Kom maar ik heb genoegquote:Op zondag 28 september 2014 17:44 schreef TntMobius het volgende:
Dat koud eten?
TS mag ik dat proberen?
Opschepperquote:Op zondag 28 september 2014 17:42 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Sta ik dan met mijn draadjesvlees dat al vanaf vanmiddag staat te sudderen
Ja nu weten we het wel. Jij maakt alles vers en alles uit zakjes is des duivels.quote:Op zondag 28 september 2014 17:46 schreef Slaap_Zak het volgende:
Maar even serieus, dat is toch echt niet te vreten? Ik heb op aanraden van iemand ooit de teryaki geproberd maar mijn god, wat goor....
Die echte knorr smaak en dat slijmerige sausje...
walgelijk
Nee joh ik vind het super lekkerquote:Op zondag 28 september 2014 17:46 schreef Slaap_Zak het volgende:
Maar even serieus, dat is toch echt niet te vreten? Ik heb op aanraden van iemand ooit de teryaki geproberd maar mijn god, wat goor....
Die echte knorr smaak en dat slijmerige sausje...
walgelijk
Ach, ik gebruik heus wel eens iets kant en klaar maar dat noem ik geen keukenprins, dat is heel wat anders...quote:Op zondag 28 september 2014 17:48 schreef 2dope het volgende:
[..]
Ja nu weten we het wel. Jij maakt alles vers en alles uit zakjes is des duivels.
quote:Op zondag 28 september 2014 17:53 schreef stalybridge het volgende:
Niet zo haten op TS.
Ze wil dat een man de baas is in een relatie en eigenlijk knalhard gedomineerd worden, dus ik vergeef haar alles.
Zelfs Knor
Ik neem het voor niemand op behalve mezelfquote:Op zondag 28 september 2014 17:54 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Ach, ik gebruik heus wel eens iets kant en klaar maar dat noem ik geen keukenprins, dat is heel wat anders...
Maar ik snap dat je het opneemt voor TS, je wil tenslotte ook ooit een keer neuken, succes
Ik kook elke dag voor mijn gezin, en heb een voltijd baan...quote:Op zondag 28 september 2014 18:04 schreef 2dope het volgende:
Ironisch genoeg zijn de mensen die haten op pakjes vaak dezelfde mensen die eens per week koken en de rest van de week afhalen
Een fulltime baan en als je thuis komt heeft je vrouw/vriendin nog geen eten klaarstaan en moet je na een lange dag werken nog zelf kokenquote:Op zondag 28 september 2014 18:04 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Ik kook elke dag voor mijn gezin, en heb een voltijd baan...
Dit dus. Ik heb nog nooit iets lekkers gegeten van Knorr.quote:Op zondag 28 september 2014 17:38 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Jammer dat dit een vent is, Knorr wereldgerechten
Smerige slijmerige zooi
Ongelofelijk he, en zonder klagen, daar kan jij nog een puntje aan zuigen, luie teefquote:Op zondag 28 september 2014 18:15 schreef Pixxie. het volgende:
[..]
Een fulltime baan en als je thuis komt heeft je vrouw/vriendin nog geen eten klaarstaan en moet je na een lange dag werken nog zelf koken?
Kijk nou maar uit dat je draadjesvlees niet blijft hangenquote:Op zondag 28 september 2014 18:39 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Ongelofelijk he, en zonder klagen, daar kan jij nog een puntje aan zuigen, luie teef
Doe ik ook. Weet ik in ieder geval dat het binnen te houden is.quote:Op zondag 28 september 2014 18:15 schreef Pixxie. het volgende:
[..]
Een fulltime baan en als je thuis komt heeft je vrouw/vriendin nog geen eten klaarstaan en moet je na een lange dag werken nog zelf koken?
Dit dus, vrouwen van tegenwoordig kunnen alleen met pakjes kokenquote:Op zondag 28 september 2014 18:48 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Doe ik ook. Weet ik in ieder geval dat het binnen te houden is.
Idd, welke vrouw weet nog hoe ze witlof moet kweken?quote:Op zondag 28 september 2014 18:52 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Dit dus, vrouwen van tegenwoordig kunnen alleen met pakjes koken
Niet op je eigen witlof jagenquote:Op zondag 28 september 2014 18:53 schreef vigilant7 het volgende:
[..]
Idd, welke vrouw weet nog hoe ze witlof moet kweken?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |