abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 29 september 2014 @ 18:26:03 #1
414204 WoordenShuffelaar
Wereldkampioen shuffelaar
pi_145026722
Volgens hun website kun je extra mb's kopen door 100 naar 1280 te sturen. Ik heb dat gedaan en er gebeurt niets. Het is al een uur verder maar niks geen bevestiging of extra mb's. Zou me niet Verbazen als er toch nog geld van mijn rekening afgeschreven wordt.
Ik shuffel je woorden naar een hoogtepunt.
  Moderator maandag 29 september 2014 @ 18:26:26 #2
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_145026736
bel ze op
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
pi_145026750
Klantenservice consumenten

020-7544444

De klantenservice is open van maandag t/m zaterdag van 09.00 tot 21.00 uur.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
  maandag 29 september 2014 @ 18:27:56 #4
3185 Adelante
To let it go now
pi_145026767
Of chatten op hun site, kost ook niks.
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_145026996
Wanneer heb je je abonnement afgesloten? Die extra bundels zijn volgens mij alleen beschikbaar bij de nieuwe abonnementen waarbij de internetbundel vertraagd wordt als die op is..
pi_145027007
Net alsof je iets kan kopen door drie nummers naar een ander nummer te sturen. :')
Flesje bier
  maandag 29 september 2014 @ 19:13:35 #7
414204 WoordenShuffelaar
pi_145028378
Tele2 zegt:Welkom bij de Klantenservice van Tele2. Waarmee kan ik je van dienst zijn?
Jij zegt:Abonnement wijzigen
Tele2 zegt:Wil je je pakket uitbreiden? Bekijk dan de mogelijkheden bij mobiel abonnement verlengen. Mijn collega's kunnen je hier ook gelijk mee helpen. Je kunt op dit moment een live chatgesprek voeren, je door Tele2 laten terugbellen of zelf bellen. Op welke manier wil je contact opnemen?
Jij zegt:Chatgesprek
Tele2 zegt:Voordat ik je kan doorverbinden heb ik nog enkele gegevens van je nodig. Wat is je naam?
Jij zegt:Hendrik
Tele2 zegt:Wat is je telefoonnummer?
Jij zegt:0631274825
Tele2 zegt:Prima. Okay.
Tele2 zegt:Ik ga je nu doorverbinden met een echte medewerker. Het duurt maximaal 2 minuten voordat een medewerker zal reageren via dit chatgesprek, een moment geduld alsjeblieft...
Tele2 zegt:Er zijn op dit moment geen medewerkers beschikbaar die het gesprek kunnen overnemen. We kunnen je terugbellen. Wil je dat?
Jij zegt:Aber naturlich
Tele2 zegt:Ga naar de pagina bel me terug om direct of op een later tijdstip teruggebeld te worden.
Tele2 zegt: Kan ik je nog ergens anders mee helpen?
Jij zegt:Bel mij terug
Tele2 zegt:Ik begrijp dat je teruggebeld wilt worden. Om je goed van dienst te zijn wil ik graag weten waar je vraag over gaat, kun je daarom een korte omschrijving geven?
Jij zegt:Heb ik al gegeven
Tele2 zegt:Op welke manier wil je contact opnemen? Je kunt op dit moment een live chatgesprek voeren, je door Tele2 laten terugbellen of zelf bellen.
Jij zegt:Terugbellen
Tele2 zegt:Ga naar de pagina bel me terug om direct of op een later tijdstip teruggebeld te worden.
Tele2 zegt: Kan ik je verder nog ergens mee van dienst zijn?
Jij zegt:Haha
Tele2 zegt:Goedenavond.
Tele2 zegt: Waarmee kan ik je helpen?
Jij zegt:Jij bent campoeter
Tele2 zegt:Ik volg het even niet. Mag ik je nogmaals vragen waar het over gaat?
Jij zegt:Over Japanse reclames
Tele2 zegt:Het spijt me. Wil je me nog een keer vertellen wat je bedoelt?
Jij zegt:Nee
Tele2 zegt:Ok. Mijn excuses, ik begrijp je nog niet helemaal. Wil je misschien contact opnemen met mijn collega's?
Jij zegt:Tuurlijk wil ik dat
Tele2 zegt:Ik begrijp dat je contact op wilt nemen met de klantenservice. Om je goed van dienst te zijn wil ik graag weten waar je vraag over gaat, kun je daarom een korte omschrijving geven?
Jij zegt:Sgdh
Tele2 zegt:Je kunt op dit moment een live chatgesprek voeren, je door Tele2 laten terugbellen of zelf bellen. Op welke manier wil je contact opnemen?
Tele2 zegt:Ok. Is het goed als we het gesprek dan gaan afronden?
Tele2 zegt:Sorry. Wat is je vraag dan precies?
Tele2 zegt:Ok. Dan zijn we volgens mij klaar nu. Klopt dat?
Tele2 zegt:Ok. Zullen we ons gesprek dan gaan afronden?
Jij zegt:Ja
Tele2 zegt:Tele2 is benieuwd naar jouw mening over deze virtuele assistent. Daarom wil ik je graag twee vragen stellen. Beantwoord de volgende vraag met een cijfer van 1 t/m 5 (1 = heel ontevreden; 5 = heel tevreden). Hoe tevreden ben je over deze virtuele assistent?
Jij zegt:450 echt fantastisch
Tele2 zegt:Ok. Dank je voor het antwoord. Vraag 2: Beantwoord de volgende vraag met ja of nee. Is je vraag naar tevredenheid beantwoord?
Tele2 zegt:Dit waren de vragen.
Tele2 zegt: Prettige dag verder!
Jij zegt:Waarom
Tele2 zegt:Ik snap niet helemaal wat je bedoelt. Ik zou graag opnieuw van je willen horen waarmee ik je van dienst kan zijn.
Jij zegt:Hoe oud ben jij?
Tele2 zegt:Leeftijd is voor mij niet relevant. Laten we verder praten over Tele2.
Tele2 zegt: Waarmee kan ik je van dienst zijn?
Jij zegt:Wat is je naam
Tele2 zegt:Ik beantwoord je vragen, maar ik ben geen echt mens.
Jij zegt:Nou je hebt net mijn vraag niet beantwoord. Ik vroeg namelijk om je naam, en die heb je niet gegeven
Tele2 zegt:Ik kan het even niet volgen. Ik zou graag opnieuw van je willen horen waarmee ik je van dienst kan zijn.
Jij zegt:java.lang.RuntimeException: Deferred binding failed for 'kkk.servlet.mvp.widget.bkw' (did you forget to inherit a required module?)
Tele2 zegt:Wil je weten of Tele2 een kredietwaardigheidscontrole doet?
Jij zegt:N
Tele2 zegt:Het spijt me, ik kan het even niet volgen. Ik raad je aan om contact op te nemen met mijn collega's. Zal ik kijken hoe je hen kunt bereiken?
pi_145028528
Hahaha :D
Michielos topics zijn als het eten van oesters.
pi_145028534
Je eigen nummer plaatsen. Slim.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
  maandag 29 september 2014 @ 19:37:28 #10
414204 WoordenShuffelaar
pi_145029372
quote:
0s.gif Op maandag 29 september 2014 19:17 schreef spijkerbroek het volgende:
Je eigen nummer plaatsen. Slim.
Bel me als je geil bent.
pi_145029549
Tele 2: Altijd een terechte klacht. Kut provider.
Ook in moeilijke tijden.
pi_145032134
quote:
0s.gif Op maandag 29 september 2014 19:13 schreef WoordenShuffelaar het volgende:
Tele2 zegt:Welkom bij de Klantenservice van Tele2. Waarmee kan ik je van dienst zijn?
Jij zegt:Abonnement wijzigen
Tele2 zegt:Wil je je pakket uitbreiden? Bekijk dan de mogelijkheden bij mobiel abonnement verlengen. Mijn collega's kunnen je hier ook gelijk mee helpen. Je kunt op dit moment een live chatgesprek voeren, je door Tele2 laten terugbellen of zelf bellen. Op welke manier wil je contact opnemen?
Jij zegt:Chatgesprek
Tele2 zegt:Voordat ik je kan doorverbinden heb ik nog enkele gegevens van je nodig. Wat is je naam?
Jij zegt:Hendrik
Tele2 zegt:Wat is je telefoonnummer?
Jij zegt:0631274825
Tele2 zegt:Prima. Okay.
Tele2 zegt:Ik ga je nu doorverbinden met een echte medewerker. Het duurt maximaal 2 minuten voordat een medewerker zal reageren via dit chatgesprek, een moment geduld alsjeblieft...
Tele2 zegt:Er zijn op dit moment geen medewerkers beschikbaar die het gesprek kunnen overnemen. We kunnen je terugbellen. Wil je dat?
Jij zegt:Aber naturlich
Jij zegt:Bel mij terug
Tele2 zegt:Ik begrijp dat je teruggebeld wilt worden. Om je goed van dienst te zijn wil ik graag weten waar je vraag over gaat, kun je daarom een korte omschrijving geven?
Jij zegt:Heb ik al gegeven
Tele2 zegt:Op welke manier wil je contact opnemen? Je kunt op dit moment een live chatgesprek voeren, je door Tele2 laten terugbellen of zelf bellen.
Tele2 zegt: Kan ik je verder nog ergens mee van dienst zijn?
Jij zegt:Haha
Tele2 zegt:Goedenavond.
Jij zegt:Jij bent campoeter
Tele2 zegt:Ik volg het even niet. Mag ik je nogmaals vragen waar het over gaat?
Jij zegt:Over Japanse reclames
Tele2 zegt:Het spijt me. Wil je me nog een keer vertellen wat je bedoelt?
Tele2 zegt:Ok. Mijn excuses, ik begrijp je nog niet helemaal. Wil je misschien contact opnemen met mijn collega's?
Jij zegt:Tuurlijk wil ik dat
Tele2 zegt:Ik begrijp dat je contact op wilt nemen met de klantenservice. Om je goed van dienst te zijn wil ik graag weten waar je vraag over gaat, kun je daarom een korte omschrijving geven?
Jij zegt:Sgdh
Tele2 zegt:Je kunt op dit moment een live chatgesprek voeren, je door Tele2 laten terugbellen of zelf bellen. Op welke manier wil je contact opnemen?
Tele2 zegt:Ok. Is het goed als we het gesprek dan gaan afronden?
Tele2 zegt:Ok. Dan zijn we volgens mij klaar nu. Klopt dat?
Tele2 zegt:Ok. Zullen we ons gesprek dan gaan afronden?
Jij zegt:Ja
Tele2 zegt:Tele2 is benieuwd naar jouw mening over deze virtuele assistent. Daarom wil ik je graag twee vragen stellen. Beantwoord de volgende vraag met een cijfer van 1 t/m 5 (1 = heel ontevreden; 5 = heel tevreden). Hoe tevreden ben je over deze virtuele assistent?
Jij zegt:450 echt fantastisch
Tele2 zegt:Ok. Dank je voor het antwoord. Vraag 2: Beantwoord de volgende vraag met ja of nee. Is je vraag naar tevredenheid beantwoord?
Tele2 zegt:Dit waren de vragen.
Tele2 zegt: Prettige dag verder!
Jij zegt:Waarom
Tele2 zegt:Ik snap niet helemaal wat je bedoelt. Ik zou graag opnieuw van je willen horen waarmee ik je van dienst kan zijn.
Jij zegt:Hoe oud ben jij?
Tele2 zegt:Leeftijd is voor mij niet relevant. Laten we verder praten over Tele2.
Tele2 zegt: Waarmee kan ik je van dienst zijn?
Jij zegt:Wat is je naam
Tele2 zegt:Ik beantwoord je vragen, maar ik ben geen echt mens.
Jij zegt:Nou je hebt net mijn vraag niet beantwoord. Ik vroeg namelijk om je naam, en die heb je niet gegeven
Tele2 zegt:Ik kan het even niet volgen. Ik zou graag opnieuw van je willen horen waarmee ik je van dienst kan zijn.
Jij zegt:java.lang.RuntimeException: Deferred binding failed for 'kkk.servlet.mvp.widget.bkw' (did you forget to inherit a required module?)
Tele2 zegt:Wil je weten of Tele2 een kredietwaardigheidscontrole doet?
Jij zegt:N
Tele2 zegt:Het spijt me, ik kan het even niet volgen. Ik raad je aan om contact op te nemen met mijn collega's. Zal ik kijken hoe je hen kunt bereiken?
  maandag 29 september 2014 @ 21:08:42 #13
414204 WoordenShuffelaar
pi_145032938
quote:
1s.gif Op maandag 29 september 2014 20:51 schreef Nestalgie het volgende:

[..]

Waarom kut je?
pi_145034235
quote:
0s.gif Op maandag 29 september 2014 18:27 schreef spijkerbroek het volgende:
Klantenservice consumenten

020-7544444

De klantenservice is open van maandag t/m zaterdag van 09.00 tot 21.00 uur.
pi_145034682
quote:
1s.gif Op maandag 29 september 2014 18:26 schreef WoordenShuffelaar het volgende:
Volgens hun website kun je extra mb's kopen door 100 naar 1280 te sturen. Ik heb dat gedaan en er gebeurt niets. Het is al een uur verder maar niks geen bevestiging of extra mb's. Zou me niet Verbazen als er toch nog geld van mijn rekening afgeschreven wordt.
;( Die klote flikkers hebben 152,41 afgeschreven bij mij terwijl mijn normale abbonement voor mijn mobiel 27.50 is :') Blijkbaar te veel internet in België gebruikt en bellen :')
pi_145034695
quote:
0s.gif Op maandag 29 september 2014 21:08 schreef WoordenShuffelaar het volgende:

[..]

Waarom kut je?
Wat heb ik gekut dan?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')