Een vriend van me is mede-student, en wat is dan een betere manier om je te ontspannen dan een tijdelijke partner uit te zoeken?
Nu heeft hij dus een tijdje geleden gepaard en van te voren afgesproken dat ze condoom zouden gebruiken en als iets fout ging voor de afterparty pil te gaan.
En zo doende ging er ook iets mis. Er was wel degelijk een lekkage en mevrouw zat in haar juiste tijd.
Niets aan de hand, mevrouw zou pil halen zoals afgesproken. Nu komt hij er achter dat ze toch zwanger is want ze had die pil niet gekocht en ze zegt dat ze twijfelt of abortus ze nou wel een abortus zou ondergaan.
Ook al kan ik het enigzins een beetje van haar kant begrijpen en kan ik me ook in pro-life argumenten verdiepen maar dit is toch echt bedrog van de bovenste plank?!
Als ze nu dus werkelijk niet voor abortus gaat kan ze dan enige jurische claims maken tegen mn vriend op het vlak van vaderschap? Want hij gaf zelf al aan geen cent te betalen want dit was niet volgens afspraak.
Klacht: vriend wordt in de zeik genomen door zijn tijdelijke partner die beloofd had zwangerschap te voorkomen maar toch zich lekker heeft laten bevruchten!