abonnement Unibet Coolblue
pi_144980441
Leuk programma, net de uitzending van Jack van Gelder

Welke vonden/vinden jullie nog meer de moeite?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_144980453
quote:
0s.gif Op zondag 28 september 2014 13:57 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Leuk programma, net de uitzending van Jack van Gelder

Welke vonden/vinden jullie nog meer de moeite?
Jack van Gelder. :')

Ik vond de aflevering met Joost Prinssen wel aardig.
pi_144980465
quote:
0s.gif Op zondag 28 september 2014 13:58 schreef Ludd het volgende:

[..]

Jack van Gelder. :')
Kijken, misschien als je dan wat menselijkheid in je hebt denk je anders
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_144980494
Heeft die jack nou echt 2 biologische vaders :?
nee echt niet !
pi_144980529
quote:
0s.gif Op zondag 28 september 2014 13:58 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Kijken, misschien als je dan wat menselijkheid in je hebt denk je anders
Ik heb de aflevering gezien. Vond het niet zo'n interessante aflevering. Ik vond het overigens vooral opmerkelijk dat het feit dat de oprichters van de Bijenkorf min of meer aan hem verwant zijn hem meer leek te emotioneren dan het feit dat een groot deel van het diamantslijper-deel van zijn familie na deportatie niet terug gekomen is. :{
pi_144980538
quote:
1s.gif Op zondag 28 september 2014 14:00 schreef HighVolume het volgende:
Heeft die jack nou echt 2 biologische vaders :?
Hoe kom je daar bij?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_144980562
quote:
0s.gif Op zondag 28 september 2014 14:01 schreef Ludd het volgende:

[..]

Ik heb de aflevering gezien. Vond het niet zo'n interessante aflevering. Ik vond het overigens vooral opmerkelijk dat het feit dat de oprichters van de Bijenkorf min of meer aan hem verwant zijn hem meer leek te emotioneren dan het feit dat een groot deel van het diamantslijper-deel van zijn familie na deportatie niet terug gekomen is. :{
Zou je dat niet emotioneren?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_144980572
quote:
0s.gif Op zondag 28 september 2014 14:02 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Zou je dat niet emotioneren?
Wat?
pi_144980590
quote:
0s.gif Op zondag 28 september 2014 14:02 schreef Ludd het volgende:

[..]

Wat?
Dat heel je familie van je moeders kant op je moeder na van de aardbodem is gegumd?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_144980638
quote:
0s.gif Op zondag 28 september 2014 14:03 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Dat heel je familie van je moeders kant op je moeder na van de aardbodem is gegumd?
Dat is nou net mijn punt. Dat leek hem minder te emotioneren dan het feit dat zijn voorouders aan de wieg hebben gestaan van grote warenhuizen/fabrieken.
pi_144980650
quote:
0s.gif Op zondag 28 september 2014 14:01 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Hoe kom je daar bij?
zei ronald waterreus
nee echt niet !
pi_144980656
quote:
0s.gif Op zondag 28 september 2014 14:05 schreef Ludd het volgende:

[..]

Dat is nou net mijn punt. Dat leek hem minder te emotioneren dan het feit dat zijn voorouders aan de wieg hebben gestaan van grote warenhuizen/fabrieken.
Moeders en vaders kant, lijkt me dat je het gewoon moet scheiden
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_144980663
quote:
1s.gif Op zondag 28 september 2014 14:06 schreef HighVolume het volgende:

[..]

zei ronald waterreus
Waar?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_144982232
Wat is het toch een fantastisch programma. Ik had even niet meegekregen dat het nieuwe seizoen van start was gegaan, maar heb zojuist via Uitzending Gemist de aflevering teruggekeken.

Ik vond alle uitzendingen die ik heb gezien stuk voor stuk geweldig, ook al verschillen de verhalen qua bijzonderheid en heftigheid. De manier waarop het programma is gemaakt, is gewoon prachtig.
pi_144982669
quote:
Op zondag 28 september 2014 15:07 schreef Elfletterig het volgende:
Wat is het toch een fantastisch programma. Ik had even niet meegekregen dat het nieuwe seizoen van start was gegaan, maar heb zojuist via Uitzending Gemist de aflevering teruggekeken.

Ik vond alle uitzendingen die ik heb gezien stuk voor stuk geweldig, ook al verschillen de verhalen qua bijzonderheid en heftigheid. De manier waarop het programma is gemaakt, is gewoon prachtig.
Ik ben Treinhomo en ik onderschrijf deze boodschap. ^O^
pi_144983634
quote:
14s.gif Op zondag 28 september 2014 15:07 schreef Elfletterig het volgende:
Wat is het toch een fantastisch programma. Ik had even niet meegekregen dat het nieuwe seizoen van start was gegaan, maar heb zojuist via Uitzending Gemist de aflevering teruggekeken.

Ik vond alle uitzendingen die ik heb gezien stuk voor stuk geweldig, ook al verschillen de verhalen qua bijzonderheid en heftigheid. De manier waarop het programma is gemaakt, is gewoon prachtig.
Waar heb je teruggekeken? Op npo zag ik helaas dat veel afleveringen geblokt zijn
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_144983763
De aflevering met Waldemar Torenstra vond ik heel mooi en bijzonder.
pi_144987755
Iemand die weet waar je het kan terugkijken? op NPO.nl kan het niet in elk geval
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_144994415
quote:
0s.gif Op zondag 28 september 2014 15:56 schreef dennis83 het volgende:
De aflevering met Waldemar Torenstra vond ik heel mooi en bijzonder.
Jammer dat de belangrijkste vondst van tevoren al via de media naar buiten gebracht was, dat maakt het kijken toch minder leuk dan wanneer je spontaan via de aflevering die informatie zou krijgen.
pi_144995810
quote:
0s.gif Op zondag 28 september 2014 15:53 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Waar heb je teruggekeken? Op npo zag ik helaas dat veel afleveringen geblokt zijn
Afleveringen uit het verleden zijn niet meer beschikbaar. De uitzending van gisteren wel.
Zie hier: http://www.npo.nl/verborgen-verleden/POMS_S_NTR_124377
pi_144995837
quote:
0s.gif Op zondag 28 september 2014 17:37 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Iemand die weet waar je het kan terugkijken? op NPO.nl kan het niet in elk geval
Kan gewoon hoor: http://www.npo.nl/verborgen-verleden/27-09-2014/VPWON_1224452
pi_144995939
quote:
0s.gif Op zondag 28 september 2014 20:40 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Afleveringen uit het verleden zijn niet meer beschikbaar. De uitzending van gisteren wel.
Zie hier: http://www.npo.nl/verborgen-verleden/POMS_S_NTR_124377
Die van gister was de referentie van de op, het gaat om de eerdere afleveringen
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_145190486
Vanavond: Aaf Brandt Corstius

quote:
Columniste en schrijfster Aaf Brandt Corstius stamt uit een bekende familie. Haar recent overleden vader Hugo Brandt Corstius was een scherp columnist en een begaafd schrijver en wetenschapper. Haar broer Jelle maakte faam met zijn tv-series voor de VPRO.
pi_145675479
Na Cornald Maas vorige week, belooft het vanavond weer een bijzondere uitzending te worden, met Ruben Nicolai in de hoofdrol.

quote:
Ruben Nicolai brak tien jaar geleden op tv door als vast lid van De Lama's, het immens populaire improvisatieprogramma van BNN. Sindsdien presenteert hij jaarlijks vele programma's voor afwisselend BNN en de AVRO. Ondanks dit hectische televisiebestaan neemt Ruben de tijd om zich in zijn familieverleden te verdiepen. Om te beginnen wil hij de oorsprong van zijn achternaam achterhalen, Nicolai. Hij blijkt daarvoor in ieder geval naar Duitsland te moeten reizen. Daarna volgt hij de voorouders van zijn moeder en trekt om die te leren kennen kriskras door Europa én door de geschiedenis. Hij eindigt bij een berg in Schotland die door een voorvader van hem in drieën zou zijn gespleten. Onwaarschijnlijk? Na alles wat Ruben tegen die tijd heeft meegemaakt, wil hij het best geloven.
  zaterdag 18 oktober 2014 @ 20:27:59 #25
224960 highender
Travellin' Light
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')