ditquote:Op maandag 29 september 2014 10:38 schreef TwentyFourr het volgende:
Niets mis met een zelfverzekerde, sterke een mondige 'goodlooking chick' though
Zo eentje die het altijd beter weet dan jij?quote:Op maandag 29 september 2014 10:38 schreef TwentyFourr het volgende:
Ja, precies zo'n eentje. Heerlijk vind ik datquote:Op maandag 29 september 2014 10:40 schreef vigilant7 het volgende:
[..]
Zo eentje die het altijd beter weet dan jij?
Ik hou meer van lelijke vrouwen die gewoon hun mond dichthouden eigenlijk.quote:Op maandag 29 september 2014 10:38 schreef TwentyFourr het volgende:
Sluit je maar aan bij vigilant7 dan, want als het terugpraat dan is het te moeilijk blijkbaarquote:Op maandag 29 september 2014 10:42 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik hou meer van lelijke vrouwen die gewoon hun mond dichthouden eigenlijk.
Daar ga je dus al de fout in, zolang jij ook je mond dichthoud, kan je ook niks verkeerds zeggen.quote:
Héééééérlijk, kerel, rot op.quote:Op maandag 29 september 2014 10:42 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Ja, precies zo'n eentje. Heerlijk vind ik dat
Maar wie moet me dan wijzen op de fouten die ik maak?quote:Op maandag 29 september 2014 10:43 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Daar ga je dus al de fout in, zolang jij ook je mond dichthoud, kan je ook niks verkeerds zeggen.
Oh godver sommige mannen denken anders dan dat ik denk help wat nou snel deze mensen moeten weg want mijn autistische ik kan dat niet aan hoor!quote:
Die maak je dus niet.quote:Op maandag 29 september 2014 10:44 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Maar wie moet me dan wijzen op de fouten die ik maak?
je bent gefagottiseerd door onze samenlevingquote:Op maandag 29 september 2014 10:44 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Oh godver sommige mannen denken anders dan dat ik denk help wat nou snel deze mensen moeten weg want mijn autistische ik kan dat niet aan hoor!
Hier kom ik later op terug.quote:Op maandag 29 september 2014 10:45 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Blijkbaar wel, zie voorbeeld in de post van 10:43:04
En jij bent een faggot sinds je geboorte, wat is je punt?quote:Op maandag 29 september 2014 10:46 schreef vigilant7 het volgende:
[..]
je bent gefagottiseerd door onze samenleving
'Snap ik niks van'.quote:Op maandag 29 september 2014 10:46 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Wil je soms zeggen dat ik met mijn mond open FOK!??
Even wat afstand van elkaar lijkt me juist ja.quote:Op maandag 29 september 2014 10:47 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Zullen we even een time-out aanvragen om terug te lezen waar het fout ging?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |