats beschikbaar), en goedkoop kunt vliegen naar een bestemming waardanook op de wereld. Echter heb ik per 1 november een nieuwe baan en dan vervallen ook deze rechten. Ik wil volgende maand hier dan ook nog een keer gebruik van maken en een interessante bestemming opzoeken, maar omdat ik ook ga verhuizen wil ik slechts maximaal 2 nachten op de bestemming verblijven.
Nu is de vraag, welke wordt dat?

Normaal reis ik altijd met mijn vriendin, nu zal ik waarschijnlijk alleen gaan dus wil ik iets doen waar ik met haar normaliter niet zo snel zal komen.
Op plek 1 staat Seoul, samen met een collega. Dit stond begin dit jaar ook al op de planning maar 2 dagen voor vertrek belandde ik in het ziekenhuis en ging dit helaas niet door. Ik weet alleen biet of deze collega in oktober ook nog tijd en zin heeft om te gaan. Blijft echter ook alleen een optie. Verder dacht ik nog aan Spitsbergen, Palau (het kwallenmeer intrigeerde mij altijd wel) of een rondje om de wereld.
Requirements;
- Geen visumeisen
- Ik moet mij er alleen kunnen vermaken
- Bereikbaar met een van de ongeveer 50 luchtvaartmaatschappijen waarmee ik kan vliegen (zegmaar alle Skyteam airlines, Iberia, SAS, Lufthansa, Cathay, Emirates plus nog een aantal)
Ideeen? Tips? Suggesties? Wat zou jij doen?