Gotver, is dan ook echt iedereen hier zo'n mongool?quote:Op maandag 29 september 2014 14:08 schreef datismijnmening het volgende:
Ik weet niet of ik me nu gevleid moet voelen of me zorgen moet maken dat een psychopatische seriemoordenaar mij zojuist als potentieel slachtoffer heeft beoogd
dezequote:Op maandag 29 september 2014 14:08 schreef datismijnmening het volgende:
Ik weet niet of ik me nu gevleid moet voelen ...
Is voor haar blog "engetreincreepers"quote:Op maandag 29 september 2014 14:13 schreef Zigger het volgende:
Die 8,5 appte naar haar vriendin "Check die creep hier uit bij mij in de trein. Wat een engerd..."
;Pquote:
Dit moet de verklaring wel zijn inderdaad.quote:Op maandag 29 september 2014 14:12 schreef __Saviour__ het volgende:
Of ze vond je eng en stuurde een foto naar d'r vriendin, mocht ze opeens spoorloos verdwijnen
Dat kan ook nog natuurlijkquote:Op maandag 29 september 2014 14:12 schreef __Saviour__ het volgende:
Of ze vond je eng en stuurde een foto naar d'r vriendin, mocht ze opeens spoorloos verdwijnen
Dit dus..quote:Op maandag 29 september 2014 14:15 schreef B-FliP het volgende:
Ze heeft gewoon een selfie gemaakt met haar front-camera..
Maar ze was aan het typen(deed alsof) en ze had geen selfieposéquote:Op maandag 29 september 2014 14:15 schreef B-FliP het volgende:
Ze heeft gewoon een selfie gemaakt met haar front-camera..
Dat is in ieder geval geloofwaardiger dan dat een 8.5 een foto wil hebben van jouquote:Op maandag 29 september 2014 15:19 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Maar ze was aan het typen(deed alsof) en ze had geen selfieposé
Niet weten dat ik een dikke 9 benquote:Op maandag 29 september 2014 15:26 schreef Kiid het volgende:
[..]
Dat is in ieder geval geloofwaardiger dan dat een 8.5 een foto wil hebben van jou
Dik wel, 9 niet.quote:Op maandag 29 september 2014 16:06 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Niet weten dat ik een dikke 9 ben
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |