SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De 10 geboden van dit topic:
1. Gij zult niet maveren; (zie 10)
2. Gij zult het pacehoerisme prediken;
3. Gij zult het Trapzionisme verspreiden;
4. Gij zult Rijst discrimineren;
5. Gij zult niet het blik met mongolen openen;
6. Gij zult Tobi's naaktfotos bestuderen;
7. Gij zult uw medemens met een xbox uitlachen en vernederen;
8. Gij zult zeker niet geband worden voordat 2Happy4U je waarschuwt;
9. Gij zult WEFUT.com gebruiken voor squadbuilden;
10. Gij zult niet babbelen met mods.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Hoeveel duizend man zit er nu bij Prednisons?
gr gr de vaste CAM/ST/LW/Linkerbank.hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
gr gr dat ben ik al.quote:Op maandag 29 september 2014 10:12 schreef Lindgren. het volgende:
Hoeveel duizend man zit er nu bij Prednisons?
gr gr de vaste CAMRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Ze hebben trouwens de monstertruck show in Tubbergen maar afgelast. Was waarschijnlijk eenzelfde soort setting![]()
![]()
Nee de andere zijn gewoon traag.quote:Op maandag 29 september 2014 10:12 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Zat je serieus op die laatste post te wachten?Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Ik wil ook best RM staan hoor.quote:#nohomo #cut4lindgreinprednisons #brutherluv
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Zit in de trein, linkje naar die vine?quote:Op maandag 29 september 2014 10:13 schreef DarkSonic2 het volgende:
Het filmpje dat hoort bij die Vine:
Angoua
Zelfs als ik het niet bewust doe. #lindgrenrhymezhallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
quote:Op maandag 29 september 2014 10:14 schreef Toefjes het volgende:
Haha 116K matchcoins![]()
Frustratie potje gespeeld zojuist
[ afbeelding ]![]()
![]()
Plakbandje over vierkantje geplakt ofzo?
3-0 verloren? Met 7 spelers mag je niet meer spelen toch, of zijn dat er 6?quote:Op maandag 29 september 2014 10:14 schreef Toefjes het volgende:
Haha 116K matchcoins![]()
Frustratie potje gespeeld zojuist
[ afbeelding ]![]()
https://mtc.cdn.vine.co/r(...)Cnjo8QHLkHFvxK_FOtRAquote:Op maandag 29 september 2014 10:15 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Zit in de trein, linkje naar die vine?
Zelfs als ik het niet bewust doe. #lindgrenrhymez
Ik bekeek hem ook in de trein en ik moest best wel lachen.![]()
Kutspel is het gewoon. Je speelt leuk mee, en dan is er iets van fysiek contact in het penaltygebied, waar echt geen overtreding is, en je krijgt de pingel tegen. Dan ben ik er alweer klaar mee. Wilde eigenlijk de wedstrijd laten staken met 5 rode kaarten, maar dat lukte net niet.quote:Op maandag 29 september 2014 10:15 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]![]()
![]()
Plakbandje over vierkantje geplakt ofzo?
![]()
![]()
ik kom mijn fut team niet meer in ik loop al 2 uur te godverdomme met die tyfus security questions IK KRIJG HET NIET VOOR ELKAAR
iemand een idee?"I wear the mask to protect the city… but the city is what made the mask." – Batman![]()
Volgens mij 6quote:Op maandag 29 september 2014 10:15 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
3-0 verloren? Met 7 spelers mag je niet meer spelen toch, of zijn dat er 6?![]()
Baksteentje.quote:Op maandag 29 september 2014 10:16 schreef cherrycoke het volgende:
[ afbeelding ]
ik kom mijn fut team niet meer in ik loop al 2 uur te godverdomme met die tyfus security questions IK KRIJG HET NIET VOOR ELKAAR
iemand een idee?![]()
quote:Op maandag 29 september 2014 10:16 schreef Toefjes het volgende:
Kutspel is het gewoon. Je speelt leuk mee, en dan is er iets van fysiek contact in het penaltygebied, waar echt geen overtreding is, en je krijgt de pingel tegen. D![]()
Ik moet nog steeds mijn eerste potje FUT doen maar ik durf niet.Bang dat mijn controller in 1000 stukjes op de vloer gaat belanden.
Spel opnieuw kopen grquote:Op maandag 29 september 2014 10:16 schreef cherrycoke het volgende:
[ afbeelding ]
iemand een idee?![]()
Eerste letter met een hoofdletter? Dat maakt wel degelijk verschil namelijk.quote:Op maandag 29 september 2014 10:16 schreef cherrycoke het volgende:
[ afbeelding ]
iemand een idee?![]()
cijfers hoofletters cyrrilic ASCII niks werktquote:Op maandag 29 september 2014 10:18 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Eerste letter met een hoofdletter? Dat maakt wel degelijk verschil namelijk."I wear the mask to protect the city… but the city is what made the mask." – Batman
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |