abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 28 september 2014 @ 05:55:47 #1
374703 wickedmen
Doet Berkeldansje
pi_144974818
Goedenacht mede bandieten en vrolijke autisten.

Het is zaterdagnacht, 48 over 5 en dus weer tijd voor een al oude maar bazige Wicked hosseltopiek. _O_

TS ging vanavond na een paar potjes Fifa 15 maar effe de stad in, niks speciaals, gewoon in zijn eentje.
Doel? Lol maken en een ons scoren.
Op een gegeven moment had TS een 7/10 aan de haak geslagen buiten bij het roken, zoals meestal het geval heb je er geen erg in en ben je gewoon gezellig dom aan het lullen om na 5 seconden te vergeten waar het over ging. Goed na wat lachen, plagen en zoenen vroeg ze of ik mee naar huis kwam, natuurlijk zei ik hier geen nee tegen en ging ik mee.

Eenmaal bij haar thuis gekomen vroeg ze op een gegeven moment of ik een condoom bij me had. :')
Ik gebruik die dingen nooit behalve als een meid de pil niet slikt of andere voorbehoedsmiddelen gebruikt. Dus zei ik dat, dat niet nodig was waarna ze zei dat ze niet zomaar seks kan hebben met een jonge zonder condoom. :')

Klacht: Chick eist dat ik condoom gebruik.
Klacht2: Neuken met condoom
Klacht3: Door het condoom gebruik erover denken om nog een keer af te spreken om dan zonder condoom te neuken en in haar te komen

Anti-klacht: Neuqseks. _O_

Verwachte reacties: TS _O_, kwaliteitstopiek _O_, Goed verhaal _O_

Groetjes,
Ju boy
pi_144974827
quote:
0s.gif Op zondag 28 september 2014 05:55 schreef wickedmen het volgende:
Goedenacht mede bandieten en vrolijke autisten.

Het is zaterdagnacht, 48 over 5 en dus weer tijd voor een al oude maar bazige Wicked hosseltopiek. _O_

TS ging vanavond na een paar potjes Fifa 15 maar effe de stad in, niks speciaals, gewoon in zijn eentje.
Doel? Lol maken en een ons scoren.
Op een gegeven moment had TS een 7/10 aan de haak geslagen buiten bij het roken, zoals meestal het geval heb je er geen erg in en ben je gewoon gezellig dom aan het lullen om na 5 seconden te vergeten waar het over ging. Goed na wat lachen, plagen en zoenen vroeg ze of ik mee naar huis kwam, natuurlijk zei ik hier geen nee tegen en ging ik mee.

Eenmaal bij haar thuis gekomen vroeg ze op een gegeven moment of ik een condoom bij me had. :')
Ik gebruik die dingen nooit behalve als een meid de pil niet slikt of andere voorbehoedsmiddelen gebruikt. Dus zei ik dat, dat niet nodig was waarna ze zei dat ze niet zomaar seks kan hebben met een jonge zonder condoom. :')

Klacht: Chick eist dat ik condoom gebruik.
Klacht2: Neuken met condoom
Klacht3: Door het condoom gebruik erover denken om nog een keer af te spreken om dan zonder condoom te neuken en in haar te komen

Anti-klacht: Neuqseks. _O_

Verwachte reacties: TS _O_, kwaliteitstopiek _O_, Goed verhaal _O_

Groetjes,
Ju boy
Ik heb niks aan de haak geslagen vandaag :{
Nou ja, volgende week dan maar.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 28-09-2014 06:14:22 ]
  zondag 28 september 2014 @ 07:16:49 #3
415517 Aberella
Ja dit is een Remqo
pi_144974889
Ik weet niet wat ik triester vind, als dit verzonnen is of als het echt waar blijkt te zijn. ;(
  Forum Admin zondag 28 september 2014 @ 08:02:33 #4
54263 crew  Pharkus
eeuwig vader, deeltijd autist
pi_144974979
Goed verhaal
Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')