Zet er een computer voor en dan Is het goed.quote:Op maandag 29 september 2014 06:07 schreef Physsic het volgende:
Buhh.
Zelfde probleem hier. Gelukkig hoef ik nu nog niet op.
Een kennis van me kan niet slapen. Nooit. Die gaat 's nachts gewoon in een stoel zitten. Lijkt me echt saai.
Neh, gewoon gaan tochquote:Op maandag 29 september 2014 06:40 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Hhhhallo.
Denk er aan om stage te skippen maar goed... Geen goed idee natuurlijk.
Van voor kon je wel slapen?quote:Op maandag 29 september 2014 06:49 schreef Morrigan het volgende:
Ik kon vanachter ook niet slapen en ik moest om 5 uur opstaan.
quote:
Ik had niet eens in de gaten dat mijn mobiel dat woord had aangepast. Kutding.quote:
Het is ook nog vroegquote:Op maandag 29 september 2014 07:26 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Ik had niet eens in de gaten dat mijn mobiel dat woord had aangepast. Kutding.
quote:Op maandag 29 september 2014 06:25 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Zet er een computer voor en dan Is het goed.
Dat kan niet. Als je niet slaapt overlijd je. Lulverhaal dus.quote:Op maandag 29 september 2014 06:07 schreef Physsic het volgende:
Een kennis van me kan niet slapen. Nooit. Die gaat 's nachts gewoon in een stoel zitten. Lijkt me echt saai.
Je kan wel in de rem-slaap komen terwijl je wakker lijkt, ik dacht ook dat er een aandoening is (zoek niet te googelen). Die mensen zijn iedere keer een paar seconden "ff weg".quote:Op maandag 29 september 2014 10:03 schreef Jaimy_Luca het volgende:
[..]
Dat kan niet. Als je niet slaapt overlijd je. Lulverhaal dus.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |