Op maandag 29 september 2014 19:13 schreef WoordenShuffelaar het volgende:Tele2 zegt:Welkom bij de Klantenservice van Tele2. Waarmee kan ik je van dienst zijn?
Jij zegt:Abonnement wijzigen
Tele2 zegt:Wil je je pakket uitbreiden? Bekijk dan de mogelijkheden bij mobiel abonnement verlengen. Mijn collega's kunnen je hier ook gelijk mee helpen. Je kunt op dit moment een live chatgesprek voeren, je door Tele2 laten terugbellen of zelf bellen. Op welke manier wil je contact opnemen?
Jij zegt:Chatgesprek
Tele2 zegt:Voordat ik je kan doorverbinden heb ik nog enkele gegevens van je nodig. Wat is je naam?
Jij zegt:Hendrik
Tele2 zegt:Wat is je telefoonnummer?
Jij zegt:0631274825
Tele2 zegt:Prima. Okay.
Tele2 zegt:Ik ga je nu doorverbinden met een echte medewerker. Het duurt maximaal 2 minuten voordat een medewerker zal reageren via dit chatgesprek, een moment geduld alsjeblieft...
Tele2 zegt:Er zijn op dit moment geen medewerkers beschikbaar die het gesprek kunnen overnemen. We kunnen je terugbellen. Wil je dat?
Jij zegt:Aber naturlich
Tele2 zegt:Ga naar de pagina bel me terug om direct of op een later tijdstip teruggebeld te worden.
Tele2 zegt: Kan ik je nog ergens anders mee helpen?
Jij zegt:Bel mij terug
Tele2 zegt:Ik begrijp dat je teruggebeld wilt worden. Om je goed van dienst te zijn wil ik graag weten waar je vraag over gaat, kun je daarom een korte omschrijving geven?
Jij zegt:Heb ik al gegeven
Tele2 zegt:Op welke manier wil je contact opnemen? Je kunt op dit moment een live chatgesprek voeren, je door Tele2 laten terugbellen of zelf bellen.
Jij zegt:Terugbellen
Tele2 zegt:Ga naar de pagina bel me terug om direct of op een later tijdstip teruggebeld te worden.
Tele2 zegt: Kan ik je verder nog ergens mee van dienst zijn?
Jij zegt:Haha
Tele2 zegt:Goedenavond.
Tele2 zegt: Waarmee kan ik je helpen?
Jij zegt:Jij bent campoeter
Tele2 zegt:Ik volg het even niet. Mag ik je nogmaals vragen waar het over gaat?
Jij zegt:Over Japanse reclames
Tele2 zegt:Het spijt me. Wil je me nog een keer vertellen wat je bedoelt?
Jij zegt:Nee
Tele2 zegt:Ok. Mijn excuses, ik begrijp je nog niet helemaal. Wil je misschien contact opnemen met mijn collega's?
Jij zegt:Tuurlijk wil ik dat
Tele2 zegt:Ik begrijp dat je contact op wilt nemen met de klantenservice. Om je goed van dienst te zijn wil ik graag weten waar je vraag over gaat, kun je daarom een korte omschrijving geven?
Jij zegt:Sgdh
Tele2 zegt:Je kunt op dit moment een live chatgesprek voeren, je door Tele2 laten terugbellen of zelf bellen. Op welke manier wil je contact opnemen?
Jij zegt:Terugbellen
Tele2 zegt: Kan ik je nog ergens anders mee helpen?
Tele2 zegt:Ok. Is het goed als we het gesprek dan gaan afronden?
Tele2 zegt:Sorry. Wat is je vraag dan precies?
Tele2 zegt:Ok. Dan zijn we volgens mij klaar nu. Klopt dat?
Tele2 zegt:Sorry. Wat is je vraag dan precies?
Tele2 zegt:Ok. Zullen we ons gesprek dan gaan afronden?
Jij zegt:Ja
Tele2 zegt:Tele2 is benieuwd naar jouw mening over deze virtuele assistent. Daarom wil ik je graag twee vragen stellen. Beantwoord de volgende vraag met een cijfer van 1 t/m 5 (1 = heel ontevreden; 5 = heel tevreden). Hoe tevreden ben je over deze virtuele assistent?
Jij zegt:450 echt fantastisch
Tele2 zegt:Ok. Dank je voor het antwoord. Vraag 2: Beantwoord de volgende vraag met ja of nee. Is je vraag naar tevredenheid beantwoord?
Tele2 zegt:Dit waren de vragen.
Tele2 zegt: Prettige dag verder!
Jij zegt:Waarom
Tele2 zegt:Ik snap niet helemaal wat je bedoelt. Ik zou graag opnieuw van je willen horen waarmee ik je van dienst kan zijn.
Jij zegt:Hoe oud ben jij?
Tele2 zegt:Leeftijd is voor mij niet relevant. Laten we verder praten over Tele2.
Tele2 zegt: Waarmee kan ik je van dienst zijn?
Jij zegt:Wat is je naam
Tele2 zegt:Ik beantwoord je vragen, maar ik ben geen echt mens.
Tele2 zegt: Waarmee kan ik je helpen?
Jij zegt:Nou je hebt net mijn vraag niet beantwoord. Ik vroeg namelijk om je naam, en die heb je niet gegeven
Tele2 zegt:Ik kan het even niet volgen. Ik zou graag opnieuw van je willen horen waarmee ik je van dienst kan zijn.
Jij zegt:java.lang.RuntimeException: Deferred binding failed for 'kkk.servlet.mvp.widget.bkw' (did you forget to inherit a required module?)
Tele2 zegt:Wil je weten of Tele2 een kredietwaardigheidscontrole doet?
Jij zegt:N
Tele2 zegt:Het spijt me, ik kan het even niet volgen. Ik raad je aan om contact op te nemen met mijn collega's. Zal ik kijken hoe je hen kunt bereiken?