Het is 3 uur terug naar Roosendaalquote:Op maandag 29 september 2014 00:06 schreef Paco55 het volgende:
De markt van aanstaande zaterdag duurt langer dan normaal. Je kan dus extra lang in Utopia blijven. Er is zang en dans en veel multi culturele optredens. Dus mazzel voor jou.
Goeie morgen. Ja als je mama 3 uur naar huis zegt dan moet je wel.quote:Op maandag 29 september 2014 09:18 schreef sararaats het volgende:
[..]
Het is 3 uur terug naar Roosendaal![]()
Ik ben al blij dat Colinda tijd voor me maakt.
Goedemorgen op deze maandag
Eerder voor het donker weer op de treinquote:Op maandag 29 september 2014 11:53 schreef Paco55 het volgende:
[..]
Goeie morgen. Ja als je mama 3 uur naar huis zegt dan moet je wel.
Nou ja zeg het wordt pas veel later donder. En ik geloof wel dat je een lieve mama hebt.quote:Op maandag 29 september 2014 11:56 schreef sararaats het volgende:
[..]
Eerder voor het donker weer op de trein
Maar het is een schat van een mama hoor
Hoe laat heb je een afspraak met Colinda?quote:Op maandag 29 september 2014 11:56 schreef sararaats het volgende:
Eerder voor het donker weer op de trein
Geen idee eigenlijk. Ik word ergens ingepland.quote:Op maandag 29 september 2014 12:40 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
Hoe laat heb je een afspraak met Colinda?
4 oktober Utopiamarkt,
De zon komt op om 07:51 uur
de zon gaat onder om 19:06 uur.
http://www.zonsondergang-tijden.nl/
Tuurlijk is hetquote:Op maandag 29 september 2014 13:39 schreef sararaats het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijk. Ik word ergens ingepland.
Maar echt:
Ik heb de derde shift holadijeequote:Op maandag 29 september 2014 13:52 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
Tuurlijk is het
Eerste groep bezoekers Utopiamarkt is toch vanaf 10:00 uur? Voor zonsopgang in de trein, is dan nog donker!
Prima tijden Sara.quote:Op maandag 29 september 2014 14:20 schreef sararaats het volgende:
[..]
Ik heb de derde shift holadijee![]()
Ik vertrek om 9u10 in Roosendaal en ben rond 12u19 ter plekke.
Bij mij was het multiculturele dag en zo heb ik vanalles geproefd.quote:Op maandag 29 september 2014 18:22 schreef Paco55 het volgende:
[..]
Dat had ik ook. Als kind wilde ik altijd dingen eten die mijn ouders niet wilden eten. Ik was de eerste in ons gezin die chineees at. Maar goed ik heb het over meer dan 50 jaar geleden.
In Utopia ieder geval Indisch en Surinaams eten. Allebei heerlijk.quote:Op maandag 29 september 2014 18:26 schreef sararaats het volgende:
[..]
Bij mij was het multiculturele dag en zo heb ik vanalles geproefd.
Lekkah
Cap vanuit dit topic, de COS.quote:Op maandag 29 september 2014 20:49 schreef sararaats het volgende:
[..]![]()
Zaterdagavond hangt er een hele grote foto van ons boven mijn bed.
Whohoooo
Weet ik maar ga daar een foto laten maken.quote:Op maandag 29 september 2014 20:56 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
Cap vanuit dit topic, de COS.
Er mag geen fotocamera of telefoon mee naar binnen, toch.
Heb gelezen dat telefoon en fotocamera niet mee naar binnen mogen..quote:Op maandag 29 september 2014 20:59 schreef sararaats het volgende:
[..]
Weet ik maar ga daar een foto laten maken.
Mijn schoonzus kan volgende week bevallen dus het zou gemakkelijk zijn als ik bereikbaar ben.
Maar Colinda staat nu gelijk met mijn dagelijks leven hihi.
Die foto bedoelde ikquote:Op maandag 29 september 2014 21:18 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
Heb gelezen dat telefoon en fotocamera niet mee naar binnen mogen..
LauraB kan misschien wel een foto maken, die heeft toch een fotocamera.
En anders caps in je topic, filmpjes.
Nou, spannend hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |