SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Doe gezellig mee...?
Must see!! 'Foil' door Weird Al. Parodie op 'Royals'.
HET BNW FEEST NUMMER!!!!!!!!!!! alu hoedje er bij en gaan
En hier weer verder
Hoe toepasselijk dit lied .quote:
Mogguh guyvie.quote:
Nee nog niet staat op mijn watchlist die ik met mijn vriendin afwerk, deze staat op nr 26 dus moet nog 25 andere kijken.. ja lijstje.. haha staan nu 214 films op die we allebij nog niet kennen.quote:Op zondag 28 september 2014 14:48 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Mogguh guyvie.
Jij bent film liefhebber he?
Gister Coherence gekeken. Wat een mind fuck.
Na die tijd dacht ik.....wtf is dit?
In welke blender zat mijn hoofd de afgelopen anderhalf uur...
Jij hem gezien?
Jezusquote:Op zondag 28 september 2014 15:59 schreef theguyver het volgende:
[..]
Nee nog niet staat op mijn watchlist die ik met mijn vriendin afwerk, deze staat op nr 26 dus moet nog 25 andere kijken.. ja lijstje.. haha staan nu 214 films op die we allebij nog niet kennen.
Ik heb enkele clips gezien, dat gaat op zeker een staartje krijgen lijkt me, in ieder geval zullen er hopelijk veiligheidsmaatregelen getroffen gaan worden bij toekomstige evenementen hoop ik.quote:
Ja mijn zus die er stond was al verbaasd waarom het daar was, is een parkeerplaats naast de jumbo, kleine ruimte en simpele dranghekken, ze waren even blijven hangen om te kijken wat er loos was, Ze had nu zoiets van nou... waren we maar op de kermis in het centrum gebleven!quote:Op zondag 28 september 2014 18:28 schreef bedachtzaam het volgende:
[..]
Ik heb enkele clips gezien, dat gaat op zeker een staartje krijgen lijkt me, in ieder geval zullen er hopelijk veiligheidsmaatregelen getroffen gaan worden bij toekomstige evenementen hoop ik.
Met mij en de rest ook .. zijn nu beetje bijkomen van de schrik..quote:
Pff kut zeg.quote:Op zondag 28 september 2014 19:28 schreef theguyver het volgende:
[..]
Met mij en de rest ook .. zijn nu beetje bijkomen van de schrik..
Ja ik had gisteren afgezegd omdat ik vandaag al andere dingen geplanned had..quote:
Ja is vreselijk natuurlijk.quote:Op zondag 28 september 2014 19:32 schreef theguyver het volgende:
[..]
Ja ik had gisteren afgezegd omdat ik vandaag al andere dingen geplanned had..
mja wist ook niet dat dit er was, ik hoorde hun alleen over kermis in de stad zelf, dit evenementje ligt net buiten centrum.
Het is echt ongelofelijk hoe dicht ze er bij stonden guivie. Wat een geluk dat het voor hen goed afgelopen is.quote:Op zondag 28 september 2014 19:28 schreef theguyver het volgende:
[..]
Met mij en de rest ook .. zijn nu beetje bijkomen van de schrik..
Pak van mijn hart..quote:Op zondag 28 september 2014 21:48 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Het is echt ongelofelijk hoe dicht ze er bij stonden guivie. Wat een geluk dat het voor hen goed afgelopen is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |