abonnement Unibet Coolblue
pi_145160804
Robby, ik heb net de eerste 2 afleveringen van de BBC serie The Driver gekeken, en het is een van de weinige series die de laatste tijd uit zijn gekomen die mijn aandacht heeft getrokken. David Morrissey in de hoofdrol.

Sasquatsch, congrats met je b-day!
pi_145161024
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 oktober 2014 17:49 schreef JayHovah het volgende:
Robby, ik heb net de eerste 2 afleveringen van de BBC serie The Driver gekeken, en het is een van de weinige series die de laatste tijd uit zijn gekomen die mijn aandacht heeft getrokken. David Morrissey in de hoofdrol.
Dankje, zal het eens bekijken :)
pi_145163292
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 oktober 2014 17:49 schreef JayHovah het volgende:
Robby, ik heb net de eerste 2 afleveringen van de BBC serie The Driver gekeken, en het is een van de weinige series die de laatste tijd uit zijn gekomen die mijn aandacht heeft getrokken. David Morrissey in de hoofdrol.

Sasquatsch, congrats met je b-day!
Thanks!
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_145163554
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 oktober 2014 13:08 schreef dyonvbaal het volgende:
Denken jullie vaak aan mensen die jullie gekend hebben? Oud klasgenoten (waar je niet eens echt bevriend mee was), vrienden die je niet meer ziet. Mensen die intussen al overleden zijn.
Ik ook niet echt, maar heb binnenkort een reünie van de basisschool dus nu ben ik er wel benieuwd naar :P
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
pi_145163745
Ben ik dan toch vreemd...
Terrifying Kittysaurus: "Limitations are the shackles we bind to ourselves"
pi_145163838
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 oktober 2014 13:08 schreef dyonvbaal het volgende:
Denken jullie vaak aan mensen die jullie gekend hebben? Oud klasgenoten (waar je niet eens echt bevriend mee was), vrienden die je niet meer ziet. Mensen die intussen al overleden zijn.
pi_145163956
quote:
Heheh, nee. Das niet de rede waarom ik daaraan denk
Terrifying Kittysaurus: "Limitations are the shackles we bind to ourselves"
pi_145163974
Van de basisschool? Wat de fok.
pi_145164038
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 oktober 2014 19:29 schreef Robby87 het volgende:
Van de basisschool? Wat de fok.
Dat zou ik ook best willen hoor. Zat gister naar een klassenfoto te kijken en ik weet van 75% niet meer wie het zijn :@ :P
Terrifying Kittysaurus: "Limitations are the shackles we bind to ourselves"
pi_145164157
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 oktober 2014 19:31 schreef dyonvbaal het volgende:

[..]

Dat zou ik ook best willen hoor. Zat gister naar een klassenfoto te kijken en ik weet van 75% niet meer wie het zijn :@ :P
Ik zou dat echt niet willen, wat kan mij het nou verrotten wat er met nog geen 5% van mijn niet al te beste herinneringen is gebeurd?
pi_145165821
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 oktober 2014 19:31 schreef dyonvbaal het volgende:

[..]

Dat zou ik ook best willen hoor. Zat gister naar een klassenfoto te kijken en ik weet van 75% niet meer wie het zijn :@ :P
Je bent oud aan het worden.
pi_145165989
Al wat beter Sandsje?
pi_145166555
quote:
14s.gif Op vrijdag 3 oktober 2014 20:10 schreef Sands het volgende:

[..]

Je bent oud aan het worden.
True :)
Terrifying Kittysaurus: "Limitations are the shackles we bind to ourselves"
pi_145167851
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 oktober 2014 19:31 schreef dyonvbaal het volgende:

[..]

Dat zou ik ook best willen hoor. Zat gister naar een klassenfoto te kijken en ik weet van 75% niet meer wie het zijn :@ :P
Ik ken alle voor- en achternamen van mijn laatste 3 jaren van de basisschool. Komt omdat ik ongeveer de helft nog regelmatig tegenkom :)
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_145167964
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 oktober 2014 21:00 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Ik ken alle voor- en achternamen van mijn laatste 3 jaren van de basisschool. Komt omdat ik ongeveer de helft nog regelmatig tegenkom :)
Ik kom nou toevallig op het werk met regelmaat een oud klasgenoot tegen. Maar die jonge mag van mij door een vrachtwagen aangereden worden als die bij ons het terrein af rijdt. Het gebeurd alleen nooit. Maar hij is al een tijdje niet meer geweest. Denk dat ie in de bak zit
Terrifying Kittysaurus: "Limitations are the shackles we bind to ourselves"
pi_145168169
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 oktober 2014 21:03 schreef dyonvbaal het volgende:

[..]

Ik kom nou toevallig op het werk met regelmaat een oud klasgenoot tegen. Maar die jonge mag van mij door een vrachtwagen aangereden worden als die bij ons het terrein af rijdt. Het gebeurd alleen nooit. Maar hij is al een tijdje niet meer geweest. Denk dat ie in de bak zit
Ik heb betere ervaringen met mijn oud-klasgenootjes ;)

Raar eigenlijk, want ik werd wel een beetje gepest :P Ik was gewoon "anders"

Het toffe is dat tijdens de reünie van een aantal jaar geleden, de pesters allemaal persoonlijk hun excuses aan mij hebben aangeboden. ^O^ En dat terwijl ik het ze eigenlijk nooit iets kwalijk heb genomen.
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_145168311
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 oktober 2014 21:08 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Ik heb betere ervaringen met mijn oud-klasgenootjes ;)

Raar eigenlijk, want ik werd wel een beetje gepest :P Ik was gewoon "anders"

Het toffe is dat tijdens de reünie van een aantal jaar geleden, de pesters allemaal persoonlijk hun excuses aan mij hebben aangeboden. ^O^ En dat terwijl ik het ze eigenlijk nooit iets kwalijk heb genomen.
Dit is dus ook 1 van de pesters. Echt excuses heeft ie (nog) niet gemaakt. Ik blijf altijd aardig zials het hoort. Ik zou ook buiten werk om normaal doen als ik em tegen zou komen. Maar ehh ja dat met die vrachtwagen daar heb ik geen moeite mee
Terrifying Kittysaurus: "Limitations are the shackles we bind to ourselves"
pi_145168595
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 oktober 2014 21:08 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Ik heb betere ervaringen met mijn oud-klasgenootjes ;)

Raar eigenlijk, want ik werd wel een beetje gepest :P Ik was gewoon "anders"

Het toffe is dat tijdens de reünie van een aantal jaar geleden, de pesters allemaal persoonlijk hun excuses aan mij hebben aangeboden. ^O^ En dat terwijl ik het ze eigenlijk nooit iets kwalijk heb genomen.
Wow, waarom werd je gepest dan?
pi_145168670
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 oktober 2014 21:08 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Ik heb betere ervaringen met mijn oud-klasgenootjes ;)

Raar eigenlijk, want ik werd wel een beetje gepest :P Ik was gewoon "anders"

Het toffe is dat tijdens de reünie van een aantal jaar geleden, de pesters allemaal persoonlijk hun excuses aan mij hebben aangeboden. ^O^ En dat terwijl ik het ze eigenlijk nooit iets kwalijk heb genomen.
Ik heb diezelfde ervaring. Dat geeft meer voldoening dan dat ze iets ergs overkomt. :Y
We privileged few, who won the lottery of birth against all odds, how dare we whine at our inevitable return to that prior state from which the vast majority have never stirred?
pi_145168755
Wat me altijd opvalt bij reünies is dat de gangmakers van die tijd nu brave huisvaders zijn en de gepeste kinderen juist de betere banen en het betere leven hebben :)
pi_145168772
Ik zit mijn vingers te breken op de solo van Africa :(
We privileged few, who won the lottery of birth against all odds, how dare we whine at our inevitable return to that prior state from which the vast majority have never stirred?
pi_145168807
Ik werd nooit gepest. Was lief en braaf.
Is er iets mis met mij? :'(
pi_145168853
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 oktober 2014 21:22 schreef wyccie het volgende:
Ik werd nooit gepest. Was lief en braaf.
Is er iets mis met mij? :'(
Ik was ook lief en braaf, maar dat is niet bepaald een schild tegen pesters.

Ik ben trouwens nog steeds lief en braaf O-)
We privileged few, who won the lottery of birth against all odds, how dare we whine at our inevitable return to that prior state from which the vast majority have never stirred?
pi_145169001
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 oktober 2014 20:14 schreef Robby87 het volgende:
Al wat beter Sandsje?
Ik ben ook oud aan het worden ;(

quote:
1s.gif Op vrijdag 3 oktober 2014 21:22 schreef wyccie het volgende:
Ik werd nooit gepest. Was lief en braaf.
Is er iets mis met mij? :'(
Misschien was je onzichtbaar?
pi_145169118
Bij mij op school werden de meisjes alleen door de jongens gepraat. Nooit door andere meisjes. O, en ik werd door sommige meisjes gepest...
Terrifying Kittysaurus: "Limitations are the shackles we bind to ourselves"
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')