abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_6497366
Nav een gesprek met een vriendin de volgende vraag:
hoe erg is leeftijdsverschil in een relatie? of

Een vriendin van mij is als een blok gevallen voor een jongere gozer, zij is 29, hij is 19.
Zij is dus al behoorlijk 'volwassen', hij nog echt een jochie. Zij twijfelt dan ook heel erg of dit wel goed kan gaan.Ik denk dat dit gedoemd is te falen, zij zit in een hele andere levensfase dan hij.

Wat vinden jullie?

pi_6497388
quote:
Op zondag 27 oktober 2002 23:31 schreef Mellowdy het volgende:
Een vriendin van mij is als een blok gevallen voor een jongere gozer, zij is 29, hij is 19.
Wat een pedo is die vriendin van jou!
  Voormalig Sport Koningin zondag 27 oktober 2002 @ 23:32:56 #3
35237 Nuongirl
pi_6497391
Het speelt natuurlijk wel het leeftijdsverschil, maar ik denk dat het belangrijkste is dat je gelukkig bent in een relatie.
Geluk is niet afhankelijk van dingen buiten ons,
maar van de manier waarop wij die zien. (Tolstoj)
pi_6497398
Dit vind ik wel interessant. Meestal is het andersom waarbij de jongen het oudst is en het meisje jonger.

Ik denk dat hier een stuk soepeler over gedaan word.

pi_6497399
10 jaar vinnik wel erg veel
pi_6497401
tja als hij van ruim houdt
To challenge me is to respect chaos, and to respect death!
pi_6497410
quote:
Op zondag 27 oktober 2002 23:32 schreef Aernout het volgende:

[..]

Wat een pedo is die vriendin van jou!

Inderdaad. Opsluiten!
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
  zondag 27 oktober 2002 @ 23:34:33 #8
34765 Overzichie
I am a lucky bastard !
pi_6497413
Ik ben 31, mijn vrouw is 23...

8 jaar verschil.. gaat super.

Oversight reserves the right to do just about anything he damnwell pleases...
pi_6497419
slecht plan.. jongens worden zowiezo al langzamer volwassen dan vrouwen..
So pardon me while I burn and rise above the flame.
pi_6497440
In dit geval maakt het niks uit, het gaat hier om twee in feite volwassen mensen. Of het gaat werken is een tweede, maar dat is verder hun zaak.
In deze tijd. Mag ik gewoon eerlijk zeggen dat ik nog nooit zo gelukkig ben geweest als nu?
pi_6497464
quote:
Op zondag 27 oktober 2002 23:34 schreef Overzichie het volgende:
Ik ben 31, mijn vrouw is 23...

8 jaar verschil.. gaat super.

met een jongere vrouw gaat dat wel beter ja
pi_6497472
Kheb 'm ontmoet. Leuke gozer, komt soms heel volwassen over, af en toe ist net een vervelend klein broertje...

Met die 2 kanten moet ze wel om kunnen gaan.

zondag 27 oktober 2002 @ 23:38:23 #13
30535 JohanC
Maar das logisch
pi_6497475
ja 10 jaar is een groot verschil en idd vrouwen zijn sneller volwassen dan mannen dus geestelijk is't verschil nog groter ( denk ik zo ) maar ja ken de personen zelf niet dus kan niet goed oordelen

maar in't algemeen is het natuurlijk vooral hoe belangrijk je het zelf vind en je er mee om gaat
me eige voorbeeldje: ik ben( net ) 19 en heb een 15 jarige ( bijna 16 overigens ) vriendin, en dit gaat echt perfect

pi_6497479
quote:
Op zondag 27 oktober 2002 23:36 schreef Angeles het volgende:
In dit geval maakt het niks uit, het gaat hier om twee in feite volwassen mensen. Of het gaat werken is een tweede, maar dat is verder hun zaak.
dahag.. een jongen van 19 en een vrouw van 29.. dat is een heel groot verschil in zowel beleving als levenservaring.. gaat denk ik niks worden..

[Dit bericht is gewijzigd door hoe-die-nie op 27-10-2002 23:41]

pi_6497490
quote:
Op zondag 27 oktober 2002 23:37 schreef hoe-die-nie het volgende:

[..]

met een jongere vrouw gaat dat wel beter ja

pi_6497519
quote:
Op zondag 27 oktober 2002 23:38 schreef hoe-die-nie het volgende:

[..]

dahag.. een jongen van 19 en een vrouw van 29.. dat is een heel groot verschil in zowel beleving als levrenservaring.. gaat denk ik niks worden..

Daar heb ik het ook niet over, maar ik vind het verder wel kunnen - in tegenstelling tot een relatie tussen bijvoorbeeld een dertienjarige en een twintigjarige. Dat vind ik erger, omdat een van beiden dan nog echt kind is. Dat is in dit geval dus niet zo.

En nogmaals, of het gaat werken of niet, dat zien ze wel, dat is verder hun probleem.

In deze tijd. Mag ik gewoon eerlijk zeggen dat ik nog nooit zo gelukkig ben geweest als nu?
  zondag 27 oktober 2002 @ 23:42:21 #17
10233 Peewee
Introducing 'me'
pi_6497520
bij mij werkte een leeftijdsverschil van 6 jaar niet positief!! Ik zou er nu niet meer aan beginnen als zij ècht een broekkie is. Mocht ze volwassener over komen dan dat ze is,.. wil ik er eens over nadenken.

Het speelt weldegelijk mee,....
Maar liefde maakt blind, doof en gevoelloos voor andermans meningen!
Is ze ècht verliefd moet ze er wel voor gaan en het zéker proberen!

Bumperklever - nietsnut - af en toe gelukkig
Du Riechst So Gut
pi_6497542
Wat ik eruit begreep is dat ze niet zozeer verliefd is, danwel zich zeer tot hem aangetrokken voelt. Maw, ze wil gewoon neuken.
pi_6497565
quote:
Op zondag 27 oktober 2002 23:44 schreef Mellowdy het volgende:
Wat ik eruit begreep is dat ze niet zozeer verliefd is, danwel zich zeer tot hem aangetrokken voelt. Maw, ze wil gewoon neuken.
Als ze dat allebei willen, wat is dan het probleem? Iemand van negentien is oud en wijs genoeg om dat voor zichzelf te bepalen.
  zondag 27 oktober 2002 @ 23:46:31 #20
11950 ullie
Motherfucker from Hell
pi_6497568
quote:
Op zondag 27 oktober 2002 23:44 schreef Mellowdy het volgende:
Dan maakt dat geestelijke verschil toch niks uit?
Geldverdienen? Dat is zooo vorige eeuw!
pi_6497620
Het hangt er vanaf imho ....
Hoe die 19 jarige jongen ertegenover staat, als hij smoorverliefd is en dr helemaal achter staat why not.....vind hij het wel ff leuk voor the time being dan is het gedoemd om te falen.......

leeftijdsverschil van 10 jaar moet kunnen vind ik alleen 19 is misschien een beetje jong daarvoor

Accept the Ice Age
pi_6497634
quote:
Op zondag 27 oktober 2002 23:46 schreef ullie het volgende:

[..]

Dan maakt dat geestelijke verschil toch niks uit?

Hm....idd.

Hoewel, ik zou niet graag een zo'n jochie in bed willen hebben die bij het zien van de eerste blote schouder al van z'n stokkie gaat van genot.

zondag 27 oktober 2002 @ 23:53:53 #23
11950 ullie
Motherfucker from Hell
pi_6497644
quote:
Op zondag 27 oktober 2002 23:52 schreef Mellowdy het volgende:

[..]

Hm....idd.

Hoewel, ik zou niet graag een zo'n jochie in bed willen hebben die bij het zien van de eerste blote schouder al van z'n stokkie gaat van genot.

Misschien heeft ie wel meer ervaring dan zij. Weet jij veel...
Geldverdienen? Dat is zooo vorige eeuw!
pi_6497645
quote:
Op zondag 27 oktober 2002 23:52 schreef Mellowdy het volgende:

[..]

Hm....idd.

Ik denk dat de mééste jongens van negentien al wel wat meer hebben gezien dan een blote schouder.
pi_6497665
quote:
Op zondag 27 oktober 2002 23:51 schreef Tal0n het volgende:
Het hangt er vanaf imho ....
Hoe die 19 jarige jongen ertegenover staat, als hij smoorverliefd is en dr helemaal achter staat why not.....vind hij het wel ff leuk voor the time being dan is het gedoemd om te falen.......

leeftijdsverschil van 10 jaar moet kunnen vind ik alleen 19 is misschien een beetje jong daarvoor

Ik zie het juist andersom. Als hij smoorverliefd is (en zij dus niet) dan moet hij er niet aan beginnen. Vind hij het leuk for the time being, dan juist wel. Zij geilt alleen maar op hem en na de 'bevrediging' wordt de kans alleen maar groter dat zij zich gaat ergeren aan zijn puberale gedrag.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')