Wat betekent dit? Dat FOK! een soort gemeenschap is? Een sekte?quote:Op maandag 29 september 2014 15:18 schreef Karina het volgende:
http://websitevanhetjaar.nl/category/communities/
Komt door al die kutkloontjes die zichzelf persé een geforceerde gimmick moeten aanmetenquote:Op maandag 29 september 2014 15:17 schreef Dimens het volgende:
Kwaliteit van FOK! gaat achteruit. Komt mede door al die kuttopics.
Een gezellig dorpje stel ik me het meer voor eigenlijk.quote:Op maandag 29 september 2014 15:22 schreef KardinaalTeken het volgende:
[..]
Wat betekent dit? Dat FOK! een soort gemeenschap is? Een sekte?
Een soort bedevaartsoord. Dat klinkt wel goed.quote:Op maandag 29 september 2014 15:22 schreef Karina het volgende:
[..]
Een gezellig dorpje stel ik me het meer voor eigenlijk.
Dan moet je dus gaan toegeven dat je op FOK! 'zit'.quote:Gebaseerd op uw ervaring met FOK!, hoe waarschijnlijk is het dat u FOK! aanbeveelt bij een vriend, familielid of collega?
Volgens mij waren 'we' al vaker genomineerd in die categorie meen ik me te herinneren.quote:Op maandag 29 september 2014 15:25 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
We zijn nu een community geworden![]()
Genomineerd zijn in dezelfde categorie als condoleance.nlquote:Op maandag 29 september 2014 15:18 schreef Karina het volgende:
De FOK!-gemeenschap.quote:Op maandag 29 september 2014 15:25 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
We zijn nu een community geworden![]()
Allemaal stemmen dusquote:Op maandag 29 september 2014 15:26 schreef Karina het volgende:
[..]
Volgens mij waren 'we' al vaker genomineerd in die categorie meen ik me te herinneren.
condoleance.nl heeft mn medelevenquote:Op maandag 29 september 2014 15:18 schreef Karina het volgende:
Oh ik heb niet eens naar de anderen gekekenquote:Op maandag 29 september 2014 15:27 schreef zovty het volgende:
[..]
Genomineerd zijn in dezelfde categorie als condoleance.nl.
Nou nee, de klacht is dus aantoonbaar onterecht. FOK! is wél genomineerd voor website van het jaar. Alleen in een andere categorie dan TS dacht.quote:
Het debiele neefje van de familie.quote:Op maandag 29 september 2014 15:28 schreef Kiid het volgende:
Onze broederschap is ongekend. Behalve ONZ, dat is het afvoerputje van FOK
Dat partyflock er ook bij staat, vind ik erger.quote:Op maandag 29 september 2014 15:27 schreef zovty het volgende:
[..]
Genomineerd zijn in dezelfde categorie als condoleance.nl.
De neger in een KKK vergaderingquote:Op maandag 29 september 2014 15:38 schreef toetsenbordridder het volgende:
[..]
Het debiele neefje van de familie.
Oh ja, goede. Meteen even op Tweakers gestemdquote:Op maandag 29 september 2014 15:18 schreef Karina het volgende:
Ja, moet ik daar eerlijk zijn? Dat zou ik echt nooit doenquote:Op maandag 29 september 2014 15:25 schreef Karina het volgende:
Alleen deze vraag die er altijd bij staat zorgt wel voor een dilemma
[..]
Dan moet je dus gaan toegeven dat je op FOK! 'zit'.
5 voor het ontwerp, 5 voor de inhoud en 5 voor de navigatie maar de kans dat ik het aanbeveel aan een ander is dan weer een 1...quote:Op maandag 29 september 2014 15:18 schreef Karina het volgende:
Beetje groot voor een dorpje met anno NU 434.883 geregistreerde gebruikers niet?quote:Op maandag 29 september 2014 15:22 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat zijn niet allemaal vaste bewoners, laten we diegenen die af en toe langs komen 'toeristen' noemenquote:Op maandag 29 september 2014 17:31 schreef Geralt het volgende:
[..]
Beetje groot voor een dorpje met anno NU 434.883 geregistreerde gebruikers niet?
Precies wat ik bedoelde met mijn dilemma.quote:Op maandag 29 september 2014 17:28 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
5 voor het ontwerp, 5 voor de inhoud en 5 voor de navigatie maar de kans dat ik het aanbeveel aan een ander is dan weer een 1...
Eerder een tbs-kliniek.quote:Op maandag 29 september 2014 15:22 schreef Karina het volgende:
[..]
quote:
Alsof je het gros van je sociale contacten niet via FOK! hebt leren kennen....quote:Op maandag 29 september 2014 17:34 schreef Karina het volgende:
[..]
Precies wat ik bedoelde met mijn dilemma.
fok en privé gescheiden houden hèquote:Op maandag 29 september 2014 17:38 schreef MPG het volgende:
[..]
Alsof je het gros van je sociale contacten niet via FOK! hebt leren kennen....
Die hoef ik er niet over te vertellen he? Het gaat juist om de mensen die FOK! niet kennen en dat je dan zegt: 'heej ik weet een leuke site, moet je eens kijken'. Hoeveel FOK!kers zouden dat doen? Denk niemand eigenlijk.quote:Op maandag 29 september 2014 17:38 schreef MPG het volgende:
[..]
Alsof je het gros van je sociale contacten niet via FOK! hebt leren kennen....
Gestemd. Mooi dat nu eindelijk eens het forum i.p.v. het uitschot wordt vertegenwoordigd bij deze verkiezingen.quote:Op maandag 29 september 2014 15:18 schreef Karina het volgende:
Heb daar '10' ingevuld.quote:Op maandag 29 september 2014 19:12 schreef Karina het volgende:
[..]
Die hoef ik er niet over te vertellen he? Het gaat juist om de mensen die FOK! niet kennen en dat je dan zegt: 'heej ik weet een leuke site, moet je eens kijken'. Hoeveel FOK!kers zouden dat doen? Denk niemand eigenlijk.
Zelfde hierquote:Op maandag 29 september 2014 19:13 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Heb daar '10' ingevuld.
Zou het nooit van mijn leven doen.
Gewoon zeggen dat je Superniger bent, dan heb je meteen zieke respect.quote:Op maandag 29 september 2014 19:14 schreef Karina het volgende:
[..]
Zelfde hierStraks vraagt iemand nog, laat eens zien wat je daar allemaal doet
quote:Op maandag 29 september 2014 19:15 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Gewoon zeggen dat je Superniger bent, dan heb je meteen zieke respect.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |