Een vriendin van mij is als een blok gevallen voor een jongere gozer, zij is 29, hij is 19.
Zij is dus al behoorlijk 'volwassen', hij nog echt een jochie. Zij twijfelt dan ook heel erg of dit wel goed kan gaan.Ik denk dat dit gedoemd is te falen, zij zit in een hele andere levensfase dan hij.
Wat vinden jullie?
quote:Wat een pedo is die vriendin van jou!
Op zondag 27 oktober 2002 23:31 schreef Mellowdy het volgende:
Een vriendin van mij is als een blok gevallen voor een jongere gozer, zij is 29, hij is 19.
Ik denk dat hier een stuk soepeler over gedaan word.
quote:Inderdaad. Opsluiten!
Op zondag 27 oktober 2002 23:32 schreef Aernout het volgende:[..]
Wat een pedo is die vriendin van jou!
8 jaar verschil.. gaat super.
quote:met een jongere vrouw gaat dat wel beter ja
Op zondag 27 oktober 2002 23:34 schreef Overzichie het volgende:
Ik ben 31, mijn vrouw is 23...8 jaar verschil.. gaat super.
Met die 2 kanten moet ze wel om kunnen gaan.
maar in't algemeen is het natuurlijk vooral hoe belangrijk je het zelf vind en je er mee om gaat
me eige voorbeeldje: ik ben( net ) 19 en heb een 15 jarige ( bijna 16 overigens ) vriendin, en dit gaat echt perfect
quote:dahag.. een jongen van 19 en een vrouw van 29.. dat is een heel groot verschil in zowel beleving als levenservaring.. gaat denk ik niks worden..
Op zondag 27 oktober 2002 23:36 schreef Angeles het volgende:
In dit geval maakt het niks uit, het gaat hier om twee in feite volwassen mensen. Of het gaat werken is een tweede, maar dat is verder hun zaak.
[Dit bericht is gewijzigd door hoe-die-nie op 27-10-2002 23:41]
quote:
Op zondag 27 oktober 2002 23:37 schreef hoe-die-nie het volgende:[..]
met een jongere vrouw gaat dat wel beter ja
quote:Daar heb ik het ook niet over, maar ik vind het verder wel kunnen - in tegenstelling tot een relatie tussen bijvoorbeeld een dertienjarige en een twintigjarige. Dat vind ik erger, omdat een van beiden dan nog echt kind is. Dat is in dit geval dus niet zo.
Op zondag 27 oktober 2002 23:38 schreef hoe-die-nie het volgende:[..]
dahag.. een jongen van 19 en een vrouw van 29.. dat is een heel groot verschil in zowel beleving als levrenservaring.. gaat denk ik niks worden..
En nogmaals, of het gaat werken of niet, dat zien ze wel, dat is verder hun probleem.
Het speelt weldegelijk mee,....
Maar liefde maakt blind, doof en gevoelloos voor andermans meningen!
Is ze ècht verliefd moet ze er wel voor gaan en het zéker proberen!
quote:Als ze dat allebei willen, wat is dan het probleem? Iemand van negentien is oud en wijs genoeg om dat voor zichzelf te bepalen.
Op zondag 27 oktober 2002 23:44 schreef Mellowdy het volgende:
Wat ik eruit begreep is dat ze niet zozeer verliefd is, danwel zich zeer tot hem aangetrokken voelt. Maw, ze wil gewoon neuken.
quote:Dan maakt dat geestelijke verschil toch niks uit?
Op zondag 27 oktober 2002 23:44 schreef Mellowdy het volgende:
Wat ik eruit begreep is dat ze niet zozeer verliefd is, danwel zich zeer tot hem aangetrokken voelt. Maw, ze wil gewoon neuken.
leeftijdsverschil van 10 jaar moet kunnen vind ik alleen 19 is misschien een beetje jong daarvoor
quote:Hm....idd.
Op zondag 27 oktober 2002 23:46 schreef ullie het volgende:[..]
Dan maakt dat geestelijke verschil toch niks uit?
Hoewel, ik zou niet graag een zo'n jochie in bed willen hebben die bij het zien van de eerste blote schouder al van z'n stokkie gaat van genot.
quote:Misschien heeft ie wel meer ervaring dan zij. Weet jij veel...
Op zondag 27 oktober 2002 23:52 schreef Mellowdy het volgende:[..]
Hm....idd.
Hoewel, ik zou niet graag een zo'n jochie in bed willen hebben die bij het zien van de eerste blote schouder al van z'n stokkie gaat van genot.
quote:Ik denk dat de mééste jongens van negentien al wel wat meer hebben gezien dan een blote schouder.
Op zondag 27 oktober 2002 23:52 schreef Mellowdy het volgende:[..]
Hm....idd.
quote:Ik zie het juist andersom. Als hij smoorverliefd is (en zij dus niet) dan moet hij er niet aan beginnen. Vind hij het leuk for the time being, dan juist wel. Zij geilt alleen maar op hem en na de 'bevrediging' wordt de kans alleen maar groter dat zij zich gaat ergeren aan zijn puberale gedrag.
Op zondag 27 oktober 2002 23:51 schreef Tal0n het volgende:
Het hangt er vanaf imho ....
Hoe die 19 jarige jongen ertegenover staat, als hij smoorverliefd is en dr helemaal achter staat why not.....vind hij het wel ff leuk voor the time being dan is het gedoemd om te falen.......leeftijdsverschil van 10 jaar moet kunnen vind ik alleen 19 is misschien een beetje jong daarvoor
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |