Wat ben jij een natte tosti joh, bedankt voor die DMquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 22:13 schreef Specularium het volgende:
Nu beginnen ze er lekker tussenin.
appeltaart timmmm, appeltaart (of wortel)quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 22:20 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Wat ben jij een natte tosti joh, bedankt voor die DM
quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 22:20 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Wat ben jij een natte tosti joh, bedankt voor die DM
DM openbaar maken is ban.quote:DM van jou aan timmmmm
25-10-2014 @ 22:25:36
Na de reclame begint het.
Was een beetje een rare opmerking omdat het van hem kwam, ik had wat krekelgeluiden erna wel gepast gevondenquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 22:35 schreef zoem het volgende:
Jammer dan je geen hart hebt, anders kon je dat ook verkopen![]()
Dafuqquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 22:38 schreef Specularium het volgende:
[..]
Mosterdgas is lekker met een lange-afstandskroket..
Dit past wel bij het verhaal van nuquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 22:38 schreef Specularium het volgende:
[..]
Mosterdgas is lekker met een lange-afstandskroket..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |